build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од соседството

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 45>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #121 Posted: 11-Nov-2009 at 18:49
И некои мали но убави станици низ земјата:

гр. Велико Търново:



гр. Свиштов (на Дунав):



гр. Панагјуриште:



гр. Тројан:



с. Копривштица:



с. Гиуешево (границата со Македонија):



Софија - Подујане:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #122 Posted: 12-Nov-2009 at 11:10
Мене воопшто не ме изненадува Бугарија и нејзината железница, мене ме изненадува она нашето од оној бивш систем дека сме најразвиени во цел свет, дека сите други се под нас и дека нам не ни треба никој друг!
Треба да се напомене дека Бугарија успева да го направи ова со огромни средства од Европската унија.
Инаку менито на БДЖ е феноменално евтино, а кога ги погледнав цените за картите за експресните возови Софија-Варна и Софија-Бургас сфатив дека е поевтино да се патува со воз низ Бугарија отколку да се возиш со нашите кршови од автобусиBash!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #123 Posted: 02-Dec-2009 at 19:47
София-Бургас за 3-4 часа с влака – през 2019 г.

02.12.2009

БДЖ обещават, че тогава композициите ще се движат със 160 км/ч



За 3-4 часа ще пътуваме с влак от София до Бургас през 2019 г.

Тогава ще бъде завършена рехабилитацията на жп линията за максимална скорост от 160 км в час, съобщи инженер Петър Дяков, изпълняващ длъжността зам. генерален директор на Национална компания "Железопътна инфраструктура".

Пътят от София до южното море сега се взема за 5 часа с автомобил, ускореният бърз влак ни вози за 6 часа и 5 минути, а обикновеният бърз – за 6 часа и 50 минути.

Още догодина влакът ще лети между Пловдив и Първомай със 160-200 км/ч, след като ремонтът на релсите бъде завършен.


Голяма част от подновяването на жп линиите ще става с пари от ЕС.

Заради лошото състояние на жп линиите скоростта на влаковете в момента е паднала средно до 40-50 км в час, призна Дяков.

http://www.dnes.bg/stranata/2009/12/...z-2019-g.81746


Ајде белким до тогаш ќе ја завршиме (по скоро 30 години!!!) пругата Скопје-Софија, која е оддалечена од Скопје на само 220 километри (што би морало да биде максимум 2 саати со брз воз), и ќе може да се стигне Черно Море за само 5-6 саати. Место да се интересираме тотално неосновано за селското пристаниште Дурс/Драч, треба конечно да го искористиме ова Скопје-Црно Море за 5 часа!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #124 Posted: 02-Dec-2009 at 20:13
Originally posted by Andrej_LJ


Ајде белким до тогаш ќе ја завршиме (по скоро 30 години!!!) пругата Скопје-Софија, која е оддалечена од Скопје на само 220 километри (што би морало да биде максимум 2 саати со брз воз), и ќе може да се стигне Черно Море за само 5-6 саати. Место да се интересираме тотално неосновано за селското пристаниште Дурс/Драч, треба конечно да го искористиме ова Скопје-Црно Море за 5 часа!


Не ми е јасно по која логика ова Dunno?
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #125 Posted: 02-Dec-2009 at 20:24
Сите прекуокеанскибродови стигаат побрзо до Драч отколку до Црно Море. Дали идат преку Гибралтар, или преку Суец, Драч е поблиску. Освен за товар од Украина и Јужна Русија, и преку Дунав/Рајна/Днестар, товар кој побрзо и поефтино ќе стигне со воз од Германија директно, наместо со брод до Црно Море па после до кај нас. Цела работа е што пристаништето во Драч е уште закржлавено, ама ќе го бидне додека ние да се одлучиме каде да правиме пруга.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #126 Posted: 02-Dec-2009 at 20:27
Како по која? Зарем се споредуваат Варна/Бургас/Констанца со Дурс? Многу е помало, помалку разработено, помалку перспективно, железницата е во очајна состојба, нема сеуште добри патишта низ Албанија... Која од овие причини не ти фаќа око?
Инаку Гитар, Црно Море е доста индустриски поразвиено од Јадранското, да не зборуваме што тој твој цел свет, полека се сели кон исток и главните патишта се сега свртени натаму: Азија, Близок и Далечен Исток, Кина... И додека го биде Порт Дурс, ќе треба уште 2 декади додека да ги бидне нивните железници и патишта ( а и нашите кон Албанија).


Edited by Andrej_LJ - 02-Dec-2009 at 20:29
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #127 Posted: 02-Dec-2009 at 20:46
Originally posted by Andrej_LJ

Како по која? Зарем се споредуваат Варна/Бургас/Констанца со Дурс? Многу е помало, помалку разработено, помалку перспективно, железницата е во очајна состојба, нема сеуште добри патишта низ Албанија... Која од овие причини не ти фаќа око?
Инаку Гитар, Црно Море е доста индустриски поразвиено од Јадранското, да не зборуваме што тој твој цел свет, полека се сели кон исток и главните патишта се сега свртени натаму: Азија, Близок и Далечен Исток, Кина... И додека го биде Порт Дурс, ќе треба уште 2 декади додека да ги бидне нивните железници и патишта ( а и нашите кон Албанија).


ПА не ми фаќа око ниту еден од аргументите бидејќи ваљда не треба да дискутираме за актуелните состојби туку за долгорочните тенденции и интереси на Македонија. Незнам кај отиде до Констанца, ако беше така работата Ротердам или Марсеј се најразвиени па може до таму да ја носиме стоката пред да ја товариме на брод.

За Македонија постојат две пристаништа кои прават логика а тоа се Солун и Драч. Добра врска со црно море е исто така многу битна што како златна резерва, што како излез кон источните пазари, но не гледам начин Бургас да стане примарно македонско пристаниште по ниеден основ.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #128 Posted: 02-Dec-2009 at 21:03
Originally posted by Andrej_LJ


Како по која? Зарем се споредуваат Варна/Бургас/Констанца со Дурс? Многу е помало, помалку разработено, помалку перспективно, железницата е во очајна состојба, нема сеуште добри патишта низ Албанија... Која од овие причини не ти фаќа око?Инаку Гитар, Црно Море е доста индустриски поразвиено од Јадранското, да не зборуваме што тој твој цел свет, полека се сели кон исток и главните патишта се сега свртени натаму: Азија, Близок и Далечен Исток, Кина... И додека го биде Порт Дурс, ќе треба уште 2 декади додека да ги бидне нивните железници и патишта ( а и нашите кон Албанија).


А како стигнуваат од Кина и од Индија стоките? Преку Црно Море? Или преку суецки канал од каде Драч е до газот, а Црното Море е уште толку колку пола пат до Индија. Ако ништо друго Истанбул е поблиску, а и пристаништето е поголемо.

И ако ништо друго, ние додека да собереме пари и ум за пруга градење, пристаништето во Драч ќе биде 10 пати поголемо од што е сега. Не зборуваме за денес.

Edited by гитардемон - 02-Dec-2009 at 21:03
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #129 Posted: 02-Dec-2009 at 21:16
Добро, пбанкс, ако има брза пруга Скопје-Бургас, зошто ова не би правело логика? Солун можеме да го заборавиме се до нормализирање на односите (што според мене ќе потрае), а и самото пристаниште веројатно е скапо. Драч и на среден рок не звучи примамливо. Јас потполно не се сложувам со двајцата но ме мрзи сега да барам факти, тоа ќе го направам деновиве. Колку до блискоста, пола од шлеперите по А1 во Словенија (Копер-Марибор-Австрија) се полски. Другата половина се чешки. Самата близина нема толкава важност, поважна е поврзаноста и цената на услуги. Инаку зошто полјаци и чеси би ги користеле Копер и Трст пред Гдањск и Хамбург (и ред други Балтички пристаништа). Не велам дека Копер е примарно за нив, но го користат. Ајде доста оф топик, разговорот тука е за пругите LOL

Edited by Andrej_LJ - 02-Dec-2009 at 21:17
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #130 Posted: 02-Dec-2009 at 21:24

Не заборавете, Турција тивко воведува редукција на танкетите низ Босвор, за да го заштити од хаварии и загадување.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #131 Posted: 02-Dec-2009 at 21:38
Originally posted by Andrej_LJ

Добро, пбанкс, ако има брза пруга Скопје-Бургас, зошто ова не би правело логика? Солун можеме да го заборавиме се до нормализирање на односите (што според мене ќе потрае), а и самото пристаниште веројатно е скапо. Драч и на среден рок не звучи примамливо. Јас потполно не се сложувам со двајцата но ме мрзи сега да барам факти, тоа ќе го направам деновиве. Колку до блискоста, пола од шлеперите по А1 во Словенија (Копер-Марибор-Австрија) се полски. Другата половина се чешки. Самата близина нема толкава важност, поважна е поврзаноста и цената на услуги. Инаку зошто полјаци и чеси би ги користеле Копер и Трст пред Гдањск и Хамбург (и ред други Балтички пристаништа). Не велам дека Копер е примарно за нив, но го користат. Ајде доста оф топик, разговорот тука е за пругите LOL


Секако дека има низа параметри кои влијаат на одлуката кое пристаниште би се користело, но мислам дека од авион се гледа дека Бургас не е примарното решение за нас (аргументот кој го даде Владимир е плус).

Дополнително не гледам на која основа ти е втемелен нагласениот песимизам за Драч. Работите се менуваат, до пред само 5 години и аеродромот во Тирана се множеше со нула, сега е сосема друга ситуација. Јас токму во Драч гледам шанса да фатиме и посилни позиции, бидејќи таму работите допрва ќе се развиваат.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #132 Posted: 02-Dec-2009 at 21:41
Не заборавајте дека пругата кон Бугарија ни е потребна за железничко поврзување со Турција, земјите од Блискиот исток и Источна Европа. Идна продажба на македонски производи е токму во тие земји, а за тоа е потребен контејнерски превоз со воз. Токму поради тоа е битна таа пруга, не е до толку поради пристаништето во Бургас. 
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #133 Posted: 02-Dec-2009 at 21:44
Originally posted by BOJAN

Не заборавајте дека пругата кон Бугарија ни е потребна за железничко поврзување со Турција, земјите од Блискиот исток и Источна Европа. Идна продажба на македонски производи е токму во тие земји, а за тоа е потребен контејнерски превоз со воз. Токму поради тоа е битна таа пруга, не е до толку поради пристаништето во Бургас. 


Бојан, мислам дека никој не става под знак прашање дали ни е потребна железничка врска со Бугарија или не. Тоа е подразбира и логично е таа пруга да се комплетира пред било какви влетувања во проекти кон Албанија. Муабетот кој го затеравме е офтопик за тоа дали Бургас може или неможе да биде примарно МК пристаниште.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #134 Posted: 03-Dec-2009 at 01:31
За Македонија природно, географски, историски, и којзнае све како, Солун е единсвено нормално и логично решение. Све друго е политички наметнао, а таквото е неисплатливо и тешко за реализација. Драч е првото најлогично од нелогичните (второстепените).
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #135 Posted: 10-Dec-2009 at 21:15
Еве некоја слика од станицата во Стара Загора




нормално,нема претрчување преку шините



некоја фотка на возот однадвор



и внатре



станицата во Пловдив

build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #136 Posted: 11-Dec-2009 at 01:50
Малце страшно таму надолу во преминот
Ваљда е осветлено, само што на сликата не се познава
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #137 Posted: 11-Dec-2009 at 11:37
Previous
На сликата не се познава,инаку добро си е осветлено.
Немам слики од подземниот дел во Пловдив,таму го претвориле во трговски центар.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #138 Posted: 11-Dec-2009 at 23:25
Одлично обновена станицна зграда, браво
А и коцката ја зачувале.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #139 Posted: 13-Dec-2009 at 00:05

Od sutra direktan voz Sarajevo - Beograd 

Nakon skoro osamnaest godina prekida, od sutra će ponovo na relaciji Sarajevo - Beograd - Sarajevo biti uspostavljena direktna željeznička linija.

Iz Željeznica Federacije BiH je najavljeno da će putnički vozovi na relaciji Sarajevo - Beograd i obratno saobraćati svakodnevno te da će putovanje trajati 8,5 sati.

Cijena karte u jednom pravcu koštat će 16,80 eura, a povratne 31 euro.

S obzirom da voz prolazi kroz teritoriju Hrvatske, građani Srbije moraju imati pasoše, a građani BiH mogu preći granicu i sa osobnim kartama.

Željeznički saobraćaj između Sarajeva i Beograda prekinut je 1992. godine zbog ratnih zbivanja u BiH i Hrvatskoj.

http://www.slobodnaevropa.org/archive/news/20091212/500/500.html?id=1902406
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #140 Posted: 13-Dec-2009 at 00:10


Патувањето е без пари, но времетраењето на патувањето ми звучи преоптимистичко? 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 56789 45>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.563 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.