[А3] Охрид * - Делчево * |
Post Reply | Page <1 56789 10> |
Author | |
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #121 Posted: 29-Oct-2013 at 22:37 |
Od minatata nedela se zapocnati aktivnosti na ovoj pat blizu Kocani. Na raskrsnicata kade se dvoi patot so patot za vinica se postaveni ivicnaci ostanata trasa kon patot za kocani e iscistena od stranite denes geldam postavile i tabala izveduvac vudov deka e granit investitor agencijata za drzavni patista sto ke se raboti ke vidime, dali celiot pat do delcevo ili samo toj del 1-2 km koj e prlicno osteten ke pokaze vreme |
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #122 Posted: 29-Oct-2013 at 22:45 |
|
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #123 Posted: 30-Oct-2013 at 08:53 |
Дај фотки, ако можеш
|
|
За сè има вторпат
|
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #124 Posted: 01-Nov-2013 at 21:21 |
Eve od rekonstrukcijata na kocani-vinica pisuva deka ke se rekonstruira i delcevo-m.kamenica pa ke vidime 01.11.2013 Механизацијата на градежната фирма „Гранит“ од Делчево ја започна реконструкција на патот Кочани-Виница, поточно на потегот од местото викано Превалец до влезот за Кочани од страната на Оризари. Должина на коловозот е 1,8 км, а надградбата се изведува со нова асфалтна маса од 2,25 сантиметри и дополнителен завршен слој од 5 сантиметри.Во текот на целиот ден на овој патен правец важеше ограничен режим на сообраќај што го регулираа патарските служби. Движењето на возилата се пренасочуваше кон слободната коловозна лента додека на другата се вршеа интервенциите.Откако ќе заврши асфалтирањето, од двете страни на патот Кочани - Виница се планира да бидат поставени банкини.Реконструкција чини 181 илјади евра, а дел е од најавените инвестиции за подобрување на патната инфраструктура во овој дел од источниот регион, чиј главен инвеститор е Јавното претпријатие за државни патишта.Cо изведувачот „Гранит“ е потпишан договор и за рехабилитација на патот Делчево – Македонска Каменица во вредност од 831 илјада евра. Г.Лалов итување е дозволено само со претходна согласност од сопственикот.
http://www.youtube.com/watch?v=SbMonguZCR0 |
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #125 Posted: 02-Nov-2013 at 00:34 |
Ова ли е бре реконструкција? Кого лажат овие мизерници? Само за да се отчете дејствие се прават овие работи. Сигурно на истиов начин бил реконструкиран патот Куманово-Кр. Паланка, кој после само 3 месеци (!!!) целиот пропадна и баш лани на моите слики никој не можеше да познае дека имало било каков зафат. Реконструкција на пат стар неколку децении да се прави без гребење на стариот асфалт и целосна обнова на основата е безумие! |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #126 Posted: 02-Nov-2013 at 02:04 |
Да,каде што има дупки и пукнатини во стариот асфалт,ќе се појават и на новиот.Фрлени пари
|
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #127 Posted: 02-Nov-2013 at 20:01 |
Aj pogledni poubavo, ovie dupki na kolovozot sto se otvoreni se od dotraenost, ne se od propaganje na zemjiste ili sl. pa i noviot astalt da propadne. Pred da se stavi noviot asfalt se krpea dupkite i mislam deka nema potreba za se da se komentira zadazbe frenli pari necini ova ona, vo istocna makedonija vo patnata infrastruktura najmalku se investira i ova malku sto se pravi e za pofalba.
|
|
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #128 Posted: 02-Nov-2013 at 22:42 |
немесваќај погрешно-реков ако дупките не се закрпени,новиот слој на асфалтот на тие места ќе пропадни малку,доволно за да се отвори асфалтот ,да влези вода и ќе се доотвори дупката.тоа се случува секаде каде на стариот асфалт се става нов без гребење,или ако не се греби барем убаво да се закрпи.гледам на првата слика има убави пукнатини кои не е добро така да останат.не е за џабе во светот да се ставаат слој по слој.така и овде-првиот слој треба добро да е рамен,за да се стави вториот.
ПС.многу емотивно реагираш на проефионални работи |
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #129 Posted: 03-Nov-2013 at 15:09 |
Nema potreba da mi objasnuvate za asfaltrianje, rabotam jas so asfalt i gi znam ubavo rabotite kako idat. Sega toa sto e na sliktie e grub sloj od asfalt BNHS 22 debelina 6-7 cm, vrz toj asfalt ke se stavi abejuci sloj ili asfalt AB 8 so debelina 5 cm. Isto taka se rabotese i kaj vlezot na Stip za sto vi pisav pogore.
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #130 Posted: 03-Nov-2013 at 15:13 |
Навистина не си ми јасен како може да се задоволуваш со вакви скапани решенија. Дури и не можам да кажам половични. Види го локалниот пат Р-108 како го направиле, бонбона. Ова е меѓународен и магистрален пат и вака не се решаваат проблемите. Требаше да се оди на полна реконструкција! За потполно менување на основата и проширување на целиов пат со уште една лента сигурен сум дека ќе стигнеа парите од само една зграда која се прави во Скопје моментално. Ти треба да минуваш по овој лош пат секојдневно, ретко кој од нас ќе ја користи оваа делница повеќе од еднаш годишно и на крајот ти си задоволен со ова мачкање на очи. Еми немам против да си ја уништуваш колата, мене ми е егал, но прашај се каде водат овие ниски критериуми. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #131 Posted: 03-Nov-2013 at 16:41 |
Денес разговарав со татко ми околу оваа работа (Инженер со долгогодишно искуство за високо градба но називот му е ниско градба ,односно патишта и железници) и баш го прашав за ова решение каде што се пополнува со асфалт од озгора без притоа да се отстрани стариот и ми рече дека ако долниот строј односно подлогата е добра тогаш нема потреба да се остранува стариот асфалт и може директно врз него да се нанесува нов слој (незнам дали добро го разбрав но како да спомна дека притоа нешто друго требало да се земе во предвид) кој би функционирал добро во наредните 5-10 години, а со тоа цената на чинење на изведбата се намалува за најмалку 30% и дека најверојатно на оваа и на други делници надлежните инженери одлучиле дека нема потреба од отстранување и дека со тие пари можат да доправат дополнителни километри.
Инаку како што јас приметив на Р-108 е отстранет само површинскиот слој и е ставен нов слој ,тоа значи дека долниот строј не е воопшто пипнат, и најверојатно првиот слој ги содржел истите кратери како и површинскиот ,па ако гледаме според таа логика тогаш и на таа делница може да се појават кратери и пукнатини во многу брзо време ,само зависи каква е изведбата и колку е квалитетен асфалтот. |
|
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #132 Posted: 03-Nov-2013 at 17:23 |
во ред е тоа, ама и со 5,5 милиони евра за фасада може да се пушти за реконструкција на едно 40км пат... според цената на 17 км од Р-108 која е 2 милиони, колку што јас разбрав... а 40км се Штип - Виница... а ако 2 милиони се вкупно за целиот дел од 30км од Р-108, не само тие 17 км, тогаш... со 5,5 милиони евра може да се реконструира 78 км пат... или Велес - Штип - Кочани - Виница и вишок да остане...
Па нека се запрашаат луѓето од Источна Македонија зошто наместо за пат парите одат за фасада... и нека продолжат да се воодушевуваат на Ск2014 а во исто време да продолжат да живеат во мизерија... Ебате државата... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #133 Posted: 03-Nov-2013 at 17:50 |
Неколку многу важни фактори сте пропуштиле во дискусијата: * Регионални и Магистрални патишта се со различна натовареност на сообраќај, како по број на возила така и по нивната тонажа. Магистрален пат би требало да биде поцврст и поиздржлив ако сакаме подолго време да не служи. Значи споредбата М5 наспрема Р108 е неумесна. * Мислам дека прашањето дали подлогата е добра е објаснето со сликите: асфалтот е целосно пропаднат особено помеѓу двете ленти, така што мислам дека не можеме да зборуваме за добра подлога која може да тера уште 10 години. * Патот Штип-Кочани-Виница веројатно не видел никаков ремонт 30 или повеќе години. Поправете ме ако грешам, вадам заклучок од изгледот на делницата. Значи овој пат одамна го надминал рокот за среден ремонт (каков што е овој) и плаче за генерален, т.е. целосен ремонт. * Старите патишта се градени по други критериуми и особено во Источна Македонија се многу тесни. Затоа промена на асфалтот е само еден од критериумите за безбеност и брзо и удобно возење. На ваквите патишта им треба сериозно проширување особено на ивиците, а на некои планински делници и ублажување на кривините. Понатаму не гледам никаква дренажа, никакви канавки, дури и старите рабници кои го држат асфалтот во рамките на патот ќе бидат залиени одозгора со нов слој на асфалт и така ќе го изгубат своето значење. Ова е многу далеку од тоа како треба да изгледа магистрален и меѓународен пат, дури и за балкански поими. Значи за мене ова е замачкување на очи и симулирање работа. Трошење на пари со краткорочен ефект, а не целосно решавање на проблемот за следните 20 години. Edited by Andrej_LJ - 03-Nov-2013 at 17:55 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #134 Posted: 03-Nov-2013 at 19:12 |
Тонажата не е премогу различна зависи за кој пат точно станува збор ,важноста е само битна.
Според сликите подлогата би можела да биде одлична и без никакви оштетувања ,на сликите се гледа дека средишниот дел на горниот строј е оштетен. Повеќето патишта во Република Македонија не виделе никаков ремонт 30 и повеќе години.А тоа дека тој пат плаче за генерален ремонт е точно ,исто како и 90% од патиштата во државава. Тука се согласувам со тебе потполно ,потребни се нови рабници и проширување на патиштата по европски стандарди. |
|
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15197 |
Quote Reply #135 Posted: 21-Feb-2014 at 08:09 |
Одрони на патот Каменица - Делчево
Од денеска околу 15 часот патот Македонска Каменица - Делчево, во близина на браната Калиманци, е во прекин поради одрони. Од Македонија пат нѐ информираа дека се работи за појава на ново свлечиште, кое се појавило по реконструкцијата на патот и дека нивни екипи веќе се на теренот. Фотографиите ни ги прати нашиот читател Петар Димески. mkd.mk |
|
За сè има вторпат
|
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #136 Posted: 21-Feb-2014 at 20:17 |
Гледам сте разговарале за Р-108, точно е дека беше изгребан дел од асфалтот во дебелина од 3-4см некаде и повеќе а ставија асфалт како што си е редот со два слоја еден груб и фин слој со вкупна дебелина од 15см некаде и повеке за да се исправе нивелетата. Од инг. имам разбрано дека Долниот строј на Р108 е практично правен 100 тонски пат со јак долен строј, фактички е поткренат патот околу 80-90 см, доказ е кога копаа за еден водовод ивичник извадоја како ѕид беше над 50см висок, така да јас таков пат немам видено ни на тв, мубаетот е дека е проектиран за тешките возила на Фени но отпосле ја направиле таа грдосија од лента за пренос на руда од 37км
|
|
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #137 Posted: 22-Feb-2014 at 16:23 |
Ова е убедливо најлошиот магистрален пат во Македонија, плус води кон ЕУ земја Пред некое време во разговор со еден од шоферите на редовните автобуски линии спомна дека имало разговор меѓу сите автопревозници да почнат да го бојкотираат овој пат и одреден период да не возат од таму, со оглед на огромните финансиски трошоци кои ги трпат поради лошиот пат. Ова е капак на се. |
|
23ka.wordpress.com
|
|
ovaj_stariov
Senior Member Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1319 |
Quote Reply #138 Posted: 22-Feb-2014 at 16:26 |
Мислам дека еднаш пишував за тоа колку катастрофален е патов, Куманово-Крива Палнка е писта за него. Така да не ми е чудна иницијативава на автопревониците
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
ko4ani
Senior Member Joined: 05-May-2010 Online Status: Offline Posts: 288 |
Quote Reply #139 Posted: 26-Feb-2014 at 18:36 |
Abre kakvi odroni, ne sanirani svelicista neli gledate deka bagerot e kacen gore i gi buta karpite otposle ke gi saniraat, taka rabotea i na drugi mesta/ eve i slika
Edited by ko4ani - 03-Mar-2014 at 21:10 |
|
Тркало
Senior Member Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
Quote Reply #140 Posted: 25-Apr-2014 at 20:21 |
Инаку патоt моментално е од сабајлето непрооден поради превртен камион пред влезот на Ресен, возилата одат од Козјак до Царев Двор и од таму пак нагоре за Ресен.
Каква организација ќе беше, цел ден еден камион да не се помрднело |
|
Post Reply | Page <1 56789 10> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |