![]() |
![]() |
![]() |
Од соседството |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 45> |
Author | |
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
И некои мали но убави станици низ земјата:
гр. Велико Търново: ![]() гр. Свиштов (на Дунав): ![]() гр. Панагјуриште: ![]() гр. Тројан: ![]() с. Копривштица: ![]() с. Гиуешево (границата со Македонија): ![]() Софија - Подујане: ![]() ![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Мене воопшто не ме изненадува Бугарија и нејзината железница, мене ме изненадува она нашето од оној бивш систем дека сме најразвиени во цел свет, дека сите други се под нас и дека нам не ни треба никој друг!
Треба да се напомене дека Бугарија успева да го направи ова со огромни средства од Европската унија. Инаку менито на БДЖ е феноменално евтино, а кога ги погледнав цените за картите за експресните возови Софија-Варна и Софија-Бургас сфатив дека е поевтино да се патува со воз низ Бугарија отколку да се возиш со нашите кршови од автобуси ![]() |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
София-Бургас за 3-4 часа с влака – през 2019 г.
02.12.2009 БДЖ обещават, че тогава композициите ще се движат със 160 км/ч За 3-4 часа ще пътуваме с влак от София до Бургас през 2019 г. Тогава ще бъде завършена рехабилитацията на жп линията за максимална скорост от 160 км в час, съобщи инженер Петър Дяков, изпълняващ длъжността зам. генерален директор на Национална компания "Железопътна инфраструктура". Пътят от София до южното море сега се взема за 5 часа с автомобил, ускореният бърз влак ни вози за 6 часа и 5 минути, а обикновеният бърз – за 6 часа и 50 минути. Още догодина влакът ще лети между Пловдив и Първомай със 160-200 км/ч, след като ремонтът на релсите бъде завършен. Голяма част от подновяването на жп линиите ще става с пари от ЕС. Заради лошото състояние на жп линиите скоростта на влаковете в момента е паднала средно до 40-50 км в час, призна Дяков. http://www.dnes.bg/stranata/2009/12/...z-2019-g.81746 Ајде белким до тогаш ќе ја завршиме (по скоро 30 години!!!) пругата Скопје-Софија, која е оддалечена од Скопје на само 220 километри (што би морало да биде максимум 2 саати со брз воз), и ќе може да се стигне Черно Море за само 5-6 саати. Место да се интересираме тотално неосновано за селското пристаниште Дурс/Драч, треба конечно да го искористиме ова Скопје-Црно Море за 5 часа! |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Не ми е јасно по која логика ова ![]() |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Сите прекуокеанскибродови стигаат побрзо до Драч отколку до Црно Море. Дали идат преку Гибралтар, или преку Суец, Драч е поблиску. Освен за товар од Украина и Јужна Русија, и преку Дунав/Рајна/Днестар, товар кој побрзо и поефтино ќе стигне со воз од Германија директно, наместо со брод до Црно Море па после до кај нас. Цела работа е што пристаништето во Драч е уште закржлавено, ама ќе го бидне додека ние да се одлучиме каде да правиме пруга.
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Како по која? Зарем се споредуваат Варна/Бургас/Констанца со Дурс? Многу е помало, помалку разработено, помалку перспективно, железницата е во очајна состојба, нема сеуште добри патишта низ Албанија... Која од овие причини не ти фаќа око?
Инаку Гитар, Црно Море е доста индустриски поразвиено од Јадранското, да не зборуваме што тој твој цел свет, полека се сели кон исток и главните патишта се сега свртени натаму: Азија, Близок и Далечен Исток, Кина... И додека го биде Порт Дурс, ќе треба уште 2 декади додека да ги бидне нивните железници и патишта ( а и нашите кон Албанија). Edited by Andrej_LJ - 02-Dec-2009 at 20:29 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
ПА не ми фаќа око ниту еден од аргументите бидејќи ваљда не треба да дискутираме за актуелните состојби туку за долгорочните тенденции и интереси на Македонија. Незнам кај отиде до Констанца, ако беше така работата Ротердам или Марсеј се најразвиени па може до таму да ја носиме стоката пред да ја товариме на брод. За Македонија постојат две пристаништа кои прават логика а тоа се Солун и Драч. Добра врска со црно море е исто така многу битна што како златна резерва, што како излез кон источните пазари, но не гледам начин Бургас да стане примарно македонско пристаниште по ниеден основ. |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
А како стигнуваат од Кина и од Индија стоките? Преку Црно Море? Или преку суецки канал од каде Драч е до газот, а Црното Море е уште толку колку пола пат до Индија. Ако ништо друго Истанбул е поблиску, а и пристаништето е поголемо. И ако ништо друго, ние додека да собереме пари и ум за пруга градење, пристаништето во Драч ќе биде 10 пати поголемо од што е сега. Не зборуваме за денес. Edited by гитардемон - 02-Dec-2009 at 21:03 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Добро, пбанкс, ако има брза пруга Скопје-Бургас, зошто ова не би правело логика? Солун можеме да го заборавиме се до нормализирање на односите (што според мене ќе потрае), а и самото пристаниште веројатно е скапо. Драч и на среден рок не звучи примамливо. Јас потполно не се сложувам со двајцата но ме мрзи сега да барам факти, тоа ќе го направам деновиве. Колку до блискоста, пола од шлеперите по А1 во Словенија (Копер-Марибор-Австрија) се полски. Другата половина се чешки. Самата близина нема толкава важност, поважна е поврзаноста и цената на услуги. Инаку зошто полјаци и чеси би ги користеле Копер и Трст пред Гдањск и Хамбург (и ред други Балтички пристаништа). Не велам дека Копер е примарно за нив, но го користат. Ајде доста оф топик, разговорот тука е за пругите
![]() Edited by Andrej_LJ - 02-Dec-2009 at 21:17 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Не заборавете, Турција тивко воведува редукција на танкетите низ Босвор, за да го заштити од хаварии и загадување. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Секако дека има низа параметри кои влијаат на одлуката кое пристаниште би се користело, но мислам дека од авион се гледа дека Бургас не е примарното решение за нас (аргументот кој го даде Владимир е плус). Дополнително не гледам на која основа ти е втемелен нагласениот песимизам за Драч. Работите се менуваат, до пред само 5 години и аеродромот во Тирана се множеше со нула, сега е сосема друга ситуација. Јас токму во Драч гледам шанса да фатиме и посилни позиции, бидејќи таму работите допрва ќе се развиваат. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Не заборавајте дека пругата кон Бугарија ни е потребна за железничко поврзување со Турција, земјите од Блискиот исток и Источна Европа. Идна продажба на македонски производи е токму во тие земји, а за тоа е потребен контејнерски превоз со воз. Токму поради тоа е битна таа пруга, не е до толку поради пристаништето во Бургас.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Бојан, мислам дека никој не става под знак прашање дали ни е потребна железничка врска со Бугарија или не. Тоа е подразбира и логично е таа пруга да се комплетира пред било какви влетувања во проекти кон Албанија. Муабетот кој го затеравме е офтопик за тоа дали Бургас може или неможе да биде примарно МК пристаниште. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
За Македонија природно, географски, историски, и којзнае све како, Солун е единсвено нормално и логично решение. Све друго е политички наметнао, а таквото е неисплатливо и тешко за реализација. Драч е првото најлогично од нелогичните (второстепените).
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
Еве некоја слика од станицата во Стара Загора
![]() ![]() нормално,нема претрчување преку шините ![]() ![]() некоја фотка на возот однадвор ![]() ![]() и внатре ![]() ![]() станицата во Пловдив ![]() ![]() |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Малце страшно таму надолу во преминот
![]() Ваљда е осветлено, само што на сликата не се познава |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
![]() На сликата не се познава,инаку добро си е осветлено. Немам слики од подземниот дел во Пловдив,таму го претвориле во трговски центар. |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Одлично обновена станицна зграда, браво
А и коцката ја зачувале.
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Патувањето е без пари, но времетраењето на патувањето ми звучи преоптимистичко? |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 56789 45> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |