build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Митрополит Теодосиј Гологанов

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 22>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #141 Posted: 28-Sep-2011 at 19:37
Kade e ova?Da ne e slucajno vo nekoja evropska zemja??? AA ne, vo Skopje bilo ova CheersBig%20smile
Mnogu ubavo, a za funkcionalnosta, ne znam, seuste ne sum ja dobil vozackata
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #142 Posted: 28-Sep-2011 at 21:18
Да ова и за мене е изненадување, ни на крај памет не ми беше дека ќе постават физички бариери.
Е сега кој знае ќе си вози на десна лента и никој нема да го загрозува на кружниот, а кој не ќе си сврти едно кругче
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #143 Posted: 28-Sep-2011 at 21:33
Originally posted by alexsend

Да ова и за мене е изненадување, ни на крај памет не ми беше дека ќе постават физички бариери.
Е сега кој знае ќе си вози на десна лента и никој нема да го загрозува на кружниот, а кој не ќе си сврти едно кругче


неможеш да направиш цел круг во турбокружен тек.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #144 Posted: 28-Sep-2011 at 22:40
Да имаш право...малку се едуцирав сега:

*турбо кружен тек е нов вид на кружен тек кој од пред некое време почнува да се изведува во Холандија (има преку 70) и Белгија.

*во турбо кружен тек НЕМОЖЕ да се направи цел круг, лентите се физички ОДВОЕНИ и мора да одберете лента пред да влезете во кружниот тек. Целта е да се елиминираат конфликтни ситуации при менување на лентите внатре во кружниот тек. Овој креужен тек е побезбеден од конвенционалните бидејки може да се предвиди движењето на возилата.

*турбо кружен тек е дизајниран специјално за место каде главен и фрекфентен пат се крстосува со пат од помало значење, при што на главниот пат има 2 ленти за право, а на другиот една. (значи испаѓа дека релацијата треска-нова мкд. е пат со понизок приоритет)

*Има исклучоци каде што не се физички одвоени лентите внатре во кружниот. Тоа е случај онаму каде во одреден период од годината има снег и на овој начин се избегнува проблемот со чистење на снегот.

*Турбо кружен тек со 2 ленти и слободно вртење на десно (случај треска-н.м.) ја зголемува проточноста за до 20% во однос на конвенционалните кружн итекови со 3 ленти.


турбо кужен тек
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e4/Turborotonde.svg


како се вози во обичен кружен тек


пример за тоа што претставува зборот комплицирано
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Sadlers_farm_roundabout.jpg


Edited by alexsend - 28-Sep-2011 at 22:47
Back to Top
Macedonicus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Google Maps: Regional Expert

Joined: 29-May-2011
Location: Czech Republic
Online Status: Offline
Posts: 398
  Quote Macedonicus Quote  Post ReplyReply #145 Posted: 28-Sep-2011 at 22:54
одвај чекам да земам возачка
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #146 Posted: 28-Sep-2011 at 23:29
Убаво што потсети алекс со тоа снегот. Баш ме интересира колку гументите пречки ќе го преживеат чистењето снег во зима.
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #147 Posted: 29-Sep-2011 at 21:55
Само што извозив, по кружниов тек. Пуштен е до раскрсницата со Рузвелтова. МОрам да признаам дека од прв пат и јас се збунив малку со лентиве... иако добро е обележано се.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #148 Posted: 30-Sep-2011 at 15:05
Originally posted by UrbanFreak

Камо среќа да се решат другит спорни проблеми со Јужен, да се урнат Воденица, Дуомо, Македонска Куќа, да се најдат парите, нема да чини многу да се сруши кружниот тек и да се стават семафори.
Кога би се реализирал Јужен Булевар, нема да има потреба ни од семафори, затоа што улицава ќе биде еднонасочна
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #149 Posted: 30-Sep-2011 at 16:49

ВИДEO: Возачите „се заглавија“ на турбо кружниот тек


Иако неофицијално, турбо кружниот тек кај Католичка црква од вчера е веќе пуштен во употреба.

kruzen500

Првиот впечаток е дека возачите не ги познаваат правилата за возење по ваков тип на раскрсници.

И покрај тоа што се поставени сообраќајни знаци, тие не се снаоѓаат баш најдобро, но со оглед на тоа дека е нов возачите набрзо ќе научат да возат по кружниот тек.

Но дали скопјани навистина знаат да возат по кружен тек? Мислењата се поделени.

-Јас се снаоѓам, но мислам дека за другите е многу тешко. Ќе има проблем бидејќи возачите се уште незнаат на која страна да се движат.

- Ова е нешто ново и се уште незнаат да возат сите по кружниот тек, но ќе научат, не е тешко.

- Сметам дека треба да има дополнителна обука, бидејќи ова е нешто ново за главниот град на Македонија.

Ова се само дел од коментарите на возачите и граѓаните.

Турбо кружниот тек е посложен за возење од останатите, но правилата се исти и треба да се почитуваат. Возењето треба само да се усогласи со сообраќајната сигнализација.

Веќе подолго време од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот работат на кампања за едукација на возачите.

Кампањата е веќе започната во облик на прилози преку печатените и електронските медиуми.

Од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот информираат дека се планира и маркетинг кампања во која ќе се едуцираат возачите за возењето по кружните текови.

-Факт е дека возачите имаат проблем со снаоѓањето на кружниот тек, но набрзо ќе научат да возат по него, изјави за Курир, Тоше Јанев портпарол на Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот.

http://daily.mk/cluster3/a0c9c1d7955748a9e886ff95d96001f1/924999
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #150 Posted: 30-Sep-2011 at 19:26
И јас го пробав кружниот тек. Иако не сум голем љубител на кружни текови, доброто обележување, физичките бариери на овој го прават прилично едноставен за користење.

Сепак, немаше многу сообраќај, да почекаме луѓево да се навикнат дека Гологанов е повторно отворено па ќе го пробаме тогаш пак.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #151 Posted: 30-Sep-2011 at 19:32
Љубител сум на кружни токови и можам да кажам дека е ова одлично (привремено) решение кое за жал не може да го замени Јужен. Очекувам наредна година до Гоце Делчев да оди проширувањето.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #152 Posted: 30-Sep-2011 at 19:48
И јас исто сум љубител на кружи текови. Едно во дадени услови имат поголем проток на возила, друго навистина убаво изгледаат ( иако мислам дека тука треба уште да учиме од западните земји ) и трето кружните текови се побезбедни од раскрсниците. Е сега некој овде спомна дека имало и смртен случај во кружен тек. Тоа навистина не можам да го раберам , затоа што пред да влезеш во кружниот тек мора да ја намалиш брзината , а оние што веќе се во него и онака бавно возат, значи грешките се плаќат со помали несреќи. Ова намалување на брзина е многу интересно, па така во Германија се прават пред влезовите на селата вештачки острови, кои имат за улога да се намали брзината а и најчесто убаво изгледаат.
Се на се кога ќе се навикнат возачите сите ќе имат бенефит од овој и наредните кружни текови кои ќе се градат во Македонија.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #153 Posted: 30-Sep-2011 at 20:18
кој возел низ Албанија нема да има проблем со крижниот тек,таму ги има на секој чекор па и на автопати
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #154 Posted: 30-Sep-2011 at 20:32
Не знам што се крена толкава фама...
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #155 Posted: 30-Sep-2011 at 20:40
Интересно ама од видеото од курир се гледа како масовно се врши прекршување на правилото дека возилата во кружнипт тек имаат предност. Критичната точка е кога возилата забрзано влагуваат во кружниот по гологанов накај дом на печат без да гледаат или да му дадат предност на возилото од кружниот тек.
На скицата се гледа дека возлилото кое се движи по зелената линија има предност пред тие што се движат по двете црвени линии. Од видеото е очигледно дека многу возачи не ни загледуваат дали некој има во кружниот ток што има превенство туку влетуваат во кружниот како тие да ја имаат предноста.

Back to Top
ProMKD View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 244
  Quote ProMKD Quote  Post ReplyReply #156 Posted: 30-Sep-2011 at 21:31
Кружниов тек а закон решение во споредба со тоа што беше претходно. Целосен хаос! 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #157 Posted: 04-Oct-2011 at 01:08
Скопјани на поправен за возење по кружен тек


Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот со маркетинг кампања планира да им помогне на сите оние кои имаат проблем со снаоѓањето на кружниот тек


Отварањето на кружните текови на неколку крстосници во Скопје, ги збунија скопските возачи. Иако се направени за да го растеретат сообраќајниот метеж, тие се повеќе главоболка за невештите, а сликата едно возило да се движи од една во друга лента или вртејќи се во круг колку е смешна толку е и опасна.

Вакви ситоации има и на турбо кружниот тек кај Католичка црква веќе неколку дена е неофицијално пуштен во употреба. Тој, модерен како во светските метрополи со неколку правци на движење, па уште и обележен со гумени препреки на асфалтот кои поредупредуваат дека не смее да се влегува од една во друга линија за многумина се шпанско селоо. Снаоѓањето со возачката азбука не им оди добро ни со поставените сообраќајни знаци, на кои јасно се гледа како треба да се движат возачите, кој има предност...

Дел од нив велат дека лесно се снаоѓаат, но дел од нив мислам дека е многу тешко да се вози по кружен тек.
- Ова е новина е за мене, но се трудам да ги следам поставените знаци. Бидејќи по крстосницава минувам двапати на ден, на почетокот имав голем проблем, но полека учам. И покрај тоа, сметам дека е подобро да има некоја дополнителна обука, сметаат возачите.

Новата сосотојба на градските улици, будно ја следат од Републичкиот совет за безбедност во сообраќајот чија цел е подигање на јавната за културата во сообраќајот кои сметаат дека кржните текови, особено турбо кружниот тек е посложен за возење од останатите, па затоа подготвуваат да им помогнат на возачите.
- Ние веќе имаме едукативна кампања и преку спотови и флаери им помагааме на граѓаните полесно да ги научат правилата за возење по кружен тек. Но, наскоро се планира и маркетинг кампања во која ќе се едуцираат возачите за возењето по кружните текови. Но, факт е дека возачите имаат проблем со снаоѓањето на кружниот тек, но се надеваме дека со информирање преку оваа кампања тие набрзо ќе научат да возат по него, изјави Тоше Јанев од РСБСП.

http://vecer.com.mk/default.asp?ItemID=2716516877826344B2F9D3889AA08207


Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #158 Posted: 04-Oct-2011 at 02:40
„...имав голем проблем, но полека учам.“ ахм, извини, за квантна физика правиме муабет овде или? 2 од 4 пати (колку што имам поминато досега) замалку ќе се плеснев во неписмени возачи.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #159 Posted: 04-Oct-2011 at 07:55

Мене неписмени возачи редовно ми свират кога ќе застанам пред кружниот тек да испочитувам предност на возилата во кругот. Ќе потрае некое време

אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #160 Posted: 04-Oct-2011 at 08:46
Не можам да разберам зошто е направена раскрсница со семафори кај Радио-бран...џабе проширување, кружен тек кога се направи нова затка после онаа кај Веро...која е поентата една раскрсница да се напраи да биде попроточна со кружен тек, кога после 200 метри треба да дремеш на семафор!? Разбирам дека многу луѓе веќе живеат во оние напикани зградички и сакаат да си улетаат директ на главна улица, ама многу е некоректно да се врзуваат станбени улички на ваква градска сообраќајница...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 678910 22>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.