build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Борис Трајковски (Првомајска)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 25>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 26-Feb-2010 at 16:51
Мене некако ме прави повеќе сигурен што првпат како кота се спомнува рампа, а не центар или булевар 11 октомври, па затоа ми дава до знаење дека не е некоја генеричка вест него е дериват на некое ново соопштение, а ова булевар Србија може да е некоја забуна со крајните точки на втората делница па незнаејќи почетокот на втората делница се користи како крај за првата.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 16-Mar-2010 at 23:44
Проширување на “Првомајска” во Кисела Вода
16.03.2010 - 16:03 | Македонија
По две ленти во секој правец, од Рампа до раскрсницата кај Расадник. “Првомајска” едно од најтесните сообраќајни грла во градот по реконструкцијата ќе треба да стане модерен булевар.

Градежните активности ќе стартуваат до крајот на годинава, потврди Градоначалмникот на Скопје по средбата со локалната власт во Кисела Вода.
Ќе се дислоцираат и сите времени објекти кои во моментов наоѓаат покрај улицата.
Вредноста на проектот ќе изнесува 3,5 милиони евра, а средствата ќе се обезбедат преку кредит од Светска банка.


Дополнително ќе се проширува и делот од населбата Пинтија до Драчево за што во моментов се прави финансиската кострукција.

Инаку согласно проектите во акционата стратегија на Градот, во МКЦ од денеска официјално почна да работи и Градскиот НВО центар, чија цел ќе биде поддршка на граѓанските организации во метрополата.


http://sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/proshiruvanje-na-%E2%80%9Cprvomajska%E2%80%9D-vo-kisela-voda - со видео
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 17-Mar-2010 at 01:10


Чудни ми е изјавата на гардоначалникот. Дали мислеше како буџетски го имаат распределено проектот по години или дека ќе се прекине со работа, па пак ќе се продолжи? Не ми е логично да се зафаќаат со работа на едната делница и незнаат за до каде ќе имаат средства, а во план е да се започнува втората делница. Вероватно мислеше дека проектов опфаќа две буџетски години, ама малку обратно се изрази.
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 17-Mar-2010 at 10:17
"Дополнително ќе се проширува и делот од населбата Пинтија до Драчево за што во моментов се прави финансиската кострукција."

?
Некоја забуна е ова или?
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 17-Mar-2010 at 14:25
Не е забуна. Тој дел воопшто не е приоритетен. Приоритетен е првиот дел од Рампа до Народни Херои.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 17-Mar-2010 at 21:44
Originally posted by Supervisor

Не е забуна. Тој дел воопшто не е приоритетен. Приоритетен е првиот дел од Рампа до Народни Херои.


Лошо се разбравме. Знам дека е приоритетен тој дел и тоа е ОК. Но прашував да не дошло до забуна кога спомнаа проширување од Пинтија до Драчево. Каква логика има прво да се проширува делницата од Пинтија до влезот на Драчево (во 2011 или кога и да биде Ohno) кога од крајот на бул. Србија, па се до Пинтија, по целата должина на ОХИС не би бил проширен булеварот?
Сигурен сум дека е грешка, нема никаква логика.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 22-Mar-2010 at 01:08

„Првомајска“ од рампа до Расадник ќе биде булевар

Новиот булевар ќе се гради со заем од Европската банка за обнова и развој

Сања Наумовска


„Првомајска“ од рампа до Расадник ќе има четири сообраќајни ленти со широчина од 3, 5 метри или вкупна сообраќајна површина со широчина од 14 метри. Покрај булеварското решение на сообраќајницата ќе има велосипедски и пешачки патеки. На овој начин, сметаат во Градот, ќе се реши еден сообраќаен проблем, особено во Кисела Вода, каде што поминуваат и по 40.000 возила дневно.

Проширувањето на улицата „Првомајска“ во Кисела Вода ќе стартува веднаш штом Градот Скопје и Европската банка за обнова и развој ќе го потпишат заемот од 190 милиони денари. Банката, благодарение на добриот кредитен рејтинг, му дава на Градот заем од 350 милиони денари, со кои, покрај проширување на „Првомајска“, ќе се направи и Центар за управување и контрола на сообраќајот.

Градежните работи ќе стартуваат кај рампата во Кисела Вода и ќе се движат во правец на раскрсницата со улицата „Народни херои“ кај Расадник. Според плановите на градските власти, „Првомајска“ во втората фаза од проектот ќе се проширува и кон Драчево, на потегот од Цементарницата „Усје“ до Маркова Река. В о рамките на проектот за проширување е предвидена и изградба на колектор од Транспортниот центар до „Првомајска“.

Во очекување на стартот на реализацијата на проектот се вршат обемни подготвителни активност за изместување на подземните инсталации, правењето на привремените сообраќајни решенија, експропријациите и други проектни задачи, информираат од Градот. Веќе се дадени налози за дислокација на трафиките од трасата на улицата. Проширувањето нема да зафаќа во дворот на Општина Кисела Вода ниту, пак, ќе има потреба од уривање на бараките. Трасата на новата улица не поминува ниту на локации каде што има трајни објекти.

„Оваа сообраќајница е од огромно значење, од причина што секојдневно ја користат илјадници жители на тој дел од градот. Исто така, на потегот кон Драчево последните години се разви индустриска зона, која има потреба од добра сообраќајна врска“, информираат од Градот, каде што велат дека заемот од Европска банка ќе се враќа во рок од 13 години со 3 години грејс-период.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=A66FC7C2ECB43E4EA0CEC5C4538AC347
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 22-Mar-2010 at 01:42
Малку ме буни ова со бараките. Прво имаше еднаш најава дека двете покрај улицата ќе ги бутнат, па сега еве нема да ги бутнат. А од друга страна се најавува дека улицата покрај 14 метри коловоз ќе има и пешачки и велосипедски патеки. Така да овие две работи ми се неспоиви. Вероватно во делот кај двете бараки ќе се компензира на тротоарот или велосипедската патека, а можно е оној забутан простор од метро до метро и пола меѓу ѕидот на бараките и тротоарот да бидат некој полутротоар импровизиран како што е тоа случај подолу кај веќе направениот дел накај драчево на една точка.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 22-Mar-2010 at 21:02
Според мене ова се за жал повторно импровизации нешто слично како првиот дел на Илинденска. Кај нас се гради без да се мисли за во иднина и некои ситни пречки ќе направат да има проблеми целиот град односно автомобилите и самите пешачи. За мостот кај Железничка да не зборувам, потоа првиот дел на Илинденска од Парк до зоолошка е целосно уништен поради рушење на урбанизираниот простор од лева страна наместо рушење на времените објекти. А времето како проаѓа ќе дојде моментот кога ќе ги нема тие бараки но тогаш ќе биде касно за самата сообраќајниза. Жално! Истиот пример со Првомајска. Се импровизира наместо да внесеа булеварско решение со средишно зеленило и нормални тротоари тие ќе импровизираат дури споменуваат дека времените објекти немало потреба да се рушат.
Кај нас се што е времено е во исто време и трајно.
Одличен пример е Јужен Булевар целата траса е од времени објекти за кои сум сигурен дека никогаш нема ни да се чепнат.


Edited by Supervisor - 22-Mar-2010 at 21:04
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 29-Mar-2010 at 14:21
Сабајле имаше тука геометри. Најверојатно во скоро време треба да се одпочне со работа. А колку што ми е познато кредитот од светска банка е одобрен така да останува уште да се почне со работа.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 30-Mar-2010 at 01:32
На проаѓање направив две слики од двете општински бараки кои ја тангираат трасата.


Тука кај првата може да се спика некоја пешачка патека што тешко дека може да се нарече тротоар или велосипедска патека. Во секој случај не е толку страшна импровизацијата барем зашто не го тангира коловозот и не ја пореметува трасата за возилата.



Ова е втората барака, сликана е од обратна страна. Тука просторот е малку поширок, всушност комотно доволно широк да се смести тротоар.

Најверојатно на овие неколку метри ќе остане едно и тротоар и велосипедска патека. Па и не би било толку страшен проблем како некое среднорочно решение додека се обезбедат простории за општината.

Ова нормално зборувам со идеа дека дрвата веројатно ги планираат да останат, односно сметајќи дека дрвата не би требало да останат на среде тротоар туку како посебен појас ги сметам. Инаку вака во метри гледано, мислам може да има точно. Тука се најавуваше и некој парк колку што ми е познато кога ќе се дислоцираат бараките некогаш во иднина.

Ваква импровизација веќе има една на Првомајска 41°58'38.01"N 21°26'58.69"E.


Edited by lslcrew - 30-Mar-2010 at 01:37
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 26-May-2010 at 22:02

Град Скопје

Првомајска ќе се проширува со кредит

Доколку одобри Советот, Град Скопје ќе подигне кредит од фондовите на ЕУ во висина од 350.000.000 денари, односно 5,7 милиони евра, кои ќе ги инвестира во подобрување на сообраќајната инфраструктура. Кредитот ќе го враќа во следните 13 години со годишната каматна стапка не повисока од 5% и со вклучен грејс период од минимум 3 години. Според планираното дел од средствата ќе се наменат за формирање на Центар за управување со сообраќајот, а дел за рехабилитација и реконструкција на улицата Првомајска". Кредитното задолжување кај странските банки на Град Скопје му е овозможено со позитивниот кредитен рејтинг за 2009 година, што го потврди агенцијата за кредитен рејтинг Стандард и Пур".
Предлог-одлуката за задолжување на Град Скопје кај меѓународна финансиска институција ќе биде единствена точка на дневниот ред на вонредната седница на Советот, што е закажана за денеска.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=5A4FC365C645AD42B8FC7E7519CA027F
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 27-May-2010 at 04:43
Ме збуни одлукава, колку што знам предходно веќе имаше донесено некоја одлука за задолжување. Мислев дека веќе е во постапка барањето за кредит.
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 27-May-2010 at 15:40

За обновување на Првомајска три милиони евра заем


Градот ќе се задолжи 350.000.000 денари, односно 5.691.057 евра, кои ќе се потрошат за реконструкција на оваа сообраќајница, како и за изградба на центар за управување и контрола на сообраќајот

 
 
%20  
Наскоро ќе почне целосното обновување на улицата Првомајска, а задолжен за овој проект е градот Скопје. За таа цел градот ќе се задолжи 350.000.000 денари, односно 5.691.057 евра кај меѓународната финансиска институција, а покрај реконструкција на улицата, овие пари се наменети и за изградба на центар за управување и контрола на сообраќајот. За Првомајска со целата подземна инфраструктура, ќе се потрошат 190.000.000 денари или 3.089.430 евра, а за изградба и опремување на Центар 160.000.000 денари, односно 2.601.627 евра.

- Градот Скопје работи на примена на нови концепти за ефикасен сообраќај, а за почисто Скопје во текот на 2010 година ќе се реализираат овие два иновативни концепти за ефикасен сообраќај. Центарот за управување и контрола на сообраќајот (ЦУКС) е место од каде што, со примена на информатичките технологии и најновите технолошки достигнувања, ќе се овозможува управување и контрола на сообраќајот во реално време во зависност од сообраќајното оптоварување. Главните функции на ЦУКС ќе бидат собирање податоци за сообраќајот во реално време, управување со семафорскиот систем, набљудување на сообраќајот, давање приоритет на возилата на ЈГПП и на возила со приоритет (брза помош, пожарна, полиција), насочување кон слободни места за паркирање, испраќање информации за сообраќајот преку знаци со променлива содржина, управување со зони забранети за сообраќај... - вели во образложението за задолжувањето градоначалникот Коце Трајановски.

Тој додава дека со рехабилитација и реконструкција на улицата Првомајска од булеварот 11 Октомври до улицата Народни херои ќе се обезбеди сообраќајно сервисирање на населби и населени места, како и на голем број индустриски и објекти на малото стопанство што гравитираат во овој дел од улицата. Односно со зголемување на бројот на сообраќајни ленти ќе се зголемат капацитетот и безбедноста во сообраќајот.
Досега локалната самоуправа во Македонија немала искуство за задолжување пред меѓународни финансиски институции за обезбедување средства за инфраструктура од јавен интерес. Немањето искуство создаде услови за потреба од допрецизирање на условите на заемот, велат од градот.

Рокот за отплата на овој заем е максимум 13 години, со вклучен грејс-период од минимум три години, годишната каматна стапка нема да биде повисока од 5 отсто и ќе се отплаќа од буџетот на градот.
Во овој момент за градот постојат поволни услови за задолжување, велат оттаму, поради позитивниот кредитен рејтинг на градот, во согласност со извештајот на агенцијата за кредитен рејтинг „Стандард енд Пур“ за 2009 година, кој е „ББ-стабилен“.

- Не можам да одговорам кога точно ќе почне со овој проект, затоа што прво треба да го добиеме заемот. Уште не е познато ни тоа која фирма ќе ги изведува работите, ама тоа ќе се знае за скоро време. Сепак, до крајот на годинава треба да почнат работите, меѓутоа уште ништо не е прецизирано - вели Неделчо Крстевски, портпарол на градот Скопје.

Од градот сметаат дека позитивни ефекти од овој проект ќе бидат намалување на просечната потрошувачка на гориво од 0,15 литри на километар на 0,09 л/км заради намалениот број тргнувања и застанувања на возилата, скратување на времето на патување за 40 отсто во најфреквентините делници, зголемување на патниците во јавниот превоз за 15 отсто, продолжување на трендот на намалување на трошоците за одржување на опремата за светлосна сигнализација, намалување на загадувањето и количеството на стаклените гасови и намалување на количествата на јаглероден диоксид во воздухот, зголемување на капацитетот на сообраќајни возила, како и зголемување на безбедноста во сообраќајот.

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=52710936179&id=14&prilog=0&setIzdanie=21992
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 19-Jun-2010 at 03:45
.... ротондата што ќе се гради на раскрсницата меѓу улиците Првомајска и Народни херои. .....

http://dnevnik.com.mk/?ItemID=9E482924867DA448B144D63F6EF19742


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 19-Jun-2010 at 03:48
Поназад (http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=695&PID=53393#53393) веќе еднаш го имам дискутирано прашањето за кружен ток на оваа раскрсница. не ми изгледа како добро решение. Сеуште мислам дека семафоризацијата е подобро решение.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 19-Jun-2010 at 04:13
Еве колку опфаќа и како изгледа кружен ток со надворешен радиус 30 метра, точно иста големина како оној што е дел од клучката кај Континентал.




Edited by lslcrew - 19-Jun-2010 at 04:15
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 19-Jun-2010 at 09:15
  а јас мислам дел од првомајска да паѓа под текот...... односно ако е 2x2.... по една лента од двете страни под текот... ако е 3x3, тогаш две..... мислам дека е најдобро решение... и испаша нешто како клучка... аи не е скапо...... додека се гради текот тоа е лесно да се среди.... секогаш сум го мислел ова.... и тоа кај сите улици.....  не е толку колку што неможат да соберат толку возила... туку застојот што се прави кај раскрсниците... какви и да се...... првомајска може и 2x2 и да биде брзопроточна улица.... дури и во иднина..... ама дабиде една целина..... раскрсници-клучки, пешачки премини- надземја или подземни  

Edited by FoSsiL - 19-Jun-2010 at 09:16
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 19-Jun-2010 at 09:19
и не е до тоа какви раскрсници ќе бидат.... во Скопје треба да им се даде предност на поважните улиции и да се направи по нив да се одвива непречен сообраќај..... на пр. да се направи Партизанска една целина.... да појдеш од тифани и да подзастанеш кај порта влае..... ќе биде голем успех за градот, а и нема да го чини многу..... 
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 19-Jun-2010 at 16:30
Originally posted by FoSsiL

ќе биде голем успех за градот, а и нема да го чини многу..... 
Многу ти е оптимистичка рачуницата  Big%20smile
Во секој случај, побитно од тоа колку ќе чини е тоа дали ќе биде исплатливо. Теоретски дури и да се работи за милијарда евра, доколку тие средства се повратат за кратко време, не треба да има дилеми. Начелно се согласувам дека дека треба многу сериозно да се вложи за унапредување на примарната сообраќајна мрежа. На тоа треба да се гледа како на продуктивна инвестиција, а не како на трошок. Сегашната состојба кошта многу повеќе од било какви инвестиции.

А за клучка овде не би размислувал се додека не се направи спојката преку пругите кон Аеродром.


Edited by Cloverstack - 19-Jun-2010 at 16:32
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 25>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.172 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.