Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 45678 42> |
Author | |
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #101 Posted: 10-Oct-2008 at 21:26 |
Неколку главни замени - Диодните исправувачи се заменуват со теристорски, со што се зголемува влечно-атхезиони карактеристики - Нов тип на редуктори - Компјутер за регулација - Типот на кочници - И многу „тач скрин“ електроника Сето тоа и уште многу-многу други ситници ја подобруваат снагата, потрошувачката, способностите ... станува современа како секоја сега ново купена лок. Се иде до тамо да нема сиалици кој стално горат, се заменуваат со лед П.С. И тркалата ќе бидат обновени Edited by Vladimir P - 10-Oct-2008 at 21:28 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #102 Posted: 10-Oct-2008 at 21:41 |
Eве како ќе изгледаат во работа новите лед фарови |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #103 Posted: 10-Oct-2008 at 22:25 |
Убаво што се решиле за модернизација на две локомотиви, ама вака чисти нема да останат за долго. Ниту месец дена нема да помине, а веќе белата локомотива ќе премине во сива и нема да изгледа убаво. Железници треба да трошат многу повеќе пари на одржување на сегашниот возен парк, инаку супер е списокот на елементите што треба да се вградат во подновената локомотива!
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #104 Posted: 10-Oct-2008 at 23:13 |
Тука се слагам со тебе, кај нас многу малку или уопште не се обрнува внимание на одржување , како впрочем во се |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4085 |
Quote Reply #105 Posted: 11-Oct-2008 at 10:10 |
Dali nemat cistacki za da cistat .. .. . .vo kicevo beshe mnogu cisto ..ama vo skopje
|
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #106 Posted: 11-Oct-2008 at 11:35 |
Како и секаде околу нас така и во нашата железница не се води сметка за чистотата, а нарочно на нешто ново, никој ни во планирањето ни во буџетот не предвидува тековни месечни и годишни одржувања, во делод на хигиената и изгледот, нерачунајќи го во случајов машинскиот дел.
А позната е нашата навика во домашниот двор е идеално чисто, а штом излеземе надвор, е тое не е мое, тоа е нечие - ничие. А кога го спомна Кочани, еве една снимка од вчерашниот ден која се кажува за можноста на профитабилност на железницата со мудра политика и малку време |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #107 Posted: 31-Oct-2008 at 09:00 |
Е кај оваја вест и ние сме идентични знаејќи каде се парите а со тоа и понатамошниот развој
Така да ако не се умеша политика (мислам во лоша смисла, бидејќи кај нив има уште поголеми превирања) Србија изгледа ќе тргне напред, бидејќи со оваква инфра и возен парк стварно се за никаде, а што е жалосно со нив поради КОРИДОР X и ние Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:40 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #108 Posted: 01-Nov-2008 at 20:31 |
Сега е моментот кога ке се гради новиот терминал на Аеродром Скопје да се пушти пругата уште некој км (знае ли некој отприлика колку?) и да се донесе до или под зградата на аеродромот. И мали возови ала Шпанецот (а зашто и да не купат барем 2 Сименс Desirо) кои би тргале на секој саат од Гл. Жел. Ст. Скопје и обратно од Аеродромот. Двојна корист и за ТАВ и за МЖ. Само што нема кој да мисли, надлежните се тотално индиферентни.
Друга тема која сакам да ја наметнам е: дајте да ги унифицираме фарбите и дизајнот на возовите и локомотивите. Сите железници имаат свои препознатливи бои; ХЖ-бело-сина, Сло.Ж сиво-зелена, БДЖ црвено-бела. Мислам дека некоја варијанта на бело со темно зелено би била примерна за нашиов лендскејп. Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:44 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #109 Posted: 01-Nov-2008 at 20:36 |
Andrej Lj, јас мислам да ги унифицираме у црвено-жолта комбинација и да го нацртаме знамето од Кутлеш на секоја локомотива како не би го зацврстиле идентитетот и на тој што ќе ги офарбаме локомотивите, веќе не ќе може никој да не спори пред светот.
БеТон имаш нешто да додадеш?! *п.с. Адреј Љ исклучително и ценам твоите ставови и те молам извини што го злоупотребив твојов пост за да искажам иронија. Нема ништо поврзано со твојата идеја. Идејата ти е супер. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #110 Posted: 01-Nov-2008 at 20:36 |
Апсолутно. Инаку има само некои 2-3km да се изградат... |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #111 Posted: 01-Nov-2008 at 20:50 |
да нема проблем. Трендот на себе-докажување е масовен (стадиони, плоштади и други чуда). Тоа што ќе имаме средена и функционална држава многу повеќе ми го подига чувството на припадност од коњи, статуи и фаланги. Иначе не е нужно боите на железницата да сооддејствуваат со знамето. Мислам дека бојата на природата и релјефот се одлучувачки.
|
|
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #112 Posted: 01-Nov-2008 at 21:01 |
Јас сум сепак за црвено-жолта комбинација како што беа Palair порано... но без националистички симболи - тие мене ме асоцираат само на неизживеаност и несигурност.
|
|
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #113 Posted: 01-Nov-2008 at 21:05 |
Јас би идел со комплет бела боја. И само да има по една црвена и жолта линија од страна. А инаку црвена и жолта комбинација може да биде и предност и да ги нмали сообраќајните несреќи, пошто сегашнава темно зелена соодветсввува со околината па често е неприметна визуелно.
|
|
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1319 |
Quote Reply #114 Posted: 01-Nov-2008 at 21:09 |
И на секоја локомотива по еден споменик од Александар Македонски
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #115 Posted: 01-Nov-2008 at 21:11 |
Машиновозачот и кондуктерите задолжително облечени како фаланга!
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #116 Posted: 01-Nov-2008 at 21:15 |
ИСКЛУЧИВО СО БУКЕФАЛ, ВАКА САМ НЕ ИДЕ
Јас па мислам дека безбедноста се постигнува на друг начин-со обележани и модерни премини, заштитни огради итн. Замислете французите ТГВ-то да го фарбале за да може некој да га забележи. Јас сум за бело-сино-зелена варијанта. Оваа црвено жолтава ми е премногу упадлива и старомодна. Ама тоа е ствар на вкус. Еве една одлична реклама за Словенските Железници која вреди да се гледа. Плус дизајнот е ужасно добар: http://www.youtube.com/watch?v=JaNB0e8LnFA |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #117 Posted: 01-Nov-2008 at 21:15 |
|
|
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #118 Posted: 01-Nov-2008 at 21:54 |
Sto ne i tekne na vladata mesto 300 autobusi da kupi 100 ,a so parite od tie 200 drugi da ne podnovi so vakvi vagoni )))) Edited by mitatos - 01-Nov-2008 at 21:59 |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #119 Posted: 02-Nov-2008 at 01:23 |
Митатос, мислам дека вакви вагони нема да ги собере во нашите тунели, ако не се лажам. Но, апсолутно се согласувам со тебе дел од парите за двокатни автобуси да се пренаменат за купување на нови дизел и електромоторни возови и патнички вагони кои се веќе користени во западноевроските земји, но добро сочувани(чинат многу помалку од новите вагони, плус такви вагони веќе не се произведуваат. Исто, треба да се внимава, бидејќи вагоните кои ги имаме ние се исфрлени во цела Европа, освен на Балканот! И јас сметам дека бојата на вагоните треба да биде унифицирана.
П.С. Би сакал да дознаам, ако има некој таков, дали со новиот возен ред може да очекуваме дополнителен четврти воз кон Битола и воопшто дали некој знае за некакви измени на возниот ред? |
|
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #120 Posted: 02-Nov-2008 at 11:45 |
Новите бои на двете локомотиви кој се во Кончар се бели со плава штрафта, делуват доста елегантно и со чиста форма Се извинувам немам се уште право да ги објавам сликите од истите |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
Post Reply | Page <1 45678 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |