Булевар Борис Трајковски (Првомајска) |
Post Reply | Page <1 45678 25> |
Author | |||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #101 Posted: 26-Feb-2010 at 16:51 | ||||||
Мене некако ме прави повеќе сигурен што првпат како кота се спомнува рампа, а не центар или булевар 11 октомври, па затоа ми дава до знаење дека не е некоја генеричка вест него е дериват на некое ново соопштение, а ова булевар Србија може да е некоја забуна со крајните точки на втората делница па незнаејќи почетокот на втората делница се користи како крај за првата.
|
|||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #102 Posted: 16-Mar-2010 at 23:44 | ||||||
http://sitel.com.mk/dnevnik/makedonija/proshiruvanje-na-%E2%80%9Cprvomajska%E2%80%9D-vo-kisela-voda - со видео |
|||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #103 Posted: 17-Mar-2010 at 01:10 | ||||||
Чудни ми е изјавата на гардоначалникот. Дали мислеше како буџетски го имаат распределено проектот по години или дека ќе се прекине со работа, па пак ќе се продолжи? Не ми е логично да се зафаќаат со работа на едната делница и незнаат за до каде ќе имаат средства, а во план е да се започнува втората делница. Вероватно мислеше дека проектов опфаќа две буџетски години, ама малку обратно се изрази. |
|||||||
The Man
Senior Member Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
Quote Reply #104 Posted: 17-Mar-2010 at 10:17 | ||||||
"Дополнително ќе се проширува и делот од населбата Пинтија до Драчево за
што во моментов се прави финансиската кострукција."
? Некоја забуна е ова или? |
|||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #105 Posted: 17-Mar-2010 at 14:25 | ||||||
Не е забуна. Тој дел воопшто не е приоритетен. Приоритетен е првиот дел од Рампа до Народни Херои.
|
|||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||
The Man
Senior Member Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
Quote Reply #106 Posted: 17-Mar-2010 at 21:44 | ||||||
Лошо се разбравме. Знам дека е приоритетен тој дел и тоа е ОК. Но прашував да не дошло до забуна кога спомнаа проширување од Пинтија до Драчево. Каква логика има прво да се проширува делницата од Пинтија до влезот на Драчево (во 2011 или кога и да биде ) кога од крајот на бул. Србија, па се до Пинтија, по целата должина на ОХИС не би бил проширен булеварот? Сигурен сум дека е грешка, нема никаква логика. |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #107 Posted: 22-Mar-2010 at 01:08 | ||||||
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #108 Posted: 22-Mar-2010 at 01:42 | ||||||
Малку ме буни ова со бараките. Прво имаше еднаш најава дека двете покрај улицата ќе ги бутнат, па сега еве нема да ги бутнат. А од друга страна се најавува дека улицата покрај 14 метри коловоз ќе има и пешачки и велосипедски патеки. Така да овие две работи ми се неспоиви. Вероватно во делот кај двете бараки ќе се компензира на тротоарот или велосипедската патека, а можно е оној забутан простор од метро до метро и пола меѓу ѕидот на бараките и тротоарот да бидат некој полутротоар импровизиран како што е тоа случај подолу кај веќе направениот дел накај драчево на една точка.
|
|||||||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #109 Posted: 22-Mar-2010 at 21:02 | ||||||
Според мене ова се за жал повторно импровизации нешто слично како првиот дел на Илинденска. Кај нас се гради без да се мисли за во иднина и некои ситни пречки ќе направат да има проблеми целиот град односно автомобилите и самите пешачи. За мостот кај Железничка да не зборувам, потоа првиот дел на Илинденска од Парк до зоолошка е целосно уништен поради рушење на урбанизираниот простор од лева страна наместо рушење на времените објекти. А времето како проаѓа ќе дојде моментот кога ќе ги нема тие бараки но тогаш ќе биде касно за самата сообраќајниза. Жално! Истиот пример со Првомајска. Се импровизира наместо да внесеа булеварско решение со средишно зеленило и нормални тротоари тие ќе импровизираат дури споменуваат дека времените објекти немало потреба да се рушат.
Кај нас се што е времено е во исто време и трајно. Одличен пример е Јужен Булевар целата траса е од времени објекти за кои сум сигурен дека никогаш нема ни да се чепнат. Edited by Supervisor - 22-Mar-2010 at 21:04 |
|||||||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #110 Posted: 29-Mar-2010 at 14:21 | ||||||
Сабајле имаше тука геометри. Најверојатно во скоро време треба да се одпочне со работа. А колку што ми е познато кредитот од светска банка е одобрен така да останува уште да се почне со работа.
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #111 Posted: 30-Mar-2010 at 01:32 | ||||||
На проаѓање направив две слики од двете општински бараки кои ја тангираат трасата.
Тука кај првата може да се спика некоја пешачка патека што тешко дека може да се нарече тротоар или велосипедска патека. Во секој случај не е толку страшна импровизацијата барем зашто не го тангира коловозот и не ја пореметува трасата за возилата. Ова е втората барака, сликана е од обратна страна. Тука просторот е малку поширок, всушност комотно доволно широк да се смести тротоар. Најверојатно на овие неколку метри ќе остане едно и тротоар и велосипедска патека. Па и не би било толку страшен проблем како некое среднорочно решение додека се обезбедат простории за општината. Ова нормално зборувам со идеа дека дрвата веројатно ги планираат да останат, односно сметајќи дека дрвата не би требало да останат на среде тротоар туку како посебен појас ги сметам. Инаку вака во метри гледано, мислам може да има точно. Тука се најавуваше и некој парк колку што ми е познато кога ќе се дислоцираат бараките некогаш во иднина. Ваква импровизација веќе има една на Првомајска 41°58'38.01"N 21°26'58.69"E. Edited by lslcrew - 30-Mar-2010 at 01:37 |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #112 Posted: 26-May-2010 at 22:02 | ||||||
Град Скопје Првомајска ќе се
проширува со кредит |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #113 Posted: 27-May-2010 at 04:43 | ||||||
Ме збуни одлукава, колку што знам предходно веќе имаше донесено некоја одлука за задолжување. Мислев дека веќе е во постапка барањето за кредит.
|
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #114 Posted: 27-May-2010 at 15:40 | ||||||
За обновување на Првомајска три милиони евра заем
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=52710936179&id=14&prilog=0&setIzdanie=21992 |
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #115 Posted: 19-Jun-2010 at 03:45 | ||||||
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #116 Posted: 19-Jun-2010 at 03:48 | ||||||
Поназад (http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=695&PID=53393#53393) веќе еднаш го имам дискутирано прашањето за кружен ток на оваа раскрсница. не ми изгледа како добро решение. Сеуште мислам дека семафоризацијата е подобро решение.
|
|||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #117 Posted: 19-Jun-2010 at 04:13 | ||||||
Еве колку опфаќа и како изгледа кружен ток со надворешен радиус 30 метра, точно иста големина како оној што е дел од клучката кај Континентал.
Edited by lslcrew - 19-Jun-2010 at 04:15 |
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #118 Posted: 19-Jun-2010 at 09:15 | ||||||
а јас мислам дел од првомајска да паѓа под текот...... односно ако е 2x2.... по една лента од двете страни под текот... ако е 3x3, тогаш две..... мислам дека е најдобро решение... и испаша нешто како клучка... аи не е скапо...... додека се гради текот тоа е лесно да се среди.... секогаш сум го мислел ова.... и тоа кај сите улици..... не е толку колку што неможат да соберат толку возила... туку застојот што се прави кај раскрсниците... какви и да се...... првомајска може и 2x2 и да биде брзопроточна улица.... дури и во иднина..... ама дабиде една целина..... раскрсници-клучки, пешачки премини- надземја или подземни
Edited by FoSsiL - 19-Jun-2010 at 09:16 |
|||||||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #119 Posted: 19-Jun-2010 at 09:19 | ||||||
и не е до тоа какви раскрсници ќе бидат.... во Скопје треба да им се даде предност на поважните улиции и да се направи по нив да се одвива непречен сообраќај..... на пр. да се направи Партизанска една целина.... да појдеш од тифани и да подзастанеш кај порта влае..... ќе биде голем успех за градот, а и нема да го чини многу.....
|
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #120 Posted: 19-Jun-2010 at 16:30 | ||||||
Во секој случај, побитно од тоа колку ќе чини е тоа дали ќе биде исплатливо. Теоретски дури и да се работи за милијарда евра, доколку тие средства се повратат за кратко време, не треба да има дилеми. Начелно се согласувам дека дека треба многу сериозно да се вложи за унапредување на примарната сообраќајна мрежа. На тоа треба да се гледа како на продуктивна инвестиција, а не како на трошок. Сегашната состојба кошта многу повеќе од било какви инвестиции. А за клучка овде не би размислувал се додека не се направи спојката преку пругите кон Аеродром. Edited by Cloverstack - 19-Jun-2010 at 16:32 |
|||||||
Post Reply | Page <1 45678 25> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |