build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Надземни и подземни пешачки премини

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
ArchiTechTone View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2009
Online Status: Offline
Posts: 280
  Quote ArchiTechTone Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 08-Jun-2009 at 16:40
Влајко го спасуваат со донации, крсото го спасуваат со донации... Почнува да се познава илето, штета што никој нема да сноси одговорност.

Мене ме интересира кои се тие луѓе што барале подземен/надземен премин, и дали се задоволни од овој проект. Дали воопшто некој води сметка за фидбекот од целиот проект? Дали се намалени сообраќајните незгоди, дали се зголемени, дали се е исто... Јас двапати сум поминал од таму и никој не го користи преминот. луѓе си поминуваат културно на пешачки, 100метри подоле деца прескокнуваат преку ограда...

И ја давам пари за Влајко да се размонтира за старо железо, може фондација да напраиме, мислам дека ќе има интерес
Back to Top
BlacK View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 11-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 95
  Quote BlacK Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 15-Jun-2009 at 13:33

Надвозникот чека подземен катастар

Градежните зафати за изградба на надвозникот на Бит пазар се' уште не почнуваат поради проблеми со подземниот катастар. Од Општина Чаир ги чекаат детаљните информации што ги побарале од ЈП „Водовод и канализација“, за поставеноста на водоводни и канализациски цевки, а тоа, според нив, го условува поставувањето темели на надвозникот. Од Одделението за урбанизам објаснуваат дека експерти од Градежниот факултет ќе треба да го соопштат и начинот како да се постават темелите. (Сн.К.)

http://utrinski.com.mk/?ItemID=EA05CFF7A7BC23478643BFF9B9666FB1
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 22-Jul-2009 at 22:49

Ќе се копа подземјето за нови премини

Иако овој вид премини се покажаа како неекономични, од Градот Скопје се убедени дека новите пет подземни објекти за пешаци ќе функционираат

Иако подземните пешачки премини се покажаа како неекономични и се синоним за валканост и запуштеност, а скопјани немаат навика да ги користат, градоначалникот Коце Трајановски има намера да изгради уште пет вакви објекти во Скопје. Идејата е подземните премини да бидат изградени на „црните точки“ во градот, каде што изминативе години во сообраќајни несреќи биле прегазени пешаци. Градоначалникот Трајановски изградбата на овие премини ја најави и во предизборната програма, каде што е наведено дека изградбата ќе почне до крајот на оваа година.Подземни пешачки премини ќе се градат кај поранешен „Рубин кармин“ на улицата Димитрие Чуповски, на истата улица кај „Мекдоналдс“, на Бит-пазар и кај трговските центри „Бисер“ и Лептокарија“.  Прецизните локации за изградба допрва ќе се утврдуваат - изјави Неделчо Крстевски, портпарол во Градот.

Нема менталитет за подземни премини

Крстевски вели дека постапката за испитување и документирање на инфраструктурата е веќе почната. Набрзо треба да заврши постапката за идејно проектирање, по што ќе се знаат точните места на изградба на премините.  Тоа ќе зависи од поставеноста на подземните инсталации - вели Крстевски.

Во врска со оправданоста на проектот, бидејќи никој со години не ги користи постојните подземни премини, од Градот се убедени дека тоа нема да биде случај со новите. Градските власти сметаат дека новите премини ќе бидат користени, оти се работи за улици на кои со години сообраќајниот метеж е голем проблем за пешаците. Потенцираат дека за некој премин да биде користен потребно е просторот да се издава за комерцијални цели, односно во нив деноноќно да работат продавници.

Сепак, останува времето да ја покаже оправданоста на новите подземни премини бидејќи менталитетот на граѓаните во Скопје е да не ги користат, не само подземните туку и надземни премини. Пешаците се најнедисциплираните учесници во сообраќајот и улиците често ги поминуваат онаму каде што им одговара, а не онаму каде што е предвидено со обележани премини. Како најнови примери може да се посочат скапиот проект „Влајко“, кој пет години никако да заживее и надземниот премин од железна конструкција во Чаир, кај училиштето „Лирија“, кој исто така, ретко се користи.

Во врска со подземните премини, изминативе децении во градот се изградени четири. Сега само два се во употреба - кај хотел „Континентал“ во Автокоманда и кај трговскиот центар „Скопјанка“ во Аеродром. Но, граѓаните често ги избегнуваат, велејќи дека не се чувствуваат безбедно да минуваат таму, особено кога дуќаните ќе се затворат. Останатите два премина, на Јужен булевар и на булеварот Александар Македонски се затворени поради тоа што со години служеа само како дувла на зависници и на криминал.

Да се постават семафори со копчиња

Премините за пешаци изминативе години им се омилена тема на скопските градоначалници. Досега се покажа дека сите активности околу ова прашање се сведени на зборување, а не на реализација. Надземни премини на булеварот Партизански одреди и на други локации ветуваше поранешниот градоначалник Трифун Костовски. Тогаш се замеша и Општината Карпош, велејќи дека тоа било нивна идеја. Од Карпош дури тврдеа дека правеле анкета со која се покажало дека граѓаните сакаат ваков вид премини и најавуваа дека набрзо ќе почнат со изградба. Се остана само на зборови, односно стана јасно дека се работи за препукување на локално ниво, а не за решавање на проблемите на граѓаните. Надземен премин кај поранешен „Рубин кармин“, на улица Македонија ветуваше и поранешната градоначалничка на Центар, Виолета Аларова.

Сепак, скопјани не се многу воодушевени од овие идеи. Тие повеќе се за инсталирање копчиња на семафорите со кои ќе се вклучува зеленото пешачко светло. Многу време ми одзема качувањето и симнувањето по скали. Полесно ми е преку улица - вели еден граѓанин на прашањето дали би користел подземен пешачки премин доколку го има. Според кажувањата на стари скопјани, првиот надземен премин во градот бил изграден во педесетите години на минатиот век кај денешен „Рамстор“, поточно кај бутикот „Рива“. Бил од железна конструкција, но по некое време бил отстранет затоа што жителите не стекнале навика да го користат.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=965722FDDA5B094CAB36DB9EC1D6A283

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 25-Jul-2009 at 13:47
Идејата е подземните премини да бидат изградени на „црните точки“ во градот, каде што изминативе години во сообраќајни несреќи биле прегазени пешаци.


Колку наивно изместен критериум, особено ако се зема вака, како практично единствен! По истиот критериум беше изградено мега промашувањето Влајко! Па зарем ни од сопствените грешки не можеме да научиме???


Инаку мислењето за преминот на Улица Македонија го имам кажано но ајде пак. Тотално ќе ја обезличи поентата на пешачката улица, а и естетски не „пасува“.
Плус не одговара со логичното долгорочно сообраќајно решение за Мал Ринг. Со тоа сообраќајно решение се решава и пешачката зона, многу попрактично и поелегантно отколку вакви невешти, а не баш ефтини упади.
Сосема сум против овој премин!

Ни премин кај Мекдоналдс не одговара со долгорочното сообраќајно решение за Мал Ринг, но од другите аспекти тој се голта некако.

А за преостанатите три полна подршка!


Edited by Cloverstack - 25-Jul-2009 at 13:48
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 25-Jul-2009 at 14:03
Многу е битно што подразбираат под комерцијални содржини. Ако изградат едно тунелче од 10на метра под Рекорд во кој ќе има фотокопирница, дуќан за чорапи и порнотека (од прилике line-up-от во другите вакви премини) тогаш уште од старт нека му пишат крст.

Но ако се изгради простран пешачки коридор со можност да има вистински простор за создавање на мини трговски ценар со комерцијални, угостителски и услужни содржини тогаш со тек на време мислам дека може да зборуваме за светла иднина.

Но ако зборуваме за центарот на градот тогаш мора да се мисли на еден целовит систем а не на расфрлани преминчиња преку кои на никого нема да му се исплати да симнува и качува скали за да премине улица од 4 ленти. Мекдоналдс и Рекорд треба да бидат споени доколку е вака приказната и токму во тој спој би се создал еден поширок коридор за продавници. Слично треба да се размислува и за ул. Македонија (всушност требаше да се размислува за тоа кога се раскопуваше за реконструкција).

Пример од соседството кој секогаш ми се допаѓал, во Ниш по целата должина на главната пешачка улица има функционално подземје со комерцијални содржини.

Ова може да има многу намени. Кога ќе падне снег и нашите комунални служби од кога ќе им помине првичното изненадување дека паднал снег зиме и ќе дискутираат 10на дена како е најдобриот начин истиот да се отстрани, вакви премини би биле совршени за движење низ малиот ринг. Слично кога е исклучително студено или кога има 100C летно време ваквите премини (кои по правило би требало да се разладувани и затоплувани соодветно би биле навистина атрактивни за користење.

Сето ова може да биде споено и со:

- идната подземна станица за автобуси/ЛРТ под плоштадот
- идните подземни паркинзи под плоштадот и под жена парк
- ГТЦ
- Рамстор

Секако ова е еден огромен зафат и не очекувам Коце да го направи но би било убаво да се постави една рамка за централното подрачје за да знаеме каде се движиме а не секој градоначалник да прави квази преминчиња каде ќе му текне.

Што се однесува до Димитре Чуповски. Никогаш не сум бил убеден дека тоа е неопходна улица ако се прошири Даме Груев и се изгради подземниот булевар. Изградба на подземје во тој дел мислам дека не би пречела на некоја идна пешачка зона во тој дел.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 25-Jul-2009 at 18:09
Многу сум преминов на рекорд, од аспект на идниот план за малиот ринг. Ако преминов го гледаме како некое по краткорочно решение од тунелот под плоштад и целосна модификација на рекорд како пешачка зона. Епа тогаш кога преминов го правиме како неколку годишно решение мислам да не го правиме нешто многу големо, без дуќани и слично, па кога во иднина Рекорд ќе стане пешачка зона овој премин да го пренамениме во тоалети.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 25-Jul-2009 at 18:12


И ако е пешачка зона има логика за подземје... не треба да се гледа на тоа како на премин, туку како подземје...
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 25-Jul-2009 at 18:44
ja mislam deka prodavnici mora da ima za da se samofinansira proektot, inace vaka nikoj ne bi rizikuval da go gradi, jas za mene imam prekrasna ideja, ama ne mozam da go opisam , a i da go opisam treba mnogu rabota za toa ,no ako uspeam da najdam nekoja fotka na net ke ja postiram
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 25-Jul-2009 at 20:26
eve na sto pokonkretno mislev



bez prodavnici bi izgledalo strasno



a eve so nekoja druga dekoracija


"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 25-Jul-2009 at 20:33
па и кај скопјанка имаше продавници па сега е баш андерграунд
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 25-Jul-2009 at 20:51
drugo e skopjanka drugo e rekord tuka ima u dvizenje luge, jas eve na primer podobro ke pominam ispod rekords nego da cekam 10 min pred semafor
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 25-Jul-2009 at 20:54


Zabegan мислам дека бев јасен. Не тесно ходниче со фотокопирници, порнотеки и слични глупости туку широк коридор со асални и одржливи содржини кои ќе привлечат маса луѓе да ги користат овие премини.

Сликите на митатос се супер само недостасуваат продавници... еве неколку примери и од мене

1


2


3


4


Ова се особено соодветни примери за центарот на Скопје каде и има логика да се креира повеќе деловен и комерцијален простор (а место снемува) улиците се прилично тесни за да имаат едно преминче од точка до точка. Каков е тој премин под Рекорд каде ќе понира каде ќе се искачува? Улицатаа е толку тесна да неможе да сместат ни два сета скалила под нејзе. И кој воопшто би се оптеретил да се симиња качува кога таа улица се преоѓа во 2 чекора и онака.

Е друго е кога ќе има што да го привлече под земја па и да прошета таму. Еден коридор со формат на пример како ходниците во рамстор одлично би легнал.

Ако земеме во предвид колку незгодна клима има Скопје мислам дека навистина би биле користени. Летно време ќе може човек да пропешачи пола град без да се испоти како животно, а зимно време без да се излизга и скрши нога.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 25-Jul-2009 at 22:04
Тука ако го има преминов, пешачкиот горе ќе се избрише, семафорите ќе се тргнат, така да ќе нема алтернатива на подземниот премин, односно на некој начин пешаците ќе бидат принудени да се движат од тук, што значи дека сакале/нејќеле ќе мора да го оддржуваме просторот дали со дуѓани или без дуќани ќе мора да изгледа како оние сликите погоре. Е сега доколку се најде концесионер за десетина години што ќе бги извади парите, а притоа дуќаните да се негови и да ги рента тогаш сигурно дека ќе има и два тројца батки намрштени, а и оддржувањето ќе биде многу подобро.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 29-Jul-2009 at 11:52
УШТЕ ПАРИ ЗА НЕЗАЖИВЕАНИОТ ПРОЕКТ

„Влајко“ ќе добие и ескалатори

Градоначалникот на Карпош, Стевчо Јакимовски, ќе го довршува својот проект „Влајко“, со изградба на ескалатори на надземниот пешачки премин. На прес-конференција тој соопшти дека деновиве објавил тендер за фирма која ќе гради ескалатори на преминот, како што било предвидено со основниот проект. Рокот за пријавување на заинтересираните трае до крајот на август, а веќе од септември Јакимовски очекува да почне нивната изградба и да заврши за три месеци. Овој проект, на кој се потрошија речиси милион евра и кој претставува најскап надземен пешачки премин што никогаш вистински не профункционира, очигледно, според градоначалникот на Карпош се уште има шанса да заживее, само, како што вели, прво треба да се доправат некои работи. - Според проектот, таму треба да се довршат и греењето и климатизацијата. Во „Влајко“ има 16 дуќани, но не работат затоа што не се решени имотно-правните односи и немаат добиено потврда за сопственост. Инаку, во план е и дел од општинската администрација да се пресели на пешачкиот премин. Не верувам дека ескалаторите ќе чинат повеќе од пет милиони денари “ вели Јакимовски. Обид преку селење на општинските служби во преминот, „Влајко“ да се стави во каква-таква употреба, направи и поранешниот градоначалник Андреј Петров, кој тука ја смести информативната канцеларија за жителите на општината. Но и тоа не ги даде очекуваните резултати. Надземниот премин, кој првично беше граден за да го користат пешаците и да се избегнат сообраќајните несреќи на фреквентниот булевар Партизански одреди, не успеа да ја добие вистинската намена.

http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=3&tabid=1&EditionID=1770&ArticleID=118726


Edited by lslcrew - 29-Jul-2009 at 11:53
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 12-Sep-2009 at 04:07

Идната недела стартува изградбата на надземниот премин на Бит-пазар

Најпрвин ќе се копаат темелите од страна на грнчарската продавница, спроти Здравствениот дом


Претставници на фабриката „Карпош“ и на Општина Чаир вчера официјално се договориле од 15 септември да започнат градежните зафати за изградба на пешачкиот премин на Бит пазар. На средбата било констатирано дека испитувањето на земјиштето веќе е завршено и има подземен катастар за поставеноста на електричните кабли и фекални и водоводни цевки.

Договорено било темелите на цилиндричниот пешачки премин да се ископаат најпрвин од страна на грнчарската продавница, спроти Здравствен дом Бит-пазар. Оценето било дека токму таа страна е покритична, бидејќи според подземниот катастар од таму минувале повеќе цевки и електрични кабли. Надлежните од Општина Чаир велат дека најдобро е да почнат ископувањата за прецизно да се види дали може да се оди со отстапки на темелите на надвозникот за половина до еден метар, или можеби ќе треба да се поместуваат инсталации.

Градежните зафати треба да завршат до крајот на октомври, кога пешачкиот премин ќе биде подготвен за употреба. Преминот ќе го одржува „Акцент медија“, а за возврат на него ќе користи рекламен простор.

Од Чаир нагласуваат дека покрај скалите, преминот ќе има лифтови и тоа и од страната на аптеката „Зегин“ и од кај грнчарската работилница, а со нив ќе управуваат вработени лица. Тие ќе им помагаат на старите и на лицата со инвалидски колички да се искачат на преминот. Сегашниот земен премин комплетно ќе биде затворен со жардиниери и метална ограда, со цел целиот пешачки сообраќај да се пренасочи на надземниот премин, кој ќе биде изграден од бетон и плексиглас.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=AC6CB1A835AC294B949DA5D21718261C
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 12-Sep-2009 at 15:23
Фала ти господе!

Само некако мислам дека подземни ќе беа далеку подобро решение од надземни пешачки премини. И зборам во множина, бидејќи мислам дека кај битпазар се потребни два, ако не и три вакви пешачки премини.
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3664
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 12-Sep-2009 at 16:01

Секако ја утнаа со надземниов, панорамата е отсечена, можноста за автентична симболика на тој потег, освен со она застакленото зградиче од скоро што го паркираа пред султанмуратовата џамија сега ќе се доотепа со ваквиот футуризам, кој од една страна можеби прикладно се надоврзува на хотел арка и ова новово зградиче, но целосно и конечно ја затна можноста чаршијата како дел од старо скопје да префрли и продолжи преку битпазар кон брдото над Крњево и на цел тој потег да му даде автентичен амбиент...

Но и така Крњево го зацртаа урбано со згради, па и ваквиот колаж нема да боде премногу очи, сепак за овој потег не смееше да и се остави на општина Чаир да врзува дупови, не смееше да се оди на ваква варијанта како целта го оправдува проектов... во најлош случај тука требаше да се оди со отскриени премини како не би се затнала визурата на овој потег! 

Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 13-Sep-2009 at 19:46
Пример еден за кај ТЦ Бисер. Според мене добра идеја би било автобуските постојки пред Бисер, значи кај банките и онаа што е после Бисер односно спроти Веро истите тие да се затворат односно да не се користат. Зошто? Бидејќи се возам во тој правец за накај дома се гледа дека мн мн лугето тука не се симнуваат нити па качуваат. Решението би било да се направи подземен премин кај ТЦ Бисер односно кај истата автобуска постојка, нешто во стил како претхондниве примери што ги дававте поткрепено со сликите. Тука да се направи премин поголем и така повеќе ќе се размрдра тој простор. Луѓето ќе се симнуваат тука кај Бисер ако живеаат на таа страна или само ќе се префрлуваат на другата нели ако живеат од таа страна. Во Бисер тука многу гужва има коа луѓе се симнуваат од автобуси така да верувам дека и да се направи ваков премин не би било лоша инвестиција,  а и со оглед на тоа што тука се вози мн брзо, ете се напраи дополнителен пешачки премин ама некој од удрен од автомобил.
Back to Top
Дуле View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 17-Jul-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Дуле Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 13-Sep-2009 at 19:48
И друга работа. Ете и да се направи мост, кој ми гарантира мене дека нема некоја фрустрирана будала да се фрли од тој мост и ете ти се возиш и ти паѓа некој на хауба и после опаа го утепа човекот!!!
Back to Top
Max View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 3664
  Quote Max Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 13-Sep-2009 at 19:53
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.250 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.