|
![]() |
|
Аеродроми |
|
Post Reply
|
Page <1 5859606162 124> |
| Author | |
StreetStruck
Senior Member
Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415 |
Quote Reply
#1181 Posted: 18-May-2011 at 18:56 |
|
Ама чекај малце hub за која област? Ако гледаш така не знам колку Хрвативе и Словенциве ќе доаѓаат у Скопје. Добро ќе биде и треба да сме задоволни ако ние лапнеме дел од колачот во нашево опкружување. Многу реално е со тек на времето да "крадеме" патници од соседството, но само во поблиското опкружување, барем ја така мислам.
|
|
|
"Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#1182 Posted: 18-May-2011 at 19:02 |
|
Па целта мислам е да бидеме претпоследни, т.е. да сме подобри од Приштина
софија и солун не ги стигаме во овој свет (имаат околку 4 мил патници год.)
Значи пришнита ако ја престигнеме ок сме. Со аеродромот ќе ја јадеме тоа е факт, а 1,2 мил може бргу да стигнеме, под услов да не ни ги скинат визите... |
|
![]() |
|
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
Quote Reply
#1183 Posted: 18-May-2011 at 19:09 |
|
Да не ни стане конкуренција и Ниш, не е баш така далеку.
|
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#1184 Posted: 18-May-2011 at 19:12 |
|
Баш тоа проверував прееска. Сега за сега се многу слаби, едвај 23,000 патници. Ако не се лажам ние имаме околу 800,000 ?
|
|
![]() |
|
<Fresno>
Senior Member
Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
Quote Reply
#1185 Posted: 18-May-2011 at 19:23 |
|
Какви 23000 не зафркавај
. Инаку најавите за хаб доаѓаа токму од ТАВ. Под тоа се мисли СКП да биде нешто како Виена или Франкфурт за блискоисточните и западноевропските дестинации. Ако не стане хаб нашиов аеродром барем до некоја мера, тогаш бројката на патници е ограничена само на нашите државјани + странски туристи. А ако ТАВ го земе Загреб, јасно е каде е проблемот.
Инаку Хрвати и Словенци нормално дека нема да доаѓаат во Скопје за да летаат некаде. Но може некој што оди од Абу Даби до Лондон на пример, да смени авион во Скопје. Edited by <Fresno> - 18-May-2011 at 19:27 |
|
![]() |
|
Tuvok
Senior Member
Joined: 20-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 173 |
Quote Reply
#1186 Posted: 18-May-2011 at 19:35 |
|
А да завршат да видииме како ќе изгледа па после да коментираме дали е добро или не. Вака некако е неблагодарно да се коментира во однос на тоа дали ќе биде убав.
|
|
![]() |
|
my Macedonia
Senior Member
Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
Quote Reply
#1187 Posted: 18-May-2011 at 19:43 |
|
Aj i jas da se mesam vo diskusijata.
Bidete srekjni sto voopsto se gradi nekakov aerodrom. Uste poloso da bese renderot, zadovolen kje bev posto poloso od toa sto imame sega ne moze da bide. Zamislite, ohridskiot e 100 pati podobar i pocist, bez sala, toa e realnost, pa sega analizirate, vo koja sostojba se naogja segasniot skopski aerodrom. Znam, gi vidov site ,,novi aerodromi,, sto gi gradi TAV i kje vi kazam deka se milio pati poubavi, sepak zadovolen sum od renderot, a na zivo sigurno uste poubav kje izgleda.Mene uste od sega mi se dopagja, iako seuste ne e zaversen ![]() Ova teorija od mene za lugje sto nikogas ne bilo vo stranstvo i sepak ne se zadovolni posto ,,komijata,, ima podobar aerodrom. ![]() |
|
![]() |
|
mirakuliks
Senior Member
Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply
#1188 Posted: 18-May-2011 at 23:11 |
|
Реално аеродромот како функционална градба треба во прва линија да ја обавува квалитетно својата функција и да нуди можност за раст. Изгледот е од второ ако не итретостепен приоритет. Еве на примерѕемето го франкфурт, аеродромот е толку голем и поврзан со други услужни објекти што едноставно де факто е иѕграден комплетно функционално бер некоја посебна естетска вредност.
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#1189 Posted: 19-May-2011 at 07:58 |
|
Точно е дека функционалноста е на прво место, не е спорно тоа. Но 21-ви век сме...градежниците низ светот мака мачат нивниот објект да биде што е можно помодерен, порепрезентативен и пофутуристички, дизајнот во денешно време е незанемарлив.
Сепак ќе имаме пристоен аеродром и ме радува тоа, па макар не бил најубав на Балканот. Едвај чекам да го завршат па да видиме на што сме, вака унапред...башка рендери од ентериерот нема |
|
![]() |
|
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#1190 Posted: 19-May-2011 at 13:26 |
|
Dobro e sto ne go gradi vladata, barok ne ni ginese
|
|
![]() |
|
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#1191 Posted: 19-May-2011 at 15:06 |
EЈ тоа ќе беше интересно и уникатно. Вака е безлично. |
|
![]() |
|
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#1192 Posted: 20-May-2011 at 10:23 |
|
Ne veruvam i tesko deka ke se izgradi rulnava pista nacrtana so crveno (ocigledno e deka nema) iako bi bila od korist zaradi prodolzuvanjeto na pistata bidejki avionite ke treba da odat po pista, za da svrtat i da se pozicioniraat za poletuvanje
![]() |
|
![]() |
|
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#1193 Posted: 20-May-2011 at 10:42 |
|
Продолжувањето на пистата е зарди поголема безбедност при слетување. Нема никаква потреба авионите да одат до крај при полетување.
|
|
![]() |
|
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#1194 Posted: 20-May-2011 at 10:50 |
|
Na pogolemite avioni im treba podolga pista za poletuvanje
|
|
![]() |
|
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#1195 Posted: 20-May-2011 at 11:17 |
|
Пистата без продолжување е веќе 2.5км и доволна за сите типови на авиони, освен А380, на кои им треба 2,7км долг пристап. Но пак не е лошо да се има и подолга писта.
|
|
![]() |
|
vladegf
Senior Member
Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 638 |
Quote Reply
#1196 Posted: 20-May-2011 at 11:37 |
|
Ne se slozuvam so tebe iako mnogu ne se razbiram okolu toa koj na avion kolku prostor mu e potrebenno da sleta ili poleta, kako sto znam od TAV rekoa deka pistata ja prodozluvaat za da mozat site tipovi na avioni da sletuvaat i poletuvaat. Ako e potrebno za A380 samo 2.8 km zasto togas ima aerdromi so dolzina na pista od 3.5 km pa i poveke? Charles De Gaulle vo Paris ima pista od 4.2 km? Zasto?
|
|
![]() |
|
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#1197 Posted: 20-May-2011 at 11:45 |
|
Antonov mu treba 3.5km.
Vo sekoj slucaj poletuvanjeto e popredvidlivo, odnosno tocno se znae kolku mu treba na avionot za poletuvanje. Sletuvanjeto e poproblematicno, kade sto pilotot moze da sleta rano, ama i docna, sto znaci ako na eden avion mu trebaat 1.5km za sletuvanje, ne moze da se napravi pista od 1.5km za sletuvanje, bidejki toj mozebi ke DOPRE na 500m od pocetokot. Dodeka ako mu treba 1.5km za poletuvanje, dovolni se bukvalno 1.5km. |
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#1198 Posted: 20-May-2011 at 11:48 |
|
Заради безбедност, затоа. Повеќе место за слетување, кочење, полетување...поголема прегледност и можност за маневар на пилотите...итн
|
|
![]() |
|
OBX
Newbie
Joined: 05-May-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#1199 Posted: 20-May-2011 at 12:25 |
|
Колку што јас знам, а тоа што го знам го имам прочитано некаде поназад на форумов, на старата писта можат и да слетуваат и да полетуваат тие големи авиони само што тоа не можат да го прават со полн резервар и со самото тоа не можат да летаат на подолги дестинации... http://www.youtube.com/watch?v=TqZD2jfpNKw еве и на видеово што го има некаде поназад на нишкава се гледа како на старата писта слетува Антонов 124 што според њикипедиа: "It is the world's largest ever serially-manufactured cargo airplane and world's second largest operating cargo aircraft."
|
|
![]() |
|
krale
Senior Member
БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply
#1200 Posted: 20-May-2011 at 12:59 |
Па должината потребна за слетување/полетување е драстично различна за полн или празен авион. Посебно кога станува збор за карго. |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 5859606162 124> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |