![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869> |
Author | ||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
A2-Hemus highway-Lot 1 and 2
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Пуштен во употреба патот „Арбер“, од граница до Тирана 75 километри
Денеска во близина на градот Клос нај тунелот „Муризи“ во Албанија, албанскиот премиер Еди Рама го пушти во употреба патот „Арбер“ кој го скратува патот од Тирана до албанско – македонската граница за околу 100 километри. Тоа значи дека сега од границата до Тирана патот е долг само 75 километри. На оваа свеченост присуствуваше и делегација од Дебар предводена од градоначалникот Хекуран Дука, јави нашиот дописник од Дебар, Кенан Мимидиновски. Преку граничниот премин „Блато“ на македонско – албанската граница на свеченоста заминаа и голем број на дебарчани. Премиерот на Албанија Еди Рама не одржа говор, туку само се сретна со големиот број на жители кои беа дојдени од истиот регион на Албанија. И покрај тоа што на овој патен правец се работи во одредени делници, сепак албанската влада одлучи истиот да може да се користи, бидејќи има можност за тоа. Според договорот за изградба тој целосно ќе биде готов во април 2022 година. Побарано е денеска при користењето на патот целосно да се почитува поставената сигнализација, бидејќи во делови на патот се уште се работи. Дебарскиот градоначалник Хекуран Дука за Радио Слободна Еврпа изјави дека патот „Арбери“ е од големо значење и за Дебар и регионот. Тој додаде дека „и македонската влада на македонска страна е го продолжи овој пат и тоа од Дебар – до Извор кај Кичево. Овој проект ќе овозможи брз економски развој на општина Дебар“ рече Дука и истакна дека скратувањето на патот од Дебар до Тирана за околу 100 километри, ќе создаде и простор за поголема бизнис соработка на компаниите од двете страни на границата. https://www.slobodnaevropa.mk/a/31585237.html |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Да ѕирнеме и по некоја фотка од патот:
![]() ![]() ![]() ![]() https://ata.gov.al/2021/11/29/rruga-e-arbrit-pamje-spektakolare-te-peizazhit-natyror/ + видео: Edited by Џоле - 30-Nov-2021 at 11:32 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Зашто во Македонските медиуми упорно се преведува автопат, кога патото воопшто не е автопат. Да не нема кој да преведе од албански? Албанските медиуми јасно си го кажуваат rruga - пат, и ништо повеќе, а не е autostrada.
Браво за Албанија и пробивањето на патот, од големо значење и за Македонија и за севкупната економска размена. Само имам голема замерка на како се проектирани радиусите и нагибите, изгледа премногу импровизирано. Втора замерка е профилот, не се потрудиле ни малку да биде барем до ниво на експресен 2+2 (2 за возење и 2 за застанување), да не збориме дека на големи делови нема банкини, а постои сериозна опасност. Дополнителен факт кој што некако е занемарен дека овој пат некако индиректно учестува во некој паралелен Коридор 8, и покрај тоа што нема абер од изградба на вистински автопат Бугарија-Македонија-Албанија. Мислам на непишаната врска Драч-Тирана-Дебар-Кичево-Брод-Прилеп-Штип-Благоевград. Edited by user8642 - 30-Nov-2021 at 21:09 |
||
![]() |
||
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам со кажаното, меѓутоа ако го погледна видеото во целост има уште пострашни работи од типот на целосно влегување на патот во населени места и куќи на само 2 метри од работ (да беше 1980 или 1990та ќе беше во ред, меѓутоа по новите стандарди чисто се сомневам), дискутабилна широчина од не повеќе од 6.5 метри, немање рабна линија, отсуство на еластични огради на места каде што треба да има, остри нагиби... Не знам, за поздравување секако е фактот што цел еден регион на Албанија пред се а и Дебар и Македонија се поврзуваат со Тирана, сепак ова ако се спореди со 2та експресни патишта кај нас во источниот дел кои се во завршна фаза (2/3 од нивната должина и пуштени) Штип - Кочани (32км) и Штип - Радовиш(45км)е би рекол 2 класи подоле. Велес - Кадрифаково намерно го изоставам бидејќи иако сличен профил сепак разликата со споменатите 2 правци е огромна. Вчера баш на сајтот на ЈПДП забележав и друго: кај Велес - Кадрифаково возните (брзи) ленти се 3.25 а кај другите 2 експресни патишта 3.5 односно вкупно 11.4 метри. Мислам дека за кај нас овој формат мора најмалку да го има и во делот Страцин - Деве Баир, Градско Прилеп(двете делници се градат во овој формат веќе), Битола - Меџитлија и Струмица - Ново Село. Куманово - Страцин и Битола - Прилеп мора да бидат автопати. Скопје - Блаце и Кичево - Охрид да се завршат што е можно поскоро.
|
||
![]() |
||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Ова не е магистрален пат, туку регионален и за волја на вистината поминува низ доста убави, но стрмни и карпести клисури, така да тешко тука да никне експресен пат. Ова е само реконструкција на постојниот пат кој беше во катастрофална состојба, но за пофалба е тоа што асфалтот на сите реновирани магистрали им е со многу висок квалитет, дури помазен и поцврст од еве на пр. Штип-Миладиновци.
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Zosto patot e obelezen so zolta linija?
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
09.12.2021. IZGRADNJA AUTOPUTA E-763, DEONICA PRELJINA - POŽEGA | JP "Putevi Srbije"
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Započelo probno opterećenje Pelješkog mosta
Завршени се сите работи на мостот кој обезбедува територијален континуитет на Хрватска, прекинат со коридорот за излегување на БиХ на море кај Неум. Мостот е од висечки тип, долг е 2,4 километри, висок 55 метри и е проект на словенечкиот архитект Марјан Пипенбахер. Завршен е за 1277 дена. https://off.net.mk/nabrzinka/hrvatite-go-zavrshija-peljeshki-most |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Мостот Чанакале 1915 во Турција
|
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
![]() Едно към едно копие на Golden Gate .Предполагам и затова ще си остане в сянката на оригинала. |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
|
Mi otvori koja i da e slika na GG i ke ja vidish imitaciata . Ne treba da si s IQ nad 150 . ![]() |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
|
||
Carpe diem
|
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Ова е еден од најпотенцијалните коридори на Балканот. И тоа што дури сега задоцнето се гради само кажува колку тоа кобајаги "многу" направила Југославија. Дури и се повеќе сум убеден дека да постоеше овој автопат пред 30 години којзнае дали можда еве Црна-Гора ќе се отцепеше од Србија, со оглед на тоа што уште далеку многу повеќе ќе направи директна економска интеграција на Србија и Црна Гора, па и Босна како крак преку Ужице што треба да оди. На Србија целокупната економија према свет и проаѓа преку овој автопат заради пристаништето Бар, на Црна Гора пак целокупната економска комуникација према Европа и проаѓа преку истиот автопат само во обратен смер. Дури ова, скоро прочитав некаде дека овој автопат, односно Коридорот 4, е со најголем ПГДС во Србија, поголем и од Коридор 10 (Е-75), интересно не знаев до скоро, треба да се провери информацијата. Ама у секој случај, срамота е за две држави кои толку многу се културно блиски, јазично, етнички, црковно, да треба дистанца од 300км меѓу двата главни града да биде сеуште 9 саата влечкање по регионални патишта 1+1, и тоа што проѓаат низ населени места камиони. Па за 9 саата се стига од Скопје до Љубљана.
Е сега има и политичка димензија, дали автопатов може да произведе средоземски Калининград, или па ќе ја нормализира политиката на Балканов и ќе се затвори НАТО дупката од Суботица до Прешево. Тоа е другиот ризик, или па добвивка што ја носи автопатов со себе. Другата политичка димензија е тоа што Вучиќ ги разбира овие работи, и сосема му е јасно дека Црна Гора неможе да ја "враќа" или одново "освојува" со политика од бугарски тип према Македонија. Уствари дали сами разбраа незнам, или силом прилике после сите бељи по Југославија, едноставно мораше да разберат, ама сеедно. Ако има времиња и моменти кога неможеш да си ги постигнеш брзо политичките цели, тогаш не прави глупости, чекај, гради инфраструктура меѓувремено, не прави бугарски глупости, работи на интеграција, можда некогаш ќе дојдат подобри политички амбиенти. Edited by user8642 - 29-May-2022 at 15:51 |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Eve edno interesno i retko privatno video od avtopatot "Bratstvo-Jedinstvo" 1989god. negde vo zapadna Slavonija. Poglednete vo kakva sostojba e magistralata vo tie "zlatni vreminja" na Jugoslavija.
https://www.youtube.com/watch?v=dWzKVxUVZWM |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Денеска се отвора автопатот во Црна Гора, првата недела нема патарина
Денеска се отвора првата делница од автопатот во Црна Гора, а првите седум дена возењето ќе биде бесплатно. Максималната брзина на делницата од Подгорица до Колашин долга 41 километар, со која се избегнува кањонот на Морача, ќе биде ограничена на 100 километри на час. Како што пренесува РТЦГ, по поминувањето на наплатната рампа возачите ги чекаат три ленти, строго е забрането возење во рикверц или полукружно свртување. Советуваат да не се паничи доколку се промаши излезот за исклучување од автопатот, како и дека треба да се почитува поставената сигнализација. -Се што се случува во затворениот дел на автопатот, односно во тунелите, покриено е со камери, а во случај на каков било проблем од командниот центар се активираат сите надлежни служби, полиција, пожарникари, но и оние кои го одржуваат и надгледуваат автопатот, наведува РТЦГ. https://www.vecer.press/%D0%B4%D0%B5%D0%BD%D0%B5%D1%81%D0%BA%D0%B0-%D1%81%D0%B5-%D0%BE%D1%82%D0%B2%D0%BE%D1%80%D0%B0-%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%B2%D0%BE-%D1%86%D1%80%D0%BD%D0%B0-%D0%B3%D0%BE/ |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Отворена првата делница на црногорскиот автопат Бар – Бољаре
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
![]() |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6566676869> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |