![]() |
![]() |
![]() |
Вагони |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 18> |
Author | ||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|||
Пишува помеѓу првиот и вториот прозорец... ![]() |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Порано и без бројката можеше да се препознаат вагоните од која класа се, додека не почна нивната „обнова“. По бројот на прозори, а со тоа и големината на купеата. 10 + 2 - 1 класа 11 + 2 - 2 класа |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Опа, битолскиот воз почна да сообраќа и со три вагони, многу убаво, не знам само како им било на патниците во патничкиов воз. |
||||
![]() |
||||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
|||
Eve uste eden primer, vozot za Gevgelija IR 3901.
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Дефинитивно ни фалат патнички вагони, колку имам инфо во Колска - Велес се обновуват одредена количина на истите.
|
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
|||
Тип на вагони кои лично мене воопшто не ми се допаѓаат во внатрешноста ( исто како автобус), но мислам дека овие помалку би се уништувале за разлика од оние со купиња бидејќи сите патници се на отворено а не посебно па секој да прави што сака (и лошо и добро)
![]() ![]() |
||||
![]() |
||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||
Чекај ова нели е Горбачов?
|
||||
![]() |
||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||
Сигурно pimp daddy тапацирот те наведе на тоа
![]() |
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
![]() |
||||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|||
Daniel vakvata postavenost na sedishtat kako vo avtobus bez kupea e sosema normano za regionalni i regio-ekspresni vozovi koi patuvaat na relacii do 3-4 saat, barem tuka vo Germanija e. Kolku za informacija ICE vagonite se podeleni na dve polovini prvata koja e so kupea, i vtorata koja e so vaka postaveni sedishta.....samo shto se poudobni i od tie vo avion. |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Точно, осиромашена варијанта на „Горбачов“ |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|||
Ама не на МЖ, така?
|
||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||||
![]() |
||||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|||
Ова е Беовоз/БГВоз и затоа е разбирливо што е волку сиромашно. Патувањата траат по 15 минути.
|
||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||||
![]() |
||||
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
|||
Не разбирам што значи „сиромашно„, зарем треба да има лустери и сомотни завеси? Рационално искористен простор, со минимално оптоварување и основни потреби, би било добро и нашите да добијат слична конфигурација, практични и лесни за одржување...
|
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
![]() Мишко, мора да сум погрешно сватен, сиромашен и осиромашен верувам дека не e исто. Во оргиналниот „горбачов“ седиштата се далеку поудобни бидејќи се за мегуградски сообраќај за разлика од срската варијанта на градски сообраќај каде се е минималистичко во што можам и да се сложам. Но ако веќе некој фрлил пари да се комплетно реновира внатрешноста ко ова, реновирањето-дизајнот ме потсетува на `60-тите години - па, погледајте која било внатрешност на старо новите приватни автобуси во Скопје кои се со иста намена па да дискутираме понатаму за дизајнот, материалите, боите .... |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Вакви седишта во гарнитурите Горбачов има единствено во Србија, ги користат на Беовоз и на градската железница, но и дел од гарнитурите на српските железници се со вакви седишта. Инаку се имам возено со Горбачов на подолга релација, 3 пати со него до Гевгелија и можам да кажам дека дури и стандардните седишта што се користат кај нас се многу лоши за подолго патување, а камоли овие пластични седишта на сликата. За 3 саати до Гевгелија ќе скапете на седиштето. |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=550&PID=88847#88847
Ивав среќа да го погледам самиот почеток на преправката на новиот тип на океан вагони, за кој сесрдно се залагам бидејќи далеку е поевтино да се модернизира отворен него затворен (купе) вагон, а и за наша потреба идеален тип на вагони. Останува да се надевам дека и дизајнерски ќе биде на ниво. Edited by Cloverstack - 19-Feb-2011 at 16:25 |
||||
![]() |
||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|||
Се надевам дека во скоро време ќе имаме и некоја фотка за тоа како се одвиваат работите во реновираните вагони.
|
||||
![]() |
||||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|||
Редовно се возам во Германија со регионални возови и досега немам видене воз со затворен тип на купе. Дури поновите што се меѓуградски линии целосно се отворени што во голема мера влијае на пристапноста и прегледноста. Ова ме наводи на заклучок дека во Германија веќе одамна е напуштен концептот на затворени купеа. |
||||
![]() |
||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||
Владимир, прекрасни вести ни носиш. Имам неколку прашања за тебе во врска со вагоните? 1. Дали преправката на вагоните се врши на патничките вагони или дел од дотраените кушет и спални вагони се преправаат во патнички? Ме интересира твоето мислење, имаме премногу кушет и спални вагони во депо Лисиче кои не се употребуваат и кои со рушење на преградите би можеле да се пренаменат во патнички вагони, така би се зголемил бројот на патнички вагони. Дали е ова изводливо? 2. Дали со преправката на вагоните конечно може да очекуваме и посебен простор за велосипеди во вагонот, бидејќи тоа е практика насекаде во светот? 3. Дали новите вагони ќе бидат климатизирани и со вакум-тоалети или на почеток ќе се оди со само со преправката на вагоните? 4. Каква е состојбата во Колска - Велес, има ли некои патнички вагони кои се при крај со модернизација и особено ме интересира до каде е работата со Шпанецот 712-109/110? Се надевам дека немам премногу прашања ![]() |
||||
![]() |
||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||
Првиот вагон со нова концепција е еден патнички вагон кој веќе беше во Колска за ремонт со истечен рок на ремонт, но понатаму најповеќе ќе се користат кушетите и спалните за модернизација.
Верувам, по испагањето на првиот ќе се направат повеќе варианти на истиот тип - отворен вагон.
Неможам да потвртам со точност, но мислам, додека се усвои стандард - типизирање на оваја преправка, првиот вагон - прототипот ќе биде без овие додатоци, а по негово поштање ќе се анализира и дополнува.
Моментално забележав во финиширање 3 патнички вагона. За жал шпанецот МЖ 712-109/110 во кој се веќе вградени потполно нови мотори можда ќе почека. ![]() 16-02-2011 Се радувам што се смени размислувањето во МЖ Транспорт и почнаа да дуваат некој нови ветрови. |
||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 45678 18> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |