build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 10-Oct-2008 at 21:26
Originally posted by lslcrew

... Владимир ај ако можеш кажи што точно се санира кај една локомотива. Пошто како што можам да видам тркалата уште некако рѓави изгледаат.

Неколку главни замени
- Диодните исправувачи се заменуват со теристорски, со што се зголемува влечно-атхезиони карактеристики
- Нов тип на редуктори
- Компјутер за регулација
- Типот на кочници
- И многу „тач скрин“ електроника

Сето тоа и уште многу-многу други ситници ја подобруваат снагата, потрошувачката, способностите ... станува современа како секоја сега ново купена лок.

Се иде до тамо да нема сиалици кој стално горат, се заменуваат со лед


П.С. И тркалата ќе бидат обновени Smile


Edited by Vladimir P - 10-Oct-2008 at 21:28
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 10-Oct-2008 at 21:41
Originally posted by Cloverstack

Гледам дека се сменети „фаровите“ како и кај 442... Не е лошо вака, но искрено ќе ми недостасува стариот изглед. Мислам дека естетски оние големи округли фарови во комбинација со старата ЈЖ шема на фарбање изгледаа феноменално.

Сепак и најновиов изглед е прилично добар Cheers


Eве како ќе изгледаат во работа новите лед фарови

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 10-Oct-2008 at 22:25
OhnoУбаво што се решиле за модернизација на две локомотиви, ама вака чисти нема да останат за долго. Ниту месец дена нема да помине, а веќе белата локомотива ќе премине во сива и нема да изгледа убавоThumbs%20Down. Железници треба да трошат многу повеќе пари на одржување на сегашниот возен парк, инаку супер е списокот на елементите што треба да се вградат во подновената локомотива!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 10-Oct-2008 at 23:13
Originally posted by BOJAN

... ама вака чисти нема да останат за долго. Ниту месец дена нема да помине, а веќе белата локомотива ќе премине во сива и нема да изгледа убавоThumbs%20Down...

Тука се слагам со тебе, кај нас многу малку или уопште не се обрнува внимание на одржување , како впрочем во се
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4085
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 11-Oct-2008 at 10:10
Dali nemat cistacki za da cistat  .. .. . .vo kicevo beshe mnogu cisto  ..ama vo skopje Nuts
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 11-Oct-2008 at 11:35
Како и секаде околу нас така и во нашата железница не се води сметка за чистотата, а нарочно на нешто ново, никој ни во планирањето ни во буџетот не предвидува тековни месечни и годишни одржувања, во делод на хигиената и изгледот, нерачунајќи го во случајов машинскиот дел.
А позната е нашата навика во домашниот двор е идеално чисто, а штом излеземе надвор, е тое не е мое, тоа е нечие - ничие.

А кога го спомна Кочани, еве една снимка од вчерашниот ден која се кажува за можноста на профитабилност на железницата со мудра политика и малку време


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 31-Oct-2008 at 09:00
Е кај оваја вест и ние сме идентични знаејќи каде се парите а со тоа и понатамошниот развој
Stiglo 158 novih teretnih vagona iz Rumunije

- "Železnice Srbije" u proteklih nešto više od tri meseca preuzele su 158 novih teretnih vagona od rumunske firme "IRS", a do kraja avgusta očekuje se da stigne još 80 kola, - rečeno je u Sektoru za investicije prevoza....
http://www.zeleznica.info/index.php?option=com_content&view=article&id=112:stiglo-158-novih-teretnih-vagona-iz-rumunije&catid=2:zeleznice-srbije&Itemid=15


Така да ако не се умеша политика (мислам во лоша смисла, бидејќи кај нив има уште поголеми превирања) Србија изгледа ќе тргне напред, бидејќи со оваква инфра и возен парк стварно се за никаде, а што е жалосно со нив поради КОРИДОР X и ние


Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:40
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 01-Nov-2008 at 20:31
Сега е моментот кога ке се гради новиот терминал на Аеродром Скопје да се пушти пругата уште некој км (знае ли некој отприлика колку?) и да се донесе до или под зградата на аеродромот. И мали возови ала Шпанецот (а зашто и да не купат барем 2 Сименс Desirо) кои би тргале на секој саат од Гл. Жел. Ст. Скопје и обратно од Аеродромот. Двојна корист и за ТАВ и за МЖ. Само што нема кој да мисли, надлежните се тотално индиферентни.
Друга тема која сакам да ја наметнам е: дајте да ги унифицираме фарбите и дизајнот на возовите и локомотивите. Сите железници имаат свои препознатливи бои; ХЖ-бело-сина, Сло.Ж сиво-зелена, БДЖ црвено-бела. Мислам дека некоја варијанта на бело со темно зелено би била примерна за нашиов лендскејп.


Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:44
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 01-Nov-2008 at 20:36
Andrej Lj, јас мислам да ги унифицираме у црвено-жолта комбинација и да го нацртаме знамето од Кутлеш на секоја локомотива како не би го зацврстиле идентитетот и на тој што ќе ги офарбаме локомотивите, веќе не ќе може никој да не спори пред светот.

БеТон имаш нешто да додадеш?!

*п.с. Адреј Љ исклучително и ценам твоите ставови и те молам извини што го злоупотребив твојов пост за да искажам иронија. Нема ништо поврзано со твојата идеја. Идејата ти е супер.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 01-Nov-2008 at 20:36
Originally posted by Andrej_LJ

а зашто и да не купат барем 2 Сименс Desirо


Апсолутно.

Инаку има само некои 2-3km да се изградат...
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 01-Nov-2008 at 20:50
LOL да нема проблем. Трендот на себе-докажување е масовен (стадиони, плоштади и други чуда). Тоа што ќе имаме средена и функционална држава многу повеќе ми го подига чувството на припадност од коњи, статуи и фаланги. Иначе не е нужно боите на железницата да сооддејствуваат со знамето. Мислам дека бојата на природата и релјефот се одлучувачки.
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 01-Nov-2008 at 21:01
Јас сум сепак за црвено-жолта комбинација како што беа Palair порано... но без националистички симболи - тие мене ме асоцираат само на неизживеаност и несигурност.
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 01-Nov-2008 at 21:05
Јас би идел со комплет бела боја. И само да има по една црвена и жолта линија од страна. А инаку црвена и жолта комбинација може да биде и предност и да ги нмали сообраќајните несреќи, пошто сегашнава темно зелена соодветсввува со околината па често е неприметна визуелно.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1319
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 01-Nov-2008 at 21:09
И на секоја локомотива по еден споменик од Александар Македонски Big%20smile
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 01-Nov-2008 at 21:11
Машиновозачот и кондуктерите задолжително облечени како фаланга! Crazy
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 01-Nov-2008 at 21:15
ИСКЛУЧИВО СО БУКЕФАЛ, ВАКА САМ НЕ ИДЕ LOL
Јас па мислам дека безбедноста се постигнува на друг начин-со обележани и модерни премини, заштитни огради итн. Замислете французите ТГВ-то да го фарбале за да може некој да га забележи. Јас сум за бело-сино-зелена варијанта. Оваа црвено жолтава ми е премногу упадлива и старомодна. Ама тоа е ствар на вкус. Еве една одлична реклама за Словенските Железници која вреди да се гледа. Плус дизајнот е ужасно добар:
http://www.youtube.com/watch?v=JaNB0e8LnFA
Cheers
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 01-Nov-2008 at 21:15
LOLLOLLOLLOLLOL
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 01-Nov-2008 at 21:54


Sto ne i tekne na vladata mesto 300 autobusi da kupi 100 ,a so parite od tie 200 drugi da ne podnovi so vakvi vagoni ))))


Edited by mitatos - 01-Nov-2008 at 21:59
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 02-Nov-2008 at 01:23
Митатос, мислам дека вакви вагони нема да ги собере во нашите тунели, ако не се лажамDunno. Но, апсолутно се согласувам со тебе дел од парите за двокатни автобуси да се пренаменат за купување на нови дизел и електромоторни возови и патнички вагони кои се веќе користени во западноевроските земји, но добро сочувани(чинат многу помалку од новите вагони, плус такви вагони веќе не се произведуваат. Исто, треба да се внимава, бидејќи вагоните кои ги имаме ние се исфрлени во цела Европа, освен на Балканот! И јас сметам дека бојата на вагоните треба да биде унифицирана.
П.С. Би сакал да дознаам, ако има некој таков, дали со новиот возен ред може да очекуваме дополнителен четврти воз кон Битола и воопшто дали некој знае за некакви измени на возниот редNaughty?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 02-Nov-2008 at 11:45
Originally posted by lslcrew

Јас би идел со комплет бела боја. И само да има по една црвена и жолта линија од страна. А инаку црвена и жолта комбинација може да биде и предност и да ги нмали сообраќајните несреќи, пошто сегашнава темно зелена соодветсввува со околината па често е неприметна визуелно.

Новите бои на двете локомотиви кој се во Кончар се бели со плава штрафта, делуват доста елегантно и со чиста форма
Се извинувам немам се уште право да ги објавам сликите од истите
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.563 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.