![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 69> |
Author | ||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Павче, каков е сообраќајот на фамозната Струма? Има ли некој сублимат каков е ПГДС (AADT) на главните Бугарски правци? Мислам дека имам барано податоци за ова но немам најдено. Edited by pbanks - 15-Apr-2010 at 10:14 |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Еве нешто, но е старо - од 2005. Затоа и не знам колко е достоверно.
![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Доста пристојни бројки. Ме изненадува слабиот проток кон Србија и Турција и меѓу Варна и Бургас.
Од друга страна исто така изненадува интензитетот кон Грција (не очекував да е толкав). Софија-Пловдив е логична но зошто е само 11.0 на излезот од Софија не ми е јасно. |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Toa 11.0 на излезот од Софија мора да се чете како 21.00. Според мене е печатна грешка. Интензитетот кон Грција jас си го обеснувам со Солунскиот порт. Повекето фирми во Западна Бугариjа, па и не само им е многу по згодно да увезуват товар од Солунскиот порт вместо од Варна или Бургас. Па и преку Виа-Егнатиjа се оди веке од Бугариjа за Италиjа. Варна-Бургас е сезонски натоварен пат. 4-5 месеца през летото много туристи, зимата многу малко. И все пак тоа са прогнозни цифри, од 2005 година... мора да не са во полна мера реални за моменталната ситуациjа.
Edited by pavche - 15-Apr-2010 at 13:05 |
||
![]() |
||
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
|
Патот Драч - Тирана - Дебар пред крај на изградбатаНовиот автопат, кој е дел од Коридорот 8, ќе биде готов за само два месеца, што ја покажува посветеноста на албанските власти кон инфраструктурните проекти09:00 | 19.04.2010 | Автор: Шпиц
југозапад на
Македонија. Најголем проблем во изградбата претставуваше тунелот долг 3 и
пол километри, кој беше намален за стотина метри што овозможи да биде
завршен побрзо. на патиштата, туку и за управување со нив и нивно одржување.
Австриската градежна компанија Страбаг, која има годишни приходи во
износ од 11 милијарди евра и проекти низ цела Европа, одлучи да
учествува на тендерите за изградба на патот Тирана - Елбасан, како и на
тендерите за енергетските проекти, како што се хидроцентралата Скавица и
изградбата на пристаништето во Валона. |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Арберскиов пат почнува да ме потсеќа на Братств-Единство кој уште во 80те години го декларираа како автопат иако повеќе од 50% беше обична магистрала. Арберскиов пат, иако битен за внатрешноста на Албанија и за Дебар, е далеку од регионалниот контекст во кој се става, особено како замена за К10. Дополнително, се работи за магистрален пат а не за автопат.
Во секој случај браво за бројката од 200 милиони ЕУР сопствени пари кои ги инвестираат во вистински цели. |
||
![]() |
||
S.P.Q.R. ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 212 |
![]() ![]() |
|
![]() Дали ова значи дека Коридорот 8 ќе поминува низ Дебар а не низ Ќафасан, и дали сега автопат ќе се прави до Дебар или до Охрид??? |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Не, трасата на коридорот си останува. Не може такви коридори да ги поместува кој како ќе му текне и за потребите на тесни интереси
![]() Во случајов имаме само пример на плитко новинарство. |
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
ako navistina se napravi patot od Drac do Debar, se prasuvam sto ke stane so delot na patot na nasata strana od Debar - straza- Gostivar. Po nego pominuva ogromen broj na kamioni koj veke go imaat prilicno osteteno bidejki ne e dimenzioniran za tolkav tovaren soobrakaj. Ako se izgradi albanskiot del pretpostavuvam soobrakajot ke se duplira taka da ne znam do koga toj ke go izdrzi pritisokot, ke mora da se investira vo negova rekonstrukcija
|
||
![]() |
||
Korsis ![]() Senior Member ![]() ![]() БАНИРАН Joined: 09-Feb-2010 Location: Бугарија Online Status: Offline Posts: 102 |
![]() ![]() |
|
Наивни спекулации, които имат за цел да отрекат самоочевидното. Уви, както обикновено се случва, отричането на очевидното не влияе на очевидността му. Всички пан-европейски транспортни коридори на територията на България (и не само) са двуизмерни, тоест представляват едновременно и вътрешни, и международни транспортни връзки. В такъв смисъл игнорирането на едното от тези две измерения няма нищо общо с адекватната дискусия. Също така е изключително странно да се твърди, че една автомагистрала, която е част от два паневропейски коридора, се строи главно като елемент от единия коридор и само между другото и като дял от другия. Тази аргументация е вече отвъд границата на чистия абсурд. Магистрала "Люлин" се изгражда приоритетно именно понеже е ключова връзка от София към две международни направления на югозапад, включени в два еврокоридора, и заедно с това (но не и въпреки това!) е сегмент от вътрешната транспортна свързаност на страната. На практика още от момента на завършването си магистрала "Люлин" ще поеме по-голямата част от потока от Скопие към София.
Моите небулозни ставови беа целосно срушени од непобитните факти, изнесени од Cloverstack. Се посипувам со пепел по главата! |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
![]() Македонија се што гради е дел од двата коридора кои минуваат низ земјата па ти сега дуби на глава да докажеш дека има некаква задна намера од наша страна. |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Обратно по темата.
Денес беше подписан официално договорот со "ТРЕJС груп" за изградбата на Лот 2 од автопат Тракиja A1 во Бугариjа. Делот е од Стара Загора до Нова Загора и со вкупна должина од 32 км. Работата ке почне официално на 3 Маj и до 25 месеци по договор треба да е готово(Jуни 2012). Другата недела, посебно на 27-ми Април ке се отворат и понудите во тендерот за Лот 3 на истиот автопат (Нова Загора - Jамбол ; 36 км.), а три-четири недели след тоа и понудите за последниот Лот 4 ( Jамбол - Карнобат ; 46 км.). Ако се е наред со тендерите како станаа со Лот 2 , работите по Лот 3 и Лот 4 треба да започнат во рок до jуни-август годинава и да се со срок на завршуване исто 25 месеци. Еве и голем апдеjт на работите по автопат Лjулин, по коj да се надеваме наj-касно следната година, Mаj-Jуни ке се влиза во Софиjа, кога идете од Македониjа. Кружниот тек помегу Лjулин и Софиската обиколница: ![]() Голем дел од трасата до Мало Бучино е скоро готово: ![]() ![]() ![]() Првиот тунел - веднаш по Мало Бучино при влезот на Лjилинскиот премин. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by pavche - 25-Apr-2010 at 18:35 |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Дел 2
После иде виадукт и веднаш по него повторно ќе има тунел. ![]() ![]() ![]() ![]() Повторно неколко виадукти , еден след друг: ![]() ![]() ![]() Големиот мост при Големо Бучино, при коj минатата субота стана голема несрека и 3-ма работници загинаха ![]() ![]() ![]() ![]() Ово е клучката "Даскалово" при краjот на aвтопатот, каде ке се разминават Струма, Лjулин и патот Софиjа-Перник-Радомир-Гjуешево-Македониjа: ![]() Edited by pavche - 23-Apr-2010 at 22:59 |
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Многу ми е чуден начинот како се гради тунелот, ја секогаш сум мислел дека тунел се гради со бушење на камен од карпа ,но тука гледам и дека има и друг начин на градење тунел,значи се гради тунел дури и тогаш кога е неопходен,можеби само за подобар изглед.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Сигурно не е за подобар изглед. Можеби било најефтино да се направи засек и после само да се покрие за да се заштити од одрони, можеби се работи (и) за т.н. „зелени мостови“ кои овозможуваат миграции на покрупната фауна и го ублажуваат ефектот на цепкање на хабитатите што го вршат автопатиштата. Можеби нешто трето, ама сигурно не е за добар изглед ![]() |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Па тунели се бушат најчесто кога има карпи, а кога е чиста земја како оваа си се копа обичен пролаз, но веројатно за најдобра заштита од одрони, и за безбедно движење на дивиот свет пристапиле кон оваа варијанта. Друго и јас не можам да замислам освен тоа што го кажа Cloverstack погоре, ама претпоставувам дека почвата е премногу мека и има опасности од лизгање на земјиште (иако тоа се решава најпросто со дрвја), па решиле да си го покријат навремено.
Edited by гитардемон - 24-Apr-2010 at 00:47 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|
Да убаво делува, и доста паметно, само ми беше чудно затоа што досега не сум видел нешто вакво, но ете за се има прв пат. Се надевам и кај нас ке се почне некоја таква изградба низ нашите патишта,иако сметам дека нашата обиколница не е лоша,.
|
||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||
![]() |
||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
|
Многу е неизвесно тоа со коридорот 8, факт е дека тој е политички и дека нема многу значење за Бугарија, затоа таа и не му придава големо значење. Повеке е заинтересирана за патните правци со кои се поврзува со Турција и преку Србија со Западна Европа, па и Романија, а кракот кон Македонија е второстепен. А Бугарија е клучна за развитокот на тој коридор. За Албанија има за нијанса поголемо значење но колку што зборев со некои сообракајни стручњаци од таму повеке се заинтересирани за Јадранско -Јонскиот правец со кои преку Црна Гора и Хрватска се поврзуваат со Европа. Исто така ке го изградат и патот кон Косово, кој исто така има политичко значение, и тоа поголемо отколку тоа кон Македонија. Од таму очекуваат и економски бенифит и туристи. Коридор 8 има најголемо значење за Македонија (и за Косово кое преку него се врзува за Бугарија), и добро е да го изградиме но прашање е колку имаме сила сами да го завршиме. Мислам дека треба да заборавиме дека во догледно време ке има автопатско решение и пруга на целата делница, уште повеке што и европските фондови се затворија а кредитите на комерцијалните банки се прескапи за таа намена. |
||
![]() |
||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
|
Мислам Cloverstack и Гитардемон ги изчерпаха сите возможни причини за начинот на градене на тунелите по Лjулин. Мене ми се чини като наj-вероватни да се "најефтино да се направи засек и после само да се покрие за да се заштити
од одрони" и "почвата е премногу мека и има опасности од лизгање на земјиште".
Ненад, ова што го споменах во предходниот пост, значи дека до една година ке има уште 19 готови километри(Лjулин) од К8 на Бугарска териториja + уште ~115 км. отново од К8 на Бугарска териториjа ке бидат веке во изградба(трите оставащи лота од Тракиjа А1)... Сето тоа треба да е готово до краjот на 2012. За след 2013 година е предвидено да се строи само делот од Перник до Гjуешево, коj ке остане и единствениот(ако изклjучим Бургас-Варна) недоизграден дел од К8 на Бугарска теририjа. (делот од Перник до Радомир, коj е скоростен пат 2х2, беше основно рехабилитиран помегу другото во последните 2-3 години) ![]() Edited by pavche - 24-Apr-2010 at 16:28 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |