build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен ред

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 27-Apr-2009 at 22:02
Изгледа ќе се укинат следните возови од 01-05-2009 но да причекаме за званично соопштување од МЖ

6900 Скопје 02:50 во Кичево 04:45 - 6901 Кичево 05:10 во Скопје 07:15
5901 Скопје 02:22 во Коцани 05:01 - 5900 Кочани 05:21 во Скопје 08:14
991  Скопје 06:09 во Гевгелија 08:48 - 992 Гевгелија 15:52 во Скопје 18:29
990  Скопје 06:40 во Табановце 07:07 - 991 Табановце 05:05 во Скопје 06:00
8933 Скопје 13:20 во Велес 14:10 - 8934 Велес 14:26 во Скопје 15:20
4903 Скопје 14:30 во Битола 17:55 - 4904 Битола 18:49 во Скопје 22:05
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 28-Apr-2009 at 09:37
Владимир, мала поправка, мислам дека од Скопје-Битола се укинува возот што поаѓа од Скопје во 18:15 часот и Скопје-Табановце во 6:10 часот. Како и да е, ова не е здраво, несфатливо во момент кога патничкиот сообраќај е зголемен за 50%!
Баш чекам да видам како ќе реагираат жителите на Прилепчани и Битолчани и посебно жителите од Велес, затоа што со оваа глупа одлука жителите на Велес ќе останат со 4 возови помалку кон Скопје. Страшно!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 28-Apr-2009 at 13:02
Да почекаме, денес утре ќе се изјаснат.

Но за некој ден ќе има и една добра вест Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 29-Apr-2009 at 09:55
Се надевам дека добрата вест ќе биде поврзана со нови линии што не поаѓаат во 2 часот наутро, инаку и да ги спроведат укинувањава нема да заштедат на пари, туку само ќе изгубат пари. Многу градови ќе останат без утринските линии кон Скопје, а со тоа патниците ќе се преориентираат кон автобускиот превоз, а Битола ќе остане со линии во 3 и пол наутро и 12 часот попладне, што е лудост!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 29-Apr-2009 at 12:42
Словенија уведува нови рути и возови, логиката е во рецесија луге повеќе користат поевтино средство за транспорт и добиват навика
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 29-Apr-2009 at 15:32
Originally posted by Vladimir P

Да почекаме, денес утре ќе се изјаснат.

Но за некој ден ќе има и една добра вест Smile


А ќе нè држиш во искушение или ќе ни ја соопштиш добрата вест? Веројатно е нешто поврзано со нови/репарирани локомотиви/вагони, или?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 30-Apr-2009 at 10:45
Денешен Шпиц пишува за донесената одлука за укинување на 12 линии од страна на Македонски железници, а најавува и утрешен штрајк на жителите на Зелениково и Велес со блокирање на пругата на Коридор 10.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 30-Apr-2009 at 10:47
Возовите заглавија во кризата






Маја МИХАЈЛОВСКА

Во исчекување на конечната одлука на Министерството за транспорт и врски дали ќе даде согласност за предлогот на „Македонски железници“ од утре да се укинат третина од возните линии во железничкиот сообраќај, дознаваме дека населението од Зелениково и од Велес, кои најмногу го користат железничкиот транспорт, денеска ќе ги блокираат пругите. За оваа непопуларна одлука, која наиде на огромен револт кај патниците што редовно го користат железничкиот транспорт како убедливо најевтин превоз, од „Македонски железници“ велат дека на тоа биле принудени поради економската криза и големите загуби. Извори од МЖ велат дека во последните пет дена постојано добиваат реакции и петиции од граѓаните, кои бараат да се повлече одлуката за редуцирање на линиите.
Според официјалните податоци од Заводот за статистика, бројот на патниците во железницата во последните три месеци на 2008 година во споредба со периодот на 2007 година, е зголемен за 50 отсто, од 290.000 на 430.000 патници.
- „Македонски железници“ не живеат само од бројот на патници, дури и 100 отсто да бидат полни возовите, дури и да се преполнети, пак ќе има загуба. Бројот на патници не влијае врз рентабилноста на работењето на железници. Намалувањето во товарниот сообраќај како резултат на кризата го погоди нашето работење. Проблем се и стариот возен парк и инфраструктурата поради кои работиме со загуби - велат од службата за информирање во „МЖ - транспорт“.
Со ребалансот на буџетот, владата сега ги преполови првично планираните 15 милиони евра за МЖ.
Официјалните статистички податоци покажуваат дека железничкиот товарен сообраќај во последното тримесечје на 2008 година, во однос на истиот период од 2007 година, е намален за 30 отсто.
Неофицијално, тоа се должи на слабата инфраструктура, лошите пруги, бавното возење и кражбите на контејнерите на царинскиот терминал на граничниот премин Табановци.
Доколку се усвои одлуката, се укинуваат возовите на 12 линии, по една или две дневно кон секоја од редовните дестинации, Битола, Велес, Кичево, Куманово и Кочани.
- Ние сме превоз за социјала и така треба да биде, најевтин превоз. Секаде кога има криза се појачуваат линиите, луѓето се ориентираат кон патување со железница, а кај нас е обратно - коментираат патниците.
Железничкиот превоз е убедливо најевтин превоз. Колку за споредба, трипати е поевтин од автобускиот. Причината е што за разлика од автобускиот превоз, кој со енормното поскапување на бензините кон средината на минатата година ги поскапе билетите, тие во железницата останаа исти. Цената на повратен билет до Битола со воз е 320 денари, а со автобус во еден правец е 500 денари.
Одговорните во МЖ тврдат дека редуцирањето на линиите нема да повлече отпуштање вработени.

http://spic.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=2&tabid=1&EditionID=837&ArticleID=32786
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 30-Apr-2009 at 11:32
Originally posted by гитардемон

Originally posted by Vladimir P

Да почекаме, денес утре ќе се изјаснат.

Но за некој ден ќе има и една добра вест Smile


А ќе нè држиш во искушение или ќе ни ја соопштиш добрата вест? Веројатно е нешто поврзано со нови/репарирани локомотиви/вагони, или?

Чекај нека пројде званично лошава па тогаш следи добрата (топло-ладно-топло ...)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 30-Apr-2009 at 20:18
Најновата вест поврзана со возниот ред е дека се укинуваат предвидените ограничувања од 1 мај 2009 година. Возовите од утре ќе сообраќаат по стариот возен ред со СИТЕ поаѓања и пристигнувања од/во Скопје.
Очигледно дека притисоците на граѓаните вродија со плод.
Владимир, ајде сега добрата вестBig%20smile!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 30-Apr-2009 at 20:30
Ајде бре кажете што е работава!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 02-May-2009 at 00:17
Еве и официјално

МАКЕДОНСКА ЖЕЛЕЗНИЦА ГУБИ ЗДЕЛКИ
Западните транспортери ја заобиколија нашата пруга

Транспортните патишта ја заобиколуваат Македонија поради што македонска железница трпи огромни загуби. Неофицијално дознаваме дека речиси сите контејнери со стока што доаѓаат од западноевропските земји, поради застој на македонските граници се пренасочени кон Бугарија. Се работи за контејнери со стока, кои преку патничкиот или железничкиот сообраќај стигнуваат до македонско-српската граница од каде што ги преземаат вагоните на македонска железница, кои треба да ги префрлат кон Грција. Во Царина велат дека нема застој на границите, но можна причина за пренасочување на вагоните е засилената контрола на цариниците. - Повеќе пати се случува при контрола на граница да фатиме непријавена стока. Место бисквити или хартија се пренесува тутун, прехранбени производи и алкохол. Ако некој сака да пренесува нерегуларна стока ќе ја избегнува нашата граница. Можеби, ќе од преку Бугарија, ако таму дозволуваат - вели Ванчо Каргов, директор на Царинската управа. Во „Македонска железница “ Транспорт“ велат дека од март транспортот повторно се враќа преку македонската територија. - Проблемот беше актуелен минатата година зашто транспортните компании имале проблем со Македонска царина, велат во „МЖ - Транспорт“. Поради економската криза Македонски железници имаат големи загуби во товарниот сообраќај. Во „МЖ - Транспорт“ велат дека намалувањето на товарниот сообраќај најмногу се должи на намалениот обем на работа на компаниите во металната индустрија. Според статистика за минатата година, количеството на превезената стока во железничкиот превоз е намален за 26,3 проценти во споредба со 2007 година.

Возовите ќе возат по старо

Нема да има редуцирање на железничките линии и покрај огласот објавен минатиот викенд дека од први мај ќе возат по нов возен ред. Во двата дела на „Македонски железници“, инфраструктура и транспорт, ја префрлаат вината за објавувањето на огласот.
- Сега засега нема да има намалување на железничкиот патнички сообраќај - велат во „МЖ - транспорт“.



http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=8&tabid=1&EditionID=1692&ArticleID=112903
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 08-May-2009 at 20:15
Во возниот ред за оваа година стои дека во летниот период ќе имаме директни вагони за Сутоморе/Бар, Софија/Варна и Будимпешта, Прага, Братислава, Киев и Москва.
Владимир, дали можеби знаеш нешто повеќе околу овие туристички возови, каков состав на патнички вагони имаат, дали на овие релации има спални, кушет вагони или обични вагони од 2 класа? Дали само се користат вагони на МЖ или евентуално се наоѓа и нешто подобро налик на оние плави грчки вагони.
(размислувам уште сега за одмор, а сакам да одам со возNaughty!) 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 08-May-2009 at 20:47
Бојане, кажи за кој правец-правци те интересира, има многу за пишување Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 09-May-2009 at 10:50
Ако имаш некаква информација за Црна Гора или Бугарија, а останатите европски градови ќе треба да почекаат подобри времиња без економски кризиLaugh.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 09-May-2009 at 12:13




Ако има нејаснотии прашај
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 10-May-2009 at 14:13
Што е тоа без пресметка на КВ? Ако може и ова вагоните, ништо не разбирам, што е тоа Bc, WLAB, B, кој што означува? Изгледа, тоа се вагоните што сообраќаат на тие релацииQuestion
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 10-May-2009 at 15:13
Серија на вагони

A - Патнички вагон со седишта од 1 класа
B - Патнички вагон со седишта од 2 класа
AB - Патнички вагон со седишта од 1 и 2 класа
Ac - Кушет вагон со лежишта од 1 класа
Bc - Кушет вагон со лежишта од 2 класа
AcBc - Кушет вагон со лежишта од 1 и 2 класа
WLA - Спален вагон со лежишта од 1 класа
WLB - Спален вагон со лежишта од 2 класа
WLAB - Спален вагон со лежишта од 1 и 2 класа
WR - Вагон ресторант
AR - Вагон ресторант со дел со седишта од 1 класа 

Edited by Vladimir P - 10-May-2009 at 15:13
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 10-May-2009 at 15:24
Владимир може од сите овие типови ако имаш по една слика да ја воочиме разликата на купе-ата. И зашто кај нас не се користат рестораните на пример за релации како накај бар или варна кога се работи за стварно долги релации?!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 10-May-2009 at 16:48
Originally posted by lslcrew

Владимир може од сите овие типови ако имаш по една слика да ја воочиме разликата на купе-ата. И зашто кај нас не се користат рестораните на пример за релации како накај бар или варна кога се работи за стварно долги релации?!

Ќе ми треба подолго време за тоа да се постават сите типови на вагони.

А овие возови со себе имаат-користат ARm - Вагон ресторант

Bозот 336 - Олимпус - Солун-Скопје-Белград
Bозот 337 - Олимпус - Белград-Скопје-Солун
Bозот 390 - Кочо Рацин - Скопје-Белград-(Љубљана)
Возот 391 - Бора Станкович - Белград-Ниш-Скопје

МЖ ARm 51 65 84-10 000-7


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.180 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.