![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6768697071 244> |
Author | ||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Не реков дека има дијаспора во Рим... незнам... ама мислам дека попрво тоа и малку да ја има наоколу во Лацио... отколку за трансфер...
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Затоа што за трансфер... Истанбул, Дубаи, Виена и Љубљана... па и Лутон можеби... вршат работа... И незнам дали би имало пазар за Рим...
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
Странски инвеститор ќе ни формира домашен авиопревозник
Според најави стигнати до АЦВ, двајца странски инвеститори се подготвени да формираат македонска авиокомпанија, со што би почнала втората фаза од развојот на македонскиот авиосообраќај МАТ е последниот македонски авиопревозник СО ГОДИНИ МАКЕДОНИЈА НЕМА НАЦИОНАЛЕН ПРЕВОЗНИК Двајца странски инвеститори се заинтересирани за формирање македонска авиокомпанија, слично како влезот на „Етихад ервејз“ од Обединетите Арапски Емирати во Србија. Разликата е што арапската авиокомпанија влезе со свој капитал во веќе постојната „ЈАТ ервејз“, додека во Македонија со капиталот на странците треба да се формира нова домашна авиокомпанија. Новоформираната компанија би требало во голем дел да се потпира на македонски авиокадар, почнувајќи од пилоти, авиомеханичари и кабински персонал. Сѐ уште не се открива дали странските вложувања би се искористиле за набавка, односно изнајмување воздухоплови или странците, доколку станува збор за авиопревозници, сами ќе донесат авиони, што би било еден вид инвеститорски влез во нашата земја. Деловна тајна Според Дејан Мојсоски, директор на Агенцијата за цивилно воздухопловство, двете компании, чии имиња се држат во тајност заради етичкиот принцип во бизнисот за чување деловна тајна и неоткривање на податоците сѐ додека за тоа не се согласат инвеститорите, веќе најавиле дека би инвестирале во македонскиот авиосообраќај, односно во формирање домашна авиокомпанија. - Се зголемува заинтересираноста за инвестирање во пазарот на воздушниот транспорт во Република Македонија. Покрај зголемувањето на бројот на авиокомпании што оперираат до и од нашата земја, има интерес и за отворање авиокомпанија што ќе биде регистрирана во Република Македонија, по примерот на влезот на странски капитал во оваа област во соседна Србија и Хрватска. Македонскиот авиопазар, кој не треба да се потценува со бројката од околу еден милион патници што очекуваме да биде постигната до крајот на оваа година, изградбата на новиот скопски аеродром и модернизација на охридскиот, како и либералната политика во оваа област, што ја водиме како држава, претставуваат сериозен предизвик и за вакви инвестиции во авиосообраќајот - вели Мојсоски. Според нашите информации, со оваа најава за странски вложувања во авиобизнисот во нашата земја, каде што во последните седум-осум години (по згаснувањето на МАТ) немавме респектабилна авиокомпанија, практично Владата ја почнува втората фаза од развојот на македонскиот авиосообраќај. Со неа се очекува да се оди на формирање сопствен, македонски авиопревозник, но со странски капитал. Во претходната прва фаза, како што истакна министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески, во 2008 година бил потпишан договорот за концесија, развој, финансирање, користење и одржување на аеродромите со компанијата ТАВ, а оттогаш непрекинато се реализираат активности за стимулирање на развојот на цивилното воздухопловство во Македонија. - Слободно можам да кажам дека резултатите се видливи, и тоа како во драстичното зголемување на можностите, пред сѐ поголемиот број директни дестинации од Скопје, така и во се поконкурентните цени. Се разбира, најевидентен показател дека станува збор за успешно реализиран проект е зголемувањето на бројот на патници, како на аеродромот „Александар Велики“ во Скопје така и на аеродромот „Св. Апостол Павле“ во Охрид - вели Јанакиески. Тој посочува дека градежните работи на аеродромот „Александар Велики“ (кој во 2013 година има позитивен пораст од 18,2 отсто во бројот на патници) се завршени и функционира со полна пареа и зголемен капацитет. Субвенционирани летови Новата терминална зграда што ја користат патниците е десетпати поголема и порепрезентативна од терминалот што претходно се користеше за полетување и за слетување на патници. Како дел од овие инвестиции беше и зголемувањето на полетно-слетната патека, што овозможува сите видови авиони да полетуваат и слетуваат во Скопје, а изградени се и нов карго-терминал, административна зграда, противпожарна и спасителна станица за воздухоплови, целосна замена на интерната инфраструктура и нов паркинг. Дополнително беше направена и нова клучка, која го поврзува аеродромот со меѓународниот патен Коридор 10, а целосно е модернизиран и аеродромот во Охрид, на кој исто така е видлив поголемиот обем на сообраќај, особено во текот на летната сезона. Придонес во развојот на авиосообраќајот имаа субвенционирани авиолетови, што резултираше со влез на нискобуџетниот авиопревозникот „Виз ер“, кој е директен корисник на финансиската поддршка. Благодарение на тоа, беа воведени повеќе фреквенции на летање до постојните дестинации, како и три нови рути до Париз, Франкфурт и до Берлин. Истовремено, сѐ поголем број авиооператори почнуваат да летаат до и од Скопје, што создава позитивна атмосфера на конкурентност, а крајната бенефиција ја чувствуваат граѓаните, со намалување на цените за летовите, кои денес се доста пониски од порано. Порастот на бројот на патници се должи и на либерализацијата на пазарот и на тоа што повеќе компании добија дозволи да летаат кон и од Македонија, што доведе до зголемена конкуренција и намалени цени на билети. Затоа се очекува формирањето домашна компанија да биде од голема корист, само ако не се повторат старите грешки, кои во изминатите дваесетина години, и покрај десетината обиди и исто толку формирани домашни авиокомпании, доведоа до тоа Македонија да нема сопствен авиопревозник. http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=913132245372&id=10&setIzdanie=22977Странски инвеститор ќе ни формира домашен авиопревозник |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Наскоро евтини авио летови од Охридскиот аеродром!
Вести | Охрид | 17.09.2013 14:21Посети : 247 Граѓаните на Охрид и Струга, како и жителите од југозападниот регион и соседните градови во Албанија Поградец и Корча, наскоро ќе имаат можност евтино да летаат до повеќе дестинации во Европа со нискобуџетни авиокомпании кои ќе оперираат од аеродромот „Св. Апостол Павле“. Ова денеска го најави градоначалникот на Охрид Никола Бакрачески по средбата со претставници на „Визер“, Министерството за транспорт и врски и на аеродромот „Тав“, на која присуствувал и неговиот колега од Струга Зијадин Села. -Имавме неколку средби во изминатите пет месеци со овие претставници и компанијата „Визер“, со кои се договоривме општините Охрид и Струга да субвенционираат евтини авио летови кои ќе бидат воспоставени во текот на целата година, не само во сезона од охридскиот аеродром.-изјави Бакрачески. Тој истакна дека за реализација на оваа идеја била спроведена анкета на аеродромот во Скопје која поокажала дека најмалку 30 проценти од патниците кои слетуваат таму се од регионот кој е поблиску до аеродромот Во Охрид. -Тоа според анализите покажува дека е исплатливо да се воведат летови кон и од охридскиот аеродром со нискобуџетни компании.-додаде Бакрачески. За таа цел Советот на општина Охрид донесе одлука да се издвојат 6 милиони денари за субвенционирање на авио линија со нискобуџетна компанија, а тој чекор најавила дека ќе го следи и општината Струга. Дополнително за оваа намена општина Охрид во 2014 година планира да издвои 12 милиони денари. -Разговарамве за дестинации во Северна Италија, градоначалникот на Струга предложи Цирих или аеродром во близина на Цирих и Виена, како и еден град во поранешна Југославија, а за нас најдобро би било тоа да е Љубљана.-рече Бакрачески. Засега интерес за воведување на евтини авио летови од охридскиот аеродром покажале „Визер“ и „Адрија“. За воведување на вакви летови треба да се спроведе соодветна постапка и доколку се оди според предвидувањата се очекува редовните евтини летови со некоја од заеинтересираните нискобуџетни компании од аеродромот „Св. Апостол Павле“ да започнат околу Нова година. http://ohridnews.com/vesti/59937 |
||
![]() |
||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
|
So informaciite koi prostujea denovite vo eter imam eden zaklucok, avio pazarot vo MAKEDONIJA stanuva dosta interesen i zanimliv kako nikogas dosega ...... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Охрид, Струга, Ресен, Кичево, Дебар, Крушево, Битола.Освен Крушево сите се до 80 км. растојание од Подмоље...и Прилеп кој е на скоро иста дистанца од двата аеродроми. Ако Виз одат по логика на иселенички сообраќај, добра основа за линии кон местата во Северна Италија (Тревизо во сигурна комбинација, па Болоња и/или евентуално Бергамо/Торино), Ајндховен, Базел, Малме/Гетеборг, Осло, Дортмунд/Келн, Љубљана, па и Прага.
Aдриа се повлече од Охрид баш поради нејзините ‘ефтини‘ летови, сега ќе глумат нискобуџетни ![]() Edited by Тркало - 17-Sep-2013 at 22:08 |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Evtini bile, ta evtini bileti. Koj medium da go otvoram samo toa go citam, a ete baram evtin bilet za 1.10. i nikako da go najdam.
Najevtin povraten bilet so wizzair 180 evra (druga rabota e sto datumot ne mi odgovara) bez nikakvi dopolnitelni troskovi. Znaci biletot izleguva negde ca. 230 evra, sto e sosena noramlna cena, no nikako evtina! |
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
Мене ме кошташе евтино ![]() На 10 месецов се враќав со Wizzair од Дортмунд за 50 евра, авионот беше полн, прв пат се возев со авион за да споредувам со други компании, чудно ми падна што немаш обележано седиште па кој што зафати тоа е. Ме изненади што повеќето патници беа македонци (по принцип сум слушал дека најголем дел од патниците што патуваат од/кон Македонија се етнички албанци) имаше и неколку шкоти за натреварот во фудбал. |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
|
1.10 е за 20 дена... тоа ти е скоро LAST MINUTE билет, како тоа очекуваш пониска цена? 180еу е далеку од скап авионски билет... за споредба со друг авиопревозник на истата дестинација. |
||
Traveling.
|
||
![]() |
||
Goran ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195 |
![]() ![]() |
|
Супер само треба до Охрид летови и од Истамбул и Лондон за прекуокеански поврзувјна со УСА И АУС.
Кога доаѓаш на пример од Аус за Мак и ако крајна дестинција ти охридскиот регион сат и 15 мин лет од Истамбул ,а 1.40 во кола до Охрид. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Inaku ne rekov deka biletot e skap (citaj ubavo sto sum napisal). Toa e normalna cena, no ne i evtina kako sto trubat po vesnicite i televiziite. Toa mi e poentata. |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Важно е тоа што ти дава можност да бидаш цена во однос на датумот, може ќе леташ за 30, може за 300. Инаку цените се значително поскапени за разлика од пред една година што покажува дека многу луѓе летаат со Wizz. Јас кога и да сум летал со нив на SKP секогаш биле полни што секако ќе значи и повисока цена за последните карти.
Конкретно пред некој ден резервирав карта за еден пријател за Милано, ќе лета за неполн месец а цената во правец Скопје- Милано изнесуваше 890 денари со сите давачки без багаж. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
I koja e logikata nekoj da leta za 30, a drug za 300 evra? Ovoj sistem na prodazba bileti e diskriminiracki. Vo red e da ima nekoja cenovna privilegija ako nekoj 2 meseci pred letot kupil bilet, no toa da ne bide e ekstremna razlika vo cenata. Nekoj ke leta za 890 denari, a drug za 8900 denari, koj patem receno go pokriva ovoj prviot.
Inaku moj licen rekord so niskobudzetna avio-kompanija (easyjet) e 415 evra povraten bilet (Berlin-Solun-Berlin). |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Сериозно плати 415 евра за лет со нискобуџетна од Солун до Берлин??
Немам коментар. Со редовни линии до Скопје може да купиш повратна Скопје - Берлин за помалку од 300 евра, на пример со ЈАТ. Мене искрено многу ми се допаѓа концептот на работа на нискобуџетните авио компании. Ти дава можност за избор и можност да платиш помалку, колку ќе го искористиме тоа зависи од нас. И да можеби не е фер некој да лета за 30 друг за 300, но сепак некој мора да плати за керозинот. |
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
mirakuliks ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
![]() ![]() |
|
Денко не знам како ти ги разбираш работите ама авиопревоз е бизнис и како секој друг бизнис денес е диктиран од системот на суров капитализам а не демократија. Авио-компаниите а особено овие што се обидуваат да бидат нискобуџетни имаат одредени ценовни модели прилагодени на пазарот и трошоците за да бидат конкурентни и да носат профит. За да го постигнат тоа мораат да смислуваат некои невообичаени ценовни политики. |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Inaku JAT e mnogu neseriozna avio-kompanija. Pred mesec dena moj blizok rodnina letase so JAT. Sleta vo Belgrad vo 21 casot, i op avionot za Skopje vo 21:50 e otkazan. Nema nikakvo objasnuvanje, tuku kratka informacija: Ke letate utre vo 4:30.
|
||
![]() |
||
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
|
Епа ваљда проблемот е во дефиницијата нискобуџетна и ефтина авионска карта. Една авионска карта зависи од МНОГУ фактори, како: денови/месеци пред самиот лет, слободни места, празници/или било какви случувања на крајната дестинација, во кој ден во неделата се лета, во колку часот полетува/слетува авионот, дали и кој авиопревозник лета во истиот ден до дестинацијата, кога се купува картата (кој ден, во кој дел од денот - промени во цената има и до 50еу во ист ден) итн.
Е сега, нискобуџетните се навистина нискобуџетни - но не и кога се во прашање last minute летови (2 недели пред лет да ги ставиме како last minute). Нивната политика е следна, не постои резервација на седиште, не постои багаж (освен оној, рачен), не постои кабина за вработените, не постои оброк во цената на билетот, не постојат класи, најчесто слетуваат на аеродроми кои не се означени за главни во еден град, не вклучуваат патничко осигурување, итн. А ова за ЈАТ прв пат слушам. Немаат таква репутација како авиокомпанија, иако е далеку од тоа како еден превозник треба да изгледа. Но по ребрендирањето во Air Serbia и партнерството со Etihad Airways, големи се шансите да стане една од подобрите компании во Европа. |
||
Traveling.
|
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Danndy, ova za JAT barem vo mojata familija se sluciva veke dvapati. Prviot pat ne dojde avionot od Belgrad, onoj vo 21:50 sto poletuva od Belgrad a se vraka sabajle vo 6:00. Neoficijalna pricina e deka za malku patnici ne im se isplaka da letaat, a posledniot pat, pred eden mesec bea samo 6, koi vo Belgrad dobile hotelsko smestuvanje (vo nivniot hotel koj im ostana od zlatnite vreminja), bez prevoz i hrana.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 6768697071 244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |