Метро во Скопје? |
Post Reply | Page <1 45678> |
Author | |
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #101 Posted: 01-Apr-2013 at 13:32 |
pretpostavuvav, ama mnogu luge go imaa objaveno pa si vikam aj mozda ima nesto
|
|
Staro Skopje
Senior Member Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
Quote Reply #102 Posted: 06-Dec-2015 at 00:33 |
Наидов на една мапа за потенцијални метро линии
|
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
one1
Senior Member БАНИРАН Joined: 13-Mar-2013 Online Status: Offline Posts: 416 |
Quote Reply #103 Posted: 06-Dec-2015 at 01:55 |
Ако се проектира и се изведе ЛРТ до Скопски аеродром во наредните 20 години на база на веќе постоечката траса (секако со реконструкција и неколку пропатни станици) Маџари, Транспортен центар, можеме да бидеме задоволни. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #104 Posted: 06-Dec-2015 at 02:27 |
железничките траси можат да опслужат еден куп населби, а се што треба да се направи е да се купат возила и на одредени места да се направат постојќи, што е прилично евтино, за разлика од некои комплицирани траси за кое е потребно да се фрли поголема пара
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
King
Senior Member Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
Quote Reply #105 Posted: 06-Dec-2015 at 10:57 |
Точно, волку линии има во Лондон, една линија во наредните 10=20 години би било ок за Скопје. |
|
fichot
Senior Member Joined: 02-Feb-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2602 |
Quote Reply #106 Posted: 06-Dec-2015 at 11:48 |
Приоритети луѓе!
Мора прво да завршиме со „разубавувањето“ на градот (барем во старото јадро од ЃП до НЛ). Среќата на луѓето зависи од тоа. |
|
King
Senior Member Joined: 24-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 654 |
Quote Reply #107 Posted: 06-Dec-2015 at 16:32 |
Така е, секаде мора да има приоритети, ако еден Белград може да има само половина линија од метро, тоа значи дека ќе почека кај нас. Впрочем имаше тендер, никој не се јави. |
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #108 Posted: 07-Dec-2015 at 11:44 |
Картата на метро линии во Скопје е во најмала рака несериозна. Во секој град каде што е изградено метро, станиците се наоѓаат на локации каде што има огромна фреквенција на луѓе, или пак се очекува во наредните децении да го има тоа. Самата карта би била интересна, под услов Скопје да стане милионски град, кој би се проширил кој оние места каде што се вцртани метро линиите. А ова можеби би се случило после децении, ако некогаш воопшто и се случи.
На Скопје му треба железничка врска со аеродромот од главната железничка станица. Ако овој проект успее, сметам дека во втората фаза треба да се гради градска железница, до оние правци каде што има обем на население што може да се превезе со воз. Тоа е насоката Драчево и насоката Ѓорче Петров, во комбинација на правецот кон аеродромот. На ова треба да размислуваме. |
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #109 Posted: 07-Dec-2015 at 17:46 |
Булеварската мрежа не ни е оформена која чини смешна сума во однос на метро...
Се слагам со Бојан дека треба аеродромот да се поврзе со шински превоз. Патувам често и одењето до SKP ми е најголем проблем во однос на целото патување. |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #110 Posted: 08-Dec-2015 at 04:45 |
кај нас не постои такво нешто... нема нити визија нити пресметка за тоа што би му требало на Скопје во иднина и со какви проекти треба да се припрема |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
Glava
Groupie Joined: 08-Sep-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply #111 Posted: 08-Dec-2015 at 23:53 |
Очигледно градските власти немаат смелост да загризат поголем инфраструктурен проект (од типот на транвај, тунел а за метро и да не збориме) од страв дека тој проект ќе им изеде најголем дел од буџетот. Вака им е многу полесно да ги придобијат гласачите преку изработка на поголем број на поситни проекти.
Од друга страна можеби и навистина отварањето на проект од типот на Метро му доаѓа исто како и изградбата на проектот Скопје 2014 - непотребно луксузирање во услови кога во многу делови од градот основни работи сеуште не се решени. |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #112 Posted: 09-Dec-2015 at 04:56 |
луксузирање е луксузирање, ама кој ќе биде бенефитот од тоа луксузирање? за ралика од спомениците на пример, за кои што не можам за ништо да ги користам, со ЛРТ/метро линија би можел да стигнам насекаде низ градов за многу брзо време... плус со форсирање на јавен превоз се намалува сообраќаен метеж и загадување зошто инаку стално се пека дека средствата кои се трошат на Ск2014 може да одат за многу поприоритетни работи клучни за развој |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
shrink
Newbie Joined: 23-Oct-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
Quote Reply #113 Posted: 29-Dec-2015 at 01:04 |
Значи горе мапата е ставрно смешна, океј ако на пример некои делови од линиите се можеби само железница која е на површина може и не е толку страшно, ама за Скопје ако се гради подземна железница најверојатно би била потребна само во делот Влае до Аеродром, можеби и само до железничка, се останато би требало да биде надзмено. Не дека не би било добро и тоа да биде подземно но сепак тоа би чинело многу повеќе.
Трамвај е добра идеја или било добра идеја но веќе не е, бидејќи нема да направи разлика во сообраќајниот хаос. Едноставно трамвајот пак би одел по веќе постоечките сообраќајници а не по посебни. |
|
xnx
Senior Member Joined: 05-Apr-2009 Online Status: Offline Posts: 1943 |
Quote Reply #114 Posted: 29-Dec-2015 at 10:43 |
super sto si pravite planovi za metro, ali parite otidoa veke za "pobitni" proekti
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #115 Posted: 13-Jan-2019 at 17:13 |
Каде сме ние, а каде се другите...
|
|
За сè има вторпат
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #116 Posted: 13-Jan-2019 at 19:19 |
Да ама кои ни беа приоритетите изминатава декада
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #117 Posted: 18-Jan-2019 at 19:34 |
Не се сложувам целосно со мапава. Земјите од Балтикот, Словачка и земјите од западниот дел на Балканот (со исклучок на Белград) се состојат од мали градови со популација помала од 1.000.000 жители. На помали градови не им требаат метро системи, а и лично сметам дека ниту е цивилизациски еманципиран, ниту пак државата е потпомогната од поголеми странски фондови за воопшто да размислува за изградба на метро во Скопје.
|
|
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #118 Posted: 18-Jan-2019 at 19:35 |
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #119 Posted: 19-Jan-2019 at 15:57 |
Не се согласувам. Не постои прецизна дефиниција на метро систем, односно тенка е линијата помеѓу метро систем и ЛРТ како два најкористени концепта за кои дискутираме. Дополнително, ниту еден град на планетава не зависи само од метро систем или само од ЛРТ туку се работи за комплексни транспортни системи каде спаѓаат и автобуси, тролејбуси, жичници, „успињачи“ итн итн. Дека големината е релативен критериум е еве Лозана каде на градска популација малку поголема од Битола а метро популација попала од градската популација на Скопје има траса од 6 километри со 14 станици. Во Брисел постои ЛРТ линија која во голем дел е водена под земја. Веројатно многу слично доколку би се закопале линиите под Партизанска и Јане Сандански во плитки "dig and cover" тунели. Во Сеул големи делови од метрото се надземни па делат и иста инфраструктура со железницата. Дури и идеално да ја испланираат надземната ЛРТ траса Ѓорче-Лисиче (во што се сомневам) повторно нема да може да биде замена за една комплетно одвоена независна траса која и онака треба да понира кај плоштад (иако веќе најавија дека нема да понира него ќе врти преку Рекорд). Можеби е скапо да се размислува за другите линии кои би му требале на Скопје, пред се кон северните делови на градот и спрема Драчево, но мислам дека оваа главна неприкосновена линија која ја има во секој план треба да оди под земја.
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #120 Posted: 19-Jan-2019 at 16:00 |
Инаку од мапава, од градовите/земјите кои немаат метро, Вилниус и Рига имаат некои планови за метро кои претпоставувам во догледна иднина и ќе се активираат.
|
|
Post Reply | Page <1 45678> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |