Гаражни објекти (општо) |
Post Reply | Page <1 678910 36> |
Author | ||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #141 Posted: 01-Nov-2010 at 19:15 | |||
Еве за што се работи
http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1097&PID=68045#68045 Edited by Cloverstack - 01-Nov-2010 at 19:16 |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #142 Posted: 03-Nov-2010 at 07:15 | |||
Сакав да одговорам во врска со дискусијата што ја отворивте за катната гаража до НЛБ Тутунска (http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=64&PID=79693#79693), па ми излезе поопширен пост за поопширниот проблем. Еве ќе ја продолжам дискусијата тука.
Па очигледно ќе го почекаме оној момент кога паркинг место ќе стане пазарно атрактивен производ. Па ќе се отворат "супермаркети" со "сталажа" повеќе паркинг прстор, а "стажала" помалку деловен. Ќе продаваат слободно паркинг место. Е сега во нормално (по дефиниција и пракса утврдено социјал-капиталистичко) постои една финта и се вика субвенција. Тоа се користи во случаеви кога владата ќе утврди дека некој сектор е пазарно неатрактивен, а пожелно е да биде приватно-стопанисуван. Па тогаш се користи субвенција. Сите правила и прописи донесени кои драстично се косат со природните текови, паѓаат во пракса. ДУП-овите се такви правилници од кои секој стопанственик ќе се обиде да отстапи од градење "супермаркет" во кои ќе продава ефтина стока. Ние можеме на глава да застанеме тука, ама тоа нема да се смени. Го кажав тоа вчера, еве сега пак. Во политика кога викаш во нервоза вака неможе, изброи до десет ќе видиш дека можело. Можеме ние на секое пренаменето паркинг место во деловен простор да кинеме живци, ама тоа нема да се смени. Секогаш корупцијата и природната нормална желба за конкуренција ќе го направат тоа некаде. Ако не центар на друго место. Ако не во Центар сега, покасно. Плановите за центарот на Скопје се пример дека не се има направено никаква студија на пазар, дека не се испитани процентуални потреби за застапеност, соодноси деловен простор, комерцијален, стамбен, паркинг и секаков простор и дека се е тоа така одредено ѓутуре која зграда што ќе биде. Секој план од кој што произлегол барем еден пренаменет објект, сноси дел од "вината" и урбанистот, а не само властите. За жал во Македонија голем дел од урбанистите не разбраа дека работата им е да воведат ефикасност и прави градежни линии, а не да се обидуваат да внесат сопствени идеи во туѓите животни текови и покрај тоа што мислат дека дипломата од факултет треба тоа да им значи. Тоа е тоталитарно да се размислува во правец своите идеи да се наметнат на туѓите животни текови. Еден пример-аналогија да биде појасно за што зборува. Да речеме се гради еден трговски центар и инвеститорот решил да ги распродаде дуќаните. Е сега за еден дуќан му паднало фикс идеја дека тоа мора да биде јајчара. Ама од јајчара не се живее ако покрај себе има атрактивни бутици на познати брендови. Секој што ќе го купи дуќанот ќе си бара начин да стане ист како и соседните. Е сега ако тој трговски нема паркинг место, целиот во комплет ќе му опадне популарноста до степен да кога некој од сопствениците ќе се реши подрумскиот дел што бил непрофитабилен супермаркет да го направи профитабилен паркинг. Уште три поенти. Првата е дека можеме слободно да претпоставиме дека маркица за катна гаража е начин да се продаде атрактивно градежно земјиште за поефтина цена, затоа што градежно земјиште за катна гаража не достигнува многу високи цени, а потоа се пренаменува. Односно имаме класични случаеви на злоупотреба, што е и злоупотреба за службена позиција и ланец во кои влегол секој еден вработен од општините макар и со негово незнаење, врзан е во таква шема. Втората е дека голем дел од населението, не по негова воља и вина, сеуште не ги разбира овие текови, сеуште не е доволно пазарно тренирано и размислува со една нога некаде пред дваесетина години, за што слободно можам да се посомневам дека намерно е неедуцирано од политичките кругови кои ловат маркици за "катна гаража" во матно време. И третата поента со две подпоенти е дека владата со изградба на осум државни катни гаражи прави повеќе потег во социјална политика одколку во урбанизам што нас како граѓани ќе ни се одрази со поголема комоција во паркирање. Овој потег по својата природа е најискрени и најдобронамерен и одстапува за стоосумдесет степени од се што предходно сме знаеле за катни гаража во Македонија. А втората подпоента е дека за неколку години ќе го одложи доаѓањето на онаа пазарна граница кога паркинг просторот ќе стане атрактивна стока за продавање, што на некој начин објективно гледано не е здраво за капиталистичкиот живот чии што природни текови и придобивки упорно ги перцепираме како грешки и им влетуваме со клизачи. Од друга страна субјективно гледано како паркирач ќе ми биде супер со поголема комоција. Edited by lslcrew - 03-Nov-2010 at 22:09 |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #143 Posted: 08-Nov-2010 at 13:11 | |||
Незнам зашто во текстов преовладува некоја жичка на сомнеж и тенденција да се прикаже дека тоа е нешто лошо што се зголемила катноста на катната гаража, ако стварно веќе биде катна гаража. Текстов највеќе го пренесувам за веста за намерите на Карпош да гради катни гаражи, што мислам дека досега не сме имале информација. Поздрав за намерите. Администрацијата и појавата на четврти или петти државен субјект што во скопје стопанисува државни паркинзи само говори за неорганизираноста на градот како целина и колку на Скопје му е итно потребна централна администрација и централен буџет. |
||||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4078 |
Quote Reply #144 Posted: 08-Nov-2010 at 13:20 | |||
Go pozdravuvam odlukata od 3 vo 9 kati!Zosto ne, mislam deka treba da ja nudime visocinata, pa i normalno deka kje ima povekje parking prostor!Sto e vazno, da ne bide grda, znaci da ima nekakov stil, mozebi da se vklopuva so nova makedonija ili ik banka, no togas bi izgledal kako tc zebra??!
|
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #145 Posted: 08-Nov-2010 at 14:30 | |||
Ако добро разбрав: 7,6,5,4,3,2,1,0,-1,-2 (10 нивоа за паркинг) Од 10 нивоа за паркинг извлекоа само 200 паркинг места? Проста математика кажува дека требало да има барем 280... |
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #146 Posted: 08-Nov-2010 at 15:07 | |||
Минусирај столбови, пристапни рампи, коридори за движење на катовите и потоа подели со 5х3=15 метри квадратни. Минус влез/излез од гаражата, лифтови, технички простории. Нензма точно колку излага, само го пишав ова да не си испуштил нешто.
|
||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #147 Posted: 08-Nov-2010 at 16:55 | |||
јас тргнав од тоа дека, ако првичниот план со трокатна гаража (претпоставка 2надземни+приземје+ 2 подземни) имала 140, тогаш на едно ниво доаѓаат по 28 коли. Бидејќи бројот на нивоата е зголемен за 5, додадов уште 5х28, онака ептен проста математика. Така пресметано се добиваат 280 места. Е сега, дека поради големината на зградата и машинските соби можат туку така да се изгубат 80 паркинг места (еквивалентно на 3 ката) ми е несфатливо.
|
||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #148 Posted: 11-Nov-2010 at 15:13 | |||
|
||||
S.P.Q.R.
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 212 |
Quote Reply #149 Posted: 19-Nov-2010 at 22:50 | |||
Еве го теренот каде што ќе се гради новата катна гаража во Прилеп
01. 02. 03. |
||||
Македонија е во дилема дали да одбере ужас без крај или ужасен крај
|
||||
goce2009
Newbiе Joined: 05-Jan-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply #150 Posted: 27-Nov-2010 at 19:11 | |||
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #151 Posted: 10-Dec-2010 at 16:09 | |||
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #152 Posted: 10-Dec-2010 at 16:10 | |||
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #153 Posted: 14-Dec-2010 at 12:26 | |||
|
||||
my Macedonia
Senior Member Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4078 |
Quote Reply #154 Posted: 16-Dec-2010 at 22:01 | |||
Edited by my Macedonia - 16-Dec-2010 at 22:02 |
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #155 Posted: 16-Dec-2010 at 23:36 | |||
Која гаража на мито хаџивасилев јасмин освен онаа после новамакедонија и онаа кај цветен пазар што треба да биде. Ама ни кај двете немаше избрани решенија за барокни фасади. Кај треба да е ова?
|
||||
toasumjas
Senior Member Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
Quote Reply #156 Posted: 17-Dec-2010 at 08:43 | |||
Оваа е кај цветен пазар и е свртана вертикално односно со краевите кон М.Х.Ј и Јужен Булевар. Се пруиметува по црвената кула во позадина.
|
||||
gorco
Senior Member Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply #157 Posted: 17-Dec-2010 at 09:28 | |||
Има една локација позади Цветен Пазар, што е веќе оградена.
Дали некој знае нешто повеќе ? |
||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #158 Posted: 17-Dec-2010 at 21:06 | |||
Каде точно е оградено? Ако почнале да оградуваат баш кај цветен параз, тогаш мора да е за овој проект: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1095 А ако е помеѓу цветен пазар и подвозникот, тогаш е за катнава гаража. Патем, немам ништо против онаков „барок“. Мислам дека е малку екцесивно ваква фасада за катна гаража, но тоа на страна, впечатокот ми е позитивен. Туку приметувате ли на најгорниот кат има некаква силуета на човек обликувана во фасадата. Што е па сега тоа? ----------------------------------------------- Еве и една денешна вест од општина Аеродром Локацијата е оваа: 41°59'3.26"N 21°28'22.21"E
|
||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #159 Posted: 18-Dec-2010 at 01:44 | |||
Мене овој монтажен паркинг ми изгледа дека е монтажен само колку да биде монтажен, а не дека стварно има потреба од тоа. Па зашто е таа трева тамо, за кога ќе има потреба да се пренамени во што треба. Чисто е некоја мамка колку ете дека нешто ново се носи а не дек стварно имало до толку теснец со простор и сега мора да идеме во висина. Во Капиштец оној е сосема оправдан, овој тука не.
|
||||
Makedonij
Senior Member Joined: 08-Apr-2009 Location: Celje - Виница Online Status: Offline Posts: 2185 |
Quote Reply #160 Posted: 22-Dec-2010 at 15:21 | |||
Подземната гаража- стихијно решение без соодветни студии
Со нацрт планот со кој се опфаќа дел од централното градско подрачје, поточно опфатот Табана се предвидува изградба на подземна гаража, која според локалната самоуправа, во голема мера ќе придонесе за намалување на сообраќајниот метеж. Во подземната гаража би можеле да се паркираат минимум 400 возила. Со ова решение ќе се избегне хаосот кој се случува особено во летниот период, беше истакнато од страна на Зоран Шикалески, раководителот на Одделението за комунален развој и патишта, при презентацијата на оваа идеја. Изградбата на подземната гаража е капитална инвестиција на која и недостасуваат поопширни студии во однос на противпожарната заштита, асеизмиката, социо- економски и демографски студии без кои не може да стане збор за еден ваков проект, вели архитектот Горан Патчев, од охридскиот Завод и музеј. Ваквиот став го дели и дипломираниот архитект Маридеја Петрова која смета дека подземната гаража е утопистичка визија која не се базира врз соодветни изготвени студии, како што се гео- морфолошките. Знаеме дека теренот каде се планира изградбата на гаражата има многу слаба носивост и подземни води кои не би дозволиле таков притисок. Ако се пристапи кон градењето, центарот на градот најмалку десет години ќе биде едно големо градилиште со раскопани тунели и за тоа време ќе стагнира развојот на градот, што би претставувало деградација кон сопствените граѓани. Такви стихијни решенија, поради краткорочни интереси, треба да се избегнуваат. Тие треба да се засновани врз претходни научни студии и анализи кои ќе донесат исправни решенија и бенефит за новите генерации, вели Петрова. Подземната гаража е само една од визиите на локалната власт за решавање на сообраќајниот хаос. Во текот на изминатите неколку години веќе имавме можност да слушаме најави за изградба на неколку катни гаражи низ градот, чија реализација секако би била многу поедноставна и пореална, споредено со изградба на подземна гаража до самото езеро. http://ohridnews.com |
||||
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
|
||||
Post Reply | Page <1 678910 36> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |