build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железнички станици

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 41>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 09-Mar-2009 at 02:57

Запуштената Железничка станица - хорор за патниците

Станицата со години е запуштена, со нечисти чекалници и ѕидови и ескалатори кои не работат

 

Снежана Калабакова



Железничката станица во Скопје одамна го има загубено пиететот грандиозен и најубав објект во градот. Ако пред четврт век, кога прв пат беше отворена станицата, важеше за европска, тоа сега не е ниту оддалеку. Со влегувањето во станицата, паѓа в очи нејзината запуштеност. Зјае празен и правилно неискористен простор, се забележуваат нечисти ѕидови, ескалатори кои не работат, слабо светло и патници кои по скали ги влечкаат тешките торби и куфери. На катот демнат празни и заклучени чекалници во кои има неколку слоја нечистотија на подот, прозорците, на пластичните столови и масички. Просториите прилегаат на места на зараза, но не и на место каде што патниците ќе можат да седнат да читаат весник, да испијат кафе, да слушаат музика и релаксирано да чекаат да им дојде време да се качат на воз. Поради лошиот разглас, често пати и не можат да разберат на кој перон тргнува возот што го чекаат. Со години ништо не е сменето и никој ништо нема преземено во својот мандат, ниту, пак, Железничката ја ставил во својата изборна програма. Лошата слика на станицата е уште поцрна, бидејќи поставени една до друга со Автобуската се како ден и ноќ или црно и бело. Од ЈП „Македонски железници“ се правдаат дека немаат обезбедено пари. Но, велат, во бизнис-планот за оваа година предвидуваат санација на Железничката станица во Скопје, која ќе се реализира откако Владата со ребалансот на буџетот ќе им префрли средства, кои веќе им ги најавила.

„Чекалниците се во ужасна состојба, нема ресторанчиња за краток престој и кафе, хигиената е ужасна, нема доволно кошници за отпадоци. Мојата мајка не може да се качи по скали, затоа што ескалаторите не работат, а до пероните повторно има скали. Станицата треба комплетно да се преуреди зашто ваква каква што е не е за 21 вели“, Петар Лозановски од Скопје.

Студентката Тања Петреска вели дека постојано патува на релација Скопје-Прилеп и секое чекање на Железничката станица и' преставува кошмар. Постојано мора да влече полни куфери по скали, а зимно време вели измрзнува ако треба да се задржи подолго. „Условите на станицата се под секакво ниво“, вели таа.

„Минатата година Владата ни префрли 600 илјади денари и од нив ја саниравме железничката станица во Табановце и двете станични згради Скопје-Север и Илинден. Останатите станици ќе ги санираме по ребалансот на буџетот. Приоритет ќе ни бидат станичната зграда во Скопје и во Гевгелија. На станицата во Скопје ќе биде извршена комплетна реконструкција на шалтерите, подовите ќе бидат обложени со мермерни плочи, а ќе профункционираат и ескалаторите. Планирано е и доопремување и уредување на чекалниците и на перонските површини. Ќе биде потребна и нова хидроизолација“, вели Живко Гелевски, директор во МЖ „Инфраструктура“ во Секторот за односи со јавноста.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=E3FC122171D67948A46F60D44695CE63
Back to Top
ivopfc View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 19-Oct-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote ivopfc Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 09-Mar-2009 at 07:24
Originally posted by lslcrew

Запуштената Железничка станица - хорор за патниците

Станицата со години е запуштена, со нечисти чекалници и ѕидови и ескалатори кои не работат

 

Снежана Калабакова



Железничката станица во Скопје одамна го има загубено пиететот грандиозен и најубав објект во градот. Ако пред четврт век, кога прв пат беше отворена станицата, важеше за европска, тоа сега не е ниту оддалеку. Со влегувањето во станицата, паѓа в очи нејзината запуштеност. Зјае празен и правилно неискористен простор, се забележуваат нечисти ѕидови, ескалатори кои не работат, слабо светло и патници кои по скали ги влечкаат тешките торби и куфери. На катот демнат празни и заклучени чекалници во кои има неколку слоја нечистотија на подот, прозорците, на пластичните столови и масички. Просториите прилегаат на места на зараза, но не и на место каде што патниците ќе можат да седнат да читаат весник, да испијат кафе, да слушаат музика и релаксирано да чекаат да им дојде време да се качат на воз. Поради лошиот разглас, често пати и не можат да разберат на кој перон тргнува возот што го чекаат. Со години ништо не е сменето и никој ништо нема преземено во својот мандат, ниту, пак, Железничката ја ставил во својата изборна програма. Лошата слика на станицата е уште поцрна, бидејќи поставени една до друга со Автобуската се како ден и ноќ или црно и бело. Од ЈП „Македонски железници“ се правдаат дека немаат обезбедено пари. Но, велат, во бизнис-планот за оваа година предвидуваат санација на Железничката станица во Скопје, која ќе се реализира откако Владата со ребалансот на буџетот ќе им префрли средства, кои веќе им ги најавила.

„Чекалниците се во ужасна состојба, нема ресторанчиња за краток престој и кафе, хигиената е ужасна, нема доволно кошници за отпадоци. Мојата мајка не може да се качи по скали, затоа што ескалаторите не работат, а до пероните повторно има скали. Станицата треба комплетно да се преуреди зашто ваква каква што е не е за 21 вели“, Петар Лозановски од Скопје.

Студентката Тања Петреска вели дека постојано патува на релација Скопје-Прилеп и секое чекање на Железничката станица и' преставува кошмар. Постојано мора да влече полни куфери по скали, а зимно време вели измрзнува ако треба да се задржи подолго. „Условите на станицата се под секакво ниво“, вели таа.

„Минатата година Владата ни префрли 600 илјади денари и од нив ја саниравме железничката станица во Табановце и двете станични згради Скопје-Север и Илинден. Останатите станици ќе ги санираме по ребалансот на буџетот. Приоритет ќе ни бидат станичната зграда во Скопје и во Гевгелија. На станицата во Скопје ќе биде извршена комплетна реконструкција на шалтерите, подовите ќе бидат обложени со мермерни плочи, а ќе профункционираат и ескалаторите. Планирано е и доопремување и уредување на чекалниците и на перонските површини. Ќе биде потребна и нова хидроизолација“, вели Живко Гелевски, директор во МЖ „Инфраструктура“ во Секторот за односи со јавноста.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=E3FC122171D67948A46F60D44695CE63


Зјае празен и правилно неискористен простор  LOLLOLLOL
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 09-Mar-2009 at 15:34
Новинар, талент невиден! Него во врска со ова, станица со толку скали изгледа како да води на врвот на некој замок, а не до перони! Најосносно што треба, како на секоја станица, лифт! Меѓународен воз вози тука, а нема ни лифт... А за wc-ињата никаде ни муабет. По аеродромот Александар Многу Велики, оваа станица е другото место кое што е првото нешто што го гледаат странците. Значи или идат со авион, или со воз. Ај барем ќе се реновира во Гевгелија, но очекувам да се исфарба нешто, и тоа е cè таму. А тука, запнале да се менуваат плочките, како плочките да се виновни за сивилото. Џабе пари фрлени, пак ќе пожолтат, тоа овие ако се исчистат ќе биде во ред, но не можам да коментирам се нервирам со неспособните идиоти во нашата држава, па во грчките села каде што поминува меѓународен воз има лифтови за инвалиди, ги има сите нишани, иако  постојката за возот е во најзафрлено село со 40 жители.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 09-Mar-2009 at 18:25
Ескалатор кој иде само до прво ниво кој можда работел само на пуштањето на станицата



Качување на куфер е само за најсилните



Стари луге вртоглавици добиваат



Тоа е железничката станицата во метрополата
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1315
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 09-Mar-2009 at 18:32
Во право е гитардемон,под итно треба да се направи лифт,да проработат ескалаторите,нови wc-ња,и да се подржува хигиената.

Веќе за во иднина,може да се размислува за затоплување на станицата и целосно освежување(нови плочки,нови шалтери,нови телевизори и слично) 
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 09-Mar-2009 at 19:25
Originally posted by ovaj_stariov

Во право е гитардемон,под итно треба да се направи лифт,да проработат ескалаторите,нови wc-ња,и да се подржува хигиената.

Веќе за во иднина,може да се размислува за затоплување на станицата и целосно освежување(нови плочки,нови шалтери,нови телевизори и слично) 

Мислиш ескалаторот - само еден едини е !
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Online
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 09-Mar-2009 at 19:56
gledam deka invalidite i bebinata nemat svoja pateka (so kolicka po skalite???)
ne sum siguren dali ima nesto za invalidite deka nikogas ne sum videl vo stanicata'
 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 09-Mar-2009 at 20:15
Напор е за обичен човек а камоли за стари, мајки со деца а за инвалиди не станува збор иако е јавен објект.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 14-Mar-2009 at 01:55
А што правиме со слепите лица, лицата во инвалидски колички, дали на тоа се размислувало кога се правела станицата?
Се надевам дека при реконструкцијата ќе се води сметка и за хендикепираните лица.
Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 14-Mar-2009 at 12:43
Originally posted by BOJAN

А што правиме со слепите лица, лицата во инвалидски колички, дали на тоа се размислувало кога се правела станицата?
Се надевам дека при реконструкцијата ќе се води сметка и за хендикепираните лица.


Се размислувало и за хендикепираните лица.

Во јужниот дел од транспортниот центар изградени се лифтовски канали за лифтови,
но за жал истите не се опремени со лифтови кои би превезувале патници и багаж
до и од пероните на железничката станица.
Жално е што транспортниот центар не е довршен,
а со изградбата на меѓуградската автобуска станица изменет е проектот
кој беше работен под раководство на јапонскиот архитект КЕНЗО ТАНГЕ.

Големината на нацијата се гледа по големите дела.
Ние за жал не покажавме доблест за големи дела.

ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 14-Mar-2009 at 12:46
Originally posted by MAPJAH


Жално е што транспортниот центар не е довршен,
а со изградбата на меѓуградската автобуска станица изменет е проектот
кој беше работен под раководство на јапонскиот архитект КЕНЗО ТАНГЕ.


Марјан ова ме заинтересира. Колку е отстапено од оригиналниот проект, што е изгубено, дали е добиено нешто со ревизијата.

Дали можеби имаш некои оригинални материјали, скици, нацрти, основи итн што можеш да ги споделиш во врска со овој план?

Било какви подетални информации би биле супер.

Back to Top
MAPJAH View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2008
Online Status: Offline
Posts: 246
  Quote MAPJAH Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 14-Mar-2009 at 13:08
Еве ги лифтовските кули на јужната страна од транспортниот центар.

http://www.vest.com.mk/images/%7B75025375-8067-472B-A1E8-E6268E0CCFA7%7D_pajak-2.jpg
ПОЗДРАВ ОД ЖЕЛЕЗНИЧАРОТ
ПО ПРОФЕСИЈА И ПО ДУША
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 14-Mar-2009 at 14:17
Originally posted by MAPJAH

Еве ги лифтовските кули на јужната страна од транспортниот центар.

http://www.vest.com.mk/images/%7B75025375-8067-472B-A1E8-E6268E0CCFA7%7D_pajak-2.jpg
значи овие биле за лифтови, одамна се чудам за што служат тие окна, односно кули на железничката
тие окна се застрашувачки кога ќе погледнеш во нив, а се шири и неподнослива смрдеа одтаму
инаку зошто се толку далеку од самата железничка? дали било предвидено железничката да се протега се до тие „лифтови“ ?
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3887
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 14-Mar-2009 at 14:54

тие како и оние употребливите што се поврзани со магацинот на нова железничка каде е сега  дискотеката колосеум мислам дека се карго лифтови, малку не ми е веројатно дека тие биле предвидени за патници, но лесно би можело да се направи некоја пренамена. е сега каков бил оригиналниот проект и дали тие лифтови би можеле да послужат и за патници тоа незнам, но мислам средишниот лифт од оние функционалните е нешто помал и би можело да се искористи за таква намена, но патниците во тој случај ќе мора да излегуваат преку дирекција на железница...

најдобро чаре би било да се постават елеватори  по постојните пристапи,  елеватори кои  можат да се приспособуваат и за инвалидски колички. 

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 14-Mar-2009 at 15:06
Повеќето кули имаат скалила за спуштање на персоналот во долниот кат каде се помошни простории и контролниот центар на самата станица.
Сега тие да се употребат би бил огромен зафат, а најголем проблем е далечината од самиот перон или централен дел.



Така да во далечно време неверувам дали некој ќе се зафати за уредување на железничката станица, преголем залак и огромни преправки.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 14-Mar-2009 at 23:51
Тешко дека ќе се направат некои големи преправки на станицата, но МОРА нова хидроизолација и тоа под итно да се стави, затоа што кога ќе заврне од секоја страна на станицата протекува. Башка да ги реконструираат тоалетите, шалтерот за информации, благајната, да се направи гардеробер, чекалните, нова опрема на пероните, разгласи, да се поправат лифтовите, нови телевизори, менувачница... многу работи фалат! 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 15-Mar-2009 at 12:09
Макета од железничката станица во Скопје

Меѓу останатото од макетата се гледа дека целиот перон требал да биде покриен



Едина слика која до сега пронајдов, но се надевам со трпение ќе искочи нешто повеќе
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 15-Mar-2009 at 12:18
Меѓу останатото од макетата се гледа дека целиот перон требал да биде покриен

Барем за тоа не е доцна доколку некогаш се нафатиме да го изведеме Smile
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Online
Posts: 4077
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 15-Mar-2009 at 12:27
@ vladimir P, bravo sto izkopa vakvo nesto...
da bide cell pokrien togas davam raka, a ne sega samo eden del (mozebi 1/5 e pokrien)..daj gospode da mu tekne na gradcalnikot/ckata sto ke dojde da go pokrie..
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 15-Mar-2009 at 12:30
Originally posted by my Macedonia

@ vladimir P, bravo sto izkopa vakvo nesto...
da bide cell pokrien togas davam raka, a ne sega samo eden del (mozebi 1/5 e pokrien)..daj gospode da mu tekne na gradcalnikot/ckata sto ke dojde da go pokrie..

Ама тоа не е надлежност на градоначалникот, туку на тој што стопанисува со станицата Big%20smile
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.188 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.