build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Црна хроника

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 26>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 20-Mar-2010 at 00:28
Отворена пругата кон Кичево
 
Железничкиот сообраќај на пругата од Гостивар кон Кичево, по тридневен прекин, е повторно отворен и возовите сообраќаат по редовниот возен ред.

Специјализирани екипи на „Македонски железници“ ја извлекле локомотивата што во понеделникот вечерта наиде на одрон и излета од шините.

Од железничката станица Гостивар информираа дека синоќа пред полноќ оштетената локомотива е донесена на пероните во Гостивар со специјално возило.

Поради излетување на локомотивата на патничкиот воз, во близина на селото Лакавица, железничкиот сообраќај од Гостивар до Кичево беше во прекин од понеделникот вечерта. Патничкиот воз 6904 удри во одрон од земја и камења. Од силата на ударот локомотивата излегла од шините, а осуммина патници беа полесно повредени.
 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 20-Mar-2010 at 00:46
Однадвор лаички гледано, веројатно дека локомотивата 661-146 не претрпела големи оштетувања, што би значело набрзо по поправките ќе може повторно да ја видиме по македонските пруги.

 Штета би било да ја пензионираме предвреме, бидејќи минатата година на неа се работеше модернизација. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 20-Mar-2010 at 18:04
И повторно !!!

Патнички воз удри во одрон кај селата Јегуновце и Орешани, причинета материјална штета

Скопје, 20 март (МИА) - Патнички воз кој сообраќал на релација Кичево – Скопје денеска околу 13 часот и 45 минути удри во мал одрон меѓу селата Јегуновце и Орешани при што е оштетен резервоарот на локомотивата.

Центарот за управување со кризи соопшти дека други материјални штети не се предизвикани, а со помош на влечна локомотива е извлечена возната композиција од местото каде се случил инцидентот.

Сообраќајот на овој потег од железничката линија привремено бил во прекин, а по интервенцијата се одвива со намалена брзина.
бак/16:10
http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=72456873&lId=1&pmId=501
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 20-Mar-2010 at 20:46

Ова не е нормално. Од одрони на патишта сега се префрли на одрони на пруги. Impossible Eeek2 вакво нешто немало досега



Edited by Danielbtmk - 20-Mar-2010 at 20:49
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 25-Mar-2010 at 18:47

Македонски железници најавија штрајк


Коментари (0)   
25.03.2010 13:48
 

 

Македонската јавност нема да биде изненадена ако наскоро се случи тешка железничка сообраќајна несреќа, затоа што постојат сите основни предуслови за такво нешто, со оглед на влошената безбедност во сообраќајот.

Ова беше истакнато на денешната прес конференција на Синдикатот на машинскиот персонал на Македонски железници АД „Транспорт“, на која беше најавено дека од денеска започнува процес за организирање на штрајк, што ќе стапи во сила доколку во следните денови не се одржат преговори со надлежните.

Според претседателот на синдикатот, Ристо Пејовски, одроните што се случија на пругата Скопје-Кичево, не се случајност, туку е последица на тоа што вработените, кои се задолжени за одржување на безбедноста на пругите, биле испратени на принуден одмор.

„Што се однесува до безбедноста на локомотивите, најдобар показател е тоа што кај нас локомотивите не се осигурани, а мерило за нивна техничка исправност е дали е таа осигурана“, рече Пејовски.

Тој се пожали дека и минималното животно осигурување кое што претпријатието е должно да го плати за секој машиновозач не се подмирени, а не се води грижа ниту за заштитни средства за работа, како што се облеката, чевлите и помошните помагала.

Пејовски укажа дека безбедноста на сообраќајот нема цена, бидејќи таа е најзначајна и за вработените и за граѓаните.

„Јавноста во Македонија нека не биде изненадена доколку се случи тоа што се случи во Хрватска и во Црна Гора каде што имаше слизнување на вагони со човечки жртви. Одговорно укажуваме на недостатоците и неисправностите на возилата. Ако одговорните не ги засега оваа ситуација, нека не ве чуди ако се случи нешто и во Македонија“, рече Пејовски, додавајќи дека за инвестиции во безбедноста не смее да се штети.

Покрај ова, синдикатот на машинскиот персонал на железницата бара на оваа група на вработени да им се уважи правото на бенефициран работен стаж.

Пејовски истакна дека за овие состојби синдикатот му укажал на раководството на претпријатието и на ресорното министерство, но засега нема конкретни резултати.

„Вработените во железница донесовме одлука од денеска започнуваме процес за организација на штрајк, доколку во следните денови немаме директни и конкретни разговори, кои ќе дадат резултат, ние ќе го започнеме штрајкот“, изјави Пејовски.

Воедно, вработените во железница сметаат дека им припаѓа правото и на акции од компанијата, бидејќи со години давале придонес во издигање на инфраструктурата.

„Ние сме акционерско друштво со државен капитал, во кое владата се декларира дека е стопостотен сопственик и треба да бидеме обесштетени со одреден процент на капиталот од компанијата“, изјави машиновозачот Зоран Цветановски, додавајќи дека вработените би требало да добија околу 30 отсто од акциите на компанијата.

Синдикатот на машинскиот персонал на Македонски железници АД „Транспорт“ сепак изрази надеж дека раководството на компанијата, која брои околу 1.500 вработени, во наредните денови ќе излезе во пресрет на нивните барања.


Izvor: http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=121390


Навистина очекуван потег, само беше прашање на време кога ќе излезат железничарите со ваква реакција.

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 26-Mar-2010 at 18:29
Македонски железници Транспорт АД-Скопје ги отфрла обвинувањата на Независниот синдикат на машинскиот персонал

Скопје, 25 март (МИА) - Македонски железници Транспорт АД - Скопје ги отфрла обвинувањата на Независниот синдикат на машинскиот персонал при ова претпријатие, изнесени на денешната прес-конференција за тоа дека во државата не се одвива редовен и безбеден железнички сообраќај.

- Се работи за новоформиран синдикат со околу 20-тина членови кои во никој случај не може да го претставуваат машинскиот персонал во Македонија, а уште помалку вработените во МЖ Транспорт АД-Скопје, стои во соопштението.

Според нив, не е во ред овој Синдикат да зборува за работењето на ЈП Македонски железници „Инфраструктура“-Скопје, за принудни одмори и неземени плати.

Од МЖ Транспорт АД-Скопје информираат дека во моментов ниту еден вработен не е на принуден одмор и оти февруарската плата е исплатена.

- Не е точно дека немало разговори со менаџментот и претставниците на овој Синдикат. Од нивното формирање до денеска се одржани над 10 состаноци, од кои последниот на 24 март годинава, се вели во соопштението.

http://www.mia.com.mk/default.aspx?mId=34&vId=72595964&lId=1&title=%D0%9C%D0%90%D0%9A%D0%95%D0%94%D0%9E%D0%9D%D0%98%D0%88%D0%90+-+%D0%A1%D0%9E%D0%9E%D0%91%D0%A0%D0%90%D0%8C%D0%90%D0%88+%D0%98+%D0%92%D0%A0%D0%A1%D0%9A%D0%98


Колку се исправни македонските возови и колку се безбедни патниците кои се возат со нив?

Колку се исправни македонските возови и колку се безбедни патниците кои се возат со нив? Повеќе синдикати со различни ставови. Вчерашниот став на еден од нив - дека се можни тешки железнички несреќи бидејќи владее хаос во железничкиот сообраќај, ги мотивираше останатите синдикати и тие да проговорат на оваа тема. Се огласи најстариот со најмногу членови- машиновозачи.

„ со таквите изјави е оцрнета нашата фирма, што ќе помислат сега граѓаните кои купуваат карта за да се возат со воз? А воопшто не е така, па ако не се исправни возовите самите машиновозачи нема да прифатат да ги управуваат“ – изјави Латко Јовановски

Сепак потврдуваат дека локомотивите на железници се стари и до 30 години, но машиновозачите велат дека се одржуваат редовно иако во тешки услови. Велат неопходни се инвестиции, се соочуваат и со недостаток на резервни делови но безбедноста на возовите се контролира.

„кај нас многу малку е вложувано во железницата поготово во обновувањето на возниот пар. Нас фактички најрентабилна ни е една пруга долга 200 километри од другите немаме многу ќар - изјави Божин Руменов

За машиновозачите клучен проблем е што законот не им признава бенифициран стаж. Велат просечната старост на луѓето што ги управуваат возовите е над 50 години. Тоа ја отвора дилемата, имаат ли тие луѓе кондиција за полно работно време.
26.03.2010
http://www.kanal5.com.mk/default.aspx?mId=44&egId=14&eventId=58838


Edited by Vladimir P - 29-Mar-2010 at 07:31
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 27-Mar-2010 at 21:12
Видео информација за истата вест

Колку се исправни македонските возови и колку се безбедни патниците кои се возат со нив?

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 28-Mar-2010 at 22:35
Предпоследниот вагон излетал од шините од возот број 4905 на релацијата Скопје - Битола пред станицата Чашка.

Вест од А1

Edited by Vladimir P - 28-Mar-2010 at 22:36
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 28-Mar-2010 at 22:51
Децениите веќе неинвестирање и распарчување во МЖ си ги зимаат прогресивно своите жртви!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 29-Mar-2010 at 08:09
Се лизна вагон кај Чашка - нема повредени
29.03.2010 08:45

Патнички воз кој сообраќал на релацијата Скопје-Битола синоќа се лизна од шините кај општина Чашка. Во несреќата, како што соопштуваат од Министерството за транспорт и врски, нема повредени патници.

Причина за несреќата, како што е наведено во соопштението, е пукањето на осовината од еден од вагоните на патничкиот воз бр. 4905.

По интервенцијата на екипите на МЖ „Транспорт“, кои излегоа веднаш на местото на несреќата, возот го продолжи патувањето до крајната дестинација, а вагонот кој се лизна е задржан на сервисирање.

http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=121510
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 29-Mar-2010 at 10:02

Воз излета од шините кај Чашка

 
29.03.2010

Вагон полн со патници излета од шините синоќа на пругата Велес - Битола, кај населбата Чашка. Повредени нема, но вистинска драма се случувала во моментот на несреќата.

На два километри од станицата во Чашка, претпоследниот вагон на возот, кој од Скопје патувал кон Битола, околу 20 часот се излизгал од шините. Очевидците раскажуваат дека почувствувале силен тресок, багажот почнал да лета наоколу, а дел од патниците од силината на ударот паднале на подот.

„Наеднаш се откачи и почна да се тресе. Ние бевме тука над колцата и веднаш се сокривме под седиштата и застанавме.

-Многу се уплашивме, тука имаше провалија.

-Децата ги држевме, почнаа да паѓаат торбици, на 500 метри застанавме“, изјавија очевидци.

Вагонот излетал од шините кога осовината што ги спојува задните тркала се откинала. Половина километар возот ги влечел откачените тркала по дрвените прагови, а потоа закочил.

Излетувањето на вагонот предизвикал и дефект на пругата, но од Македонски железници велат дека таа ќе биде оспособена, но на оваа делница возовите ќе мораат да возат многу споро.

За десетина дена, ова е трета железничка несреќа. Патниците се плашат да патуваат со возови и велат дека тие се небезбедни.

„Мораме да кажеме дека сме исплашени и дека треба да преземат нешто Македонски железници, а не сакаат ништо да преземат. Нон-стоп се возиме со воз, ние работиме во Скопје и никакви услови нема, за џабе плаќаме карта.

- Овие возови не се повеќе за возење, кога врне, капе на глава, дува од сите страни, замрзнаа луѓето, сношти тргнав во два саатот од Битола“, додадоа очевидци.

Пред три дена, и од синдикатот на машинскиот персонал во Македонски железници предупредија дека безбедноста е влошена и можни се тешки железнички несреќи. За среќа, синоќешната помина без жртви, но се почестите инциденти ги оправдуваат стравувањата за поголеми трагедии.

Преземено од a1.com.mk
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 29-Mar-2010 at 10:49

Eve go i vesnikot Vecer, koj sekogas revnosno ja brani momentalnata situacija vo koja se javnite pretprijatija. Gledate, marsovci se krivi za site eventualni nesreki:


ЦРНИ ДЕНОВИ НА ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ ВО РЕГИОНОТ


Има ли светлина на крајот од тунелот?!

Драстично намалениот превоз, штрајковите, дотраеноста на пругите и на вагоните на железничкиот транспорт му нанесоа огромни загуби. Менаџерите на железниците во регионот се обидуваат да ја решат тешката ситуација со кастрење на работните места


Железничкиот сообраќај во регионов е пред колапс. Причините се познати: светската рецесија која драстично го намали превозот, потоа честите штрајкови кај нашиот јужен сосед Грција и во Србија што предизвикуваат застои на главната железничка артерија - Коридорот 10, но и дотраеноста на пругите и на вагоните што предизвикува постојани доцнења. Ваквите ситуации на железничкиот транспорт му нанесоа огромни загуби.

Менаџерите на железниците во регионот се обидуваат да ја решат тешката ситуација со кастрење на работните места. Па така, Хрватски железници наскоро ќе останат без илјада вработени.
- Нема насилни отпуштања, се работи за доброволно заминување во пензија. Околу 870 луѓе се пријавија доброволно - изјави портпаролката на хрватското Министерство за море, сообраќај и инфраструктура. Во Хрватски железници работат околу 13.000 луѓе.
Бугарската железница, пак, отпушта 2.000 работници. Оттаму велат дека не е планирано укинување на железничката линија, но ќе ги намалат трошоците преку отпуштање на работници од вкупно 15.000, колку што работат на железниците во Бугарија. Бугарскиот министер за транспорт, Александар Цветков, вели дека Бугарски државни железници (БДЖ) се соочува со три кризи - првата е економската, втората е поврзана со затворањето на челичарницата Кремиковци, а до третата е дојдено поради тоа што компанијата БДЖ е ограбена". Долгот на БДЖ изнесува 550 милиони лева (225 милони евра) по основа на кредити како и 40 милиони лева (20 милиони евра) долг кон доставувачите.

Во Македонски железници болниот процес на намалување на бројот на вработени се случи пред 2-3 години, поточно пред поделбата на јавното железничко претпријатие на Инфраструктура и Транспорт. Бидејќи Македонија е дел од железничката алка на Коридорот 10, ги има истите проблеми како и железниците во регионот. Благоја Крстевски, директорот на МЖ - Транспорт, вели дека кризата во 2009 година им го намалила транспортот на стоки за речиси 50 проценти, пред се поради драстичниот пад на производството на компаниите во земјава од црната металургија и металопреработувачката индустрија, како што се Макстил, Миталстил и Фени, а кои им се најголемите коминтенти.
- Деведесет проценти од железничкиот сообраќај кој се одвива во Македонија е на Коридорот 10. Македонија се наоѓа на средина од овој коридор и условите под кои се одвива железничкиот сообраќај често не зависат од нас, туку од соседните земји - Србија и Грција. Само во 2009 година поради штрајкови на грчките железничари, ние имавме на овој коридор застои од цели 63 дена - вели Крстевски.

Во Србија, пак, поради лошата инфраструктура и застои во сообраќајот, пругата од Коридорот 10 минатата година била затворена 75 дена.

Крстевски вели дека железничкиот сообраќај ќе излезе од тешката состојба само ако овој превоз стане конкурентен на другите транспортни гранки.
- Светлина во тунелот се гледа во намерата на Европската унија дел од патниот товарен сообраќај да го преобрати кон железницата со цел до 2020 година да се намали до 20 проценти глобалното затоплување и емисијата на јаглероден диоксид. Доволно е да се каже дека во ЕУ се користат електрични локомотиви и со нив нема загадување на околината, но и фактот дека со еден воз може да се пренесат и до 2.000 тони стока, а колку само камиони се потребни за таков превоз - констатира Крстевски.

http://www.vecer.com.mk/?ItemID=7EC916F9238CB542807FC04A96259CEE



Back to Top
SkyBoy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 24-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 738
  Quote SkyBoy Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 29-Mar-2010 at 14:16
среќа што нема жртви и не ми се верува дека некој може уште да наоѓа оправдувања, па треба ли да загинат луѓе за да се превземе нешто.. Bash 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 29-Mar-2010 at 15:24
И видео вест од вагонот кој излета од шините кај Чашка Велешко

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 30-Mar-2010 at 00:40

И кога сме кај новинарите, еве уште еден бисер од новинарите којшто е подвлечен подолу. За километар и пол ќе закочи носачот на авиони "Роналд Реган", а камоли локомотиваOhno, освен доколку машиновозачот не забележал дека не е во ред нешто со вагоните.


СО ПРИСЕБНОСТА НА МАШИНОВОЗАЧОТ


Избегната катастрофа на патничкиот воз 4905


Благодарение на машиновозачот, кој успеал по еден и пол километар, откако настанал дефектот, да го сопре возот, не дошло до голема катастрофа


Претпоследниот вагон од патничкиот воз 4905, што завчеравечер се лизна од шините во близина на железничката станица Чашка, веќе се наоѓа во депото на Македонски железници во скопско Лисиче. Стручните екипи на МЖ веќе вршат технички преглед и точно ќе ја утврдат причината за неговото исклизнување од шините.

По извршеното вештачење ќе се знае зошто се лизнале двете тркала на вагонот од шините", изјави директорот на МЖ Транспорт, Благоја Крстевски.

Дефектот на претпоследниот, од вкупно петте вагони на патничкиот воз, што завчера вечер сообраќаше од Скопје кон Битола се појави на километар и пол пред железничката станица во Чашка во 20,30 часот. Во возот имало повеќе од шеесет патници, а во вагонот што се лизнал биле 15 патници. Благодарение на присебноста на машиновозачот, кој успеал по еден и пол километар откако настанал дефектот да го сопре возот, не дошло до голема катастрофа. Никој од патниците не е повреденн, ни рече Тодорче Најдовски од железничката станица во Велес. Лизгањето предизвикало паника кај патниците. За голема среќа е што возот брзо бил запрен и што вагонот се лизнал на левата страна. Доколку пак лизгањето на вагонот било на десната страна, можело вагонот да падне во провалијата и во водите на реката Тополка. Македонски железници веднаш по несреќата интервенирале и екипи пристигнале на самото место. На патниците кои патувале кон Битола, им бил обезбеден превоз. Подоцна тие го продолжиле патувањето со воз што во Чашка пристигнл од Битола. Откако вагонот бил отстранет и довезен до железничката станица Чашка, сообраќајот по нешто повеќе од два часа бил нормализиран. Увидната екипа на Македонски железници на самото место првично соопшти дека вагонот се лизнал поради пукната осовина на две тркала. Тоа било причина што тркалата се лизнале од шините и околу половина километар се движеле по дрвените прагови. Сепак, во железничката станица во Велес ни рекоа дека експертите на дежурна комисија на МЖ, која веќе врши испитување, точно ќе каже која била причината за лизгањето на претпоследниот од петте вагони на патничкиот воз 4905.

Извор: Вечер, http://www.vecer.com.mk/?ItemID=5BB5A3B8EC5DEF4F91012FF9E3B6BDD3

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 31-Mar-2010 at 11:16
Еве ја МЖ 661-146 денес во депо Лисиче...Неколку дена по железничката несреќа кај Лакавица...

Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 07-Apr-2010 at 19:15

Отказ за работникот на железница кој предупреди на безбедноста





 


Отказ за машиновозачот Ристо Пејовски кој предупреди дека состојбите во железницата се алармантни. Отстранет е од работа и во меѓувреме го чека отказното решение. Неговиот синдикат не бил репрезентативен, а со изјавите нанел материјална штета и го нарушил угледот на железницата.

Но и без ова МЖ е во незавидна позиција, за само десетина дена се соочи со три железнички несреќи. Но тоа за раководството биле само вонредни настани. Менаџментот не чувствува, а Владата од нив не побара одговорност.

„Јас жалам за тие инциденти и не се чувствувам баш пријатно за истите, зашто бев повикуван, а јас неможам да кажам дека ние како транспортна компанија и јас лично како прв човек на транспортната компанија би чувствувал некаква одговорност, ако се најдат некакви пропусти, на пример во инфраструктурата“, рече Благоја Крстевски, директор на МЖ Транспорт.

Возовите доцнат, се расипуваат на пола пат, состојбата внатре застрашувачка. Ладни и дотраени вагони, стари повеќе од 40 години се уште сообраќаат. Владата засега нема намера да купи нови патнички вагони, но убедува - сообраќајот бил безбеден.

Синдикалецот кој предупреди дека ситуацијата е алармантна експресно е отстранет од работа - но изостана експресна реакција во утврдувањето на одговорноста за несреќите.

Владата и по неколку недели откако вагоните полни со патници излета од пругите се уште ги чека извештаите за несреќите за да каже ќе побара ли одговорност од раководството.


http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=121817

Edited by zookisk - 07-Apr-2010 at 23:57
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 15-Apr-2010 at 19:47

Црниот пазар на метали ја загрозува безбедноста на пругите


Црниот пазар на метали ја загрозува безбедноста во железничкиот сообраќај. Од железница се жалат- се краделе секакви делови од пругите особено оние кои содржат обоени метали бакар алуминиум лиено железо. Крадците атакувале на целата мрежа, особено на пругата од Романовце до Миладиновци. Од почетокот на годината само од украдените пригушници направена е штета од околу 140 илјади евра. Собрано со претходните години само за овие електронски уреди кои се изработени од бакар железница е во загуба од 750 илјади евра. 
кога ќе се украде витален дел од пругата режимот на возење се менува во хавариски и возовите се движат достѕа бавно а комуникацијата од електронска преминува во телефонска рече Ѓорги поп Лазаров, шеф на единица за одржување на сигнално сигурносни уреди во МЖ 

Во железници за сега не се споменува осигурување на скапите делови. Со физичко обезбедување и камери ја штитат пругата но тоа не ги плаши крадците. Разбојниците најчесто биле масикрани и пред да крадат прво ги кршеле камерите па го 

Дел од крадците кои се фатени- во судот признале дека крадат делови од пругите поради металот и потоа ги продаваат на црно. Последниве месеци на цена се бакарот и алуминиумот. Претходно кога цената на железото беше повисока се краделе тегови кои содржат и по 25кг железо. Цели камиони се полнеле покрај пругите.
http://kanal5.com.mk/default.aspx?mId=37&eventId=59450

Edited by Cloverstack - 15-Apr-2010 at 19:48
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 15-Apr-2010 at 19:58
Неодамна зборував со еден Англичанец од предградијата на Лондон, и кога му кажав колку за никаде држава сме и што се прави кај нас, тој рече: Ами кај нас секоја втора шахта е украдена, а се случува и луѓе во работнички одела и со камиони да блокираат пат демек работат, а тие всушност го крадат секој метал што е од вредност.

Така што не сме биле само ние заебани Макаршто мислам дека со забрана на откуп на старо железо ќе се реши голем дел од овој проблем.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 16-Apr-2010 at 15:50


Сигурно сепак подобро се справуваат од нас, барем кога ќе фатат некого на дело. Мене од веста ме збуни овој дел:

Дел од крадците кои се фатени- во судот признале дека крадат делови од пругите поради металот и потоа ги продаваат на црно.

Ете имало и фатени... но што е направено после? Верувам може да бидат обвинети за такви кривични дела што долго би скапувале во затвор, а такви идиоти ништо друго не ни заслужуваат. И сето тоа да биде медиумски убаво покриено, па да биде предупредување за останатите потенцијални масовни убуци по пругите.
Исто така, убаво да се истражи кои отпади откупуваат се што ќе им се понуди, па и таму ист третман.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 26>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.