build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 69>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 24-Apr-2010 at 19:40
Србија почнува со изградбата на северниот крак од Коридорот 10 Белград, 23 април Наредната недела ќе почне изградбата на на севрниот крак од Коридорот 10, изјави српскиот министер за животна средина и просторно планирање Оливер Дулиќ. Патот ќе го гради конзорциум од српски претпријатија предводени од Претпријатието за патишта од Белград.

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=1971
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 27-Apr-2010 at 13:57
Бугарија и Србија ќе го градат автопатот Софија-Ниш? Белград, 27 април - Соработката околу изградбата на нуклеарната централа „Белене“, изградбата на интерконекциска врска на гасоводите и изградбата на магистралата Софија – Ниш, беа најважните теми на средбата на бугарскиот и српскиот премиер, Бојко Борисов и Мирко Цветковиќ, што се одржа во Белград. която според тях е една от най-важните теми.

За своето учество во проектот „Белене“, според премиерот Цветсковиќ, Србија ќе реши по разгледувањето на сите документи од страна на експертите. Бугарскиот премиер напомна дека за Бугарија се обезбедени од Брисел 60 милиони евра, а дека претстојат преговори и за доделување пари на Србија за нејзиниот дел од проектот за автопатот од Ниш до Софија.

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=1991
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 03-May-2010 at 19:31
Мостот кај Бешка најголем мост што се гради во Европа

http://www.porta3.com.mk/images/stories/dnevni_vesti/most_kod_beske_cardesidro51.jpgНови Сад, 3 Април - Министерот за финансии на Србија Милутин Мркоњиќ изјави дека мостoт во изградба преку Дуnав, кај Bешка во моментов е најголемиот мост од тој вид што се гради во Европа. Според него, мостот ќе биде готов до почетокот на мај наредната година.


Мостот, кој што се наоѓа на северниот крак на Коридорот 10, ќе биде ист како стариот мост, покрај кој што се гради и ќе биде долг околу 2.200 метри. Според претставниците на австриска „Алпина“ досега во него се вградени околу две третини од предвиденото количество бетон, поточно 40.000, од предвидените 65.000 кубни метри бетон. Во мостот ќе се вградат 1.500 тони кабли и 6.500 тони арматура.


http://www.porta3.com.mk/images/stories/dnevni_vesti/mostot-kaj-beska1.jpgНа левиот брег на Дунав завршени се сите шипови и столбови и 14 полиња по 45 метри за горната конструкција на мостот. Во подготовка е монтирањето на скеле за конзолно бетонирање на распонот во реката. Исто така се работи и на специјална конструкција за санација на свлечиштето во непосредна близина на мостот. Во изградбата на мостот, покрај српски, учествуваат и работници од Австрија, Англија, Малезија, Хрватска и Унгарија.


http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2013
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 04-May-2010 at 16:13

Samo nekolku pojasnuvanja. Mrkonic e minister za infrastruktura a ne na finansii, poznat vo srpskata javnst kako golem demagog koj postojano vetuva nekoi ultra kratki rokovi na zarsuvanje na objektite na koridorot 10 i koi postojano se probivaat. MOstot na Beska ovde e narecen Skadar na Bojana bidejki se gradi veke petnaesetina godini, a imav prilika da zboram so lugje od MOstogradnja koi se podizveduvaci na Alpina i koi rekoja deka mostot nema da se zavrsi uste 2 do 3 godini. Toa sto e nagolem vo Evropa nisto ne znaci, vo Belgrad e i najdlabokata metro stanica vo svetot, no metro nema.

Go komentiram ovoj tekst bidejki zabelezav deka vo nasta medijska javnost cesto se pisuva kako vo Srbija mnogu se gradi, a kaj nas ne, i se vadat nekoi zaklucoci. Ne e se taka kako sto izgleda vo novinarskite tekstovi

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 04-May-2010 at 17:42
Апсолутно се сложувам и уште еднаш прозивам, текстовите да се читаат и само доколку се релевантни да се објават. Вака го полниме форумот со нерелавантни измислици. Инаку од каде таа информација дека во Белград е најдлабоката станица во светот? Мислиш за Вуков Споменик? Искрено не ми се верува, но сепак сподели ме интересира.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 04-May-2010 at 18:42
andrej a od kaj da znaeme dali se relevantn,od kade moze da znam dali stvarno e najdolg vo evropa koj e minister vo srbija kolku ke go gradat i takvi rab
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 04-May-2010 at 19:58
pa za vreme na Milosevic vo najgolemiot ek na negovata propaganda, bese izgradena stanicata pod Vukov spomenik koja sluzese kako stanica za vozot Beovoz od Pancevo do Belgrad. Toa bese oznaceno kako pocetok na gradenjeto na metroto vo Belgrad, koj e navistina soobrakajno paraliziran grad. Ne znam  dali navistina toa e najdlabokata stanica, no vesnicite bea polni so falenje, no najsmesno e toa sto voopsto ne e vazno, dlabocinata samo ja poskapuva izgradbata, a od metroto ni traga ni glasa do den denes. I samite Srbi ironicno se potsetuvaat na taa propaganda, a sega gledame povtorno pocnuva so najolemiot most vo izgradba....
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 04-May-2010 at 21:44
П.С. 17.2 km мост Васко Де Гама, Португалија
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 10-May-2010 at 20:42
Бугарија ќе ја гради најевтината авто-магистрала во Европа

Букурешт, 10 мај - Цената од 2,2 милиони евра за километар предложена од бугарскиот конзорциум Магистрали трејс, за пат од 32 километри е најниската сума постигната во Европа. Тоа го изјави бугарскиот министер за регионален развој Росен Плевнелиев во интервју за романски медиуми.

Патот е дел од магистралата Тракија, со која се поврзува Бургас со Софија и границата со Србија.


Според него, најголемо значење имало однесувањето на државата која докажала дека конкурсот за сите учесници ќе биде целосно отоворен и коректен.


- Откако разбраа дека ќе учествуваат во вистински конкурс, и никој нема да биде фаворизиран, градежните фирми направија се што е можно за да добијат, при што е дадена и таа цена, изјави тој.
- Наша цел е да градиме годишно меѓу 50 и 65 километри магистрални патишта. Таа цел е многу амбициозна и малку се европските држави кои тоа успеале да го направат, тврди министерот.
Во моментот, според него се подготвува програма за развој на бугарската патна мрежа до 2020 година. (МИА)

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2040&Itemid=125
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 10-May-2010 at 21:33


Со преводот малце потфрлиле,
 „автомагистрала“ на бугарски = автопат на македонски
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 10-May-2010 at 21:38
Прв пат...
Иначе НОВОСТА е од 3 Мај, ова е изјава на Бате Бојко на првата копка на Стара загора - Нова Загора, Роско само ја пренесува!

Edited by Andrej_LJ - 10-May-2010 at 21:39
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 11-May-2010 at 22:36
Работата на јужниот дел на обиколницата на Софија, односно на патниот јазол Симеоново е при крај и за некој месец следува отворањето:







"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 11-May-2010 at 22:38




Две интересни панорамни слики на патот, јазолот и околината (прилично скапи и елитни квартови, во подножјето на Витоша):



"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 11-May-2010 at 22:48
Дунав Мост 2 (Видин-Калафат). Од бугарската страна напредокот е многу позначителен отколку на романската, може да се забележи и на една од панорамните слики.

Мостот:







Инфраструктурата:





"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 12-May-2010 at 00:26
navistina mi e cudno kako vo site ovie godini,da receme od 1945 pa navamu e izgraden samo eden most pomegu bugarija i romanija.
Bugarite navistina imaa eden potezok i posiromasen komunisticki rezim,potoa 10 godini so teski inflacii,no i pokraj toa mislam deka eden most e navistina malku.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 12-May-2010 at 08:50
Originally posted by ovaj_stariov

navistina mi e cudno kako vo site ovie godini,da receme od 1945 pa navamu e izgraden samo eden most pomegu bugarija i romanija.
Bugarite navistina imaa eden potezok i posiromasen komunisticki rezim,potoa 10 godini so teski inflacii,no i pokraj toa mislam deka eden most e navistina malku.


Јас мислам дека не е до режимот туку до приоритетите на режимот. И во Бугарија и во Романија има мегаломански оставштини (инфраструктурни) од комунизмот што укажува дека еден ваков мост можеле да изедат за доручек. Едноставно, не им било приоритет.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 12-May-2010 at 09:01
Политика ... И ако Бугариjа и Романиjа да беха во соц. блокот поврзуването на двете држави никога не е било приоритет ни за едната , ни за другата. За едно нешто барем можем да благодарим на Сталин... Само поради неговите указаниjа го има и Дунав мост I помегу Русе и Гjургево.

Сега веке е друга приказна во ЕУ и jас очекувам до 10-15 години да има барем 4 моста на Дунав помегу двете држави.

Еве и рендер на патниот јазол "Драгалевци" (Симеоново веке е готов от преди 1-2 години ) за коj писа Андреj по горе. На 10 Jуни треба да е готов и отворен за сообракаj.






Edited by pavche - 12-May-2010 at 09:12
Back to Top
joro123 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2009
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote joro123 Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 12-May-2010 at 11:20
Originally posted by pavche

Политика ... И ако Бугариjа и Романиjа да беха во соц. блокот поврзуването на двете држави никога не е било приоритет ни за едната , ни за другата. За едно нешто барем можем да благодарим на Сталин... Само поради неговите указаниjа го има и Дунав мост I помегу Русе и Гjургево.


Even in the momment Romania is not very eager to have second bridge with Bulgaria, and there are rumors that they are slowing down the project on purpose - they'll lose money from toll taxes if there is shorten way .....


Edited by joro123 - 12-May-2010 at 11:23
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 12-May-2010 at 17:05
Работата на векот ја доби грчко-израелскиот конзорциум http://www.porta3.com.mk/images/stories/dnevni_vesti/crnagora_pat.jpgЦрногорскот Совет за изградба на автопати едногласно ја прифати понудата на грко-израелскиот конзорциум Aktor-HCH за изградба на 63,5 километри од автопатот Бар-Бољари со цена од 1,57 милијарди евра. Километар автопат ќе чини 2,35 милиони евра. Се очекува и црногорската влада да го прифати предлогот на Советот. Aktor-HCH ќе ја гради делницата долга 42 километри од Смоквица до Матешево, обиколницата околу Подгорица долга 18 километри и осум километри, едната лента од автопатот од Ѓурман до Скадарското езеро. Дополнително ќе се одлучи како ќе се гради преку Скадарското езеро. Во наредните три месеци ќе се потпишат договори со меѓународните организации и комерцијалните бенаки.
Инаку, хрватскиот козорциум Конструктор кој беше прворангиран на тендерот за оваа работа ја изгуби поради доцнењето со доставувањето на банкарската гаранција.

http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2045&Itemid=125
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 12-May-2010 at 17:15
за изградба на 63,5 километри од автопатот Бар-Бољари со цена од 1,57 милијарди евра. Километар автопат ќе чини 2,35 милиони евра
Ај назад на часови по математика во второ одделение  Roll%20eyes
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.570 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.