![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7071727374 244> |
Author | |
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Tezata mi e deka prosecniot makedonski graganin nema Standard da ja seta Evropa pa i djabe da se aviokartite. Wizzair ovozmozuva da se prosetame do najbliskite rodnini (koj gi ima) i toa e se. Mislam deka se slozuvas deka poseta na blizok rodnina ne spaga vo kategorijata na turizmot.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Не сум љубител на дефетистичкиот пристап (макар тој бил и реалноста) дека ете сиромашни сме и не може. И Бугарите се сиромашни, и Србите и Албанците, и Романците....и многу други па луѓе патуваат.
Не може да има трансформација преку ноќ, ете да се обогатиме па од еднаш сите да летаме. Тоа е процес, кој вклучува и градење на култура на летање а ова е добар чекор во тој правец. Голем дел од оваа статистика се секако туристи, имаме + од 400.000 патници за само неколку години. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
pbanks, te razbiram sto sakas da kazes, no tvojot optimizam ne e bas realen. Imame rast na patnici i toa e za pozdravuvanje, no sporedbite koi gi davas se daleku od korektni. Brojot na ziteli igra golema uloga, a da bidam dokraj iskren, osven Romanija i Albanija, site ostanati imaat povisok standard.
|
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Денко, Јас имам голем број на пријатели/познати кои почнаа веќе нелколку пати годишно да ги користат поволностите на нискобуцетните компании па си тераат продолжени викенди по евроски дестинации. Во прилог на ова е секако и укинувањето на визите. Но она што е исто така важно е и дека летањето е двонасочно. Со додавањето на Скопје на листата на ВизАир, не е мал бројот и на посетители на Скопје од овие дестинации. Пред 1 месец на Матка се запознав со група млади англичани кои беа дојдени на викенд во Скопје со Виз.
|
|
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Всушност Романија има повисок стандард од сите тука набројани земји и се согласувам со ставот на Пбенкс. Можеби дефицитот на традиционалните компании ми смета баш бидејќи долго време ги немаме и сметам дека е крајно време да дпјдат, но разбирам дека ова е долг процес на отворање на Македонците кон летање и викенд туризам.
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Za zapadna Evropa ne mi kazuvaj. Gledm odbliku i mozam da kazam deka eden germanski Student leta poveke od bilo koj vraboten Makedonec vo visovo obrazovanie. No ne znam dali ti e jasno deka samo 10% od naelenieto moze da si dozvoli prololzeni vikendi niz evropskite gradovi. Da te podsetam deka zboruvame za makedonski vikend turisti i "gastarbajterski" linii. Ne e sporno deka ke se najdat i vikendasi so avionite na Wizzair, no sustinata e deka Wizzair nema nikogas da leta kon Riga, zatoa sto ima makedonskite turisti zemaat Golem zamav?! Sto vikas Andrej?
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
WizzAir е најдоброто нешто што му се случило на SKP кога и да е.
За цени не правам муабет, исто и тоа дека е скапо македонец со просечна плата да замине на 3 вечери во некој западно европски зград. Чисто за споредба, пред некој ден бев до Банско (2 лица со автомобил)за гориво и патни трошоци дадовме по 25 евра. Спиење во хотел по 20 од вечер по лице. За 6 дена одам за Милано по којзнае кој пат. Повратна авио карта 15 евра. Спиење по 20 евра во хотел со 3 ѕвезди. Разлика? Не е до цените туку до културата е, менталниот склоп на македонецот дека е скапо да се лета на запад. Стискам палци Wizz во иднина да додадат уште некоја линија ![]() А дај боже да имаме клиентела за да привлечеме некоја реномирана авио компанија па да се подигне и рејтингот на тоа поле. Edited by alexsend - 07-Nov-2013 at 17:20 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
И што ако се 10%? Тоа се 200.000 луѓе. Што има врска дали се 10, 20 или 40%, битно е има пазар и тој се развива. |
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
Se sekavas li kako pocna muabetov? Nekoj spomna deka Wizzair leta samo gastarbajterski destinacii i deka retko koj ke trgne na turizam vo Milano... Toa odprilika e taka i tuka nema nisto sporno ili cudno, isto kako sto nema nisto sporno i cudno, vo tie letovi na Wizzair da se sretne i po nekoj makedonski turist. Sustinata e vo toa deka makedonskite turisti ne se tie koi odreduvaat nova destinacija... ete toa bese celiot muabet.
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Auuuu ocigledno nekolku clena od forumot tonat vo nivniot skepticizam i ocaj deka nisto ne cini, zatoa kulturno ve zamoluvam dajte fakti kako vprocem jas sto go pravam vo moite postovi so brojki i osvrdnuvanja i ve molam .........
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Добро сега не се сите линии на Wizz гастербајтерски. Иако во околината на Милано и Венеција има голема концентрација на нашинци кои таму живеат и работат сепак тоа се два светски афирмирани градови. Лондон исто.
Повторно ќе ви напоменам дека Бергамо може да го користите како трансфер без никаков поголем проблем, од истиот аеродром RyanAir опслужува можеби 50 дестинации. Edited by alexsend - 08-Nov-2013 at 12:30 |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Пред некое време забележав нешто чудно па го сликнав но еве дури сега го објавувам.
Пронајди го натрапникот. ![]() Што е работава, грешка некоја (4ти ред)? |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Малев???
|
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Ова е моја прва средба со откажан лет од Wizz.
Наидов на оваа слика на ФБ и не знам која била причината за откажување. Патници, лошо време... ![]() |
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
bez trvozenje, toa bese poradi popladnevnoto docnenje na toj datum na avionot na wizz koj doagase od ajnthoven i poradi dotcnoto doaganje vo sk, letot bese otkazan i se realizirase drugiot den rano nautro so drug avion od bazata na wizz od budimpesta !!!!
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Danndy ![]() Senior Member ![]() Joined: 03-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 410 |
![]() ![]() |
И како тоа Малев летал од СК? Нели не постои више...
|
|
Traveling.
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
FlyDubai na SKP
1. ![]() 2. ![]() 3. ![]() 4. ![]() 5. ![]() 6. ![]() |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Во Македонија со години нема авиокомпанија
Се турка идејата за формирање домашна компанија Две странски компании се заинтересирани за вклучување во проектот за формирање нов македонски авиопревозник, што пред извесно време го најавија домашните воздухопловни власти. Во Агенцијата за цивилно воздухопловство (АЦВ) велат дека поради принципот на деловна тајност не можат да ги обелоденат имињата на компаниите. Оттаму упорно ја туркаат идејата за формирање македонска авиокомпанија, за да се поправи дваесетгодишното негативно искуство на постоење на дури 10 македонски авиокомпании, од кои не остана ниедна, како и ниеден воздухоплов, ако не се смета владиниот, кој служи за превоз на државни функционери. - Станува збор за европски компании, при што од едната добивме само писмо за интерес, а со претставници на втората веќе имавме и состанок. Сѐ уште е рано да ги откриеме нивните имиња зашто сме обврзани со принципот на деловна тајност, на кој инсистираат тие во оваа фаза од разговорите. Едната компанија е реномиран, познат и признаен авиопревозник во Европа, а другата практично е финансиер што би сакал да почне да се занимава со авиобизнис - вели Дејан Мојсоски, директор на Агенцијата за цивилно воздухопловство. Не се предвидува нов национален авиопревозник Тој додава дека двете компании искажале подготвеност за заедничка понуда на услуги на македонскиот авиопазар. - Тоа покажува дека и ние имаме интерес за реализација на овој проект и сега оставаме на инвеститорите да се одлучат, откако се разбира убаво ќе го проучат авиопазарот во Македонија - вели Мојсоски. Разбирливо, најавите на воздухопловните власти за формирање нова македонска авиокомпанија веднаш ги распламтеа дилемите дали тоа ќе биде национален авиопревозник и колку ќе чини ваквиот проект. - Во Националната стратегија за воздухопловството во Македонија не се предвидува национален авиопревозник. Ние досега создадовме услови да дојдат еден или повеќе инвеститори, да формираат авиокомпанија и да работат во согласност со светските стандарди во оваа област. Што се однесува на цената на таквиот зафат, таа зависи од два аспекта. Па така, првата солуција е доколку се купуваат воздухоплови, и тогаш таа ќе надмине 10 милиони евра, а втората е со кредити, закуп на авиони, користење обучен персонал, што веќе го имаме, при што цената е под оваа сума - вели Мојсоски, кој посочува и дека од инвеститорот и од неговата понуда, како и од пазарот, ќе зависи и кој ќе го има управувачкиот пакет-акции во новата компанија. Какви се искуствата на ЈАТ и на „Кроација ерлајнс“ Бидејќи во моментов во регионот е актуелно влегувањето на странски инвеститори во поранешен ЈАТ (сега „Ер Србија“), како и во „Кроација ерлајнс“, неодминливо се наметнуваат некои паралели и евентуално користење на нивните искуства и во нашиот проект. Македонија нема свој авиопревозник, кој би бил преземен од странска компанија. - Но затоа имаме добар и атрактивен авиопазар со милион патници и со тенденција до 2017 година да се удвои, а потенцијалот на нашите аеродроми, кои се веќе модернизирани од концесионерот ТАВ, е три милиони патници до 2020 година, се разбира, ако ја задржиме оваа динамика на пораст на бројот на патници. Со влезот на новите инвеститори во ЈАТ и во „Кроација ерлајнс“, каде што е во тек тендерот и можно е да се случи некој од „Стар-алијансата“, како „Луфтханза“ или „Аустриен ерлајнс“, да биде инвеститорот, очекуваме да настане една поконкурентна средина, во која или трета компанија ќе влезе на овој пазар, или двете ќе се борат за нашиот авиопазар - вели Мојсоски. Тој додава дека треба да се очекува сите тие да покажат интерес и за нашите интерконтинентални линии за САД, Канада и за Австралија, држави со кои токму за таа цел ние веќе ги потпишавме билатералните спогодби и меморандуми. Љупчо Сотировски, поранешен прв човек на Управата за цивилна воздушна пловидба и професор по меѓународно јавно и европско право на Правниот факултет на штипскиот универзитет „Гоце Делчев“, вели дека ЈАТ и „Кроација ерлајнс“ се национални авиопревозници, концепт за кој се залага и тој самиот. Тој укажува дека двете компании продаваат само 49 отсто од својот капитал, а дека управувачкиот пакет и мнозинскиот дел од капиталот го имаат Србија и Хрватска. - Државата мора да има постојано владение на средствата, да го има доминантниот дел од капиталот, плус постојана контрола на парите. Ние сѐ уште не сме стигнале до тоа, не сме зрели да изградиме вистинска стратегија во таа насока. Или некој ќе инвестира во тој бизнис, или во сѐ тука ќе постои државата. Не верувам дека кај нас државата ќе обезбеди доминантен пакет од 51 отсто. Инаку, денес има демократија во слободата на летањето и со концептот на заедничко небо секому се дава право за летање - вели Сотировски. Тој додава дека нашите потреби се два воздухоплови од по 110 седишта и еден помал со 70 седишта. - Немам претпоставка колку би чинел овој проект сега. Авионите треба да се стари 10-15 години, не повеќе. Потребен е национален превозник, а тоа е сѐ поизразено и поради нискобуџетните авиокомпании. Тие создаваат алијанси со националните авиопревозници, за да го окрупнуваат капиталот и сите тие успеваат така да бидат поконкурентни на пазарот. На секоја држава ѝ треба авион со свое знаме и своја ознака. Треба да се работи на тоа, зашто новата авиокомпанија ќе биде изложена на двојна конкуренција, и од нискотарифните, но и од веќе етаблираните компании и национални авиопревозници, на кои е многу тешко да им конкурираш во бизнисот што тие го водат со години - вели Сотировски. http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=111313856261&id=10&prilog=0&setIzdanie=23026 |
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
|
Tranquilis ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Nov-2013 Location: Женева Online Status: Offline Posts: 426 |
![]() ![]() |
Интересни размислувања на тема нискобуџетни компании и Wizz Air. Ова е најзрела дискусија на темата која сум ја сретнал до сега на .мк медиум. Посебно би обрнал внимание на постовите на pbanks кои се најблиску до размислувањата од оваа страна на огледалото.
Ќе пишам повеќе кога ќе најдам слободно време. Поздрав. ![]() --- Прочитав голем дел од темата и мислам дека има солидно разбирање на основите како нештата функционираат. Ако имате некое прашање на тема авио-бизнис или поконкретно Wizz Air, тука сум. Секако, имајте разбирање дека сум ограничен со договори за заштита на деловни тајни ![]() Поздрав Edited by Tranquilis - 14-Nov-2013 at 07:23 |
|
![]() |
|
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
Wizz Air се попошманија па наместо од првично планираните 7 неделни лета кон Малме ги вратија на 5 како и изминатата летна сезона...... Преостанува да сочекаме во наредниот период дали на местото наа изпразнетите два термина во понеделник и петок од 18:10 ќе следува воведување на нова линија со 2 неделни лета или ќе имаме зголемување на фрекфенцијата на летови на некои други од веќе постоечките дестинации...
|
|
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7071727374 244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |