|
![]() |
|
Од регионот (општо) |
|
Post Reply
|
Page <1 56789 69> |
| Author | |
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#121 Posted: 24-Apr-2010 at 19:40 |
|
Србија почнува со изградбата на северниот крак од Коридорот
10
Белград, 23 април Наредната недела ќе почне изградбата на на
севрниот крак од Коридорот 10, изјави српскиот министер за животна
средина и просторно планирање Оливер Дулиќ. Патот ќе го гради конзорциум
од српски претпријатија предводени од Претпријатието за патишта од
Белград.
http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=1971 |
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#122 Posted: 27-Apr-2010 at 13:57 |
|
Бугарија и Србија ќе го градат автопатот Софија-Ниш?
Белград, 27 април - Соработката околу изградбата на нуклеарната
централа „Белене“, изградбата на интерконекциска врска на гасоводите и
изградбата на магистралата Софија – Ниш, беа најважните теми на средбата
на бугарскиот и српскиот премиер, Бојко Борисов и Мирко Цветковиќ, што
се одржа во Белград. която според тях е една от най-важните теми.
За своето учество во проектот „Белене“, според премиерот Цветсковиќ, Србија ќе реши по разгледувањето на сите документи од страна на експертите. Бугарскиот премиер напомна дека за Бугарија се обезбедени од Брисел 60 милиони евра, а дека претстојат преговори и за доделување пари на Србија за нејзиниот дел од проектот за автопатот од Ниш до Софија. http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=1991 |
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#123 Posted: 03-May-2010 at 19:31 |
|
Мостот кај Бешка најголем мост што се гради во Европа
|
|
![]() |
|
nenad
Senior Member
Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
Quote Reply
#124 Posted: 04-May-2010 at 16:13 |
|
Samo nekolku pojasnuvanja. Mrkonic e minister za infrastruktura a ne na finansii, poznat vo srpskata javnst kako golem demagog koj postojano vetuva nekoi ultra kratki rokovi na zarsuvanje na objektite na koridorot 10 i koi postojano se probivaat. MOstot na Beska ovde e narecen Skadar na Bojana bidejki se gradi veke petnaesetina godini, a imav prilika da zboram so lugje od MOstogradnja koi se podizveduvaci na Alpina i koi rekoja deka mostot nema da se zavrsi uste 2 do 3 godini. Toa sto e nagolem vo Evropa nisto ne znaci, vo Belgrad e i najdlabokata metro stanica vo svetot, no metro nema. Go komentiram ovoj tekst bidejki zabelezav deka vo nasta medijska javnost cesto se pisuva kako vo Srbija mnogu se gradi, a kaj nas ne, i se vadat nekoi zaklucoci. Ne e se taka kako sto izgleda vo novinarskite tekstovi |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#125 Posted: 04-May-2010 at 17:42 |
|
Апсолутно се сложувам и уште еднаш прозивам, текстовите да се читаат и само доколку се релевантни да се објават. Вака го полниме форумот со нерелавантни измислици. Инаку од каде таа информација дека во Белград е најдлабоката станица во светот? Мислиш за Вуков Споменик? Искрено не ми се верува, но сепак сподели ме интересира.
|
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#126 Posted: 04-May-2010 at 18:42 |
|
andrej a od kaj da znaeme dali se relevantn,od kade moze da znam dali stvarno e najdolg vo evropa koj e minister vo srbija kolku ke go gradat i takvi rab
|
|
![]() |
|
nenad
Senior Member
Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
Quote Reply
#127 Posted: 04-May-2010 at 19:58 |
|
pa za vreme na Milosevic vo najgolemiot ek na negovata propaganda, bese izgradena stanicata pod Vukov spomenik koja sluzese kako stanica za vozot Beovoz od Pancevo do Belgrad. Toa bese oznaceno kako pocetok na gradenjeto na metroto vo Belgrad, koj e navistina soobrakajno paraliziran grad. Ne znam dali navistina toa e najdlabokata stanica, no vesnicite bea polni so falenje, no najsmesno e toa sto voopsto ne e vazno, dlabocinata samo ja poskapuva izgradbata, a od metroto ni traga ni glasa do den denes. I samite Srbi ironicno se potsetuvaat na taa propaganda, a sega gledame povtorno pocnuva so najolemiot most vo izgradba....
|
|
![]() |
|
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#128 Posted: 04-May-2010 at 21:44 |
|
П.С. 17.2 km мост Васко Де Гама, Португалија
|
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#129 Posted: 10-May-2010 at 20:42 |
|
Бугарија ќе ја гради најевтината авто-магистрала во Европа
Букурешт, 10 мај - Цената од 2,2 милиони евра за километар предложена од бугарскиот конзорциум Магистрали трејс, за пат од 32 километри е најниската сума постигната во Европа. Тоа го изјави бугарскиот министер за регионален развој Росен Плевнелиев во интервју за романски медиуми. Патот е дел од магистралата Тракија, со која се поврзува Бургас со Софија и границата со Србија.
- Откако разбраа дека ќе учествуваат во вистински конкурс, и никој нема да биде фаворизиран, градежните фирми направија се што е можно за да добијат, при што е дадена и таа цена, изјави тој. - Наша цел е да градиме годишно меѓу 50 и 65 километри магистрални патишта. Таа цел е многу амбициозна и малку се европските држави кои тоа успеале да го направат, тврди министерот. Во моментот, според него се подготвува програма за развој на бугарската патна мрежа до 2020 година. (МИА) http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2040&Itemid=125 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#130 Posted: 10-May-2010 at 21:33 |
![]() Со преводот малце потфрлиле, „автомагистрала“ на бугарски = автопат на македонски |
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#131 Posted: 10-May-2010 at 21:38 |
Прв пат...
Иначе НОВОСТА е од 3 Мај, ова е изјава на Бате Бојко на првата копка на Стара загора - Нова Загора, Роско само ја пренесува! Edited by Andrej_LJ - 10-May-2010 at 21:39 |
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#132 Posted: 11-May-2010 at 22:36 |
|
Работата на јужниот дел на обиколницата на Софија, односно на патниот јазол Симеоново е при крај и за некој месец следува отворањето:
|
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#133 Posted: 11-May-2010 at 22:38 |
Две интересни панорамни слики на патот, јазолот и околината (прилично скапи и елитни квартови, во подножјето на Витоша):
|
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#134 Posted: 11-May-2010 at 22:48 |
|
Дунав Мост 2 (Видин-Калафат). Од бугарската страна напредокот е многу позначителен отколку на романската, може да се забележи и на една од панорамните слики.
Мостот:
Инфраструктурата:
|
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
ovaj_stariov
Senior Member
Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
Quote Reply
#135 Posted: 12-May-2010 at 00:26 |
|
navistina mi e cudno kako vo site ovie godini,da receme od 1945 pa navamu e izgraden samo eden most pomegu bugarija i romanija.
Bugarite navistina imaa eden potezok i posiromasen komunisticki rezim,potoa 10 godini so teski inflacii,no i pokraj toa mislam deka eden most e navistina malku. |
|
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply
#136 Posted: 12-May-2010 at 08:50 |
Јас мислам дека не е до режимот туку до приоритетите на режимот. И во Бугарија и во Романија има мегаломански оставштини (инфраструктурни) од комунизмот што укажува дека еден ваков мост можеле да изедат за доручек. Едноставно, не им било приоритет. |
|
![]() |
|
pavche
Senior Member
Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply
#137 Posted: 12-May-2010 at 09:01 |
|
Политика ... И ако Бугариjа и Романиjа да беха во соц. блокот поврзуването на двете држави никога не е било приоритет ни за едната , ни за другата. За едно нешто барем можем да благодарим на Сталин... Само поради неговите указаниjа го има и Дунав мост I помегу Русе и Гjургево.
Сега веке е друга приказна во ЕУ и jас очекувам до 10-15 години да има барем 4 моста на Дунав помегу двете држави. Еве и рендер на патниот јазол "Драгалевци" (Симеоново веке е готов от преди 1-2 години ) за коj писа Андреj по горе. На 10 Jуни треба да е готов и отворен за сообракаj.![]() ![]() Edited by pavche - 12-May-2010 at 09:12 |
|
![]() |
|
joro123
Newbiе
Joined: 18-Sep-2009 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#138 Posted: 12-May-2010 at 11:20 |
Even in the momment Romania is not very eager to have second bridge with Bulgaria, and there are rumors that they are slowing down the project on purpose - they'll lose money from toll taxes if there is shorten way ..... Edited by joro123 - 12-May-2010 at 11:23 |
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#139 Posted: 12-May-2010 at 17:05 |
|
Работата на векот ја доби грчко-израелскиот конзорциум
Црногорскот Совет за изградба на
автопати едногласно ја прифати понудата на грко-израелскиот конзорциум
Aktor-HCH за изградба на 63,5 километри од автопатот Бар-Бољари со цена
од 1,57 милијарди евра.
Километар автопат ќе чини 2,35 милиони евра. Се очекува и црногорската
влада да го прифати предлогот на Советот. Aktor-HCH ќе ја гради
делницата долга 42 километри од Смоквица до Матешево, обиколницата
околу Подгорица долга 18 километри и осум километри, едната лента од
автопатот од Ѓурман до Скадарското езеро. Дополнително ќе се одлучи
како ќе се гради преку Скадарското езеро. Во наредните три месеци ќе се
потпишат договори со меѓународните организации и комерцијалните бенаки.
Инаку, хрватскиот козорциум Конструктор кој беше прворангиран на тендерот за оваа работа ја изгуби поради доцнењето со доставувањето на банкарската гаранција. http://www.porta3.com.mk/index.php?option=com_content&task=view&id=2045&Itemid=125 |
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#140 Posted: 12-May-2010 at 17:15 |
![]() |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 56789 69> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |