Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 6061626364 90> |
Author | ||
stratus
Senior Member Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 754 |
Quote Reply #1221 Posted: 26-Aug-2011 at 14:48 | |
аман бе забеган тебе ништо не ти чини, без навреда
|
||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #1222 Posted: 26-Aug-2011 at 19:08 | |
Јас не разбирам , те молам да ми објасниш, ама овој пат со факти детално и разбирливо како на мало дете. Зошто не е можно двоспратните панорамски да возат на дестинации , како матка или Св.Наум во Охрид, Марковиот манастир и други дестинации? |
||
antiuser
Senior Member Joined: 07-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 204 |
Quote Reply #1223 Posted: 26-Aug-2011 at 19:41 | |
Zabegan тебе "Утопија" на Томас Мор да не ти е секојдневна лејктира ? Ало човече ,не живееме во идила за да се ти биде под конец,зашто панорамски автобус не би се обраќал до Матка,кажи причина ? Намената на такви автобуси е за разгледување на патниците-туристи на убавините на еден град.. ако би тргнале од центар па до Матка со него , ќе има попат што да се види,барем тие што се горе. |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1224 Posted: 28-Aug-2011 at 01:27 | |
како прво, тие автобуси се наменети за да се разгледуваат знаменитостите на една урбана област, без воопшто да се застанува, затоа автобусот е и отворен, за патниците да имаат подетален поглед од 180 степени во секој правец врз објектите околу нив, а особено објекти кои имаат огромен габарит, како и пошироки урбани целини и овие автобуси главно се користат доколку околу објекти има сообраќајници како второ, ова е исто како да кажеш дека сите автобуси кои сообраќаат од Велес до Неготино, оние меѓуградските, дека треба да се панорамски, бидејќи на тој пат се наоѓа Стоби... едноставно не ја гледам логиката во тоа да се користи возило наменето исклучиво за урбани панорамски разгледувања, за носење на патници од точка А до точка Б, функција која можеш да ја исполниш со било какво возило и да нема никаква разлика... едноставно тој пат е возење од точка А до Б, без никакви посебни разгледувања, разгледувањата почнуваат кога ќе се стигне до дестинацијата и туристите можат со нашата природа да се поврзат пеш, нешто многу попријатно одколку возење на промаја... а и не знам како намеравате двокатниве автобуси да ги качувате до Матка како прво, а како второ, автобусот ќе треба да се движи релативно бавно, ако сакате воопшто патот на туристите да им биде физички пријатен |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Ma
Groupie Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #1225 Posted: 28-Aug-2011 at 06:40 | |
Возилата се технчки направени со померлив кров односно со сончев кров. Варијанта со померлив сончев кров е повеќе наменска и таа не исклучиво панорамска. Вакви возила се користат и во стандардни и не стандардни градски линии во одредени временски услови / Барцелона/. Сончевиот кров не е само за туристи и возење до Матка.
Дали тие граѓани кои располагаат со кабриолети и кои секојдневно ги користат ги купиле само за Матка и да се возат на промаја.Промајата која се чуствува кога возилата се движат е доживување кое го познавааат сите моторџии и кабриоледџии.
Единствена употребна мана е тоа што сончевиот кров не се за корисници кои сакаат убава фризура.
|
||
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #1226 Posted: 02-Sep-2011 at 18:08 | |
Со дозвола на другарот кој има убав поглед од неговата зграда на гаражата на ЈСП во Ѓорче Петров ја постирам сликава на која може да се забележи првата пратка на двокатни авотбуси
|
||
OCB
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply #1227 Posted: 02-Sep-2011 at 18:55 | |
Не знам дали се поставени порано во нишкава, слики од старите двокатни автобуси на ЈСП:
1. 2. 3. 4. 5. Edited by OCB - 02-Sep-2011 at 19:08 |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1228 Posted: 02-Sep-2011 at 20:16 | |
и не е исто платнен покрив и целосно затворена кабина... јас убаво објаснив зошто не се потребни и се рами на глупост ваквите идеи, најпрво бидејќи од такво нешто нема потреба, а потоа се зема и фактот дека основна задача на превозот до Матка би била најбрзо и најудобно да ги пренесе до таму и назад, а не да си игра мајтап со платнени кровови и за крај, постои панорамски автобус и конвенционален автобус, се знае за што служат и едниот и другиот, стварно не знам која е потребата да се дискутира понатаму, и можеби едниот може да ги извршува задачите на другиот, ама која е потребата од тоа кога и онака секој си има своја намена и стварно овие автобуси не ни се потребни ниту за урбаното подрачје, ниту пак за превоз до подалечни локалитети, чисто гледајќи ја реалната ситуација со тоа какви знаменитости има општината, каде се наоѓаат и каков и пристапот до нив, како и начинот на доживување |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #1229 Posted: 03-Sep-2011 at 14:23 | |
на двокатниот што вози низ Скопје му ги извадиле налепнициоте од страна и повторно е црвен и убав
|
||
BullDoG
Groupie Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #1230 Posted: 03-Sep-2011 at 14:39 | |
Еве неколку автобуси, што се наоѓаат во гаражата на ЈСП во Ѓорче Петров.
1090 |
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1231 Posted: 03-Sep-2011 at 17:20 | |
Во Скопје овие денови дефинитивно не се вози само еден двокатен автобус. Денес по втор пат оваа недела гледам двокатен автобус, но со возачи што го тестираат низ град. Има по двајца-тројца во автобусот, така што возачите активно се обучуваат и во реална вожња низ градов.
|
||
Macedonian
Groupie Joined: 25-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply #1232 Posted: 05-Sep-2011 at 09:56 | |
Може некој да ми каже кога е промоцијата на автобусите и слушнав нешто имало бесплатен превоз до аеродром....Нешто повеќе околу тоа???
|
||
МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата кога зурла ќе ти го раскине срцето.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1233 Posted: 05-Sep-2011 at 11:11 | |
Според објавената најава, промоцијата на двокатните автобуси ќе се оддржи пред салата Борис Трајковски во 12 часот во текот на утрешниот ден, а аеродромот ќе се пушти во 13:30 часот. Колку што разбрав во тој период двокатните автобуси ќе возат до аеродромот од центарот на градот.
|
||
Macedonian
Groupie Joined: 25-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 78 |
Quote Reply #1234 Posted: 05-Sep-2011 at 12:32 | |
А ако отидам на промоција во Борис ќе ме однесат до Аеродром после? ))
|
||
МАКЕДОНЕЦ си кога кавал ќе ти ја распара душата кога зурла ќе ти го раскине срцето.
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1235 Posted: 05-Sep-2011 at 13:24 | |
Хихихи, и јас се мислам по тоа прашање, бидејќи сакам да го видам аеродромот. Немаат конкретна информација, од колку до колку часот и од каде ќе возат двокатните автобуси за аеродром . |
||
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #1236 Posted: 05-Sep-2011 at 13:27 | |
Дечки ако идете на аердром обавезно апаратите со вас!! ____
|
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #1237 Posted: 05-Sep-2011 at 23:25 | |
ИСТОРИСКИ ДЕН ЗА ЈАВНИОТ ПРЕВОЗ ВО СКОПЈЕ
Двокатните пристигаат на улиците Скопскиот јавен превоз денеска живее историски ден, кога нови 68 двокатни автобуси првпат ќе бидат пуштени во сообраќај. Граѓаните од повеќе делови на градот ќе имаат можност да го тестираат возењето на вториот кат, затоа што кинеските автобуси ќе бидат распоредени на сите градски линии: 2, 2а, 3, 4, 5, 9, 15, 16, 17, 19, 21, 22, 22а, 24, 35, 41 и 65в. Заедно со двокатните, ќе бидат промовирани и преостанатите 39 од вкупно 80 нископодни автобуси од Украина, со што ЈСП во својот возен парк ќе има 149 нови автобуси, сосе отворениот двокатен автобус за панорамско разгледување. Свеченоста ќе се одржи напладне пред салата „Борис Трајковски“. Автобусите ќе бидат излепени со логото: „Дваесет години независна Македонија“. Сценариото предвидува 20 двокатни автобуси по презентацијата да возат до аеродромот „Александар Велики“, каде што во 13.30 часот свечено ќе биде пуштена во употреба новата аеродромска зграда. - Сите граѓани што ќе присуствуваат на презентацијата на двокатните автобуси ќе може бесплатно да се возат до аеродромот и да присуствуваат и на тамошната церемонија - вели Мишо Николов, генерален директор на ЈСП. Дел од двокатните автобуси ќе бидат пуштени во сообраќај истиот ден по церемониите, а поголем број од нив редовно ќе сообраќаат од среда. Според Николов, 180 возачи веќе ја поминале обуката за управување со двокатните автобуси. - Возачите поминаа и теоретски и практичен дел. Имаа предавање за видот на автобусот, полагаа тестови, имаа и практично возење, по што добија дипломи потпишани од кинескиот производител „Јутонг“, од сервисерот „Авто Македонија“ и од ЈСП - објасни Николов. Освен возачите и улиците се подготвени за двокатните автобуси. Екипи на „Паркови и зеленило“ во изминатите недели ги кастреа крошните на сите дрвја што би пречеле при нормалното одвивање на сообраќајот, а се проверуваа и се поместуваа и некои билборди. Спорниот подвозник кај ГТЦ ќе биде избегнат, односно автобусите ќе застануваат пред Градската болница. Наредната тура од 67 двокатни автобуси треба да пристигне во октомври следната година, а последните 67 во октомври 2013 година. Исто така, в година се очекува да бидат испорачани уште 16 отворени двокатни автобуси, опремени со чадори за сонце, пепелници, слушалки, микрофони и 24-часовен видеонадзор. Набавката на 202 двокатни автобуси чини 40 милиони евра, а за дополнителните 15 отворени панорамски ќе бидат платени 2,5 милиона евра. Анела Петрова http://www.dnevnik.com.mk/default.asp?ItemID=1C1B68BD9964054EBE900207D3BA5EE0 |
||
IN_MOTION
Senior Member Joined: 11-Jul-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 203 |
Quote Reply #1238 Posted: 05-Sep-2011 at 23:46 | |
Хммм, на линијата 57 нема да се возат двокатни???
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1239 Posted: 06-Sep-2011 at 01:12 | |
Во овие 68 двокатни градски автобуси спомнати се и двата кабриолети, или сите 68 се од затворен тип ?
Под претпоставка дека не се спомнати двата кабриолети, односно под претпоставка дека сите 68 двокатни градски автобуси се од затворен тип, поделено со 17 превозни линии колку што се спомнати во статијата на Анела Петрова за Дневник, тоа доаѓа 4 двокатни градски автобуси за секоја од спомнатите 17 превозни линии, се разбира, под претпоставка дека сите двокатни градски автобуси се еднакво доделени за секоја од 17-те превозни линии. Малку чудно е ова, ниту една од спомнатите 17 линии не поминува низ спорниот подвозник кај ГТЦ, зошто воопшто се спомнува подвозникот, кога и онака наредната пратка двокатни градски автобуси од кинески Јутонг треба да пристигне дури за година дена, а и за нив сеуште не се знае дали воопшто било кој од тие двокатни градски автобуси ќе сообраќа на превозна линија која поминува низ тој подвозник ? Edited by Dexter26 - 06-Sep-2011 at 01:13 |
||
Obedineta Makedonija
Senior Member Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1742 |
Quote Reply #1240 Posted: 06-Sep-2011 at 01:30 | |
Stvarno ne mi si jasen so muabetot ?????????!!!! |
||
Post Reply | Page <1 6061626364 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |