build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #101 Posted: 15-Apr-2010 at 10:13


Павче, каков е сообраќајот на фамозната Струма? Има ли некој сублимат каков е ПГДС (AADT) на главните Бугарски правци? Мислам дека имам барано податоци за ова но немам најдено.


Edited by pbanks - 15-Apr-2010 at 10:14
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #102 Posted: 15-Apr-2010 at 10:29
Еве нешто, но е старо - од 2005. Затоа и не знам колко е достоверно.

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #103 Posted: 15-Apr-2010 at 10:43
Доста пристојни бројки. Ме изненадува слабиот проток кон Србија и Турција и меѓу Варна и Бургас.

Од друга страна исто така изненадува интензитетот кон Грција (не очекував да е толкав).

Софија-Пловдив е логична но зошто е само 11.0 на излезот од Софија не ми е јасно.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #104 Posted: 15-Apr-2010 at 11:10
Toa 11.0 на излезот од Софија мора да се чете како 21.00. Според мене е печатна грешка.  Интензитетот кон Грција jас си го обеснувам со Солунскиот порт.  Повекето фирми во Западна Бугариjа, па и не само им е многу по згодно да увезуват товар од Солунскиот порт вместо од Варна или Бургас. Па и преку Виа-Егнатиjа се оди веке од Бугариjа за Италиjа. Варна-Бургас е сезонски натоварен пат. 4-5 месеца през летото много туристи, зимата многу малко.  И все пак тоа са прогнозни цифри, од 2005 година... мора да не са во полна мера реални за моменталната ситуациjа.


Edited by pavche - 15-Apr-2010 at 13:05
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #105 Posted: 19-Apr-2010 at 14:20

Патот Драч - Тирана - Дебар пред крај на изградбата

Новиот автопат, кој е дел од Коридорот 8, ќе биде готов за само два месеца, што ја покажува посветеноста на албанските власти кон инфраструктурните проекти

09:00 | 19.04.2010 | Автор: Шпиц

/ Патот Драч - Тирана - Дебар, кој е дел од Коридорот 8 и кој треба да ги поврзе Драч на Јадранско Море и Варна, Бугарија на Црно Море, ќе биде завршен за два месеца. Ова го изјави главниот инженер на патот, Фарук Хаба, за албанските медиуми. Покрај тоа, патот ќе помогне за побрз транспорт на стока и луѓе по воден пат до пазарите на Италија, односно до пристаништата Бари и Бриндизи.
Албанските градежници имаа неколку предизвици при изградбата на овој пат, познат и под името Арбри, кој ќе го намали патувањето од Тирана до Скопје за 100 километри и ќе излезе кај Дебар, наместо постоечката делница која поминува на граничниот премин Ќафасан на крајниот

југозапад на Македонија. Најголем проблем во изградбата претставуваше тунелот долг 3 и пол километри, кој беше намален за стотина метри што овозможи да биде завршен побрзо.
Инаку, овојпат, покрај тоа што има голема регионална важност, поврзувајќи ги Албанија, Македонија и Бугарија, има и национална важност внатре во Албанија зашто ја подобрува транспортната комуникација меѓу главниот град Тирана и пристанишниот албански град, Драч, како и севкупниот транспорт во северниот дел на Албанија. Токму затоа, албанската влада патот го гради во најбрз можен рок, работејќи истовремено на две делници. Проектот за патот беше завршен кон средината на минатата година, за годинава тој да биде готов.
Колку се сериозни албанските власти во однос на изградбата на патиштата во земјата покажува и фактот што државата предвиде 339 милиони евра за инфраструктурни инвестиции, што претставува дури 60 отсто од средствата наменети за јавни инвестиции оваа година. Над 200 милиони евра од овие пари се од сопствени средства.
Друг голем транспортен проект во земјата е и патот кон Косово, на кој што долгиот петкилометарски тунел беше пробиен минатата година. Албанија, исто така, сака да изгради приморска магистрала преку која ќе може да се патува од Црна Гора до Грција. Со оглед на ваквиот инвестициски бум во транспортната инфраструктура, за овие проекти во Албанија се заинтересирани и странските компании и тоа не само за изградба

на патиштата, туку и за управување со нив и нивно одржување. Австриската градежна компанија Страбаг, која има годишни приходи во износ од 11 милијарди евра и проекти низ цела Европа, одлучи да учествува на тендерите за изградба на патот Тирана - Елбасан, како и на тендерите за енергетските проекти, како што се хидроцентралата Скавица и изградбата на пристаништето во Валона.


Се проширува и пристаништето во Драч

Кога станува збор за поморскиот сообраќај, Албанија сака Драч да го направи регионален пристаништен центар и да преземе барем мал дел од поморскиот сообраќај од грчките пристаништа, пред се, од Солун. Покрај постоечкото, во Драч се гради уште едно индустриско пристаниште, со што ќе се зголеми капацитетот за пренос на стоки. Овој пристаништен проект е одлично стратегиско дополнување на патот Арбри и може да се очекува да ја намали македонската зависност од солунското пристаниште, иако тоа и во иднина ќе остане главна поморска пристанишна точка за македонскиот и за регионалниот транспорт на стоки.



http://www.spic.com.mk/kat/biznis/patot-drac-tirana-debar-pred-kraj-na-izgradbata.html
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #106 Posted: 19-Apr-2010 at 14:31
Арберскиов пат почнува да ме потсеќа на Братств-Единство кој уште во 80те години го декларираа како автопат иако повеќе од 50% беше обична магистрала. Арберскиов пат, иако битен за внатрешноста на Албанија и за Дебар, е далеку од регионалниот контекст во кој се става, особено како замена за К10. Дополнително, се работи за магистрален пат а не за автопат.

Во секој случај браво за бројката од 200 милиони ЕУР сопствени пари кои ги инвестираат во вистински цели.
Back to Top
S.P.Q.R. View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 212
  Quote S.P.Q.R. Quote  Post ReplyReply #107 Posted: 19-Apr-2010 at 15:14
Previous
Дали ова значи дека Коридорот 8 ќе поминува низ Дебар а не низ Ќафасан, и дали сега автопат ќе се прави до Дебар или до Охрид???
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #108 Posted: 19-Apr-2010 at 23:55
Не, трасата на коридорот си останува. Не може такви коридори да ги поместува кој како ќе му текне и за потребите на тесни интереси
Во случајов имаме само пример на плитко новинарство.
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 735
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #109 Posted: 20-Apr-2010 at 16:08
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 735
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #110 Posted: 20-Apr-2010 at 16:09
ako navistina se napravi patot od Drac do Debar, se prasuvam sto ke stane so delot na patot na nasata strana od Debar - straza- Gostivar. Po nego pominuva ogromen broj na kamioni koj veke go imaat prilicno osteteno bidejki ne e dimenzioniran za tolkav tovaren soobrakaj. Ako se izgradi albanskiot del pretpostavuvam soobrakajot ke se duplira taka da ne znam do koga toj ke go izdrzi pritisokot, ke mora da se investira vo negova rekonstrukcija 
Back to Top
Korsis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
БАНИРАН

Joined: 09-Feb-2010
Location: Бугарија
Online Status: Offline
Posts: 102
  Quote Korsis Quote  Post ReplyReply #111 Posted: 21-Apr-2010 at 19:34
Originally posted by Cloverstack


Мислам се вртиме во круг.Автопатот од Стара Загора до Карнобат е внатрешен бугарски приоритет и нема баш голема тежина за регионално поврзување. Тие 19 километри од "Љулин" што се во
изградба се пред се наменети за К4, а попатно за К8... ако не е така, зошто тогаш се гради автопат кон Грција, а не кон Македонија?Ако ги примениме истите лабави критериуми, еве како може розово да ја протолкуваме ситуацијата во Македонија:- речиси пола коридор е изграден (сме биле посветени во минатото)- минатата година беше пуштена во употреба северната скопска обиколница долга над 26km (активно работиме на случајот во сегашноста)- најдоцна за 6 години Македонија ќе го комплетира коридорот (имаме амбициозни планови за во иднина и силно сме посветени на коридорот)Значи користејќи селективен пристап сличен на твојот, ако баш сакам да барам завера, можам да ја најдам во Бугарија, затоа што сегментот Перник-Ѓуешево го има ставено во некаков си план за до 2020.  Dunno


Наивни спекулации, които имат за цел да отрекат самоочевидното. Уви, както обикновено се случва, отричането на очевидното не влияе на очевидността му. Всички пан-европейски транспортни коридори на територията на България (и не само) са двуизмерни, тоест представляват едновременно и вътрешни, и международни транспортни връзки. В такъв смисъл игнорирането на едното от тези две измерения няма нищо общо с адекватната дискусия. Също така е изключително странно да се твърди, че една автомагистрала, която е част от два паневропейски коридора, се строи главно като елемент от единия коридор и само между другото и като дял от другия. Тази аргументация е вече отвъд границата на чистия абсурд. Магистрала "Люлин" се изгражда приоритетно именно понеже е ключова връзка от София към две международни направления на югозапад, включени в два еврокоридора, и заедно с това (но не и въпреки това!) е сегмент от вътрешната транспортна свързаност на страната. На практика още от момента на завършването си магистрала "Люлин" ще поеме по-голямата част от потока от Скопие към София.

Originally posted by pbanks

Korsis мислам дека Кловер ти одговорил на се.


Моите небулозни ставови беа целосно срушени од непобитните факти, изнесени од Cloverstack. Се посипувам со пепел по главата!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #112 Posted: 21-Apr-2010 at 19:46
Originally posted by Korsis


Моите небулозни ставови беа целосно срушени од непобитните факти, изнесени од Cloverstack. Се посипувам со пепел по главата!


Blahblah

Македонија се што гради е дел од двата коридора кои минуваат низ земјата па ти сега дуби на глава да докажеш дека има некаква задна намера од наша страна.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #113 Posted: 23-Apr-2010 at 22:42
Обратно по темата.

Денес беше подписан официално договорот со "ТРЕJС груп" за изградбата на Лот 2 од автопат Тракиja A1 во Бугариjа. Делот е од Стара Загора до Нова Загора и со вкупна должина од 32 км. Работата ке почне официално на 3 Маj и до 25 месеци по договор треба да е готово(Jуни 2012).

Другата недела, посебно на 27-ми Април ке се отворат и понудите во тендерот за Лот 3 на истиот автопат (Нова Загора - Jамбол ; 36 км.), а три-четири недели след тоа и понудите за последниот Лот 4 ( Jамбол - Карнобат ; 46 км.). Ако се е наред со тендерите како станаа со Лот 2 , работите по Лот 3 и Лот 4 треба да започнат во рок до jуни-август годинава и да се со срок на завршуване исто 25 месеци.

Еве и голем апдеjт на работите по автопат Лjулин, по коj да се надеваме наj-касно следната година, Mаj-Jуни ке се влиза во Софиjа, кога идете од Македониjа.

Кружниот тек помегу Лjулин и Софиската обиколница:



Голем дел од трасата до Мало Бучино е скоро готово:







Првиот тунел - веднаш по Мало Бучино при влезот на Лjилинскиот премин.














Edited by pavche - 25-Apr-2010 at 18:35
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #114 Posted: 23-Apr-2010 at 22:51
Дел 2

После иде виадукт и веднаш по него повторно ќе има тунел.









Повторно неколко виадукти , еден след друг:







Големиот мост при Големо Бучино, при коj минатата субота стана голема несрека и 3-ма работници загинаха Ohno







Ово е клучката "Даскалово" при краjот на aвтопатот, каде ке се разминават Струма, Лjулин и патот Софиjа-Перник-Радомир-Гjуешево-Македониjа:




Edited by pavche - 23-Apr-2010 at 22:59
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #115 Posted: 23-Apr-2010 at 23:51
Многу ми е чуден начинот како се гради тунелот, ја секогаш сум мислел дека тунел се гради со бушење на камен од карпа ,но тука гледам и дека има и друг начин на градење тунел,значи се гради тунел дури и тогаш кога е неопходен,можеби само за подобар изглед.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #116 Posted: 24-Apr-2010 at 00:19


Сигурно не е за подобар изглед. Можеби било најефтино да се направи засек и после само да се покрие за да се заштити од одрони, можеби се работи (и) за т.н. „зелени мостови“ кои овозможуваат миграции на покрупната фауна и го ублажуваат ефектот на цепкање на хабитатите што го вршат автопатиштата. Можеби нешто трето, ама сигурно не е за добар изглед
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5422
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #117 Posted: 24-Apr-2010 at 00:45
Па тунели се бушат најчесто кога има карпи, а кога е чиста земја како оваа си се копа обичен пролаз, но веројатно за најдобра заштита од одрони, и за безбедно движење на дивиот свет пристапиле кон оваа варијанта. Друго и јас не можам да замислам освен тоа што го кажа Cloverstack погоре, ама претпоставувам дека почвата е премногу мека и има опасности од лизгање на земјиште (иако тоа се решава најпросто со дрвја), па решиле да си го покријат навремено.


Edited by гитардемон - 24-Apr-2010 at 00:47
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #118 Posted: 24-Apr-2010 at 01:58
Да убаво делува, и доста паметно, само ми беше чудно затоа што досега не сум видел нешто вакво, но ете за се има прв пат. Се надевам и кај нас ке се почне некоја таква изградба низ нашите патишта,иако сметам дека нашата обиколница не е лоша,.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 735
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #119 Posted: 24-Apr-2010 at 12:05

Многу е неизвесно тоа со коридорот 8, факт е дека тој е политички и дека нема многу значење за Бугарија, затоа таа и не му придава големо значење. Повеке е заинтересирана за патните правци со кои се поврзува со Турција и преку Србија со Западна Европа, па и Романија, а кракот кон Македонија е второстепен. А Бугарија е клучна за развитокот на тој коридор. За Албанија има за нијанса поголемо значење но колку што зборев со некои сообракајни стручњаци од таму повеке се заинтересирани за Јадранско -Јонскиот правец со кои преку Црна Гора и Хрватска се поврзуваат со Европа. Исто така ке го изградат и патот кон Косово, кој исто така има политичко значение, и тоа поголемо отколку тоа кон Македонија. Од таму очекуваат и економски бенифит и туристи. 

Коридор 8 има најголемо значење за Македонија (и за Косово кое преку него се врзува за Бугарија), и добро е да го изградиме но прашање е колку имаме сила сами да го завршиме. Мислам дека треба да заборавиме дека во догледно време ке има автопатско решение и пруга на целата делница, уште повеке што и европските фондови се затворија а кредитите на комерцијалните банки се прескапи за таа намена. 

Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #120 Posted: 24-Apr-2010 at 16:25
Мислам Cloverstack и Гитардемон ги изчерпаха сите возможни причини за начинот на градене на тунелите по Лjулин. Мене ми се чини като наj-вероватни да се "најефтино да се направи засек и после само да се покрие за да се заштити од одрони" и "почвата е премногу мека и има опасности од лизгање на земјиште".

Ненад, ова што го споменах во предходниот пост, значи дека до една година ке има уште 19 готови километри(Лjулин) од К8 на Бугарска териториja + уште ~115 км. отново од К8 на Бугарска териториjа ке бидат веке во изградба(трите оставащи лота од Тракиjа А1)... Сето тоа треба да е готово до краjот на 2012. За след 2013 година е предвидено да се строи само делот од Перник до Гjуешево, коj ке остане и единствениот(ако изклjучим Бургас-Варна) недоизграден дел од К8 на Бугарска теририjа. (делот од Перник до Радомир, коj е скоростен пат 2х2, беше основно рехабилитиран помегу другото во последните 2-3 години) Cheers


Edited by pavche - 24-Apr-2010 at 16:28
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 45678 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.375 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.