Реконструкција на А1 / Е75 |
Post Reply | Page <1 56789 29> |
Author | |
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #121 Posted: 16-Dec-2012 at 11:46 |
Има ли некаков абер да заврши реконструкцијата на оваа автопатска делница. Градежните работи требаше да бидат готови уште во октомври. Сите проекти каснат, ништо не се завршува во зададениот рок. Не знам зошто воопшто ветуваат рокови ако не им се битни. Да резимираме, Катланово-Велес доцни веќе трет месец!
|
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #122 Posted: 28-Dec-2012 at 16:02 |
|
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #123 Posted: 28-Dec-2012 at 16:03 |
|
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #124 Posted: 28-Dec-2012 at 16:04 |
|
|
zdravozivo
Senior Member Joined: 04-May-2012 Location: Kavadarci Online Status: Offline Posts: 211 |
Quote Reply #125 Posted: 28-Dec-2012 at 21:19 |
Од Сител
|
|
Supervisor
Senior Member Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
Quote Reply #126 Posted: 28-Dec-2012 at 23:20 |
Одлично! Следно треба да биде и Куманово-Скопје.
|
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #127 Posted: 28-Dec-2012 at 23:25 |
Дефинитивно таа делница е во најлоша состојба од сите автопатишта во Македонија... Како и да е.. кога веќе ја реконструираа Катланово - Велес... толку ли многу им беше проблем да додадат уште една дополнителна лента за застанување.... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #128 Posted: 28-Dec-2012 at 23:39 |
за тоа треба промена на проект(урбанистички план),што фактички значи работа од почеток како за нов пат.долга е процедурата
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #129 Posted: 29-Dec-2012 at 00:34 |
Хах ќе мешам баби и жаби али јас сличен муабет со татко ми имав за железничката пруга Скопје-Табановце ,викам па наместо да ја реновираат делче по делче и да одземе толку време и пари нека направат уште една до нејзе и он вика епа тоа ќе одземе 5-6 години минимум и исто ќе се влече затоа што ќе се користи постојната за да се работи на новата.Тука се вклучува планирање ,па откуп на земјиште, па тендери па глупости милион и на крај ќе ни требаат едно 10 години за да се изгради уште таа една лента ,независно дали автопат или железница. |
|
zdravozivo
Senior Member Joined: 04-May-2012 Location: Kavadarci Online Status: Offline Posts: 211 |
Quote Reply #130 Posted: 29-Dec-2012 at 01:18 |
Премногу скапо би чинело,а веќе ако се прави нешто околу тоа подобро е да го остават овој,а да направат нов паралелен со Велес-Катланово.
За Велес - Катланово,се зборуваше уште пред неколку години дека чекаа пари од НАТО за мостовите да ги реставрираат па потоа да асвалтираат и други работи.Инаку овој правец беше далеку по уништен од Катланово - Велес и не смее никогаш да се остави во ваква состојба во иднина, а кога вака чекаат за пари од трето лице за да почнат со работа барем можеа да ја намалат/укинат патарината во овој правец па и ние со задоволство заедно ќе ги чекаме парите од НАТО |
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #131 Posted: 29-Dec-2012 at 02:26 |
пред неколку денови ја возев делницата Велес-Катланово и се разочарав во каква лоша состоја е асфалтот.Случајно ако некој погоди од дупките некаде кај езерото Младост,не му гини купување на нови гуми и бандажи.Има дупки длабоки и по 30-40 см
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #132 Posted: 29-Dec-2012 at 03:49 |
Delnicata Kumanovo-Skopje (patarina) odamna e stasana za rekonstrukcija vo dvete nasoki. Za Veles-Katlanovo podobro i da ne piszvam. Tuka sutuacijata e stasana do tocka na vrienje. Toa sto mi ostavi los vpecatok e delnicata od D.Kapija prema Veles (ne cela). Tuka avtopatot e dosta neramen a imam vpecatok i kako da e potesen (mozebi gresam ama dobiv takov vpecatok). Inaku rekonstrukcijata na Katlanovo-Veles e golemo iznenaduvanje i moram da gi pofalam nadleznite. Kolku sto mozam da vidam na fotografiite nekako ne sum bas zadovolen od tunelot. Ocekuvav poveke. Mi fali vertikalna elektronska signalizacija, ventilacija i barem eden SOS-punkt.
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4090 |
Quote Reply #133 Posted: 29-Dec-2012 at 21:23 |
Tunelot renoviran e ili ne e cepkan? Izleda loso, nema nitu Sos mesto, nisto a zidovite se zanikade... WTF... Ili neka napravat nesto tocno ili negka ne cepkat -.-
|
|
alexsend
Senior Member Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2085 |
Quote Reply #134 Posted: 30-Dec-2012 at 09:32 |
Тунелот е реновиран и е најдобар тунел моментално во Македонија, има светло! (сериозно, возев, видов)
А за такви hi-tech тунели со вентилации, камери, телефони и SOS ќе појдеш до Албанија или било кој наш сосед |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4090 |
Quote Reply #135 Posted: 31-Dec-2012 at 14:02 |
Mislam deka koga kje fatat nesto da pravat, treba tocno i seriozno da se raboti posto nie site znaeme deka sto se cepka, istoto kje se cepka posle 20 godini pa zatoa da se investira dobro a ne se da propadne posle nekolku meseci... Sramota na sto lici toj tunel, cista zaebancija...
Edna mala SOS soba za, osvetluvanje na do SOS sobata barem malku i zidovite da se poptavat i toa e, ne cini kojzne kolku, strasno, nesto da ti se sluci kje ostanes na ulica... Edited by my Macedonia - 31-Dec-2012 at 14:11 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #136 Posted: 07-Jan-2013 at 10:20 |
Нека повторно да ја прокоментираме криминално грешната сигнализација на нашите автопати и патишта. Овој пат за пример ќе земам неколку фрапантни грешки на најновата сигнализација долж автопатот А1 Скопје-Велес (користени скринови од видеото):
1) На асфалтот е напишано ТУНЕЛ - TUNEL. Колку што знам јас, системот на директно препишување кирилица во латница го напуштивме пред едно 10 години. Зошто тогаш не стои TUNNEL, туку со едно n? Или некој базично незнае англиски или ги пренебрегнал стандардите за пишување кирилица-англиски. Од друга страна пак меѓународните градови по ново ги пишуваат само на англиски, а тука ми транскрибираат на српски/хрватски јазик. 2) Зошто би го отстранувале стариот знак, кога би можеле кесно да го оставиме да лежи превртен? Ионака скоро и двата ќе ги нема... 3) Најавата за клучката Велес-Север. Што значи ова излез број 19? Од каде се мери ова чудо (од Табановци или Богородица)? Ама од каде и да се мери 19 излези долж А1 нема па што сака нека е. Ништо чудо да не го смениле бившиот Југословенски систем, па да е ова 19ти излез од Белград кон Грција. 4) Сега доаѓам до едно спорно прашање. Иако знакот начелно е напишан ОК, јас не се согласувам со тоа, односно преферирам еден друг стандард. Имено поимувањето на клучките околу еден град со географска одредница е нешто прилично ново кај нас и е за поздравување. Меѓутоа мислам дека треба да има една цртичка помеѓу градот и географската одредница во случајов Велес - Север. На тој начин се спречуваат два проблема. Едниот е доколку има населби на градот кои сповпаѓаат со географската одредница, неможе да се разликува помеѓу наслебата и името на клучката. Таков е случајот со населбата Скопје Север и клучката на Обиколницата Скопје - Север. Додавањето на една цртичка ги разделува овие два поима. Исто така сметам дека треба да се воведе скратена ознака за еден град кој е еднаков на неговиот регистрациски код или логична кратенка за оние кои немаат сопствена регистрација, проследен со цртичка и името на населбата. Нпр: Ск. - Чаир или Ох. - Бил. Извори итн. Тоа го има во многу држави и сметам дека е исклучително лесен и паметен стандард. Трета работа околу овие два знака е зошто Велес Север е напишан на жолта позадина (ознака за регионален пат)? Мислам дека ова исклучување директно влага во Велес, па би требало да биде обележано на бела позадина. Ако не е така, т.е. патот продолжува и после Велес, тогаш каде е ознаката за регионалниот пат кон кој ова исклучување води? Еве ист таков пример но од Скопје: И тука се јавува нов проблем: Прво патот кон Велес е означен со друга буква (М наместо А) и второ истиот пат има и различна бројка (3 наместо 1)... Значи истиот пат може да биде и А1 и М3?! Многу ќе речат дека ова е ситничарење, но јас мислам дека треба да имаме за се строги стандарди и безупречно да ги следиме. Така ќе го избегнуваме овој хаос на нашите патишта (и секаде воопшто). Абе се на се тотален хаос и произволност. И тоа на најновите објекти, што е претпоставка ние наместо да го решаваме да го задлабочуваме проблемот. Edited by Andrej_LJ - 07-Jan-2013 at 10:29 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #137 Posted: 07-Jan-2013 at 10:24 |
И уште една серија критики кон оваа слика кои дури сега ги увидов:
1) Со каков фонт е напишано Гевгелија, та сосема да се разликува од другите натписи и згора на се да е помало и понечитливо од латиницата? 2) Може да се забележи дека ознаките на тунелите (веројатно и на виадуктите доколку поставиле ознаки) се само на кирилица. Каде е латиницата и зошто овој проклет хаос и произволност? Се ли се решава како некому ќе му текне во даден момент и нема ли надзор од некоја компанија и после технички прием на објектот од страна на Државата? Всушност дали било кој одговорен си ја врши правилно работата? |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
ciseaux
Newbiе Joined: 11-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #138 Posted: 14-Feb-2013 at 17:42 |
http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/103682-FOTO-Golem-odron-go-blokirase-patot-Skopje-Veles
ФОТО: Голем одрон го блокираше патот Скопје-Велес (ДОПОЛНЕТО) |
|
ciseaux
Newbiе Joined: 11-Apr-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #139 Posted: 14-Feb-2013 at 17:43 |
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #140 Posted: 19-Mar-2013 at 16:31 |
обично вакви работи не постирам за време на кампања,но овде се вели дека проектот денес бил објавен на официјалниот сајт на ЕУ
Ќе се реконструира автопатот Велес-Катланово Вторник, 19 Март 2013 15:02 Автопатската делница Велес-Катланово ќе се рехабилитира со средства во износ од 7,8 милиони евра, од кои 85 проценти грант од Европската унија, а 15 проценти од буџетот на Македонија. За реализација на проектот, Европската унија денеска на својата интернет страница ги претстави плановите за тендерите за градежни работи и надзор над градежните работи. Објавата, според прописите на ЕУ е дел од целосната постапка за реализација на овој проект, а паралелно се работи на изготвување на тендерската документација и по нејзино одобрување од службите на Европската унија, ќе следи и објавување на тендерот за градежни работи и надзор, соопшти Министерството за транспорт и врски. Во рамки на Оперативната програма за регионален развој (за програмскиот период 2012-2013 година, Министерството за транспорт и врски во соработка со Јавното претпријатие за државни патишта, како врвен приоритет во делот на инвестиции во патната инфраструктура, го предложи проектот за рехабилитација на автопатската делница Велес-Катланово, како дел од Коридорот 10 за финансирање од европските фондови. Делегацијата на ЕУ во Македонија го одобри проектот на 6. овој месец. Со него е предвидена рехабилитација на патната делница од Велес до Катланово во должина од околу 24 километри, преку целосна обнова на асфалтот по целата должина од делницата, поставување нови банкини и заштитници, нова, современа хоризонтална и вертикална сигнализација, мрежи за заштита од одрони. Со тоа, според Министерството за транспорт, пред се, ќе се овозможи зголемување на безбедноста при патување, намалување на бројот на сообрајќајни незгоди, скратување на времето на патување, како и намалување на трошоците за одржување на возилата кои поминуваат по делницата http://kurir.mk/makedonija/vesti/108336-Ke-se-rekonstruira-avtopatot-Veles-Katlanovo Edited by gjoko - 19-Mar-2013 at 16:32 |
|
Post Reply | Page <1 56789 29> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |