[А2] Деве Баир - Ќафасан |
Post Reply | Page <1 56789> |
Author | |
mirakuliks
Senior Member Joined: 06-Feb-2010 Location: New York Online Status: Offline Posts: 831 |
Quote Reply #121 Posted: 10-Feb-2020 at 14:29 |
Па и не е баш почнување во зима. додека се организира основна механизација и генерална логистика со сите надзори ќе дојде март еве го за две -три недели тоа се само 15 работни дена, а мартовски слободно може да се каже да се почне изведба.
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #122 Posted: 10-Feb-2020 at 14:37 |
|
|
The Wild Boy
Senior Member Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 495 |
Quote Reply #123 Posted: 11-Feb-2020 at 00:33 |
Или ти не знаеш дека од експресен пат лесно може да се премине во Автопат, како што кажа он, ако има огромна потреба за тоа.
Кога се гради се остава простор за во иднина да се може да се смени од експресен пат во автопат. |
|
AleksandarTheGreat
Groupie Joined: 12-Jul-2019 Online Status: Offline Posts: 76 |
Quote Reply #124 Posted: 11-Feb-2020 at 09:58 |
Проблемот на оваа делница е заеднички скоро за сите во државава, а тоа е дека има премал интензитет на сообраќај, па наместо 12000 возила, сензорите мерат од 5000 просечно месечно на оваа делница која ќе прерасне во експресен пат, до 8000 месечно на Градско-Фариш која исто така се издигнува на ниво на експресен пат.
|
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #125 Posted: 11-Feb-2020 at 12:44 |
Da, ama od druga strana samo vo Skopje do 2014 do denes ima 20 000 vozila povekje. Za edno 15na godini realno kje se javi potrebata za avtopatsko povrzuvanje. Edited by Bakica - 11-Feb-2020 at 12:45 |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #126 Posted: 11-Feb-2020 at 15:41 |
|
|
Bakica
Groupie Joined: 09-Feb-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 93 |
Quote Reply #127 Posted: 12-Feb-2020 at 08:35 |
ili ti ne razbiras sto e ekonomska isplatlivost. Ne e samo da se izgradi avtopat, treba realna potreba od toa. Ni vo Germanija ne se gradat avtopatista na mesta kade sto nema soobrakjaj
|
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #128 Posted: 12-Feb-2020 at 14:39 |
Edited by Denko - 13-Feb-2020 at 17:29 |
|
elnino
Senior Member Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply #129 Posted: 12-Feb-2020 at 22:04 |
tuka Denko e nogu u pravo. mnogu sme shuti kako drzava
|
|
AmyntA
Groupie Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
Quote Reply #130 Posted: 15-Feb-2020 at 15:50 |
Абе НЕШТО, НЕШТО барем да прават. Ова камионите што се сликаа за почеток... ги нема веќе на терен. Празно е штама. НИШТО НЕМА. Знаете , нели?
|
|
Bistro
Groupie Joined: 16-Dec-2018 Online Status: Offline Posts: 92 |
Quote Reply #131 Posted: 15-Feb-2020 at 18:41 |
Не е градежна сезона сега освен тоа и предизборно не смеат многу да се експонираат, на пролет по изборите како ке се разработат, ништо не ке може да ги сопре
|
|
ironm
Senior Member Joined: 07-Jun-2018 Location: Frankfurt Online Status: Offline Posts: 886 |
Quote Reply #132 Posted: 18-Feb-2020 at 14:38 |
Кон Бугарија за две години ќе возиме по нов асфалт – потпишан договор и за Куманово – Страцин
Само неколку дена по отпочнувањето на реконструкцијата и проширувањето на делницата Крива Паланка – Деве Баир, Јавното претпријатие за државни патишта објави дека е потпишан договорот за втората фаза од рехабилитацијата на патот Куманово – Страцин. Станува збор за делница долга 16,6 километри, која што ќе ја реконструира скопски „Бетон“. За изведба на овој градежен зафат се издвоени над 7,1 милиони евра, а дополнителни 310.000 евра се наменети за надзор над градежните работи, покажуваат објавените договори на Електронскиот систем за јавни набавки. Рехабилитацијата на коловозот на делницата од Куманово до Страцин е дел од неколкуте проекти, кои во моментов ги реализира ЈП за државни патишта во функција на модернизација на патното поврзување со Бугарија. На овој дел од Коридорот 8, пролетниве месеци треба да заврши обновата на постојниот пат меѓу Ранковце и Крива Паланка, во должина од 21 километар. Во наредниот период паралелно ќе се работи на делниците Куманово – Страцин и Крива Паланка – Деве Баир, со што меѓу Куманово и Деве Баир ќе може во целост да се вози по обновен пат веќе на почетокот од 2022 година. Заедно со комплетната обнова на постојниот пат кон Бугарија, во моментов непречено тече и изградбата на експресниот пат Ранковце – Крива Паланка. Оваа патна делница од 25 километри се очекува да биде завршена во 2021 година, а се финансира преку кредит од Светската банка. https://meta.mk/kon-bugari%d1%98a-za-dve-godini-%d1%9ce-vozime-po-nov-asfalt-potpishan-dogovor-i-za-kumanovo-straczin/ |
|
stef4o
Moderator Group Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 20536 |
Quote Reply #133 Posted: 06-May-2020 at 11:06 |
Китанов: „Се работи на последните 2 км од вкупно 21 км од рехабилитацијата делницата Ранковце – Крива Паланка”
Рехабилитацијата на магистралниот пат А2, делница Ранковце – Крива Паланка е во завршна фаза. Денеска увид во градежните работи изврши директорот на Јавното претпријатие за државни патишта Зоран Китанов кој на лице место се увери дека во моментов се работи на последните 2 км од вкупно 21 км. и ширина од 6 м. во вредност од 2,59 милиони евра. Во завршна фаза е поставување на комплетна вертикална и хоризонтална сообраќајна сигнализација, како и монтажа на еластична одбојна ограда. Исто така, во моментов се работи на изградба на нови асфалтни риголи со ширина од 75 цм од двете страни на патот, санација на постоечките цевасти и сводести пропусти влезно и излезни глави и поправка на експонираната површина на плочестите пропусти и малите мостови со репарирачки малтер. Се очекува комплетно завршување на активностите до крајот на месецот. https://www.facebook.com/drzavnipatista |
|
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #134 Posted: 06-May-2020 at 12:23 |
Ova e edno poseriozno "sminkanje" so rok na traenje od 5 godini. Slicno e i od drugata strana na granicata.
Ocigledno nema politicka volja za ekonomski (i bilo kakov drug) razvoj pomegu Makedonija i Bugarija. |
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #135 Posted: 06-May-2020 at 17:37 |
Реконструкција беше потребна, но нели тука се планираше полуавтопат како пример Велес-Штип?
Едит: во другата тема гледам дека експресниот пат е на нова траса, супер. Edited by <Fresno> - 06-May-2020 at 17:40 |
|
Marxentric
Senior Member Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
Quote Reply #136 Posted: 06-May-2020 at 22:25 |
Велес - Штип е обичен двонасочен пат, со половина лента од страните, во случај да се расипе некоја запрежна кола. Далеку е од полуавтопат (експресен пат). |
|
MKDSTRUGA
Senior Member Joined: 20-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 460 |
Quote Reply #137 Posted: 07-May-2020 at 08:49 |
Mislam i kako takov e zamislen. Vo sekoj slucaj mnogu podobar od komunistickoto patce predhodno. Glavnata funkcija na Veles Stip e da gi opsluzuva selata i mehanizacijata vo ovcepole. Taa polovina lenta e mnogu zgodna koga nekoj traktor i slicno sporo vozila e na patatot pa mnogu pobezbedno se preteknuva.
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #138 Posted: 07-May-2020 at 09:39 |
Комунистичко патче. А ова сега демократското/демохристијанското/социјалдемократското патче како е? Од кај ги измислувате тие придавки бе... |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #139 Posted: 07-May-2020 at 17:57 |
Имаше некој назив полуавтопат што означува половина автопат, во смисол, во иднина покрај него да се изгради уште еден ист таков со ист профил. Велес-Штип мислам дека го има тој профил.
|
|
Théoden
Senior Member Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 561 |
Quote Reply #140 Posted: 07-May-2020 at 18:57 |
Не е само профилот, треба многу услови да се исполнат за да може еден пат да се нарече автопат, макар и да може да прерасне во иднина во таков. Меѓу најосновното е да не минува низ населено место, а Велес-Штип минува низ две села, но тука е и геометријата, свиоците, наклоните итн. Велес-Штип ги нема тие каректеристики и кога во иднина би се правел (полу)автопат едвај дали би можела да се искористи половина од сегашната траса, остатокот ќе треба да биде новопробиен пат. Не се сомневам дека сегашната состојба е подобра од пред да се реставрира и прошири, но е далеку од експресен пат.
|
|
Post Reply | Page <1 56789> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |