build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 23>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 14-Apr-2010 at 19:11
Твојата се покажува.
Ако можеш стави ги и останалите 3 помали слики што ги има на ССЦ. Тие се поубави и појасни. Ајде ако не ти е тешко, заврши ми работа. Иначе честито за тролеите, чекам честитки и за нашите двоетажни автобуси!

Edited by Andrej_LJ - 14-Apr-2010 at 19:11
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 14-Apr-2010 at 19:18
Колкава е цената по парче?

И чекаме фотки од внатрешноста
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 14-Apr-2010 at 19:21






Eто ги и достанатите слики.
Мисла дека сме отбрали добри тролеjбуси. Имаше потреба - во Софиjа от сите видове транспорт тролеjбусите вероватно беха наjстари.






Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 14-Apr-2010 at 19:24
Благодарам Врџин!
И мене ме интересираат неколку работи:

-каква е цената на парче?
-дали во рамките на оваа достава има и дводелни (съчленени) тролејбуси?
-ако не, дали тоа значи дека Софија се откажува од дводелни тролејбуси (затоа што огромното мнозинство тролејбуси во Софија се токму дводелни).
-полека но сигурно се отфрла оранжевата боја како боја на ГТ Софија и се наложува сино-жолта варијанта, како и на трамваите Инекон.

Сега дефинитивно треба да биде приоритет обнова на трамвајната мрежа и потоа купување на најмалку 100 нови трамваи и 100 нови тролејбуси. Сето тоа би можело да се заврши до летото на 2012 и со отварањето на новата линија на метрото Софија да добие интегриран современ транспорт.

Edited by Andrej_LJ - 14-Apr-2010 at 19:26
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 14-Apr-2010 at 19:47
Некаде четох дека сумата за 30 тролеjбуса е 14 милиони евра - излегува дека еден чини 466 670 евра. Не е малку. Сега засега мисла не е предвидена достава на дводелни тролеjбуси.

За бојата - синото и жолтото е карактерно за софиските тролейбуси /а поназад во минатото те беха само во сино/. На мене не ми се допаѓа многу /мислам дека бело-жолта комбинација ќе изгледа многу подобро/. Точно е дека последните трамваи са во сино и жолто, со што се разликуваат од традиционалната портокалова боја. Не знам дали тоа е направено со цел.

А ето една слика от стандартна внатрешност на
Škoda 26Tr Solaris




Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 17-Apr-2010 at 10:32

Годинава Белград ќе се поднови со 83 нови тролејбуси

16.04.2010 | автор: Мк Фондови

До крајот на оваа година во Белград ќе има 83 нови тролејбуси, кои ќе возат на сите линии.

Градското сообраќајно претпријатие и белорускиот производител „Белкомунаш“ потпишаа договор за набавка на нови тролејбуси.

Вредноста на потпишаниот договор изнесува 18 милиони евра.

Сите тролејбуси се очекува да бидат пристигнати до крајот на месец октомври.



http://www.mkfondovi.com/mk_MK/news/15627-%D0%B3%D0%BE%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D0%B1%D0%B5%D0%BB%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4-%D1%9C%D0%B5-%D1%81%D0%B5-%D0%BF%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%81%D0%BE-83-%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%B8-%D1%82%D1%80%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D1%98%D0%B1%D1%83%D1%81%D0%B8.html
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 17-Apr-2010 at 21:40
ТРОЛЕЈБУСЕН ТРАНСПОРТ ВО СОФИЈА

Компанија СКГТ - Екектротранспорт

Должина на контактната мрежа: 93,7 км
Број на линии: 9
Должина на линиите: 105,5 км
Број на возила на линиите: 193 (во работни денови)
Број на депоа: 3
-Надежда 60 возила
-Искар 130 возила
-Левски 60 возила




Најстариот модел е Икарус 280, произведени и донесени во 1988 година:





Модернизираните нископодни Икаруси 280:





"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 17-Apr-2010 at 21:41
Граф и Штифт:





"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 17-Apr-2010 at 21:42
TRAMKAR Кобра (Прототип):





Соларис Тролино:




Edited by Andrej_LJ - 17-Apr-2010 at 21:42
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 17-Apr-2010 at 21:48
ТРАМВАЈСКИ ТРАНСПОРТ ВО СОФИЈА

СКГТ - Електротранспорт





Број на линии: 18
Должина на линиите: 209 км
Број на возила: 190 (во работни денови)
Број на депоа: 3
-Красна Полјана
-Искар
-Банишора


1) СТАРИ ТРАМВАЈНИ ВОЗИЛА, ВО УПОТРЕБА

Историски трамвај:



Т6М 700



България 1300



Duewag GT8



Duewag T4/B4

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 17-Apr-2010 at 21:48
Татра T4D



Татра Т6А2



Татра Т6Б5




Т8М 900



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 17-Apr-2010 at 21:48
МОДЕРНИЗИРАНИ ТРАМВАИ:

ТРАМКАР - Софија:



ИНЕКОН:







КРОТРАМ на тестирање во Софија:



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 17-Apr-2010 at 23:20
И стои Кротрамов на Софија

Темелен пресек како и секогаш Thumbs%20Up
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 19-Apr-2010 at 01:02
И повеќето од трамваите се исклучително стари, смена и е очајно потребна на Софија. А Кротрам каде не би изгледал убаво?
Како стојат работите со таа потенцијална набавка? Има ли некакви поконкретни изјаснувања и кои се другите конкуренти? Воопшто, колку нови трамваи сака да набави Софија?

Инаку, што се однесува до трамваите, ме збуни огромниот дијапазон на различни модели. Веројатно е ужас да се одржуваат толку многу типови. Мислам на Софија покрај подновување и треба и значителен помак кон поголемо унифицирање на трамвајскиот возен парк.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 22-Apr-2010 at 10:25
Тендерот за Кротрамот минатата година се провали... Од опзициjата во общинското собрание намериха некои условиjа во него, кои са дескриминирашти односно учестниците во него. Минатиот Ноември се наjави нов тендер за набавка на 25 нови трамваи, но немам информциjа што се слчуи со него.

Eве jа последната новина по темава:

Два кандидата за доставка на 25 нови трамвая в София
14.12.2009 14:01

http://www.investor.bg/?cat=5&id=91246

Два кандидата са подали оферти за участие в обществената поръчка за доставката на 25 нови нископодови трамваи за „Столичен електротранспорт“, съобщиха от дружеството.

Днес ще бъдат отворени тръжните им документи.

Общо 14 са фирмите, закупили документи за участие в тръжната процедура - „Сименс“ ЕООД, „Кончар-електричие возила“ АД, „Шкода транспортатиан“ А.С., „Инекон груп“ А.С., „Construcciones Y Auxiliares De Ferrocarriles“ А.С., „Ансалдо Бреда“ S.P.A., „Константинов и синове“ ООД, „Cegeles A.S. Company“, „FTD Fahreudtechnik Dessau GmbH CTF“, „Автоинженеринг Холдинг Груп“ ООД, „Szededi Kozlekedesi Tarsasad KFT“, „Бомбардие транспортейшън“, „Би Ен Ви“ ЕООД и „Pojazdy Szynowe PESA Bydgobzoz SA Holding“.

До крайния срок за подаването на тръжните документи книжа са подали само две от тези компании – италианската „Ансалдо Бреда“ S.P.A. и испанската „Construcciones Y Auxiliares De Ferrocarriles“ А.С.

Това е втората процедура, която се обявява за доставката на 25 нови нископодови трамваи с междурелсие 1009 мм., тъй като след крайния срок за подаването на тръжните документи, на 17 март т.г. тогавашният столичен кмет Бойко Борисов съобщи, че конкурсът се е провалил, защото нито една от шестте фирми, закупили тръжни документи, не е подала оферта.

Тогава заместник-кметът по транспорт Александър Цветков заяви, че причината е заради обвиненията на БСП за предрешеност на обявения конкурс.

В миналия конкурс участниците, закупили тръжни документи, бяха „Сименс“ ЕООД, „Ансалдо Бреда“ S.P.A., „Кончар-електричие возила“ АД, „Шкода транспортатиан“ А.С., „Бомбардие транспортейшън“ и „Pojazdy Szynowe PESA Bydgobzoz SA Holding“.

Изискванията за новите мотриси са да са с минимална дължина 24 метра, да са с климатична система за охлаждане и отопление, електронна информационна система с табла на челната страна на трамвая, както и други три от дясната страна на возилото.


Моментално за Софиjа е многу по важно да рехабилитира постоечката пруга, коjа во големата си част е многу стара и разбита. Не оди на такава пруга да се возjaт убави и модерни трамваи. Во текот на строежот на метрото и големи части от постоечката линиjа ке бидат затворени - посебно делот од Лавов Мост до НДК, както и некоj линии во Лозенец. Во последните години беха ремонтирани некои части от пругата, но все оште сме далеч од желаното.

Андреj е сложил една слика на последните нови(2nd hand) 15 броja трамваи, дел от кои са веке во Софиjа и се очекува да започнат совсем скоро да одат по линии 20 или 22, кои са со  снадартниот за европа формат 1435 mm. Закупуени са од Лаjпциг и еве още некои слики и едно видео за да ги покажем уште по добре. На тоj етап е доволно тоа, зашто нема смисла да се купуват нови возила, когато пруга е все уште не ремонтирана.












Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 22-Apr-2010 at 21:41


Благодарам на инфото

Еве уште една неодамнешна вест од регионот. Белград купува 83 нови тролејбуси од белоруско производство:
Belkommunmash to ship 83 trolleybuses to Belgrade

29.03.2010 17:35

MINSK, 29 March (BelTA) – Belkommunmash has won tender for the delivery of 83 trolleybuses to Belgrade, BelTA learnt from the company.

Belarus will supply 321-model low-floor trolleybuses with a thyristor-pulse control system for tractive electric motor which reduces energy consumption to 35% as compared to the trolleybuses with contactor and resistor control systems.

The power equipment is fitted on the trolleybus roof what makes it more reliable and convenient in servicing. Trolleybuses are equipped with swinging-type passenger doors, the floor lowering system and fixed ramps for children, elderly people and the handicapped. Trolleybuses will be painted into orange and blue on the request of the customer.

Serbia has found the Belarusians proposal as the most competitive. Belkommunmash has surpassed Ukrainian and Chinese producers in price and quality. “Many European producers (Mercedes, Solaris) have not applied for the participation in the tender due to high prices for their products,” the company stressed. The first consignment will be delivered in April-May 2010.

Belkommunmash was founded in 1973. The company employs more than 1,600 professionals. Belkommunmash-produced trolleybuses are exported to more than 30 regions of the Russian Federation from Kaliningrad to Vladivostok and also to Ukraine, Mongolia, Latvia, Kazakhstan, Serbia, Moldova and Bulgaria.
http://www.belta.by/en/news/econom?id=509484


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 10-May-2010 at 21:19
Само што прочитав на ССЦ дека е објавен конкурс за изведувач на метрото на Софија на линијата 1 од станица Цариградско Шосе (МС 1-19) до станицата Аеродром Софија (МС 1-23). Се работи за 4 станици од кои две подземни (МС 1-20 и МС 1-21) и две надземни (МС 1-22 и МС 1-23). Финансирањето на овој дел сеуште не е обезбедено, но се очекува да се обезбеди и одсекот да се пушти во експлоатација до 2013/4 година. 4 нови станици и врска со аеродромот се од големо значење. Чиирс!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 10-May-2010 at 22:42

ΤΑ ΝΕΑ ΤΟΥ Ο.Α.Σ.Θ.

Η ίδρυση και λειτουργία της λεωφορειακής γραμμής για την εξυπηρέτηση των επιβατών περιοχής της Άνω Πόλης
Η%20ίδρυση%20και%20λειτουργία%20της%20λεωφορειακής%20γραμμής%20για%20την%20εξυπηρ%3cτηση%20των%20επιβατών%20περιοχής%20της%20Άνω%20Πόλης 


Οι κάτοικοι και οι επισκέπτες της Άνω Πόλης θα εξυπηρετούνται με τακτικά δρομολόγια που τις μεν καθημερινές ξεκινούν στις 06:00 το πρώτο και στις 22:00 το τελευταίο με συχνότητα ανά 20 λεπτά, τα δε Σάββατα – Κυριακές και Αργίες με δρομολόγια που ξεκινούν στις 06:00 το πρώτο και στις 21:30 το τελευταίο με συχνότητα ανά 30 λεπτά.



Η γραμμή Νο 22 της Άνω Πόλης, με αφετηρία την πλατεία Μουσχουντή – και 18 ενδιάμεσες στάσεις, ακολουθεί τη διαδρομή:
Σαχτούρη – Αλεξ. Παπαδοπούλου – Ρακτιβάν – Ολυμπιάδος –Μοναχού Παϊσίου - Δημ. Πολιορκητού – Πλατεία Τσιτσάνη – Αργοναυτών – Δωδώνης – Δημ. Πολιορκητού – Πηλέως – Ελευσίνος – Θεοφίλου – Αγ. Σοφίας – Ολυμπιάδος – Αθηνάς – Απ. Παύλου – Ανδοκίδου – Ηροδότου – Αμφιτρύωνος – Μωρεάς – Αθηνάς – Απ. Παύλου – Ολυμπιάδος – Πλατεία Μουσχουντή.


http://oasth.gr/news/news.php?id=188

Ова е еден дел од Солун ист како стариот град во Охрид, и секаков тип на автобус, макар и минибус тешко би се протнал. Затоа пишува дека има 3 нови микробуси (кај нас комбиња) кои сообраќаат на секои 20 минути. Овие автобуси би биле супер за Охрид, за стариот град. Иако сум против секаков сообраќај во стариот дел, штом веќе 50 години наназад по калдрмите секој идиот добива шанса да вози и да паркира, зошто да не возат организириани sightseeing линии. Па и некое вакво отворено да има за летото, и тоа не е лошо.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 11-May-2010 at 23:25
Нека да ја довршиме репортажата за градскиот транспорт во Софија. Следува најсветлиот дел од возниот парк на Софија - автобусите. Во возниот парк имаат вложувано многу така што старите автобуси, како на пример Икарус 280 се прилично ретки гледки.

Линиите се управуваат од една градска компанија СКГТ - Столична компанија за градски транспорт. Дел од линиите се даваат на концесија на приватни претпријатија, но условите ги диктира градот и СКГТ.



Мрежата е многу густа, но постепено со пуштање на сите планирани линии на метрото, автобускиот превоз станува второстепен, што значи дека ќе биде довозен транспорт на метрото. Интересен е фактот дека во центарот на градот нема автобуски линии, туку само метро, тролеи и трамваи, со цел да се намали шумот и загадувањето.



Старите ИКАРУСи 280:







Чавдарците 141:



Den Oudsten B 90 (веројатно вакви ќе добиеме и во Скопје според најавите, мене ми се автобуси со многу убаав надворешен дизајн):



Мерцедес О345:

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 11-May-2010 at 23:31
Мерцедес О345 Г:





Мерцедес Конекто:





Мерцедес Конекто Г:





МАН СГ 262:





МАН СЛ 200:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 23>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.