build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Кичево - Охрид

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 44>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 21-Oct-2014 at 21:30
јас бев денес на другата страна кај тунелите,слики или утре или покасно вечерва
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 22-Oct-2014 at 19:21
сликано од кај тунелите




депонијата за земјен отпад


и почна бушењето за првото минирање
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 29-Oct-2014 at 18:48
Зошто мислев дека експропријацијата е завршена работа?Или стандард ситуација ‘со сонценце‘?


Сопственици на имот кај новиот автопат Кичево-Охрид не се согласуваат со експропријација!

Сопственици на земјиштето каде што треба да поминува новиот автопат Кичево-Охрид не се согласуваат со експропријација на нивниот имот, затоа што сметаат дека надоместот што им се нуди е мал.

12

Вчера тие протестираа пред општина Кичево, незадоволни што им се одземаат ниви и пасишта кои со генерации биле во нивните семејства.

„Нивното насилничко и понижувачко однесување претставува окупација а не експропријација. Нивите од кои живееме ни се плаќаат по 20 денари за метар квадратен, нашите приватни шуми ни ги одземаат, а други површини од имотите насилно ни ги узурпираат без постапка и надомест“, соопшти Организациониот одбор на протестот.

Сопствениците нагласуваат дека целата постапка се спроведува незаконски и без нивна согласност, а проценката на имотите е направена без да се изврши фактички увид на терен.

„Класите на нивите се потценети, решенијата се нејасни и спротивни на законот. Не се знае дали ни се одзема само земјата или заедно со шумата. Без рок да ја исечеме шумата, иако имавме право на жалба за еден ден по итна постапка ја исекоа шумата, а веќе наредниот ден булдожерите направија пустош, уриваа и затрупуваа. Сега кога се е урнато и затрупано како да докажеме дека тука сме имале родни дрвја, шума или некој друг имот. Но најмногу што не понижи и изреволтира е фактот што за еден метар квадратен ни е понудено по 20 денари или за еден леб од 600 грама даваме нива од еден метар квадратен. Прашуваме колку квадрати од нивата ќе отидат за едно петочлено семејство? За месечна плата на еден министер треба да дадеме повеќе од 3000 метри квадратни нива“, велат од Организациониот одбор, во обид да ја докажат апсурдноста на овој потег.

Доколку Владата во рок од седум дена позитивно не одговори на нивните барања, сопствениците на имоти најавуваат дека ќе ги блокираат локалните и магистралните патишта, а имотите ќе си ги бранат со сила. Своите поплаки најавија дека ќе ги достават и до амбасадите на САД, Кина, ЕУ и ОБСЕ во Скопје.
Автопатот „Мајка Тереза“ од Кичево до Охрид почна да се гради во мај. Овој автопат според најавите треба да биде сo должина од 57 километри, ширина од 25,5 метри, со две автопатски ленти, дополнителна линија за запирање и зелен појас.

Вкупната вредност на инвестицијата во согласност со договорите изнесува 372 милиони евра, а автопаските делници ги гради кинеската компанија „Сајнохидро корпореишн лимитед“ во соработка со македонските компании „Гранит“ и „Трансмет“.

Проектот предвидува изградба на 7 мостови 22 вијадукти, 6 натпатници, 13 потпатници и еден тунел кај Пресека со должина од околу 2 км.

Edited by Тркало - 29-Oct-2014 at 18:49
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 29-Oct-2014 at 19:58
`за нив` експропријацијата е завршена работа,бидејќи ни понудија или договори или тужи си ако сакаш.значи готова работа.јас сум повластен со 40 денари за м2 бидејќи местото било со повисока класа

шумата ми ја зедоа по 90 денари за м2,а дали ќе ми ги платат дрвата?????

треба на бучко свеќа да му палат што им го донесе законот за експропријација,за тие да си ги користат бенифициите(а тој да му биди цимер на велија и братот)
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 29-Oct-2014 at 23:13
Ехее, да си ми жив и здрав. Законот за експропријација го менуваа.

Ова не е експропријација, ова е конфискација, како во дивиот запад на времето.

ЕДИТ: Секое дрвце треба да ти го платат. Ќе си фатиш адвокат, и ќе одиш на апелација ако треба, нам за делницата Куманово-Табановце, за едно дрво ни нудеа по 100 денари .



Edited by Bojan10 - 29-Oct-2014 at 23:17
Од чаламот си патиме!
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 30-Oct-2014 at 00:23
Колку луѓе живеат денес во селата по трасава на идниот автопат?Колку што можев да видам од пописот во 2002-ра нема повеќе 200 жители.Денес овој број сигурно не надминува 100.
Од каде испаднаа толку луѓе со тапии во рака(не дека не се во право)
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 30-Oct-2014 at 00:35
Па од Охрид и Кичево (и други места).Миграција село - град, нивите останале, ете дел луѓе ги работат за сопствена прехрана и тука е најголемиот проблем.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 30-Oct-2014 at 00:54
toj što go organiziraše protestot( go podržuvam celosno) vo vremeto na Penov beše direktor na skopski vodovod-sega e penzioner vo s.Izvor i pravi nekoi vikendici i restoran
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 30-Oct-2014 at 11:15
Ne veruvam deka ke uspeat da ja krenat cenata. Veke e zaklucena finasiskata konstrukcija. Poveketo od lugeto ne ziveat vo selata, iseleni se, a nekoi i ne ziveele tamu, nivite im se nasledstvo. Ova im dojde kako podarok od nebo, ama izgleda baraat gulab na granka.
Podobro ke bese da ja gradat delinicata Kicevo-Gostivar, od kicevo do Ohrid patot e gore-dole OK, ne se gubi premnogu vreme, mozebi od Izvor do Preseka, ama ne e tolku neophoden. NO da ne se vrakame na toa
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 30-Oct-2014 at 11:50
Како тоа подарок од небо? во економијата има едно златно правило ЗЕМЈАТА НЕ СЕ ПРОДАВА, па и да била наследство или не... Едно прашање до тебе, дали ако имаш земја од 1000 метри квадратни би ја продал за 30000 ден.?
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 30-Oct-2014 at 13:37
Подарок од небо во смисла што некои он нив кои ги познавам никогаш не биле заинтересирани за таа нива/шума на тоа место. Да се разбереме, сигурно не се сите такви, но ги има, ќе се согласиме за тоа, а кои се побројни, тоа оставам секој да процени.
И сега, кога видоа дека можат да земат некој дeнар тие веднаш се солгасија ДА ЈА ПРОДАДАТ земјата. Ти велиш дека таа не се продава, но таков менталитет имаат луѓе кои живеат од таа земја, Јас зборувам за наследници кои живеат во град или дури во странство.
А за цената, може да се дискутира, секогаш тој што продава мисли дека е ефтино, а секогаш тој што купува мисли дека е скапо. Јас лично не би продавал земја, јас би пошумувал, и би ја чувал шумата. НО тоа можам да си го допуштам во моментов, можеби сите не можат, можеби им требаат итно пари, да не навлегуваме во тоа.
А според мене, и да завршам, тој пат нема потреба да се гради, тоа е мојот став. Да беше така овој проблем немаше ни да се јави, но кога разговарам со луѓето на кои им се зема земјата, тие не се бунат што пат ќе се гради, туку што мала е цената на експропријација. Е па сега...

Edited by nenad - 30-Oct-2014 at 14:03
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 30-Oct-2014 at 13:45
Originally posted by nenad

земат некој динар


Ја па цело време си мислев дека дЕнари ќе земат
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 729
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 30-Oct-2014 at 14:04
Originally posted by kultuzin

Originally posted by nenad

земат некој динар


Ја па цело време си мислев дека дЕнари ќе земат


ОК, пооправено. Благодарам.
Back to Top
elnino View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Mar-2010
Location: kavadarci
Online Status: Offline
Posts: 129
  Quote elnino Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 30-Oct-2014 at 18:27
Originally posted by gjoko

`за нив` експропријацијата е завршена работа,бидејќи ни понудија или договори или тужи си ако сакаш.значи готова работа.јас сум повластен со 40 денари за м2 бидејќи местото било со повисока класа

шумата ми ја зедоа по 90 денари за м2,а дали ќе ми ги платат дрвата?????

треба на бучко свеќа да му палат што им го донесе законот за експропријација,за тие да си ги користат бенифициите(а тој да му биди цимер на велија и братот)


секое дрвце ке мора да го платат, а ако е сечено бесправно ке се помножи со 10, татко ми е вешто лице од областа за шумарството, лани во велес еден имаше земено нива под концесија па се дрзнал да му ги исечи меѓните тополи, реално тополите вредеа 800 евра, човекот зема 3000
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 30-Oct-2014 at 19:44
Во договорот што го потпишавме пишува дека за овошни насади,посеви,шума....дополнително ќе се постигне договор за цената.Значи максумум можат да ти платат према м2 од плац,а колку имало на лм. треба да им се верува на нивните стручни лица.

Така да што и да се прави битката е предвреме загубена ако од другата страна ти е државата
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 31-Oct-2014 at 00:32
како се решава проблемот во други земји? епа така ќе се реши и кај нас...

реално, не може нити државата и нејзиниот развој да е заложник на земјопоседници, ниту пак државата треба да се однесува неодговорно кон нивниот имот... само ме интересира како тоа секаде се гради инфраструктура, а кај нас се се заглавува во имотно-правни односи?
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 31-Oct-2014 at 01:19
Од она што го читам за сите земјопоседници по дадената траса кои имале шума најпаметно ќе им било уште пред да почнат со процесот на откупување на земјиштето сами да си организирале некој да направи сеча и да им ги откупи дрвјата.



Edited by mirakuliks - 31-Oct-2014 at 01:20
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 05-Nov-2014 at 18:29
сликано од над с.Извор







Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15094
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 05-Nov-2014 at 18:33
Браво за сликите, Ѓоко!
За сè има вторпат
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4190
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 08-Nov-2014 at 17:44
Се раѓаат првите километри од автопатот Кичево - Охрид

Метар по метар вредните работници трпеливо ја создаваат траекторијата по која ќе минува новиот автопат. Теренот со исклучително непријатна конфигурација претставува вистинска опасност за работниците, кои со своите машини го пробиваат теренот.



Долгогодишниот сон на граѓаните на Кичево и на Охрид за автопатско поврзување помеѓу овие два града почнува да се реализира. Моќните машини и вредните раце на градежниците на кинеската компанија „Синохидро“ и домашните компании „Гранит“, „Трансмет“ и „Илинден“ секојдневно, од утро до вечер, некогашната визија на жителите од овој регион полека ја претвораат во стварност.

РАБОТНИЧКА НАСЕЛБА

За да почнат градежните работи, требаше да се изградат сместувачки капацитети за работниците што ќе работат на автопатот. Најпрво беше изградена населбата кај селото Извор, каде што се сместени работниците од далечна Кина, за во непосредна близина и Градежниот институт од Скопје да постави свои павилјони, каде што ќе врши редовни испитувања на вградените материјали во новиот автопат.
Покрај оваа населба, на излезот од Кичево интензивно се гради и населбата за работниците од ГП „Гранит“.
- Во оваа населба ќе бидат сместени околу 300 работници што се вклучени во изградбата на автопатот, а веќе е подготвена управната зграда и се поставени павилјоните во кои ќе престојуваат директорите и раководниот кадар. Според нашите планови, населбата ќе биде готова најдоцна за еден месец, по што ќе биде ставена во функција - нѐ информираа работниците што ги затекнавме во изградбата на работничките бараки.

Потоа патот нѐ водеше по самата траса каде што секојдневно се транспортираат стотици кубици земја и камен, за да се дојде до планираната кота. И така, метар по метар вредните работници трпеливо ја создаваат траекторијата по која ќе минува новиот автопат. Теренот со исклучително непријатна конфигурација претставува вистинска опасност за работниците, кои со своите машини го пробиваат теренот.
- Не е нималку едноставно да се движите по ваков терен и често се случува дел од машината да виси во амбис длабок повеќе стотини метри. Само еден погрешен чекор може да ве однесе во смрт и затоа при работењето сме крајно претпазливи и гледаме и работата да се одвива непречено, а и нашата безбедност да не биде загрозена - посочува управувач на една од овие машини.
Но има и терен како оној кај селото Лавчани, каде што трасата минува низ каменита почва и каде што претходно треба да се изврши минирање за да може да се работи на трасата.

НИКОЈ НЕ САКА ДА БИДЕ ГРАДЕЖНИК

Паѓа во очи сликата што поголем дел работници се повозрасни луѓе, над 40-50 години, но како што самите велат, во нивната гранка има сѐ помалку млади луѓе.
- Никој не сака да биде градежник. Како што гледате, ние работниците во поодминати години сѐ уште го носиме главниот товар. На сите им е добро познато дека во нашата бранша работата е многу тешка, се работи на отворено и затоа тешко дека младите ќе се одлучат да бидат градежници. Но, и покрај товарот на годините и сите проблеми што нѐ следат во текот на работата, ние сме пресреќни што од нашите раце ќе излезе уште еден современ автопат, кој ќе им служи и на нашите синови и внуци - ни рекоа работниците на трасата.

Инаку, сите што поминуваат по сегашниот пат Кичево - Охрид својот поглед го фрлаат кон височините, на теренот каде што се гради новиот автопат, како да сакаат да дознаат кога ќе дојде денот да возат по новиот автопат.
Интересно е дека изградбата на автопатот Кичево - Охрид го раздвижи и пазарот на трудот во Кичево, бидејќи дел невработени се ангажирани во некоја од компаниите, но исто така зголемена е работата на повеќето угостителски објекти и хотели, во кои се сместени дел работници од страна, а исто така угостителите обезбедуваат оброци за голем дел работници на трасата.
Тоа е добар предзнак дека подзаспаното Кичево почнува да се буди.



http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1030141225223&id=9&setIzdanie=23309
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.219 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.