Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
Post Reply | Page <1 5556575859 60> |
Author | |
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1121 Posted: 10-Apr-2015 at 07:12 |
Станица Бисер, може?
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1122 Posted: 10-Apr-2015 at 11:33 |
Интересна идеја , мислам дека имаше некој ваков предлог трамвајот да се искачи на столбови по средината на булеварите. Проблем е железничката станица за ваков проект која никако неможе да се измине по средина освен ако не е подземно. Како и да е ,ние неможеме да се нафатиме обичен трамвај по трета лента да направиме сами а не пак на столбови да го качиме.
Забелешка ми е што си ја скратил третата лента на булеварот од двете страни. |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1123 Posted: 11-Apr-2015 at 02:05 |
Може да се помине кај железничка, за се има решение.
Третата лента е намерно тргната од две причини. Повеќе простор, повеќе зеленило. И помалку сообраќај, односно помалку користење на автомобили, а повеќе на трамвајот/јавен превоз. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1124 Posted: 11-Apr-2015 at 09:14 |
Crvenata lenta pod tramvajot za velosipedi li e?
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1125 Posted: 11-Apr-2015 at 09:46 |
Да. Велосипедски „автопат“, покриен од озгора за возење во временски неприлики, одвоен од прешачки патеки, коловози, осветлувачки столбови, билборди и знаци. Влегуваш и цепаш
Но главно е наменет како придружна функција и додаток на трамвајот, односно да биде пристап до трамвајската станица за луѓе кои живеат подалеку од неа, бидејќи просечното растојание кое јас го предвидувам за станиците на оваа линија е некои 700+ метри, што не е малку, иде накај растојание за станици на метро. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1126 Posted: 12-Apr-2015 at 05:35 |
Е сега вака... направив едно видео, ама проба е... зашто и така моделот треба уште да се доработува и поправа, но сепак еве го... Многу е аматерско ама тоа е што е...
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #1127 Posted: 12-Apr-2015 at 05:44 |
Сакам да пробам да ја направам цела траса ако можам... ама проблем ми е што компјутеров иако солиден, неможе да ја издржи таа количина на податоци... го поделив во посебни фајлови тоа што го имам, ама кога треба да го качам сето тоа на Google Earth, тогаш настанува крш. А станува збор за само 3 станици од некои 15, без меѓурастојанијата.
Само оваа станица (Бисер) е околу 61 МБ. |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1128 Posted: 12-Apr-2015 at 11:18 |
Леле колку плачат овие раскрсници за кружни текови, само поголеми. !!! Браво за видеото малку подобро се гледа идејата.
|
|
+Protagorist
Senior Member Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
Quote Reply #1129 Posted: 04-May-2016 at 12:21 |
|
|
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #1130 Posted: 19-Oct-2016 at 12:21 |
Ми се чини дека е првпат некоја од политичките партии да предложи нешто вакво... Само да не се сведе на предизборен популизам.
_________________________ Бочварски предлага четири нови железнички линии од околните населби кон Скопје На Скопје му е потребен градски и приградски железнички превоз. Ова се постигнува преку четири краци во и околу главниот град кои би се вкрстувале во скопската железничка станица, изјави денеска Благој Бочварски, претседател на Комисијата за транспорт и врски на СДСМ. - Најпрвин, потребно е да се поврзе аеродромот со железничкиот превоз. Ова може да се постигне со изградба на нов крак од пруга во растојание од 5 километри, од Миладиновци до аеродромот во Петровец, како продолжение на кракот Миладиновци-Скопје. Со изградба на овој крак за првпат би се поврзал скопскиот аеродром, со патничката железничката станица Скопје, како и со меѓуградската автобуска станица. Од тука преку другите краци ќе може побрзо да се стигне и до другите приградски места околу Скопје - рече тој. Бочварски објасни дека другите три краци кои би се вкрстувале во патничката железничка станица Скопје се следните: Зелениково – Драчево – Лисиче – 11 Октомври – Железничка станица (од 24.5 километри), Миладиновци – Илинден – Маџари – Железничка станица (од 18.7 километри), Железничка станица – Пивара – Железара – Скопје Север – Ѓорче Петров – Сарај – Радуша (од 32.6 километри). - Со ова би се обезбедил многу побрз и посигурен приградски транспорт за оние патници кои се во близина на пругата, а освен градот Скопје, ќе бидат опфатени и 26 села од неговата околина. За ова е потребно да се направат дополнителни 23 стојалишта, покрај сегашните 16. Возниот ред би се прилагодил на потребите, а потребно би било и да се набават и мали едноделни гарнитури со капацитет од околу 60 места за седење и нови видови билети за комбиниран превоз. Реализацијата на еден ваков проект би ги дала следните резултати - би се намалил градскиот метеж, како и бучавата и загадувањето на воздухот, а граѓаните би заштедиле време и пари - додаде Бочварски. http://www.plusinfo.mk/vest/90019/bocvarski-predlaga-cetiri-novi-zeleznicki-linii-od-okolnite-naselbi-kon-skopje-video |
|
За сè има вторпат
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1131 Posted: 19-Oct-2016 at 12:31 |
Да и јас го прочитав. Тешко е да се оцени дали глеале по интернет (може читале и кај нас) па направиле убав инфографик или навистина имаат некоја идеја. Делот кон аеродромот е сосема непотребен во моментов. Но другиот дел треба да се направи. Возниот ред според потребите е глупост. Ова треба да се субвенционира, превозот да биде навремен и доста чест за да се создаде навика кај луѓето. |
|
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #1132 Posted: 19-Oct-2016 at 15:49 |
Ова е веќе видено и тука на форумов.Барем да излезеа со нешто сериозно.Сосема непотребно ширење на линијата кон Радуша и доле кон Зелениково.
Edited by jyvation - 19-Oct-2016 at 15:49 |
|
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1133 Posted: 19-Oct-2016 at 16:34 |
Радуша, Кучково, Блаче, Чучер Сандево, Бањани - имав можност февруари/март да одам и заклучокот е следен : Пиле не пее а не железнички крак да правиш на тие ридови, треба да бидеме реални, овој крак според мене е чист популизам и предизборен муабет(во духот застапеноста на проекти и кај другиот етникум), а за другите караци може и да се искрена намера...
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1134 Posted: 22-Oct-2016 at 17:00 |
Сме го дискутирале проектот за градска железница, можеби јас и Andrej најмногу во минатото. Мене проектот ми изгледа како доста сериозен, од причина што за оваа намена била проектирана Скопската железничка станица, па скопскиот железнички јазол бил граден за оваа потреба, влезен е проектов и во рамките на Генерален урбанистички план итн. Не може да се рече дека сега на СДСМ ова им паднало од небо. Задоволен сум што го актуелизираат.
Не знам каква е ситуацијата со Радуша, ама Општина Зелениково сметам дека треба да се поврзе со една ваква линија од причина што баш до таму има најмалку вложување во железничката мрежа. Не треба да заборавиме дека таа линија минува низ Кисела Вода, 11 Октомври, Лисиче, Драчево. Доколку сме паметни како луѓето од Западна Европа, би граделе нови населби токму покрај оваа пруга. |
|
Robbi-MKD
Senior Member Joined: 25-Oct-2008 Location: GER, Dortmund Online Status: Offline Posts: 100 |
Quote Reply #1135 Posted: 22-Oct-2016 at 18:22 |
Приоритет како прво треба да биде целосно модернизирана железница т.е постоечки пруги, железнички станици, возови и вагони и цела ппопратна инфраструктура, направен Коридор 8, барем према Бугарија!
Иначе овоа е чист популизам и предизборни флоскули ништо друго, колку да се рече дека прават нешто од нешто...кога главните коридори како што е Коридор 10, кој бележи загуби и не работи профитабилно, тогаш да се прават краци за Кучково, Чучер Сандево, Сарај итн. е чиста лудост и фрлени пари! |
|
Не си глуп кога нешто незнаеш, туку кога се правиш дека знаеш сe´!
|
|
Staki
Senior Member Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply #1136 Posted: 22-Oct-2016 at 19:14 |
Не знам кога последен пат сте се возеле во воз, ама дека ваков проект може да заживее во блиска иднина е невозможно. Нека се качат во воз прво до некое од овие места, нека се симнат после на некоја од тие станици и нека пресметаат колку време ќе им биде потребно до крајната дестинација. Повеќето станици не се во близина на населено место или индустриска зона. Моментално на многу мал број луѓе би им одговарале вакви линии. Едноставно треба да живее некој 10-15 минути од станицата и крајната дестинација да му е исто така во толкава близина. Парите фрлени во празни возови, може да се искористат во многу пореални инвестиции во јавниот превоз. Да, патувањето со воз е многу побрзо, ама сегашната локација на станиците е катастрофа.
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #1137 Posted: 22-Oct-2016 at 19:40 |
Ако не можеме да ги преместиме станиците во градовите, можеме да ги преместиме градовите до станиците |
|
За сè има вторпат
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1138 Posted: 22-Oct-2016 at 21:25 |
проектот е во ред ако го исклучиме популистичкото додавање на делници што ги нема во железничката мрежа
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1139 Posted: 23-Oct-2016 at 04:36 |
пругата поминува низ огромен дел градски и приградски населби, некаде директно до или низ резиденцијална област...(ако не грешам, во северниот дел на градот(Автокоманда-Железара-Бутел-Визбегово-Бардовци-Ѓорче петров) треба да поминува и булеварска делница што никогаш не е доправена, така да...) доколку би се користел овој систем тоа би било на долга релација, така што 15 минути и не се толку многу... и овие 10-15 минути некако се фрлени од ракав, мене ми требаат пет до десет минути да стигнам до автобуска а живеам релативно блиску до нејзе, а има и многу полоши случаи, сепак и автобус да е, не може пред врата да те остави можеби добро е и ЈСП да добие конкуренција и малце да се опамети и да ги реформира линиите од титова младост... |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1140 Posted: 23-Oct-2016 at 10:08 |
Кога велам дека треба да се насочи изградба на нови населби долж трасата на скопскиот железнички јазол, јас не велам буквално да се градат куќи и згради на 5 метри од пругата. Поентата ми е да се стимулира изградбата на делови од градот, како што е Злокуќани, Волково, делови од Ѓорче Петров, Драчево итн. а не делови од Водно, Сопиште кои ниту во сон би можеле да бидат поврзани на една ваква градска железница.
Второ, постоечката инфраструктура треба дефинитивно да се надгради и реконструира. Користењето на возот на многу луѓе би им било единствено превозно средство. Од друга страна, секоја железничка станица (Драчево, Зелениково, Маџари, Аеродром Скопје, итн.) би требало да претставуваа соодветен хуб, од каде би поаѓале автобуси и комбиња кон околните населени места и села. На тој начин, наместо од приградската автобуска станица од Транспортен центар, многу автобуски линии би поаѓале од Драчево, Зелениково, Маџари... Ова овде што го пишувам не е некоја спектакуларна далечна популарна мерка, ако се свртите барем кон некоја од соседните земји ќе го најдете истото. |
|
Post Reply | Page <1 5556575859 60> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |