build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Спортски
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Телеком арена (арена Филип II Македонски)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7778798081 209>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1561 Posted: 24-Apr-2010 at 14:48


Една гаража на кејот не е чичкање или некаква трагедија, туку реална потреба и најрационално, најлогично решение. Споредбата со паркирање во Дебар Маало мислам не држи затоа што нема никаква логика во тоа да имаме можност да ја направиме ситуацијата многу подобра, а сепак да ја засереме заради барокни хотели, па и други содржини (иако факт е дека се зацртани 5 хотели за кои се наметнува да бидат во духот на Скопје 2014, но дури и да беше нешто друго и поприкладно, сепак ќе беше грешка бидејќи примарно на таа локација треба да има катна гаража... а катна гаража не мора да значи дека мора да биде грда или неприкладна во некој друг поглед). Едноставно потребата налага катната гаража да биде наспроти стадионот, а сигурно не некој барокен хотел широк 10 а долг 200 метри. Мислам нема никакво претерување во реакцијата, едноставно се работи за уште еден пример на лошо планирање, мешање на работите и форсирање на концепти кои сигурно немаат урбанистичка логика.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1562 Posted: 24-Apr-2010 at 16:17
Originally posted by Buliwyf

Само ако знае некој да ми објасне,зошто екстерните столбовите на источна и западна не се паралелни со екстерните столбови на јужна и северна,туку се повеќе кон внатрешноста?
 

Ако ме сваќате што сакам да кажамBig%20smile
Ако те разбирам правилно...најверојатно е заради дилатацијата, би биле во линија веројатно кога во еден потег би се ископала јамата и биле изградени источната и западната трибина. Новите се повлечени навнатре претопставувам заради темелењето, т.е да не се поткопаат темелите на конструкцијата на јужна...

Ова е моја претпоставка, веројатно градежен инженер би имал потемелно и поелоквентно образложение...
Обликовно, според мене не е воопшто страшно, па и да не се затвори целиот подтрибински простор, а кога би се направило тоа, оваа маана воопшто нема да се забележува....
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #1563 Posted: 24-Apr-2010 at 16:36

Ти благодарам Dave Gahan на објаснувањето.

И не би било на одмет да ни образложат нешто повеќе,градежните инжинери и архитекти на форумов за конкретниов случај .
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1564 Posted: 24-Apr-2010 at 16:38
Originally posted by Cloverstack



Една гаража на кејот не е чичкање или некаква трагедија, туку реална потреба и најрационално, најлогично решение. Споредбата со паркирање во Дебар Маало мислам не држи затоа што нема никаква логика во тоа да имаме можност да ја направиме ситуацијата многу подобра, а сепак да ја засереме заради барокни хотели, па и други содржини (иако факт е дека се зацртани 5 хотели за кои се наметнува да бидат во духот на Скопје 2014, но дури и да беше нешто друго и поприкладно, сепак ќе беше грешка бидејќи примарно на таа локација треба да има катна гаража... а катна гаража не мора да значи дека мора да биде грда или неприкладна во некој друг поглед). Едноставно потребата налага катната гаража да биде наспроти стадионот, а сигурно не некој барокен хотел широк 10 а долг 200 метри. Мислам нема никакво претерување во реакцијата, едноставно се работи за уште еден пример на лошо планирање, мешање на работите и форсирање на концепти кои сигурно немаат урбанистичка логика.


Најубав стадион/комплекс во кој досега сум бил е Олимпискот стадион во Минхен. Паркинзите и станиците на јавниот превоз беа некои 10мин пешачење од стадинот (другите сали во компексот беа уште подалку).

Поентата ми е дека и на овие маркици кои се сега зацртани, гаражите сосема прикладно би си ја завршиле работата. Точно е дека нема да е крај на свет ако 1-2 локации на кејот на Вардар се пополнат со катни гаражи (кои BTW може и те како прикладно и модерно да изгледаат), но мене лично ваков распоред ми прави дури и повеќе логика со оглед на тоа дека се работи за прилично ексклузивна локација (веднаш до центарот, калето, чаршијата, градскиот парк и одозгора на кеј) која може многу поприкладно да се искористи отколку чисто за паркирање. Паметен развој на тој дел од кејот ќе биде битен и за катните гаражи, кои доколку би зависеле само од исполнетоста на стадионот, многу бргу ќе станат запуштено ругло.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1565 Posted: 27-Apr-2010 at 04:49


Го ѕирнав олимпискиот во Минхен на гугл рт. Единствено нешто што ги одвојува паркинзите од стадионот се други спортски терени, што е прифатливо. Друга работа е што паркинзите се чисто површински и на огромен простор, па затоа од некаде е далеку да се стигне до стадионот, но има и делови каде што стадионот е доста блиску до паркинзите (100m). Значи работата е релативна, а сепак од најодалечената точка на тој паркинг пешачката дистанца е колку од најблиската точка на нашата катна гаража.

Во секој случај погрешно е да се прават споредби со поединечни примери. Сигурно дека од пример до пример има различни специфики и дека можат да се најдат стадиони со подалечен или неадекватен паркинг. Но зошто ние кога имаме можност да не ја направиме работата како што треба...



Originally posted by pbanks

мене лично ваков распоред ми прави дури и повеќе логика со оглед на тоа дека се работи за прилично ексклузивна локација (веднаш до центарот, калето, чаршијата, градскиот парк и одозгора на кеј) која може многу поприкладно да се искористи отколку чисто за паркирање
И мене не би ми било толку мака (сепак би ми било, само не толку многу), доколку просторот беше прикладно испланиран, па макар со иста локација на катната гаража. Ама реалноста ја знаеме и џабе е да се лицитира со хипотетички сценарија. Таму се зацртани 5 хотели во низа (еве и нека не бидат барокни, макар тој услов е најавен), а хотелот што го има земено местото на катната гаража е со бизарни димензии 200 метри на 10-тина метри. Тоа е тоа што го имаме, а не некакво поинакво прикладно пополнување на просторот.

Не дека сум толку убеден дека хотеливе ќе се изградат, само укажувам на уште еден случај на лошо планирање. А мислам и дека е јасно од која матрица произлегоа хотеливе, затоа што сигурно ова не е дело на урбанист, така да навистина не гледам простор за некаква легитимна логика на која се темели овој план.
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #1566 Posted: 27-Apr-2010 at 10:26
Originally posted by Cloverstack


А мислам и дека е јасно од која матрица произлегоа хотеливе, затоа што
сигурно ова не е дело на урбанист, така да навистина не гледам простор
за некаква легитимна логика на која се темели овој план.


Па не дека не е дело на урбанист, ама е на некој со не баш добри намери. Мислам дека многу потемелна анализа на темава стои на овие 2 страни на форумов отколку некој дека се потресол тоа да функционира во реален свет. Не знам за паркинзите, ама и за олимпискиот и алијанц врската со метро станицата е на некои 5-10 мин. одење што веројатно за некој што се потегнал да седи 2 саати надвор, да скока, пее, пцуе не е ништо, со тоа што секаква споредба со тие објекти ми е некако несоодветна...многу веројатно е на таа површина да видиме уште некоја барокна „зебра“ и ние да и се чудиме со прстот во уста...

Off-topic малку, со извинување, Clover, вода стои, ти не стоиш...браво за постов у 5:49
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #1567 Posted: 27-Apr-2010 at 10:57
Луѓе да се разбереме. Не поджувам линија на барокни "зебри" ( @ Gahan) покрај кеј. Само велам да немаме затворен ум во однос на дискусии за можеби посоодветна организација на тој простор.

Повторувам, што ќе биде со тие силни катни гаражи 360 дена во годината колку што стадионот најчесто зјае празен? Голем е потенцијалот да се претвори во едно ругло залепено за кеј кое ќе стане собиралиште за се и сешто. Затоа мислам дека осмислувањето на тој простор треба да биде на начин да се донесе поголема динамика во текот на целата година. Тоа нема да се создаде секако со 4-5 хотели залепени еден за друг.

Е сега во една таква комбинација повторно мислам дека не пречи гаражата да е во заден план. Еве сега пресметував доколку е залепена за идниот пешачки мост до рампите на јужна трибина има нешто повеќе од 200м одење а доколку е во задниот дел (како што е на ДУПот) 450-500м.

На брзинка отрчав и до Олимпискиот стадион до Минхен. Точно е сум помешал на која страна се паркинзите (одавна бев таму), колку што мерев просечно растојание до некој влез на стадионот е 300м од паркинзите. Од метро станицата пак, која е залепена до фабриката на BMW, има 850м пешачење.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1568 Posted: 27-Apr-2010 at 13:36
Да не се работеше за барокни хотели може и немаше сега тука да читаме залагања дека требало покрај кеј да има катни гаражи. Онаа закрвеност против барокниот стил што се форсира не очекував дека ќе дојде до степен да предизвикува ограничување во размислувањата па сакајќи да го негираме барокот, дополнително читаме негирање и на функциите на тие објекти. Штомислите, дека ако се катни гаражи нема да бидат барок?! Па подобро хотел во барок одколку катна гаража. Или обратно д го преформулирам прашањево, по која логика катната гарања ви е гарант дека ќе има модернистички објект покрај кеј?

Скоро имав можност да видам како оди оваа работа за утакмица на Camp Nou во Барселона. Стадионот е прилично во центар. Не толку центар, но доволно навлезен во урбаното јадро на градот. Околу видов една катна гаража, колку беше голема незнам, но сигурно неможе да опслужи цел стадион. Има неколку паркинзи околни и дополнително видов дека некои пошироки околни улици и булевари се претвораат во паркинзи и функционираат на принцип така што од едниот крај доаѓаат автобуси и компактно го пополнуваат булеварот, измеќу има простор само луѓе да поминат и после во одредено време мораат да го напуштат паркингот зашто инаку другите автобуси позади нив нема да можат.
Back to Top
zokidac View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2009
Location: MKD
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote zokidac Quote  Post ReplyReply #1569 Posted: 28-Apr-2010 at 19:29
Денешни слики: 28 Април

Работнички - Брегалница 3-0 (кадети)

Запад

1


2


извор: FC Rabotnicki

http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=165153&id=59502987869




Edited by zokidac - 29-Apr-2010 at 11:46
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #1570 Posted: 28-Apr-2010 at 22:11
Браво zokidac за редовниве тури Thumbs%20Up.
 
Долу од терен веќе се познава дека добива на висина Naughty 
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #1571 Posted: 29-Apr-2010 at 21:56
Се согласувам дека локацијата и оддалеченоста на катната гаража од стадионот е во ред ...се работи за некои 300 метри пешачење што е еднакво на 3-4 мин ...ако тоа е далеку тогаш незнам што е блиску

Edited by Zoc - 29-Apr-2010 at 21:57
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1572 Posted: 30-Apr-2010 at 17:49
Originally posted by lslcrew

Да не се работеше за барокни хотели може и немаше сега тука да читаме залагања дека требало покрај кеј да има катни гаражи. Онаа закрвеност против барокниот стил што се форсира не очекував дека ќе дојде до степен да предизвикува ограничување во размислувањата па сакајќи да го негираме барокот, дополнително читаме негирање и на функциите на тие објекти. Штомислите, дека ако се катни гаражи нема да бидат барок?! Па подобро хотел во барок одколку катна гаража. Или обратно д го преформулирам прашањево, по која логика катната гарања ви е гарант дека ќе има модернистички објект покрај кеј?

Скоро имав можност да видам како оди оваа работа за утакмица на Camp Nou во Барселона. Стадионот е прилично во центар. Не толку центар, но доволно навлезен во урбаното јадро на градот. Околу видов една катна гаража, колку беше голема незнам, но сигурно неможе да опслужи цел стадион. Има неколку паркинзи околни и дополнително видов дека некои пошироки околни улици и булевари се претвораат во паркинзи и функционираат на принцип така што од едниот крај доаѓаат автобуси и компактно го пополнуваат булеварот, измеќу има простор само луѓе да поминат и после во одредено време мораат да го напуштат паркингот зашто инаку другите автобуси позади нив нема да можат.
Како да не си прочитал ништо. Тенденциозно ја изместуваш дискусијата во правец на барокот. Тој е само јаготка на шлагот и нема врска со организацијата на просторот. Тоа што го кажуваш во тој смисол не прави никаква логика, но сепак нема да ти реплицирам на тврдењата, бидејќи како што кажав, тие се само изместување на дискусијата.

Што се однесува до Camp Nou, каква врска имаат нивните паркинг состојби со нашиот стадион? Зарем треба да ги прекопираме? Они таму си имаат специфични околности и заглавиле како што заглавиле.
Ние имаме празен простор за елегантно решение. Зошто да ставаме трн во здрава нога?


Originally posted by Zoc

Се согласувам дека локацијата и оддалеченоста на катната гаража од стадионот е во ред ...се работи за некои 300 метри пешачење што е еднакво на 3-4 мин ...ако тоа е далеку тогаш незнам што е блиску

300 метри е за летање Big%20smile
За пешачење е 500 метри помеѓу најблиските точки на стадионот и гаражата. Навистина тоа само по себе не е трагедија, ама трагедија е кога ќе се земе во предвид зошто и како дошло до таков урбанистички план и дека има слободен простор сето тоа да се организира многу поинаку. Како по обичај од готово правиме вересија и после се тешиме дека не била голема вересијата...


Туку еве вчерашен фото апдејт:

1
Нов момент, поплочиле долу околу северна


2
СЕВЕ?
Што Севе? Северина ли???
Па бива ли до толку да се дебили бе!
„Нетрпеливо“ ги очекувам таблите ЗАПА, ИСТО и ЈУЖН  Bash Bash Bash Bash Bash


3


4


5


6


7


8


9


10


11

Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #1573 Posted: 30-Apr-2010 at 18:32
За онаа таблата "СЕВЕ" мислам дека не е наместена цела...најверојатно ќе има уште делови, затоа што гледам едни како држачи десно,а башка има и мајстори што работат нешто баш таму.Можеби ќе биде испишано по цела должина на влезот "СЕВЕРНА ТРИБИНА".
Иначе стварно е дебилно вака да остане...

Edited by Zoc - 30-Apr-2010 at 18:40
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1574 Posted: 30-Apr-2010 at 18:48
Решението од Camp Nou го дадов само за споредба не како врвно совршено решение што мораме беспоговорно да го имплементираме. Имаме простор за маневрирање колку сакаме и треба на време да го искористиме.

А за ова СЕВЕ на слика 2 се гледа дека си ги фатил на сред работа, има 7 столбови, а таблата е заварена само до 4-тиот. LOL Poke
Back to Top
zokidac View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2009
Location: MKD
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote zokidac Quote  Post ReplyReply #1575 Posted: 30-Apr-2010 at 18:52
super sliki cloverstack


jas vo poned imam nesto rabota sk pa mislev da udram nekoja fotka ama si me pretrkal
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #1576 Posted: 30-Apr-2010 at 19:00
Zoc, lslcrew,
дечки очигледно сте во право за таблата. Јас ептен на краток фитиљ сум, премногу често се прават необјасниви глупости па не ми останало многу доверба за вакви работи... 

Big%20smile
Back to Top
theMac3donian View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 30-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote theMac3donian Quote  Post ReplyReply #1577 Posted: 02-May-2010 at 03:12
За паркингот незнам што да кажам ама ЕмСиЏи (Melbourne Cricket Ground) користи дел од парк (Yarra Park) за кога ќе има некои големи настани. Јас колата ја паркирав сред парк, на трева, што за мене е многу глупо решение, ама така си ја наредиле луѓето... кој сум јас да се бунам.

Инаку добро напреднува цела работа, ме бендисува... само ќе треба да го дочекаме крајниот резултат... а до тогаш може ќе има многу причини да реагираме како Кловерстак.

Поз. Thumbs%20Up
(НУ)МНМБЗДИСМНВИМНЖНКР
Back to Top
Cibi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 167
  Quote Cibi Quote  Post ReplyReply #1578 Posted: 02-May-2010 at 09:19
ama ocigledno deka ke pisuva severna tribina , ti ne si gi ostail ni da ja dopraat vednas gi kritikuvas , nemoj taka
Back to Top
Buliwyf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Mar-2010
Online Status: Offline
Posts: 473
  Quote Buliwyf Quote  Post ReplyReply #1579 Posted: 02-May-2010 at 10:14

Кој знае со ќе пишува,не е на човек да му се замери.Не ме чуди и ако пишува "севе трибина".

Него таблите се најмал проблем,нека оди се како шо треба со трибините,дp е се потрошен материјал и пролазна ствар.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #1580 Posted: 02-May-2010 at 14:31
Паркирањево е многу специфично за стадиони и скоро да нема простор да се каже најпрактично, или па некое стандардно решение. Скоро секаде се работи со некои импровизациони решенија па околни паркови, улици, шеталишта се користат како паркинг. Е сега треба всушност да заклучиме што ние сакаме да направиме и да добиеме како паркинг решение за стадионот и колку комоција сакаме. Главен проблем кој се јавува со стадионите е што се активни десетина дена во годината и тогаш е гужвата. За десетина пати годишно не се исплати да се гради некоја катна гаража или да се инвестира во паркинг простор во било која форма, ако намената му е десет дена годишно. Ако сакаме крајна комоција можеме да изградиме катна гаража во непосредна околина (преку Вардар) со неколку илјадници возила и за скоро за секое сточе по едно паркинг места. Ако сакаме од друга страна најефтино можно решение нема ништо што да градиме па нека биде оставено кој кај се снајде. Паркинг просторот околу стадионите од секогаш бил прашање на компромис или подобор кажано прашање на баланс на сите параметри. Никогаш нема апсолутно решение.

Затоа за нашиот стадион како најдобро решение ми изгледа доколку се направи катна гаража преку Вардар со тоа што таа катна гарања би била секојдневно пополнувана од нововработените во новиот подтрибински простор од новите три трибини како и дополнителни посетители на тој простор, и дополнително плус уште фазла паркинг места. Проценка колу тоа е вкупно ни од приближно неможам да кажам. Е сега за утакмиците кои се претежно навечер таа катна гаража би била 90 посто празна и ќе служи за стадионот. Не дека би била некоја голема инјекција, ама од друга страна нема шанси да се најде инвеститор за катна гаража, а па со државни пари и тоа е лудо да го градиме.

Така да среднорочно решние ни е асфалт на нивите преку Вардар и можеме капа да накривиме додека не почне да се развива тој простор тамо. За после тоа мораме да мсилиме како да обезбедиме сериозна проточност на лиците околу стадионот и во најголеми гужви да може автобуси да проаќаат и да имаме здрав систем на јавен превоз што ќе ја намали потребата од паркирање воопшто. А и тоа што ќе мора да се паркира да не биде драстично повеќе од тоа што и сега паркира.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7778798081 209>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.990 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.