Од регионот |
Post Reply | Page <1 56789 14> |
Author | ||
deko
Groupie Joined: 06-Mar-2012 Location: makedonija Online Status: Offline Posts: 86 |
Quote Reply #121 Posted: 08-Mar-2012 at 16:37 | |
Toa e edna golema vistina shto mislam deka treba da e prioritet za sekoj grad vo Makedonija.
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #122 Posted: 06-Apr-2012 at 21:37 | |
Моментално во Софија тече голема градежна офанзива за изградба на 6 раскрсници на неколку нива. Овие раскрсници се градат на основните градси булевари и артерии и имаат за цел да го отпушат сообраќајот на овие клучни места, пред се во јужните делови на градот кој со децении се соочува со големи проблеми во сферата на придвижувањето.
1) Првото од овие раскрсници се гради на раскрсницата во населбите Младост, помеѓу булеварите Андреј Сахаров и Андреј Лјапчев. Раскрсницата е веќе скоро завршена, при што во мај треба да се пушти во сообраќај. Главниот објект во овој проект е изградба на мост над раскрсницата, при што целиот зафат чини околу 9 милиона лева (4.5 милиони евра): Изградбата (средината на месец март 2012 година), а моментално веќе е монтирана металната носечка конструкција на мостот: |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #123 Posted: 06-Apr-2012 at 22:08 | |
2) Изградба на патен јазол помеѓу алеја Пејо Јаворов и бул. Драган Цанков, односно раскрсницата кај старата ТВ кула во Борисовата градина. Оваа раскрсница се наоѓа во средината на најголемиот софијски парк-Борисовата градина, каде се сечат големи булевари и патни артерии. Алеја Јаворов е дел од тесниот ринг на Софија, додека по бул. Драган Цанков сообраќаат возилата кои одат од центарот кон источните населби (Дианабат, Изток, Студентски град, Малдостите...).
Тука се предвидува патен јазол и кружен тек, при што главниот булевар (Јаворов) ќе минува безконфликтно под раскрсницата, додека сите други сообраќајни текови ќе се распределуваат од кружниот тек. Изградбата почнува на 9 април годинава и треба да заврши за рекордни 180 дена. Целиот зафат чини 21 милиони лева (околу 10,5 милиони евра), додека неговата изведба ќе овозможи раскрсницата да се минува просечно за 8 минути помалку отколку пред изградбата: 3 А) Изградба на патен јазол помеѓу булеварите Академик Иван Евстатиев Гешов и Св. Георги Софијски. Булеварот Академик Гешов исто така е дел од внатрешниот градски ринг на Софија и неговата проточност мораше да биде подобрена. Треба да се нагласи дека овој јазол е дел од вкупно 3 патни јазли долж бул. Академик Гешов, од кои првиот, односно оној со бул. Цар Борис 3 е веќе изграден, вториот е горе-споменатиот со бул Св. Георги Софијски, додека третиот е со бул. Бугарија, кој треба да започне да се гради годинава, а за кого ќе стане збор понатаму. Главниот сообраќај долж Академик Гешов треба да минува вкопан под нивото на земјата, додека горе со семафор ќе се распределуваат останатите сообраќајни текови. Изградбата треба да започне месецов, при што зафатот ќе чини 9,5 милиона лева (4,2 милиона евра), а рокот за изведба е 230 дена или 8 месеци, при што се очекува да се пушти во сообраќај до Нова Година: Сегашниот изглед на раскрсницата, каде има оставено средишно зеленило, наменето за идната подземна траншеа: 3 Б) Следната раскрсница е помеѓу бул. Академик Гешов и бул. Бугарија, два многу важни за градот булевари. Таму предвидено е сообраќајот на бул. Бугарија да остане на наземно ниво, при што ќе биде безконфликтно, додека на едно ниво погоре ќе биде изграден голем кружен тек каде ќе се распределуваат сообраќајните текови од/за бул. Академик Гешов. Изградбата и на овој јазол треба да започне во есента на 2012 година, а целиот зафат чини нешто над 23 милиона лева (околу 12 милиони евра). 4-5) Изградба на два патни јазла на раскрсниците на бул. Бугарија со булеварите Гоце Делчев и Тодор Каблешков соодветно. Сообраќајот долж бул. Бугарија ќе минува безконфликтно, додека за другите патни правци ќе се направат рампи за вклучување и исклучување, подземни пешачки премини и подземни премини за конекција на тротоарите со трамвајните (идни ЛРТ) станици кои се наоѓаат на средината на булеварот. Една од главните поволности кои ќе резултираат од изградбата на раскрсниците на две нива долж бул. Бугарија е фактот што трамваите ќе добијат безконфликтна предност на 3 досегашни раскрсници каде семафорите го забавуваа нивното движење, со што се очекува значително подигнување на експолатационата брзина на линијата ТМ 7. бул. Бугарија и бул. Гоце Делчев: бул. Бугарија и бул. Тодор Каблешков: 6) Раскрсница на две нива на пл. Лавов мост (бул. Сливница и бул. Кнјагинја Мариа Луиза). Тука се чека да заврши изградбата на метро станицата Лавов мост на линијата М2, за да се започне со изградба на патен јазол на 2 нива, при што само трамваите ќе останат да поминуваат над Лавовиот мост (со што ќе се оформи плоштад и ќе дојде до израз сега заборавениот и минимализиран Лавов мост), локалниот сообраќај ќе се движи околу мостот по ново изграден кружен тек, додека транзитниот сообраќај треба да минува под земјата. Edited by Andrej_LJ - 06-Apr-2012 at 22:10 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #124 Posted: 12-Aug-2012 at 14:38 | |
Во Софија, заедно со привршувањето на изградбата на метро линијата М2, која треба да се отвори кон крајот на овој месец, привршува и изградбата и проширувањето на главните булевари под кои минува линијата. Околу 11 километри од главните булевари во насока север-југ беа реконструирани и ставени во функција.
бул. Черни Врх од метростаница Св. Наум до метростаница Лозенец: После подолг прекин заради изградбата на метрото беше повторно пуштен и трамвајот 10 кој има делумно изменета траса. Така според новата линија, Тм10 нема да оди паралелно над метрото, туку ќе го сече само крај станиците, со што ќе има улога на секундарен транспорт. Тм10 кај последната метростаница Лозенец: Интересното е што стрелките исцртани по тротоарите се слични со знакот на Метрополитен Софија и ве насочуваат кон најблиската метростаница: |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #125 Posted: 12-Aug-2012 at 14:43 | |
Во процес на реконструкција е и булеварот Књагиња Марија Луиза од плоштадот крај ЦУМ, преку пл. Лавов мост и Централната железничка станица, се до клучката Надежда, кој е долг повеќе километри. Реконструирани беа како транзитните, така и локалните коловози, а беше изградена и велосипедска алеја:
Метростаницата Лавов мост: |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Block
Senior Member БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
Quote Reply #126 Posted: 12-Aug-2012 at 14:55 | |
Јас мислев Скопје има лошо поплочување во центарот.
Edited by Block - 12-Aug-2012 at 14:55 |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #127 Posted: 12-Aug-2012 at 16:21 | |
Ова не е центарот, особено не бул. Черни Врх
Но се разбира Софија има голем проблем со тротоарите и тој мора да се среди! Како што гледаш во Софија се гради на велико, а тротоарите не се приоритет. Градот започна да ги решава прво покрупните проблеми, а шминката се остава на страна во моментов. Така на пример моментално освен метрото, целосно се изреконструираа 11 километри главни булевари, се пробиваат доста нови булевари, се градат 3 раскрсници на повеќе нива, а за следната година се најавува уште поамбициозна програма. Edited by Andrej_LJ - 12-Aug-2012 at 16:26 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Block
Senior Member БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
Quote Reply #128 Posted: 12-Aug-2012 at 19:17 | |
Која е таа поамбициозна програма?
проширување и реконструкција на булевари? па ние тука го пљукаме тоа. Софија е позади Скопје во однос на инфраструктура и тоа што го зборев се докажува. |
||
milena
Senior Member Joined: 22-Aug-2011 Online Status: Offline Posts: 184 |
Quote Reply #129 Posted: 12-Aug-2012 at 21:51 | |
Konecno na nekoj vo Sofija mu tekna da cepne bar 2-3 glavni trotoari !!!
Tamu lugeto pesacat pokraj trotoarite ... namesto na niv , A i recnoto korito treba da se sredi od temel, i malku pohigiena i kje bide ok ... p.s. Trotoarite ne se sminka tuku epten nuzna potreba za tie sto nemat avtomobil ... |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #130 Posted: 12-Aug-2012 at 22:46 | |
Многу е тешко да се дискутира со исклучив и предубеден човек. Програмата за следната година вклучува започнување на изградба на околу 20 километри од рингот на Софија - западниот и северен сегмент во вкупна должина од 20 км и прогнозна цена од 200 милиони евра. На овој сегмент ќе има 4 големи клучки кои ќе бидат на 3 нивоа. Северната експресна тангента: Патниот јазол Сливница: Внатре пак во самиот град во моментов се градат 2 раскрсници на повеќе нива за бесконфликтно преминување, а една беше изградена пред месец-ден и пуштена во сообраќај. Следната година ќе започне изградбата на дополнителни 3 раскрсници на две или повеќе нива. Една од нив е кај пл. Лавов мост: Паралелно со тоа тече и се најавува пробивање на нови булевари, од кои дел на вториот ринг на Софија. Што се однесува до јавниот транспорт, следната година ќе биде полна со активности. Најголем проект што почнува годинава, но најголемата активност треба да биде токму догодина е проширувањето на метрото. 7 нови станици и околу 8 км тунели се предвидува да започнат да се градат на линијата М1, во вкупна вредност од околу 150 милиони евра. Паралелно со тоа од следната година ќе тече програмата за осовременување на јавниот транспорт во вредност од 62 милиона евра, со што ќе се набават 50 нови Шкода 27Тр тролејбуси, ќе се подигне линијата на трамвајот 7 на ниво на ЛРТ и ќе се воведат бројни телекомуникацијски решенија за побрз, поредовен и попроточен јавен транспорт. истовремено Софијската Општина дава голем приоритет и на изградба на десетици нови детски градински, училишта и средни школи, како и осовременување на постоечките: Голем и претставителен проект е и ископувањето и конзервирањето на останките на древна Сердика, кои беа пронајдени при ископите на метрото. Имено во самиот центар на Софија под плоштадот кај ЦУМ се гради огромно подземни пространство каде ќе бидат изложени оригиналните археолошки пронајдоци, сето тоа сверзано со двете метро станици и околните булевари низ множество излези и тунели: Е сега, ако после ова (всушност ништо од ова не е ново, туку подробно веќе презентирано, штета што не си читал или не сакаш да допре до тебе), мислиш дека Скопје гради инфраструктура барем приближно (10%) од ова што се случува во Софија, тогаш алал ти вера. Ќе ти кажам само дека си тотално необјективен. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #131 Posted: 12-Aug-2012 at 23:16 | |
Нека да видиме што ја сочинува инфраструктурата на еден град. Според мене тоа се неколку клучни сегменти, кои се рбетот и оската на развој на даден град. АЕРОДРОМ - Софијскиот аеродром има два терминала и опслужува над 3,5 милиони патници годишно - околу 5 пати повеќе од Скопскиот: УЛИЧНА ИНФРАСТРУКТУРА - тука пред се мислам на улична инфраструктура од висок ранг, која има висок превозен капацитет. Бесконфликтни булевари со клучни на неколку нивоа, бесконфликтно преминување на пешаците и дизајнирани за 80км/час според мене се неопходни за функционирањето на еден град. Софија има неколку вакви булевари, Скопје нема ниту еден! ЈАВЕН ТРАНСПОРТ - можеби најклучниот сегмент во животот на еден голем град, најголем носител на подемот, воедно и најголема пречка за неговиот развој. Тука Софија може да се пофали со 5 вида на јавен транспорт, од кои 3 електрични и 2 шински. Најголем адут е 30+ км подземна железница, која до крајов на месецот ќе вози по 500 000 патници дневно, мрежа која бурно се развива и ќе продолжи да се развива во следната декада. Трамвајскиот систем на Софија е долг повеќе од 300 километри и 19 линии. Тролејбускиот систем исто така е голем, моемнтално во процес на целосна промена. Освен сето ова јавниот транспорт се гради и развива како целина, при што линиите меѓусебно се надополнуваат. Покрај обнова на возниот парк се прават дополнителни автономни траси и прошируваат мрежите на електро транспортот. Во склоп на метрото постојат десетина П+Р паркинзи. Затоа во моментов Софија може да се пофали со околу 1 100 000 патувања дневно, бројка што сигурно ќе се зголеми со ширењето на метрото. РИНГОВИ - многу важни за транспортот во еден град се неговите рингови. Скопје ја води Софија во моментов, затоа што има целосно изграден надворешен ринг - нешто што Софија сеуште го нема завршено во потполност. Треба да се истакне дека рнадворешниот ринг на Софија ќе биде долг околу 50 километри, многу поблиску поминува до градот, многу посложни објекти има за изградба и истиот има по 5 ленти во секоја насока. Внатрешниот ринг е нешто друго. Тука Софија веќе има изградено делови од својата внатрешна тангента и ринговите бесконфликтни булевари. Скопје засега не прави ништо за изградба на Јужниот или Крушевска. И Блок ајде сега со аргументи и факти, образложи ми во што инфраструктурата е подобра во Скопје од онаа во Софија!? Edited by Andrej_LJ - 12-Aug-2012 at 23:16 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #132 Posted: 12-Aug-2012 at 23:23 | |
Софиja е немала "срекjaта" да биде разрушена от земетрос и да може да се изградат во центарот големи булеварди,но за разлика от тоа има прилично добри булеварди во перифериjaта, кои дозволуват бргу патуване до малиот ринг во градот. Инфраструктурата на градот е проектиран за многу помал капацитет, кога е имало софиjско државенство и не секи човек е имал право да живее во Софиja. P.S. И ако можеш да престанеш со ПП со навреди.
Факт е дека тротоарите можат да бидат и многу подобри ,но ако си била во Софиja ке видиш,дека тиja што немат автомобил користат градски транспорт,транспортната мрежа е силно развита.Минорен е процентот на лугето,кои одат пешки,а пази во многу случаеви тоа не е можно поради колемата отдалеченост.Предимно се оди пешки до продавница (во многу случаеви се користи исто градски транспорт за да идеш до продавница) или да смениш трамваj со автобус или со метро. Да не кажам,дека едно 50-60% от Софиja користи градски транспорт. Види за речното корито (не знам на кое мислиш,заштото са неколко реки во градот) имат потреба от средуване. Edited by ink - 12-Aug-2012 at 23:43 |
||
Block
Senior Member БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
Quote Reply #133 Posted: 12-Aug-2012 at 23:43 | |
Андреј?
Edited by Block - 12-Aug-2012 at 23:43 |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #134 Posted: 12-Aug-2012 at 23:49 | |
Блок? Што ми покажуваш? Ми покажуваш објект во изградба, кој не е ни приближно завршен? И да, не мислам дека е најсреќното решение, но барем имај во предвид дека мозаиците треба да ги отсликуваат мозаиците најдени во древна Сердика, кои се сместени под нивото на земјата, а ќе ги видиш кога ќе се пушти објектот. И те молам наместо вакви глупости, одговори ми на прашањата, бидејќи како што гледаш аргументирано, стрпливо и опширно ти одговорив. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Block
Senior Member БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
Quote Reply #135 Posted: 13-Aug-2012 at 00:02 | |
Значи ми пречи тоа што немаш објективност Па гледаш на што личи Ала Тирана Ти упорно форсираш на метрото и на големината на внатрешните и надворешните тангенти како оправдување што Софија уште не ги изградила. Јас зборам за работите кои се важни за функционирање на еден град од размерот на Скопје. 1.Нормално е дека софијскиот аеродром ќе има повеќе патници-погледни колкав град и регион опслужува.Исто е нормално дека ќе има метро-иако се гради прекасно. Но ти неможеш вакви компарации да правиш зошто испаѓа исто како да каже некој дека Њу Јорк искача на океан а Софија не Но и покрај тоа скопскиот аеродром е вонсеријски за град со големина на Скопје.-исто и со фуд,арената која Софија уште ја нема,ама ајде тоа е друга тема. 2.Скопје има завршена обиколница 3.Модернизиран градски транспорт-кинески ли е украински ли е не е многу битно во моментов И столбовите кои го градат изгледот за уреденост,имиџот,отргнуваат чувството на хаотичен,сив,индустриален град а тоа е состојбата на тротоарите,помалите улици,зелените површини и фасадите! тука сакам да ја видам споредбата. Edited by Block - 13-Aug-2012 at 00:06 |
||
Tiveriopol
Newbiе Joined: 18-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #136 Posted: 13-Aug-2012 at 00:46 | |
Еве твој Белград кој е во ранг на Атина и Букурешт зошто Софискиот Аеродром има повеќе патници плус во Бугарија има уште два аердороми со над милион патници плус и Пловдив има 300 илјади мислам. А во Бугарија колку се инвестира па само последниот тендер за метрото беше 150 милони евра. А за Аердромот во Скопје па тој според нашите експерти е најдобар на балканот.Плус се што се гради кај нас во последно време е најдобро на балканот. Edited by Tiveriopol - 13-Aug-2012 at 00:49 |
||
ink
Senior Member Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530 |
Quote Reply #137 Posted: 13-Aug-2012 at 00:59 | |
Извини, ние за инфраструктура ли зборуваме или за паркови, фасади и така натаму? Можеме да дефинираме што е инфраструктура на един град? Edited by ink - 13-Aug-2012 at 01:00 |
||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #138 Posted: 13-Aug-2012 at 15:35 | |
со мозаиков исред поранешниот(незнам сега како се вика) ЦУМ,Софија како да го копира Скопје со толку оспоруваниот проект 2014,т.е.копање по минатото и историјата,и ставање на највидното место во главниот плоштад.Ај,ние ако имаме објективна или субјективна причина за тоа(името),Бугарија нема ваков проблем.Никој не е оспорува,била царевина,била држава,немора никому да ја докажува својата големина
|
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #139 Posted: 13-Aug-2012 at 15:48 | |
Ѓоко мислам WTF!? Цело време се обидуваш да протнеш теза дека Софија го копирала Скопје и дека во Бугарија се случува истиот феномен како кај нас! Навистина не ми е јасно од каде ги вадиш овие грешни заклучоци. Прво го прогласи ставањето на 4 неприметливи релјефа на метростаницата Лавов мост (кои го отсликуваат постоењето на овој забележителен мост постар од век под кого се наоѓа станицата) за копирање на Скопје 2014. Се разбира тоа нема никаква врска со реалноста. Потоа неколку плочки кои повторно го отсликуваат она што постои на теренот (а имено мозаиците од археолошките ископини кои беа пронајдени и ископани при изградбата на метрото, а се наоѓаат точно пред ова скверче), ги претставуваш за копање низ историјата и ставање на најцентралниот плоштад!? Нека да разјасниме неколку работи. Софија го покажува она што постоело илјадници години под земјата, ништо ново, исфалсификувано или измислено. Јас не гледам ама апслоутно ништо спорно во тоа да се откријат и покажат археолошки локалитети. Секој град би бил многу среќен доколку ја имаше таа шанса во најстрогиот центар да има подземен археолошки музеј, автентичен и модерен. Зарем не требаше оваа шанса Софија да ја искористи, како тоа што го прават Рим или Атина? Зарем ова може да се спореди со измислувањето на кичерајски зградички и грандиозни 30 метарски паметници, измислување на историја и безобразно менување на ликот на еден град. Зборувам за Скопје! Второ древна Сердика нема апсолутно никаква врска со денешна Бугарија (како што нема ни Стоби со Македонија), така што незнам каде виде обид за докажување на било што. На крајот на краиштата имаш право - Бугарија била и си е држава и нема ниту намера ниту потреба некому да докажува било што! Едноставно ова се прави со цел облагородување на просторот, збогатување на туристичката понуда и прикажување на динамичната историја на еден стар град, Edited by Andrej_LJ - 13-Aug-2012 at 15:49 |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #140 Posted: 13-Aug-2012 at 16:04 | |
во Македонија ставија лавови на мост кој нема апсолутно никаква поврзаност со лавот како симбол и на кој естетски и структурно во никој случај не се вклопуваа лавови...
во Бугарија ставија плочник кој симболизира мозаици кои очигледно се наоѓаат под него и се дел од стриктно локалната историја на тој неколку-квадратен простор... не гледам како може да се поврзат тука работите |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Post Reply | Page <1 56789 14> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |