Вардарска Долина |
Post Reply | Page <1 678910 14> |
Author | |||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #141 Posted: 24-Nov-2012 at 15:19 | ||||||
U izgledu gradnja plovnog puta Dunav-Morava-VardarObjavljeno: nov 24. 2012. 14:44
BEOGRAD,
Ministar prirodnih resursa, rudarstva i prostornog planiranja Srbije
Milan Bačević izjavio je danas da postoji veliko interesovanje stranih
investitora za izgradnju plovnog puta Dunav-Morava-Vardar, na koji
Srbija čeka posljednjih 100 godina, kao i za eksploataciju uljnih
škriljaca i izgradnju gasovoda Južni tok kroz Srbiju.
Izgradnja Južnog toka ušla je u zakonom predviđeni postupak javnog uvida, koji ističe 6. decembra, a poslije toga, na osnovu urađenog nacrta zakona, će biti proglašen projektom od Nacionalnog značaja, čime se u velikoj mjeri olakšava i ubrzava sam proces početka realizacije, rekao je ministar Bačević Radioteleviziji Srbije (RTS). Prema Bačeviću, osnovni smisao čitavog postupka jeste da se izbjegnu mogući nesporazumi i kašnjenja sa projektom oko eventualnih problema u postupku eksproprijacije. Budući da je Srbija jedina na trasi Južnog toka koja taj gasovod još nije proglasila nacionalnim projektom i s obzirom da se i u javnosti čuje da Rusija ima primjedbe zbog toga što se posao odugovlači, Bačević je kazao da postoje procedure koje moraju da budu ispoštovane kako da bi energetska transverzala što prije bila proglašena Nacionalnim projektom. Ministar je istakao da veliko interesovanje za projekat
ekspoloatacije uljnih škriljaca u Aleksincu pokazuju neke kompanije iz
Narodne Republike Kine, kao i iz Estonije i Kanade. Ministar je najavio da će tender biti raspisan krajem decembra ove godine. Bačević je posebno govorio o veoma velikom projektu, plovnom putu Morava-Vardar-Dunav. Ministarstvo trenutno pregovora o stvaranju uslova za pripremu i obezbjeđivanje finansijske podrške za izradu prostornog plana. Veliko interesovanje za taj projekat pokazuju Rusija, NR Kina, Njemačka, Makedonija, Grčka. Prema ministru, do polovine 2013. biće dovedeni do kraja mnogi razgovori sa potencijalnim investitorima. http://www.capital.ba/u-izgledu-gradnja-plovnog-puta-dunav-morava-vardar/ |
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #142 Posted: 01-Dec-2012 at 02:04 | ||||||
http://arhiva.kurir-info.rs/Arhiva/2006/maj/03/V-10-03052006.shtml |
|||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #143 Posted: 01-Dec-2012 at 04:16 | ||||||
Сништа, само пусти сништа. Ова е еден од ретките инфраструктурни проекти, доколку навистина може да се нарече инфраструктурен проект, на кои се противам, од еколошки причини. Но за разлика од проектот Скопје 2014 на кој му се потсмевавме велејќи дека нема пари за истиот да се реализира, овој сон наречен Пловен Балкан не само што е скап, туку е и неинтересен за македонската страна, не само на политички, туку и на граѓански план. Било каков план за реализирање на ваквиот сон наречен Пловен Балкан би морал да подразбира масовно иселување на население по течението на тој канал, а тоа мислам дека не само Македонците, туку и Србите и Грците не би го прифатиле. На крајот на краиштата, не сме Кина, каде што над 1 милион и 300 илјади луѓе беа присилно иселени за да се изгради браната Три Клисури, а за волја на вистината, Кинезите подготвуваат нов закон со кој таквите присилни иселувања со цел оставање слободен простор за изградба на инфраструктурни проекти, ќе станат минато, па ако Кинезите можат да се навикнат на сегашноста, тогаш можеме и ние. Edited by Dexter26 - 01-Dec-2012 at 04:19 |
|||||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #144 Posted: 01-Dec-2012 at 12:47 | ||||||
се согласувам Декс,ова е премногу скапо ,така што инвестицијата неможи да се надокнади со разликата на зголемените трошоци за превоз по заобиколните правци
|
|||||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #145 Posted: 01-Dec-2012 at 21:52 | ||||||
За жал повторно автоматски негативни рефлекси. Но ако околу резервираноста која постои за остварливоста на проектот можам да имам донекаде разбирање, тогаш за тезата дека овој проект бил неинтересен за Македонија, навистина не знам што да кажам. Знам дека веќе не испрограмираа да се плашиме од крупни инфрааструктурни проекти (или уште полошо, да не можеме ниту да ги замислиме). Знам дека има и можни сериозни гео-политички препреки за реализацијата на овој проект. Но овде гледам се даваат сосема поинакви „аргументи“.
Како и да е, на претходната страница исто така ја зачна таа тема околу екологијата и јас како одговор пишав доста опширен пост. Нели би било поконструктивно да водиме вистинска дискусија и да реплицираш на конкретните аргументи кои ги наведов, наместо повторно да се лансира тезата дека проектот е еколошки неприфатлив, како да тоа е вистина сама по себе која не заслужува дискусија туку треба само да се повторува?
Но уште поважно, те молам образложи зошто пловниот пат Дунав-Морава-Вардар-Егеј според тебе е „неинтересен за македонската страна, не само на политички, туку и на граѓански план“. Што точно значи тоа? Јас напротив, мислам дека реализацијата на овој проект е од непроценливо значење за Македонија и дека всушност не ни може нешто подобро да и се случи на оваа држава во било каква догледна иднина. И ова го имам опширно образложувано на страниците на оваа нишка и не би сакал да се повторувам како папагал, туку би сакал да дискутирам. Можеби не сум во право, можеби проценките ми се погрешни итн, но посочи ми аргументирано каде точно мислиш дека грешам. Би сакал да зборуваме околу конкретни работи, а не со некакви догми. Значи прашувам, што е толку „неинтересно“ за Македонија во тоа да стане дел од еден таков стратешки еврокпски транспортен коридор, самата да добие пловна врска со отворено море плус со мрежата на внатрешни пловни патишта во западна и централна Европа, државата да стане далеку поважна во меѓународни рамки и нашата стабилност да не биде некакво маргинално прашање за големите, да добиеме огромни нови енергетски и водостопански потенцијали и успат да добиеме многу нова копнена транспортна инфраструктура итн итн... За овие и слични придобивки може да збориме многу поопширно, ако си расположен за вистинска дискусија.
Впроечем погледни ја Европа, особено нејзините поразвиени делови се прошарани со илјадници и илјадници километри канали, а и реки кои се вештачки оспособени за пловност. Најголем дел од тие канали и реки се со далеку помала стратешка вредност и економска логика од потенцијалниот пловен пат Дунав-Морава-Вардар-Егеј, па затоа не гледам зошто по дифолт баш кај нас би било неисплатливо или невозможно да се реализира таков проект. Edited by Cloverstack - 01-Dec-2012 at 22:07 |
|||||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #146 Posted: 01-Dec-2012 at 23:41 | ||||||
Кловер,во право си,кај нас во гените е влезено неверувањето на ветувањата.Ова не е од сега ова е со векови ндградувано во самите гени.Ние и да видиме нешто,прво ќе се сомневаме дека се работи за дубиоза.
Ако си живеел цело време само со ветувања за кули и градови,а во стварност живееш во сосема поинакви услови,проекти каде треба да се инвестира над 10 милијарди евра по дифолт се прогласуваат за нереални |
|||||||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #147 Posted: 02-Dec-2012 at 01:50 | ||||||
@Cloverstack
Тие негативни рефлекси следуваат по автоматизам откако ќе се земе во предвид фактот дека сонот наречен Пловен Балкан води потекло уште од доцните 1960-ти години, а до денешен ден не е превземено ништо конкретно за негова реализација. Од 1967 до 1991 година во поранешна Југославија, па од осамостојувањето на Македонија во 1991 година, па се до денешен ден, само се зборува за тој проект наречен Пловен Балкан, а не се превзема ништо конкретно со цел негова целосна реализација, па од тука следува моето лично мислење дека, барем во Македонија, никој не е заинтересиран за реализирање на таков проект, бидејќи после повеќе од 21 година независна македонска држава, сепак ни збор не сме слушнале од македонска страна за реализирање на таков проект, сите најави и планови доаѓаат од српска страна, иако за волја на вистината, доколку реализацијата на тој сон наречен Пловен Балкан воопшто започне, истата ќе мора да започне во Србија, да продолжи низ Македонија и да заврши во Грција. Секако дека прекрасно звучи транспортен пловен коридор кој ќе се поврзува со меѓународни води да поминува низ Македонија, но тој засега само замислен транспортен коридор го опфаќа речното корито на реката Вардар, која поминува низ Велес, поминува во близина на Градско, Криволак, ТЕЦ Неготино, Демир Капија, како и во близина на Гевгелија, така што било каква реализација на проектот Пловен Балкан во сегашната замисла би опфаќала сериозни градежни зафати во близина на тие населени места, а несомнено би опфаќала и експропријација на приватен имот и преселување на население. Јас секако дека прифаќам се и сешто што би било профитабилно за македонската економија, но не по цена на преселба на население и не по цена на загадување и уништување на природата, а кога не слушаме ништо за реализацијата на проектот Пловен Балкан од македонска страна, тоа води кон заклучокот дека нема интерес кај македонската страна. Ние сеуште не сме завршиле со целосна изградба на Коридор 8 и на Коридор 10, сеуште не сме железнички поврзани со Бугарија, а камо ли па да дочекаме транспортен пловен коридор кој ќе не поврзува со меѓународни води, песимизмот следува од овие факти, а не од нешто што ни е во гените. Еве јас лично се надевам и посакувам да грешам, па за едно 10 до 15 години да дочекаме да имаме и целосно изграден Коридор 8 и целосно изграден Коридор 10 и целосно функционален Пловен Балкан, но фактите го говорат спротивното, барем за нас Македонците фактите говорат дека од македонска страна, барем од актуелната влада од 2006 година па наваму, не сме слушнале ама баш ништо за овој проект наречен Пловен Балкан. Edited by Dexter26 - 02-Dec-2012 at 01:54 |
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #148 Posted: 23-Dec-2012 at 18:35 | ||||||
Србија ќе го гради каналот Дунав-Морава-Вардар?Министерството за природни ресурси, рударство и просторно планирање на Република Србија почнало со подготовката на документацијата за изработка на просторен план за посебна намена за пловен канал Дунав-Морава-ВардарПроценетата вредност на вкупната инвестиција за изградба на каналот изнесува меѓу 15 и 17 милијарди долари, а само за делот кон Србија ќе треба да бидат обезбедени од 10 до 12 милијарди долари. Но тоа се проценките направени од експертите во седумдесеттите години од минатиот век, наведува ресорниот министер Милан Бачевиќ. Овој канал ќе биде поголем од каналот Рајна-Мајна или Сена - Рона,
или Одра и Висла. За реализација на овој проект било разговарано со
раководството на една кинеска компанија. Засега не се открива нејзиното
име. Но се разговарало и со некои американски компании од Илиноис, а
имало и заинтересирани партнери и од Германија. http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=11847 |
|||||||
shyes
Senior Member Joined: 09-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #149 Posted: 24-Dec-2012 at 01:02 | ||||||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #150 Posted: 30-Dec-2012 at 17:38 | ||||||
Предмалку гледав еден документарец за Рајна, од нејзиниот извор па се до излевањето кај Ротердам. Еден од најинтересните податоци беше дека Швајцарија иако Рајна е пловна од Базел и не минува многу километри низ Швајцарија по нејзе се транспортира 15% од целокупниот извоз на Швајцарија.Овој податок според мене е најдобар показател за тоа колку водените улици можат да бидат важни за економијата. Е сега земајќи во предвид дека оваа река тече низ Швајцарија,Германија,франција и холандија јасно е дека овие земји имат интерес и можност оптимално користење на водните ресурси на оваа река без оглед на инвестициите и вложувањата.Е сега за Вардар е сосема различна приказната едно потребни се многу поголеми вложувања, второ земјите низ кои минува неможат да се пофалат со некој извоз кој би го искористил оптимално овој вид на транспорт, трето ниту една од трите држави а особено Македонија нема ниту опрема ниту образован кадар за користење и менаџирање со овој вид на транспорт и четврто не и последно Рајна се излива кај ротердам најголемото пристаниште и трговски центар во европа.А каде се излива вардар? Можеби е смешна споредбата но сепак сакав да доловам дека вакви инвестиции се исплатливо само во случај на поволна конфигурација на теренот, поволна местоположба и економски опкружување.се плашам дека тоа не е случај со плов
носта на вардар. |
|||||||
zdravozivo
Senior Member Joined: 04-May-2012 Location: Kavadarci Online Status: Offline Posts: 211 |
Quote Reply #151 Posted: 30-Dec-2012 at 19:30 | ||||||
Со толку пари јас би размислувал на брза пруга или некој нов вид хибриден транспорт и на патници и на стока,бидејќи се стварно многу пари.
Ева вака апстрактно да кажам на пример,колку би им одговарало на земјите од источна европа да имаат брза транспортна врска со балканот, а па да не зборувам колку им одговара на балканците нешто вакво Моментално голем дел од нашиот извоз а и на блиските комшии е со источно европските земји. Шинскиот траспорт многу малку се користи во овој случај,за тоа преостанува патниот кој е скап а пред се многу бавен посебно кога зборуваме за свежа роба,но сепак како така функционира Баш и мислата ми е околу свежата роба (зеленчук,овошје....) која од искуство во трговијата можам да ви кажам дека веќе повеќе години нема место за балканските свежи производи на европските пазари (таму или се трошат од оние на лик убавите а не вкусни производи главно од Италија и Шпанија, или по скапата органска храна) Кај нас го немаме ни тоа ни тоа,всушност некаден сме помеѓу овие две групи со нашите производи,иако сме поевтини на пример од италјаните сепак превозот и давачките ни се по скапи,а прозиводите иако се по вкусни,во продавница неможат со италјанските лепотици Но муабетот ми беше друго (забегав малце од темата) За разлика од нив,источна европа веќе можеме да кажеме дека делумно се храни од балканот За еден камион да стигне до Москва му е потрбно 1 до 2 недели а истиот се троши во маркетите за 1 неполн ден (на пример сите праски во тиквешијата го задоволуваат еден блок во москва само 1 недела) и превозот стигнува најчесто и до 30% од вкупната сума (што е многу во овој бизнис) Е сега кога би бил превозот намален на цена и значително по брз,источна европа може не делумно туку целосно да се храни од балканот И ете ти ја таа економска врска со БРИК,нашите земјоделски базирани земји би растурале во тој сектор,нема потреба од субвенции кога би имале произведувачите постојана побарувачка и висока цена на сите производи Ај ќе престанам тука па друг пат повеќе ќе попишам околу ова |
|||||||
shyes
Senior Member Joined: 09-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #152 Posted: 31-Dec-2012 at 00:59 | ||||||
[QUOTE=zdravozivo] Со толку пари јас би размислувал на брза пруга или некој нов вид хибриден транспорт и на патници и на стока,бидејќи се стварно многу пари....../QUOTE] тотално се согласувам, поарно и сигурно поевтино ќе биде ако се изгради брза дво насочена пруга низ заинтересираните земји па можда дури ислучиво за транспортирање роба немосто ова вардарска долина. По еколошки па дури и по брз систем. Ако планират толку градиозно нешто барем нека вложат во маглев возови хехе.
|
|||||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #153 Posted: 31-Dec-2012 at 01:12 | ||||||
ако некој го гради ова,сигурно тоа ќе биди приватен инвеститор,а тој најпрво ќе види од што можи да извади најмногу пари.прво дигитронот на маса,па после тоа инвестиција
|
|||||||
zdravozivo
Senior Member Joined: 04-May-2012 Location: Kavadarci Online Status: Offline Posts: 211 |
Quote Reply #154 Posted: 31-Dec-2012 at 03:42 | ||||||
Всушност во времето кога е идеата за Вардарска Долина не постои брзиот шински сообраќај и јас не знам како сеуште еве во Србија поминува идеата дека е можна Вардарска Долина.
Добро е....понапред сме општествено во некои работи |
|||||||
+Protagorist
Senior Member Joined: 01-Nov-2012 Online Status: Offline Posts: 3588 |
Quote Reply #155 Posted: 31-Dec-2012 at 08:59 | ||||||
уствари зошто Николич беше во Македонија и весело потенцираше дека лично ќе се заложел за решавање на грчкиот проблем со нашето име,но тоа требаше да го изјави во атина со оглед дека тие имаат со нас проблем а не ние со нив!друга работа ако за пари се тргува со името и идентитетот тогаш што да речам освен наздравје скопјани новиот канал,според текстов 3 до 5 милијарди евра треба да се инвестира за овој проект на потегот Скопје-Солун реално не треба да бидат пречка за какви и да е економски инвестиции тоа грчките фрустрации апропо Македонија и Македонците,но за нив неколку милијарди плус минус ништо не значат,та комотно можат да ја користат и оваа прилика за уцена пошто нам ни е од поголема важност,сепак економски ќе кренеме,но културно,еколошки и морално посекако ќе ослабиме,но кого муе гајле за идеализам и здрава животна средина кога живееме сред ненаситен материјализам каде битно е само што повеќе да имаш да трошиш во најмала рака да имаш утре осигурано на што да се ложиш,белки нема да биде пеколен таквиот залог!?
|
|||||||
HaјсилнoтoOpужјe е вo caмитeHac cинaпoвo3pнo co НaдeжВepaЉубoв
|
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #156 Posted: 05-Jan-2013 at 14:31 | ||||||
План за канал Дунав-Морава-Вардар
Просторни план за изградњу канала Дунав-Морава-Вардар до средине 2013, најавио министар Милан Бачевић. За пројекат су заинтересоване многе стране компаније, рекао министар. Најзначајнија активност Министарства природних ресурса, рударства и просторног планирања у 2013. у сектору за просторно планирање биће израда просторног плана посебне намене за изградњу пловног канала Дунав-Морава-Вардар, који би требало да буде завршен до средине 2013. године, изјавио је ресорни министар Милан Бачевић. Ушће Велике Мораве у Дунав "Прилично смо одмакли у припреми документације и методологије за израду просторног плана за изградњу канала Београд-Солун, познатијег као Дунав-Морава-Вардар", рекао је Бачевић у интервјуу агенцији Бета, наводећи да је предвиђено да се тим планом обухвати површина од 10.500 квадратних километара, што је, према његовим речима, једнако површини Косова и Метохије. Министар је истакао да је то озбиљан посао, али да је уверен да ће почетком јула моћи да се са планом изађе пред јавност. Бачевић је објаснио да би потом уследила припрема посебног закона који би означио градњу пловног канала као пројекта од националног значаја, као што је то гасовод "Јужни ток" кроз Србију. "Надам се да ћемо у том року од шест месеци довести до краја и разговоре које водимо са заинтересованим компанијама које желе да учествују у реализацији грађевинског дела пројекта, студије изводљивости", рекао је Бачевић. Он је рекао да су за тај пројекат заинтересоване многе стране компаније, јер су свесне његовог значаја. Бачевић је рекао и да тренутно не постоји тачно утврђен прорачун вредности пројекта, јер последње процене о вредности инвестиције датирају са краја седамдесетих година прошлог века, када је улагање процењено на износ од 15 до 17 милијарди долара, у шта су били урачунати и радови на територији Македоније и Грчке. Велика Морава код Сталаћа Бачевић је рекао да се озбиљно размишља о изради студије изводљивости, односно бизнис плану, и да је за тај посао заинтересовано неколико компанија "међу којима највећу упорност показују две државне кинеске компаније, али и америчка савезна држава Илиноис". "Многи учешће у том пројекту виде као шансу за добру зараду и добро позиционирање у Европи, а на Балкану посебно. У Србији и не постоје услови за реализацију већег пројекта од овог, како просторно, тако и економски", рекао је министар просторног планирања. Милан Бачевић је додао да би Србија изградњом канала Дунав-Морава-Вардар постала незаобилазан фактор у свим саобраћајним и инфраструктурним везама на релацији између југа Европе и средњег и западног дела континента. "Оваквим пловним системом читава Србија би се повезала сa системом Рајна-Мајна-Дунав, који је од највећег значаја у Европи, али и са системом пловних токова Роне и Сене у Француској, као и Одре и Висле", рекао је Бачевић. Он је напоменуо и да би изградњом канала Морава све те системе повезала и бродове усмерила у Егејско море одакле се рачвају поморске везе према другим деловима јужне Европе, Азији и Африци. Вардар код Криволака Изградњом тог пловног канала, како је рекао, на боље би се променио геополитички положај Србије и њен међународни статус. Говорећи о законодавним активностима његовог министарства, Бачевић најавио и да би до половине 2013. требало да буде усвојен и нови закон о просторном планирању. Како је прецизирао, реч је о изменама и допунама постојећег закона, које ће омогућити лакшу реализацију већ урађених планова, али и уредити ту област за нареднии 20 година. Према речима Бачевића, нови закон би требало да обухвати и територију Косова и Метохије, који није у важећем Закону о просторном планирању. "Ми желимо да мањкавост тог просторног плана неутралишемо израдом новог плана и отворимо канцеларију за просторно планирање у Косовском Митровици, јер још увек жвимо у држави која има законом прописане границе, које су међународно признате", рекао је Бачевић и најавио да ће и тај део Србије бити уређен планском документацијом. http://www.rts.rs/page/stories/ci/story/5/%D0%95%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D0%B8%D1%98%D0%B0/1242352/%D0%9F%D0%BB%D0%B0%D0%BD+%D0%B7%D0%B0+%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B0%D0%BB+%D0%94%D1%83%D0%BD%D0%B0%D0%B2-%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%B0-%D0%92%D0%B0%D1%80%D0%B4%D0%B0%D1%80.html |
|||||||
kultuzin
Senior Member Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply #157 Posted: 05-Jan-2013 at 22:08 | ||||||
Никако не ми е јасно како тоа Србите на големо се спремат за овој проект без притоа да се консултирате со останатите две засегнати страни.
|
|||||||
gjoko
Senior Member Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply #158 Posted: 06-Jan-2013 at 00:12 | ||||||
можеби зборувале со нашиве,ама овие ќутат да не испадне утка па да им се смее народот
|
|||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #159 Posted: 10-Jan-2013 at 12:27 | ||||||
Србија сама си крои план за каналот Дунав - Морава - Вардар
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=11013855336&id=10&prilog=0&setIzdanie=22775 |
|||||||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #160 Posted: 10-Jan-2013 at 13:10 | ||||||
Јаооој! Неспособни готовани, исто вака збореа и за АЕЦ Белене. Некој се нив ќе ги гони и ќе им праќа покани за учество. Врзани за столици ли се што неможе нашата страна да и пристапи за Србија со предлог за заедничко, те. паралелно правење на плановите?
|
|||||||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||||||
Post Reply | Page <1 678910 14> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |