Од регионот - Белград |
Post Reply | Page <1 45678 11> |
Author | ||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #101 Posted: 23-Dec-2011 at 01:30 | |
ТролЗа је руски произвођач тролејбуса, иначе скраћеница од ”Тролејбусни Завод”. Некада се фабрика звала «Завод имени Урицкого» или «ЗиУ» и налази се у Саратовској области у граду Енгелс. http://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%97%D0%B8%D0%A3
Иначе, Тролза тј. ЗиУ је један од највећих произвођача тролејбуса на свету. Најмногобројнији модел им је ЗиУ-9 који је до пре пар година био масовно присутан и у Београду. http://en.wikipedia.org/wiki/ZiU-9 Преко 40.000 само овог типа је направљено у фабрици. До 2010. године у Београду је било близу 100 тролејбуса типа ЗиУ-9, а најстарији гаражни број 1 је био из 1979. године. Прилично робусна возила, не баш удобна и јако тешка (око 18 тона). Руси уопште нису мењали дизајн возилу, тако да последња тура које стигла 2000. године била готово идентична као и она из 1979. године и по техничким карактеристикама. Оно што је тачно јесте да су возила послата на сечење скоро потпуно исправна и жал је што рецимо нису поклоњена неким градовима у Молдавији или Украјини којима су заиста потребна и који су и тражили те троле. Ево слика, ГБ 14 је из 1980. године, ово сам усликао летос у Депоу када су их секли У Београду је остао само један примерак који се појави понекад као замена, а то је ГБ 147. Остали су повучени |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #102 Posted: 23-Dec-2011 at 19:37 | |
Александар, ти благодарам за исцрпниот одговор на оваа тема. Навистина импресивно од твоја страна. Ме интересира твое мислење конкретно за Белград, дали сметаш дека тролејбусите се ефикасно и економично средство за превоз на патници во српската метропола и која споредба би ја направил помеѓу тролејбусите и автобусите во Белград во оваа насока? |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #103 Posted: 24-Dec-2011 at 00:25 | |
Што се тролејбусног система тиче. Тролејбус је најјефикаснији на брдовитом терену. Покушаћу да дам неку практично упоређивање тролејбуског и аутобуског система.
Тролејбус има својих предности, али и мана. Основна предност тролејбуса што је то економичнији вид превоза, а и еколошки, бар до неке мере. Друга предност јесте његова брзина, тј. убрзавање које је неколико реда величина веће у односу на аутобусе који су погоњени дизел алгрегатима. Као бржи вид транспорта је и нешто капацитативнији од аутобуса. Следећа предност јесте чињеница да су то јако тиха возила, јер нема детонација, већ се чује карактеристично зујање електромотора. Основна мана овог система јесте то што је везан за контактну мрежу, чиме се смањује могућност манипулације. Данас се то решава тако што тролејбуси имају аутономни ход на батерије или дизел агрегат, тако да могу возити и ван конктатне мреже, прелазити преко покиданих делова или неке деонице приликом измене трансе и у осталим ванредним ситуацијама. Да ли треба уводити тролејбуски систем, ја бих рекао ДА, ако нема услова да се уведе трамвај и као замена за аутобуски систем. Да тролејбуски системи имају будућност говори и чињеница да у неким градовима Западне Европе разматрају враћање тролејбуса. Шпанија, нова тролејбуска мрежа и линија: Тестирање тролејбуса за Италију (Шкода-БМБ) |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #104 Posted: 27-Dec-2011 at 00:26 | |
U sklopu ove prognoze se mogu videti vozovi koji se koriste za gradsku železnicu:
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #105 Posted: 28-Dec-2011 at 00:59 | |
Stigli gasni autobusi:
Edited by Александар - 28-Dec-2011 at 01:25 |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #106 Posted: 04-Jan-2012 at 01:29 | |
Polovni autobusi iz Beograda su prodati prevoznicima u Poljskoj
http://www.phototrans.eu/14,529303,0,_______103_747.html http://www.phototrans.eu/14,529302,0,_______103_746.html http://www.phototrans.eu/14,529301,0,_______103_745.html http://www.phototrans.eu/14,529195,0,_______103_80.html http://www.phototrans.eu/14,528999,0,_______103_82.html http://www.phototrans.eu/14,528998,0,_______103_69.html http://www.phototrans.eu/14,529168,0,_______103_68.html Edited by Александар - 04-Jan-2012 at 01:41 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #107 Posted: 05-Jan-2012 at 00:03 | |
Невообичаена е оваа работа. Во Скопје најчесто се увезуваат половни автобуси од Европа, а извозот на вакви дотраени транспортни средства никогаш не се случил. Се надевам и нам ќе ни се случи белградскиот пример. Да речеме, кога ќе се повлекуваат Санос-Ман автобусите на ЈСП - Скопје произведени 1997 год., тогаш треба да пробаме да ги продадеме некаде во странство. |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #108 Posted: 05-Jan-2012 at 19:19 | |
И ја сам се изненадио да нека земља из ЕУ купује половне аутобусе из Београда. Вероватно су били јако повљни, а уједно су сви са Евро3 моторима и нископодни или не знам који је разлог. Обично се из других земаља довлачи старудија код нас, али ево и обрнутог примера.
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #109 Posted: 05-Jan-2012 at 19:33 | |
Невообичаено, но нема ништо страшно. Автобусиве се едвај 5 години стари и веќе ги исфрлуваат заради нелогичниот закон кој владее во Белград, иако овие возила се сосема исправни. Да не забораваме дека Полска, па и секоја друга Источна држава би била среќна со вакви автобуси, особено за градовите во провинцијата каде сеуште во голема мера возат стари возила, пред се Икаруси280. Што се однесува до возилата на ЈСП од серијата 1997, мислам дека нема никаква шанса да се продадат било каде (освен во Азија или Африка) затоа што веќе се 15 години стари и се слабо одржувани. Мислам дека нема ни потреба да се продаваат, затоа што со мали корекции можат на Скопје да му служат уште 5-8 години, а потоа да се дадат на некој помал град во Македонија (кои плачат за градски превоз), се разбира ако ситуацијата остане таква каква шо е - крајно очајна. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #110 Posted: 10-Jan-2012 at 23:00 | |
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?t=9&postdays=0&postorder=asc&start=1050 |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #111 Posted: 11-Jan-2012 at 02:06 | |
Зна ли неко ко је произвођач ових дисплеја који су дошли са Саносима? Очигледно немају ”ћ”.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #112 Posted: 20-Jan-2012 at 18:24 | |
Ах тие дисплеи, и во Скопје пола приватни превозници не успеаја барем да ги сменат дисплеите од германски, шпански, холандски и секаков друг јазик и да вградат на македонски јазик. Александар, мое мислење е дека се работи за некој производител што ги изработил дисплеите за македонскиот пазар. Кој е точно, навистина не сум запознаен. |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #113 Posted: 20-Jan-2012 at 19:45 | |
Хвала, у Београду приватни превозници морају да имају кодиране дисплеје или роло траке, то је прописано одлуком града, па због тога су код свих исправни, но тачно је да неки од њих нису прописно кодирана. Нпр, приказивање оба терминуса на дисплеју није прописно, ако није указан смер кретања возила, због чега је против многих поднета пријава, па је то исправљено.
Непрописно обележено После интервенције |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #114 Posted: 25-Jan-2012 at 18:59 | |
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #115 Posted: 27-Jan-2012 at 00:54 | |
Почев од 1. фебруара се укида стари систем наплате и прелази се на нови систем. Транзиција ће вероватно бити бола у почетку.
Папирне карте се више неће продавати, а цео града постаје једна зона, с тим да је онима у 2. појефтинила карта, јер сада плаћају као да су у 1. У Интегрисани Тарифни Систем (ИТС) је сада укључена и Ласта и Ластра, тако да ће се исте карте користити и за приградске општине као нпр. за Лазаревац или Младеновац. Истодобно, у оквиру истог система се тестира и систем гласовне најаве станица. Тренутно је систем активиран у 70% возила ЈГП-а, а очекује се да ће бити у свима активан. Данас сам забележио најаву у једном трамвају старијег типа Edited by Александар - 27-Jan-2012 at 00:58 |
||
oTeget
Newbiе Joined: 09-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #116 Posted: 28-Jan-2012 at 03:14 | |
добра |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #117 Posted: 04-Feb-2012 at 15:01 | |
Belkommunaši pri složenim uslovima eksploatacije™
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #118 Posted: 04-Feb-2012 at 15:27 | |
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #119 Posted: 06-Feb-2012 at 23:32 | |
www.beobuild.rs/forum/viewtopic.php?id=2&p=353 |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #120 Posted: 07-Feb-2012 at 00:10 | |
|
||
Post Reply | Page <1 45678 11> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |