Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 6162636465 90> |
Author | ||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1241 Posted: 06-Sep-2011 at 09:11 | |
Неколку пати се напомена дека двокатните автобуси нема да возат по оние линии кои сообраќаат низ подвозникот на ГТЦ бидејќи е премногу низок истиот. Тие линии се 50 и 57 и веројатно на овие линии ќе се компензира со украинските автобуси. Мене ме интересира дали двокатните автобуси ќе поминат преку стариот мост кај Сарај?
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #1242 Posted: 06-Sep-2011 at 12:44 | |
Живо, пред неколку минути на Илинденска.
|
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #1243 Posted: 06-Sep-2011 at 12:59 | |
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1244 Posted: 06-Sep-2011 at 15:04 | |
Што не ти е јасно ??? Прашањето е најјасно, од наједноставна причина бидејќи опширно го поставив: Зошто воопшто се спомнува спорниот подвозник кај ГТЦ, кога ниту една од спомнатите превозни линии не поминува под тој подвозник ? Појасно прашање, здравје. Ако се спомнува подвозникот поради линиите како 50 и 57, тогаш дури до година ЈСП Скопје ќе одлучува дали двокатните градски автобуси од кинески Јутонг ќе сообраќаат на линиите 50 и 57 така што ќе го заобиколуваат ГТЦ, или воопшто нема да сообраќаат на тие линии. Велам дека дури до година ќе одлучуваат бидејќи дури до година ќе пристигне втората пратка двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, за кои ЈСП Скопје допрва ќе одлучува на кои линии ќе сообраќаат. Зошто тогаш воопшто Анела Петрова го спомнува спорниот подвозник кај ГТЦ во нејзината статија во Дневник, кога ниту една од спомнатите превозни линии не поминува под тој подвозник ? Edited by Dexter26 - 06-Sep-2011 at 15:08 |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1245 Posted: 06-Sep-2011 at 15:57 | |
Кинески Јутонг обезбедува бесплатно сервисирање за двокатните градски автобуси до поминати 23000 - 25000 километри. Двокатните градски автобуси од затворен тип на кинески Јутонг имаат 20 седишта на приземјето, не земајќи го во предвид седиштето за возачот, како и 40 седишта на горниот кат, каде што е забрането стоење. Три од седиштата на приземјето се на спуштање бидејќи се наоѓаат над просторот наменет за инвалидска количка, а уште едно од седиштата е под страничниот електронски дисплеј десно од предниот влез и најчесто на тоа седиште седи човекот кој ги продава билетите, така да, на приземјето капацитетот на седишта за седење изнесува 20, но не значи дека сите 20 ќе бидат користени од страна на патниците. Седиштата на кабриолетот не успеав да ги избројам. Како и да е, судејќи по капацитетот на овие автобуси, дури и да се заобиколува спорниот подвозник кај ГТЦ, тешко дека овие автобуси ќе сообраќаат на најфреквентни линии како 50 и 57. Можеби погрешно слушнав, но мислам дека спомнаа дека кинески Јутонг ќе произведе и 16 или 20 минибуси за Скопје. Edited by Dexter26 - 06-Sep-2011 at 16:03 |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1246 Posted: 06-Sep-2011 at 20:34 | |
Кај првиот двокатен градски автобус од кинески Јутонг, кој пристигна во март 2011, е запишан бројот на моделот ZK6116HGS, а кај двокатните градски автобуси од кинески Јутонг кои денес беа пуштени во употреба наместо бројот на моделот, запишано е името на моделот CITY MASTER. |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1247 Posted: 07-Sep-2011 at 00:54 | |
мака ќе си мачиме со двокатниве автобуси, барем како патници, јас не знам што беше толку тешко да се разбере тоа уште од почетокот... еве се имам возено во двокатниве и тоа на долен спрат и можам да кажам дека поарно ми е одењето пеш од тоа, внатре просторот е минијатурен и дури ни кинези не собира...
навистина ќе не третираат ко компири со новиве автобуси, можам да кажам дека дури поудобно ми е да се возам во старите скапани канти на ЈСП одколку во овие чуда... можам единствено да се надевам на помеко возење од страна на шоферите |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #1248 Posted: 07-Sep-2011 at 01:19 | |
Навиките и културите им дојде ред да се менуваат ако во крнтиите повеќе луѓе стое одошто седеа сега ќе биде обратно... Тоа си повлекува помалку патници ама затоа има и втор кат... |
||
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1249 Posted: 07-Sep-2011 at 01:54 | |
петсто пати е објаснето дека зглобен автобус има дупло поголем капацитет од двокатен и тоа е факт исто така факт е дека и зглобен автобус, исто како двокатниот има два дела и тие два дела имааат значително поголем генерален простор од двоканите и тоа на двата се стои а еве и да го споредуваме капацитетот на двокатниве, со ЛАЗ-овите, ќе увидиш дека нема некој голема разлика, бидејќи лазовите се подолги и со поширок простор, како и без прпратни елементи во стилот на скали и засеци и немаат којзнае колку помал капацитет а твојов аргумент ќе беше валиден само ако бројот на двокатниве беше дупло поголем и беа пофреквентни, ако ме разбираш што зборам, а ефектот кој сега го имаме постигнато со двокатниве автобуси, ќе се постигнеше и со скоро напола помал број зглобни автобуси кои ќе беа ем поудобни, ем поефикасни и помалку комплицирани за користење, како и фкатот дека немаше да има потреба од импровизации специјално наменети за нив, а цената ќе беше денар повеќе или помалку и плус сето ова, не се работи за навики, туку за удобност и ефикасност, а удобноста секогаш е помала на значително помал простор, како и да е а и да се работеше за менување на навика, едно е некој да те присилува на промена на навика зошто него така му е кеиф, а друго е кога променуваш навика соодветно на некаква еволуција, развој и иновации за подобро утре, има разлика, нели? Edited by zabegan - 07-Sep-2011 at 01:59 |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #1250 Posted: 07-Sep-2011 at 09:43 | |
od kade sega ovoa pa neli sanos e u stecaj ne raboti(naracani 70 dvokatni avtobusi)hmm znae li nekoj sto e rabotava
ФАС 11 Октомври во изминатите 20 години успеа да се наметне како еден од најголемите производители на автобуси, не само во Македонија, туку и во регионот. Автобусите од брендот Санос, посвен во Македонија, се возат и во земјите од регионот, во Русија и во многу земји од Блискиот Исток. Изминатава година Санос по нарачка на македонската Влада за првпат произведе и 70 двокатни автобуси, кои на денот кога Македонија ја одбележува дваесетгодишнината од независноста ќе бидат промовирани и ќе почнат да возат низ улиците на Скопје... http://www.time.mk/read/4a85d00ae1/ea259210c2/index.html |
||
WNBARCH
Groupie Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #1251 Posted: 07-Sep-2011 at 09:56 | |
Топ 100 најголеми и најпрофитабилни компании во Македонија
НАЈГОЛЕМИТЕ ИЗВОЗНИЦИ ОСТАНУВААТ НА ВРВОТ На денот кога Македонија слави 20 години од својата независност листата Топ 100 најголеми и најпрофитабилни компании и Топ 100 најголеми извозници ја одразуваат вистинската слика на македонската економија и реформите кои беа направени во изминатите две децении. Македонија денес извезува повеќе готови производи во споредба со времето од пред 20 години, а извозот е речиси шесткратно зголемен Како дел од прославата на Денот на независноста, 8 Септември, премиерот Никола Груевски им додели награди на повеќе компании кои во изминатите 20 години со своето успешно работење придонесоа за развојот на Македонија.Наградени беа најдобрите извозници, најпрофитабилните компании, најбрзорастечките компании, најголемите инвеститори и најдобрите и најголеми работодавачи. За најуспешен извозник во домашна сопственост беше наградена фабриката за производство на автобуси, Санос (поранешен ФАС 11 Октомври), додека за најдобра извозна компанија со странски капитал беше наградена Ауди Македонија. ФАС 11 Октомври во изминатите 20 години успеа да се наметне како еден од најголемите производители на автобуси, не само во Македонија, туку и во регионот. Автобусите од брендот Санос, посвен во Македонија, се возат и во земјите од регионот, во Русија и во многу земји од Блискиот Исток. Изминатава година Санос по нарачка на македонската Влада за првпат произведе и 70 двокатни автобуси, кои на денот кога Македонија ја одбележува дваесетгодишнината од независноста ќе бидат промовирани и ќе почнат да возат низ улиците на Скопје... Целиот текст може да го прочитате во дневниот весник "Капитал" од 07 септември 2011 година (среда). Санос....двокатни....Скопје...награда?? Грешка некоја така?? |
||
krale
Senior Member БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
Quote Reply #1252 Posted: 07-Sep-2011 at 09:57 | |
Станува збор за иронични написи каква Македонија можеше да биде во овој број на Капитал. Лошото е што почнаа да изигруваат The Onion, без тоа јавно да го соопштат. |
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply #1253 Posted: 07-Sep-2011 at 09:58 | |
Веројатно сарказам? |
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
vladegf
Senior Member Joined: 20-Dec-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 637 |
Quote Reply #1254 Posted: 07-Sep-2011 at 10:10 | |
23000-25000 автобусиве ке поминат за 5-6 месеца
|
||
WNBARCH
Groupie Joined: 15-Apr-2011 Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #1255 Posted: 07-Sep-2011 at 11:23 | |
де бе како the onion се прават ме збунија...
|
||
sluzbenik
Newbie Joined: 07-Sep-2011 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #1256 Posted: 07-Sep-2011 at 14:31 | |
neli denes ke imase dvokatni vo soobrakaj, kako da ne gi pustija site odednas, gi nema po ulicite?
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #1257 Posted: 07-Sep-2011 at 14:39 | |
Јас налетав барем на 4 во рок од 5 минути, така да пуштени се....
|
||
alexgizh
Moderator Group Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
Quote Reply #1258 Posted: 07-Sep-2011 at 14:45 | |
Сабајлево видов двокатна 57-ца, апропо муабетот дали ќе пуштат 50-ка и 57-ца поради ГТЦ. Е сеа, не видов дали доле поминала или заокружила, но јас би рекол дека заокружила.
|
||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
||
medlence
Newbiе Joined: 12-Mar-2011 Location: UK Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #1259 Posted: 07-Sep-2011 at 14:46 | |
Колку што јас го разбрав ова нема никаква врска со гаранцијата која тие ја даваат, туку значи дека првиот сервис (промена на масло, филтри и слични работи) е на трошок на кинезите. |
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1260 Posted: 07-Sep-2011 at 14:51 | |
Двокатна 57-ца ? А баш оваа превозна линија не беше спомната во статијата на Анела Петрова во Дневник. Или промотивно е ова, или ќе ги ротираат на најразни линии како што се навикнати со старите канти, или статијата во Дневник не е 100% точна, едно од овие три мора да е точно.
Значи всушност, кинески Јутонг ќе го изврши првиот сервис после поминати 23000 - 25000 километри и истиот ќе биде бесплатен, а понатаму нормално, каде и да ги сервисираат автобусите, сепак ќе мора да се плати. Edited by Dexter26 - 07-Sep-2011 at 14:54 |
||
Post Reply | Page <1 6162636465 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |