[А4] Блаце - Ново Село (струмичко) |
Post Reply | Page <1 6789> |
Author | ||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #141 Posted: 11-Oct-2013 at 14:07 | |
Ova eventualno nekade pomegu Novo Selo i granicniot premin?!
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #142 Posted: 02-Nov-2013 at 20:05 | |
Незнам дали тука или во нишката од регионот е најсоодветно да се објави ова, но мислам дека поради тоа што станува збор за истиот пат само друга држава... ќе го објавам тука, а ако сметате дека треба да се премести, слободно преместете ја...
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #143 Posted: 02-Nov-2013 at 20:06 | |
ПС: Во грешна нишка првично го постнав...концесија на автопатишта... silly me
Еве го тука на место кај што треба сега... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
46&2
Senior Member Joined: 04-Jan-2008 Location: Куманово Online Status: Offline Posts: 347 |
Quote Reply #144 Posted: 02-Nov-2013 at 20:06 | |
Браво! Овие и нас не надминаа по цените за изградба, 600 милиони евра за 55км автопат (500 милиони без тунели) А каде е плус експропријацијата?
|
||
I use public toilets and I piss on the seat.
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #145 Posted: 02-Nov-2013 at 20:07 | |
Млада држава се, имаат фазла за крадење... туку ние што правиме со нашиот дел од автопатот...
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #146 Posted: 19-Jan-2014 at 11:48 | |
Ќе се гради автопат Скопје – Блаце
Министерството за транспорт и врски потпиша договор со меѓународната финансиска институција ИФЦ, која треба да ја изготви документацијата за објавување на тендер за давање под концесија на автопатот Скопје-Блаце. Според информациите на Фактор, договорот е потпишан во текот на вчерашниот ден со ресорното министерство за тарнспорт и врски и . Тендерот за избор на концесионер се очекува да биде објавен по завршувањето на претседателските избори. До преминот Блаце треба да се изградат 13 киометри пат, а концесијата најверојатно ќе се понуди на 35 години. „Со изградбата на оваа делница автопатски ќе се поврзе Скопје со границата со Република Косово. Трасата почнува од Обиколницата на Скопје и се движи кон границата со Косово кај Блаце. Патниот правец е со вкупна должина од 13 километри и претставува дел од главната рута од Скопје до Приштина. Вкупната ширина на патот е предвидено да биде 27,4 м и тоа две коловозни ленти со по две сообраќајни ленти во еден правец по 3,75 м и по една застанувачка лента со ширина од 2,5 м, како и разделна лента помеѓу двата коловоза. Вкупната вредност на проектот е 69 милиони евра. Изградбата на овој патен правец е дел од проектот за давање на патиштата под концесија. Доколку постапката за концесија во која е опфатена и оваа делница не биде успешна т.е. не се добијат добри финансиски понуди, за изградба на делниците ќе се бараат други алтернативни начини на финансирање, пишува во програмата на ВМРО-дпмне , а како рок на изградба на проектот е наведен периодот од 2013 до 2018 година. Од другата страна пак, Косово пред извесно време ја избра фирмата што ќе ја гради делницата од која од таа страна е во должина од 55 километри. На косовскла страна ќе работи американско турскиот конзорциум „Бехтел-Енка“. Делницата треба да биде готова за 42 месеци од потпишување на договорот. http://faktor.mk/archives/92931?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=kje-se-gradi-avtopat-skopje-blace |
||
За сè има вторпат
|
||
<Fresno>
Senior Member Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1137 |
Quote Reply #147 Posted: 19-Jan-2014 at 13:05 | |
А што правиме со тие 5 км од обколницата до Момин поток? Нема ваљда Град Скопје да чекаме да ги прави...
|
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #148 Posted: 19-Jan-2014 at 13:42 | |
Не сакаат да го чепкаат најверојатно затоа што поминува низ индустриската зона и тоа ги комплицира работите...
Но можат едноставно да ја заобиколат... ама кој да мисли... |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #149 Posted: 19-Jan-2014 at 14:03 | |
Programata na DPMNE stana "sveta kniga". Koja novinarstina e toa!? Otvori partiska programa, prepisi tekstce i ete ti vest... ccc... zarem ima uste takvi sto ne im e jasno deka konsecioner za avtopatite ne se javuva?!
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #150 Posted: 20-Mar-2014 at 01:13 | |
4:32-11:05 novata delnica Radovis-Strumica, so cudna vertikalna signalizacija. Znae li nekoj dali ovie znaci se odstraneti?
http://www.youtube.com/watch?v=zKpAkL6zVEQ |
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #151 Posted: 20-Mar-2014 at 08:48 | |
Според датумот на видеото (18 април 2013 г.) можам да заклучам дека е снимено набрзо по пуштањето на делницата во употреба, а познавајќи ја македонската ажурност, голема е веројатноста вертикалната сигнализација да е останата од времето кога се вршеле градежните работи. Ама сигурно ги отстраниле после една година. Иако не би ме изненадило да го заборавиле тоа.
Edited by Џоле - 20-Mar-2014 at 08:49 |
||
За сè има вторпат
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #152 Posted: 20-Mar-2014 at 13:51 | |
Dobro nema li nadlezen "rukovodeki organ" koj vrsi primo-predavanje na patot? Neli moze toj "organ" da ne go pusti vo upotreba patot bidejki fali soosvetna vertikalna signalizacija, odnosno vo slucajov se raboti za pograsna vertikalna signalizacija sto samata po sebe e opasna za ucesnicite vo soobrakajot.
|
||
Џоле
Moderator Group Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15196 |
Quote Reply #153 Posted: 31-Mar-2014 at 13:22 | |
Скопје-Струмица
|
||
За сè има вторпат
|
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #154 Posted: 04-Jul-2014 at 14:09 | |
Samo da kazam deka soobrakajnata signalizacija koja ukazuva na gradiliste od vremeto koga se gradese delnicata Strumica-Radovis (okolu 8km) seuste ne e otstraneta.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #155 Posted: 23-Sep-2014 at 15:12 | |
Клучката и патарината кај Петровец
1 2 3 4 5 |
||
Teglarot
Senior Member Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
Quote Reply #156 Posted: 23-Sep-2014 at 16:07 | |
Настрана санирањето на асфалтот, исклучување од автопат, од лева страна, постои некаде во светов ?
Исто го има и на западниот излез на Скопје (има и вклучување од лево), кај клучката со обиколницата. |
||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #157 Posted: 24-Sep-2014 at 10:31 | |
Ова воедно ова беше кажано и во една колумна за скорешната смрт на уредникот од Фокус ако не се лажам, во сообраќајка баш тука. Нека се сети некој од вас дали со вртење лево (а со тоа и многу поостра и понагла кривина) се исклучил од автопат некаде на друго место во животот (во земји во кои се вози оддесно)? |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #158 Posted: 25-Sep-2014 at 14:30 | |
Овде не се работи за вистинско исклучување од автопат, туку за клучка помеѓу два автопати. Се разбира пожелно е и такво престројување да биде од десната страна, но доколку е оставен доволно простор за безбедно престројување и доколку сегментот е убаво означен со неопходната вертикална и хоризонтална сигнализација, не е крај на свет и доколку биде од левата страна. Во случајов сигнализацијата треба да биде подобра, но брзините после патарината се мали, а реално и не е некое нагло исклучување кон лево, туку речиси е продолжување право. Може процентуално не се премногу чести, но сепак има огромен број вакви примери по светот, вклучувајќи ги и најразвиените земји. Како најдрастичен пример се клучките од типот "Directional T", каде што не само што „исклучувањето“ е од лева страна, туку и вклучувањето на другиот автопат е исто така од лева страна:
Таму проблемите се од малку поинаква природа, а првично беше испланирана асална клучка: Кај Сарај плус има и дополнителен проблем кој произлегува чисто од закржлавеноста на мозоците на надлежните: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=693&PID=114238#114238 Edited by Cloverstack - 25-Sep-2014 at 14:31 |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #159 Posted: 20-Oct-2014 at 01:48 | |
Исклучување од обиколницата во правец кон ГП Блаце/граница со Косово.
1. 2. 3. 4. 5. |
||
jyvation
Senior Member Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4190 |
Quote Reply #160 Posted: 20-Oct-2014 at 01:49 | |
6.
7. 8. 9. |
||
Post Reply | Page <1 6789> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |