Од светот |
Post Reply | Page <1 45678 20> |
Author | ||||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #101 Posted: 19-Jul-2010 at 08:57 | |||||||
Виена ќе има најсовремена железничка станица19 јули 2010, 07:50 Извор: СТА
Виена
Виена до крајот на 2014 година ќе добие најсовремена железничка
станица, а крај неа ќе никне кварт, со 5000 станови, канцеларии,
училишта, градинки и парк. |
||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #102 Posted: 19-Jul-2010 at 14:19 | |||||||
|
||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #103 Posted: 29-Jul-2010 at 10:00 | |||||||
Статија напишана на порталот од нашиот колега BOJAN
http://www.build.mk/?p=4095 Кликнете на линкот бидејќи статијата излегува растурена на форумов (сликите и текстот се разместуваат) и е попријатна за читање на порталот.
http://www.build.mk/?p=4095 Edited by pbanks - 29-Jul-2010 at 10:02 |
||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #104 Posted: 03-Aug-2010 at 19:28 | |||||||
Ново лудило во светот
|
||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||
micko_v
Senior Member Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply #105 Posted: 04-Aug-2010 at 12:00 | |||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #106 Posted: 28-Aug-2010 at 10:14 | |||||||
Модернизацијата на Штутгарт ги подели граѓанитеВо Штутгарт почна уривањето на старата железничка станица која беше заштитена како споменик на културата. Уривањето е дел од проектот за модернизација вреден 5 милијарди евра. Дел од граѓаните на Штутгарт протестираат.
„Штутгарт 21“ е најголемата инвестиција во историјата на покраината Баден Виртемберг и еден од најголемите проекти за модернизација во Германија во догледно време. Тоа е проект за подземна железница, тунел долг девет километри, нова делница во продолжение и нова населба со големина од 140 фудбалски игралишта. Сето ова треба да се изгради до 2016 година, за речиси пет милијарди евра. Железничката станица во Штутгарт, со своите 16 перони и околу 300.000 патници дневно, е една од најголемите во Германија. Возовите на станицата во швапската метропола, изградена во дваесетите години од минатиот век, можат да влезат и излезат само од едната страна. Сега треба да биде изградена подземна железница, која ќе биде поврзана со аеродромот и со мрежата на брзи меѓународни возови. Портпаролот Јирген Фридман зборуваше за големиот проект: „Модерниот концепт на железничката станица во Штутгарт, претставува можност за флексибилно патување од и во сите правци. Тоа е предност, оти возовите нема да си пречат како на старата станица. Во иднина ќе имаме двоен капацитет, и времето за патувањето од Штутгарт до Улм ќе се преполови.“ Bildunterschrift: Großansicht des Bildes mit der Bildunterschrift: Изгледот на новата железничка станица во Штутгарт Најголемо градилиште во Европа Во наредните десет години во срцето на Штутгарт ќе биде најголемото градилиште во Европа. Градоначалникот Волфганг Шустер вели: „На Европа и‘ се потребни брзи делници. Инаку која би била алтернативата во Средна Европа? Или мораме да изградиме нови автопати, што еколошки не е пожелно. Или да го засилиме авионскиот сообраќај, што е едвај изводливо, ако се земе предвид преоптовареноста на воздушниот простор над Париз или Франкфурт.“ Европската унија ќе го поддржи проектот со 250 милиони евра. Покраината Баден Виртемберг ќе издвои скоро една милијарда, а државата 1,5 милијарди. Над новоизградените перони, во центарот на Штутгарт ќе се издигне нова населба. Локалните економски здруженија ја поздравуваат одлуката за „Штутгарт 21“. Андреас Рихтер, раководителот на Индустриската и трговска комора вели: „Баден Виртемберг е регион ориентиран кон извоз. Во целиот свет моментално сме можеби најголемиот индустриски центар. Но, нашата економија е зависна од добри сообраќајни врски.“Bildunterschrift: Голем број граѓани против проектот Но, проектот „Штутгарт 21“ има и многу противници. Ганголф Штокер е портпарол на граѓанското движење „Живеењето во Штутгарт“: „Покраинската влада веќе најави дека планира двете милијарди делумно да ги издвои од средствата за регионализација, кои служат за набавки во регионалниот сообраќај. Тоа е на штета на регионалниот сообраќај.“ Покрај тоа треба да биде урната надворешната фасада на старата станица, а загрозени се и многу дрвја. Од железницата, пак, истакнуваат дека новата станица ќе биде со еколошки карактер. Портпаролот Јирген Фридман истакнува дека преку ден нема да има вештачко осветлување, ниту греење или климатизација, оти има постојана циркулација на воздух, и затоа проектот го смета за чекор напред во заштитата на животната средина. http://www.time.mk/read/NONE/38e06e6c83/index.html |
||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #107 Posted: 05-Sep-2010 at 23:17 | |||||||
WKT или „West Kowloon Terminus“ е името на еден од најголемите и
најзанчајните проекти, кој што се гради во Хонг Конг. Железничката
станица WKT е специфична по тоа што ќе има за задача да обедини три
различни сообраќајни типа на железнички сообраќај и тоа директната брза
линија до аеродромот, експресниот меѓународен сообраќај и градските
линии. Поставен е на значајна локација со површина од 400.000 м², точно спроти познатото пристаниште Викторија, позиција која наскоро ќе претставува граница или влез во новопроектираниот културен дистрикт на Хонг Конг. Архитектите од проектантското студио Aedas го замислија овој објект како зелена оаза во која покривната површина ќе биде обложена со зелени тревни насади и ќе претставува еко- портал за влез во овој милионски град. |
||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #108 Posted: 16-Sep-2010 at 10:22 | |||||||
Железничка несреќа во Белгија, 56 лица се повредениКако што соопшти локалната полиција, при несреќата нема загинати, а сите жртви минале со полесни повреди. Само 23-ца од повредените се задржани во болница, додека останатите по укажаната медицинска помош се пуштени на домашно лекување. До несреќата дошло кога патнички воз, кој пристигнувал од Луксембург, удрил во друг патнички воз, кој поаѓал од Арлон кон Луксембург. Во двата воза имало околу 200 патници. |
||||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #109 Posted: 23-Sep-2010 at 17:21 | |||||||
По близу 100 години повторно тргнува луксузниот воз Москва-НицаАвтор: Бојана Стојчевска 23 септември 2010, 15:55 Извор: Макфакс
Москва
Русија денеска го пушта во сообраќај новиот луксузен воз со кој ќе се патува 49 часа од Москва до Ница на југот на Франција, дестинација на високото друштво веќе 100 години, пишува рускиот весник „Известија“ во текстот со наслов „Гламур на шините“. Возот треба да тргне од железничката станица „Белорусија“ во 16.17 часот по локално време, а треба да пристигне во Ница во сабота по 49 часовно патување. Пред да стигне на крајната дестинација на Азурниот брег, возот ќе помине низ Минск, Варшава, виена, Милано, Женева и францускиот град Ментон.Оваа железничка врска помеѓу Москва и Ница не е новина, бидејќи на крајот на 19 век во Царска Русија, па се до 1914 година, се обраќале возови по оваа траса. „Голем број на членови на руското кралско семејство, како и нивни роднини и потомци поседувале имот во Ница и редовно патувале натаму“, пренесува весникот. Персоналот, кој го сочинуваат само Руси, се избрани по пат на конкурс, а тие морале да научат и англиски и француски јазик, како и добри манири пред да бидат примени да работат во најгламурозниот воз. Предвидено е возот на оваа линија да се обраќа еднаш неделно. Возот има 12 вагони, меѓу кои има и два ресторан вагони. Цената на железничкиот билет во втората класа во еден правец изнесува 306 евра, а во првата класа, каде во кабината ќе има голем кревет, туш, тоалет и бар изнесува 1.200 евра. Ница има долга традиција во гоштевањето на Русите која започнала во 1850 година. Руската црква во Ница, најголемата руска православна градба надвор од Русија, се наоѓа пред железничката станица, која секоја година е посетена од 100 до 150 илјади посетителиhttp://makfax.com.mk/#116865 |
||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #110 Posted: 23-Sep-2010 at 20:13 | |||||||
Цените и времето за патување со возот Москва - Ница
Edited by Vladimir P - 23-Sep-2010 at 20:22 |
||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #111 Posted: 15-Oct-2010 at 07:57 | |||||||
Денеска свечано ќе биде пробиен најдолгиот тунел и инженерското чудо Gotthard тунел во Швајцарија.
|
||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #112 Posted: 15-Oct-2010 at 08:17 | |||||||
|
||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #113 Posted: 15-Oct-2010 at 14:24 | |||||||
Браво за новиов тунел. Кај Седрун треба да има подземна железничка станица, така? Мислам дека на некоја скица што ја имам гледано имаше такво нешто.
Интересно ова на страта пруга тие 360 свртувања да се совладаат висинските разлики. Колку што се сеќавам и кај нас имаше некој предлог, една од трите можни верзии на трасата за Бугарија некаде пред Крива Паланка? |
||||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #114 Posted: 15-Oct-2010 at 14:29 | |||||||
|
||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #115 Posted: 16-Oct-2010 at 10:10 | |||||||
Моментот на побивот
и повторно МК знаме и министрите на транспорт од ЕУ фото од: Deadeye Reloaded |
||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #116 Posted: 26-Oct-2010 at 22:25 | |||||||
Нова линија за брзи возови во КинаНајбрзите возови во светот денеска тргнаа од станицата во Шангај, за да ја отворат најновата линија на брзи пруги во Кина, пренесува Асошиејтед прес. Возовите новата делница од Шангај до Хандзоу, долга 200 километри, ќе ја минуваат за само 45 минути. Овие два воза од типот „CRH380“ го рушат светскиот рекорд со брзина од 420 километри на час. Минатата година во декември, најбрзиот воз кој Кина го пушти во употреба, се движеше со брзина од 350 километри на час. До 2012. година Кина планира да има 13.000 километри пруги за големи брзини. Додека управата на железниците неодамна објави дека работи на технологија што брзината на возовите ќе ја зголеми на преку 500 километри на час. Една од најголемите брзи пруги во изградба е линијата Пекинг - Шангај, долга 1.318 километри, што ќе чини 32,5 милијарди долари. Пругата треба да биде отворена во 2012. година и ќе го преполови патувањето меѓу двата најголеми кинески града на пет часа. Извор: http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=129296 |
||||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #117 Posted: 26-Oct-2010 at 22:54 | |||||||
Овие од А1 побркале нешто, светскиот рекорд е значително повисок. Дали можеби овде се работи за рекорд на редовна патничка линија? Или пак нема никаков рекорд? |
||||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #118 Posted: 26-Oct-2010 at 23:40 | |||||||
А1 требале да стават просечна брзина од 350 км/ч
А друга е работа за каков рекорд се работи, прво шина или маглев, потоа во пролаз или стална, просечна, ... во редовна линија ... Во секој случај Кинезите (со инициална помош на Германија) прават чуда во железницата. |
||||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||||
nylon
Senior Member Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
Quote Reply #119 Posted: 05-Nov-2010 at 16:08 | |||||||
Дали некој знае како се напојуваат со струја возовите во градската железница во Лондон, бидејќи нема жици над пругите? Претпоствувам дека струјата е на пругите. Дали е таа опасна?
|
||||||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #120 Posted: 05-Nov-2010 at 16:36 | |||||||
Не сум бил во Лондон, ама претпоставувам исто како метрото во Њујорк (и на многу други места), со трета шина.
http://en.wikipedia.org/wiki/Third_rail |
||||||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||||||
Post Reply | Page <1 45678 20> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |