| 
  ![]()  | 
     | 
 
Коридор 8 | 
 | 
 
    Post Reply  
   | 
  Page <1 678910 54> | 
| Author | |
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #141 Posted: 12-May-2011 at 11:03 | 
 
   
   
   
 Коментарите најискрено ти стануваат смешни. Ако некоја фирма извезува од Македонија за Азербејџан, ама баш никаква разлика не и прави дали возот ќе оди прво до Ниш, па накај Софија, или ќе оди преку Паланка. За Италија нема потреба да коментираш, пошто генерално се сложивме, само што упорно не признаваш дека кон Италија НЕ СЕ ГРАДИ ништо!  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Goran  
   
   Senior Member  
   Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #142 Posted: 13-May-2011 at 02:08 | 
 
| 
   
   
    Ако некоја фирма извезува од Македонија за Азербејџан, ама баш никаква разлика не и прави дали возот ќе оди прво до Ниш, па накај Софија, или ќе оди преку Паланка. Da ako izvezuvas eden kontejner na mesec nema golema razlika ama ako izvezuvas sto e golema razlika cenata tovarniot sobrkaj e bazirna( na distanca )x tezina x volume - i od kakva stoka se prevezuva  x vreme. ![]() ![]() ![]() Dobro be Krale dali svakas Koridor 8 e samo rentabilen ko celosen proekt ako go podelis na delnici ima neratibilni delnici koja e spomnata vo studijata ok Kumanovo do Bugrska granica strana 59. Toa sto ne se gradi kon Albanija neznam zosto.Albanija treba da go modenzira pristanisteto vo Drach i cela pruga od Drach do Kafasan koja vo momentov voz moze da se dvizi so Max brzina do 30Km na cas Mozebi na toa se ceka.A koridorot 8 delumno izgraden e promasena investicija bezavisno kon koja strana. A i da izgradeja samo kon Albanija stoka od Bugarija,Rusija,Ukraina i site drugi crnomorski zemji nema da pustaat voz do Nis pa posle nadolu do Drach zosto distancata preku Slovenija ke bidi ista ili morski ke odi preku Bosfor.Prednosta na koridor 8 e sto e pobrzo nego sekoja druga opcija i poevtino. Ova e poentata sto sakam da ja svatis Konekcijata so ova niska e koridorit 8 stanuva prigradska zeleznica prektirana brzina do 100km na cas povrzuva Strusko Ohridsko so Kicevo Tetovo Gostivar Skopje Kumanovo Kriva Palanka Aerodromi so cela Evropa sto znaci so eden proekt se resvaat tri problemi trasporten patnicki isto politcki so Grcite ne sme zavisni poveke od niv. Ne vleguvam vo diskusija so tebe za da se inatime ako posle sevo ova ne svati sto ti kazuvam ke te ostam da ne vrvis preku most neka bide po tvoje. 
Edited by Goran - 13-May-2011 at 05:04  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #143 Posted: 13-May-2011 at 08:03 | 
 
| 
   
   
    
   Никаде не го спорам јас коридорот 8. Ако е така како што велиш, а така е, дека коридорот има исплатливи и неисплатливи делови, кажи што е попаметно прво да се направи: исплатливото или неисплатливото?
    
   
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Goran  
   
   Senior Member  
   Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #144 Posted: 13-May-2011 at 08:37 | 
 
   
   
   
 Cel treba da se izgradi ne samo edna delinca a isto i Albanija I Bugarija da go napravi svojot del. Togas Mak Zeleznica ke ima profit od nego. A ja mislam gradat kon Bugarija prvo zosto nivnata zeleznica e podora nego Albanskata.Od Mak granica do prvitot del na Bugarska zeleznica falat 2KM samo drugiot del niz Bugarija ne los ama i tamu treba da se modernizira. Albanskata zeleznica od Granica do drach e zbatalena voz mozi samo da se obraka so 30km na cas i plus pristanisteto ne e sovromeno. Gradska zeleznica Skopje treba da se napravi posebna studia i ako e isplatliva taa bi bila posebna od prigradskata. Meguvreme mozat da modernizraat zeleznicata megu Tetovo i Kumanovo ako za toa ima potreba kako prva etapa. A vtora da bide kon Albanija  I Bugarija no samo ako Albancite i Bugarite se resat da gradat. 
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #145 Posted: 13-May-2011 at 09:25 | 
 
| 
   
   
    
   Добро, ама не ми одговори баш на прашањето, што прво треба да се гради (или која делница)? Таа што е исплатлива или таа што не е?
 
   
   
  Причината зошто се почна од градење кон Бугарија, е политичка, верувам дека тоа го знаеме.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Goran  
   
   Senior Member  
   Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #146 Posted: 16-May-2011 at 02:06 | 
 
| 
   
   
    KRALE TI ODGOVORIV CELA TREBA DA SE IZGRADI ILI DA NA SE GRADI VOOPSTO sekoj slujac na delimno gradejne e odejne vo zaguba toa i stoi vo proektot рија во должина од 60 км Со реализација на овојкрупен и стратешки проект, ќе се овозможи железничко поврзување на Република Македо- нија со Република Бугарија. Со тоа ќе се изгради еден од непостојните делови на Паневропскиот коридор 8, којго поврзува Црното Море, Бугарија, Македонија, Албанија и Италија, а истовремено ќе се воспостави и функционално поврзување на Коридорите 10 и 8 и сообраќајот којсе одвива по нив со пресек во Скопје. ВМРО-ДПМНЕ активно работи на комплетирање на активностите и пуштање во употреба на железничката пруга на трасата од Куманово до границата со Република Бугарија. Во 2009 и во 2010 година изработен е основен проект за трасата Крива Паланка –Деве Баир, а во моментов се работи физибилити-студија и студија за влијание врз жи- вотната средина со социјална студија, а потребно ќе биде да се изработи и проект за делницата Бељаковце-Крива Паланка. Новата пруга ќе биде во должина од околу 60 километри, на траса кон која гравитираат општините Старо Нагоричане, Кратово, Ранковце и Крива Паланка, поточно местата Бељаковце, Шопско Рударе, Кратово, Ранковци, Ѓиновци, Псача, Мождињак, Крива Паланка, Жидилово, Деве Биар и истата ќе му овозможи приклучување кон же- лезничкиот транспорт на целиот регион. Средствата потребни за целосна изградба се проценуваат на околу 450 милиони евра и се планира да се обезбедат од меѓународни финансиски институции, ЕИБ и ЕБОР. Поради тоа што започнатата изградба на пругата на Коридорот 8 во 1994 година е прекината во 2004 година и истата не е во целост изградена, ниту инвестициски одржувана, делницата Куманово-Бељаковце во моментов е не- функционална, односно истата не се користи. Со реализацијата на овојпроект ќе се обнови функционалноста на пругата, со што ќе се придонесе за подобрување на можностите за транспорт и превоз. Оваа делница во должина од 29 километри се протега на територијата на општина Куманово и поминува во близина на местата Куманово, Шупли Камен, Клечовце и Бељаковце. Средствата во износ од околу 30 милиони евра се планира да се обезбедат од меѓу- народни финансиски институции, ЕИБ и ЕБОР. Рок: 2 0 1 2 - 2 0 2 0 година. ја Изградба на нова пруга од Кичево до Лин, граница со Република Албанија во должина од 70 км Заради комплетна доизградба на Коридорот 8, којги поврзува Црното Море, Бугарија, Македонија, Албанија и Ита- лија, потребно е да се изгради и западниот дел од трасата во должина од 70 километри кон која гравитираат општи- ните Кичево, Другово, Дебарца, Охрид и Струга, поточно местата Брждани, Јудово, Сливово, Арбиново, Издеглавје, Мешеиште, Струга, Радожда и Лин и која ќе ги поврзува Република Македонија и Албанија со комплетна железничка инфраструктура. Со издвоени средства од Буџетот на Република Македонија Владата предводена од ВМРО-ДПМНЕ изработи физибилити-студија, идеен проект и студија за влијание врз животната средина за целата делница. За завршување на овојпроект потребно е да се комплетира техничката документација и да се реализира изградбата. Потребни се средства во износ од околу 300 милиони евра, од кои за проектирање околу 3 милиони евра и се плани- ра да се обезбедат од меѓународни финансиски институции. Р о к : 2 0 1 3 - 2 0 2 0 г о д и н а .  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #147 Posted: 16-May-2011 at 09:04 | 
 
   
   
   
 ОК, очигледно е дека не сакаш да одговориш, иако го знаеш одговорот. И не е точно дека ако не се изгради цел коридор, ќе биде во загуба. Убеден сум дека делницата Те-Ку, со добро менаџирање ќе биде профитабилна. Само не гледам како може истото да се каже за Ку-Крива Паланка.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   BOJAN  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #148 Posted: 16-May-2011 at 10:20 | 
 
| 
   
   
    
   Го читам ветеното што сте го постирале и ме интересира дали рокот до 2020 година за овој проект се однесува на пругата до Бељаковце или на целата траса до бугарска граница 
   
   
   ?Инаку пругата од Куманово до Бељаковце не може да биде рентабилна исто како и пругата од Куманово до Крива Паланка, ако веќе се гради, истата треба да се изгради до бугарска граница и конечно да се поврземе со Турција, Бугарија и Црно море.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #149 Posted: 16-May-2011 at 10:24 | 
 
| 
   
   
    
   Еден од најголемите промашии, кога веќе се запнало да се поврземе со Бугарија, е што не почнаа да ја градат пругата обратно - од бугарска граница до Паланка. 
 
   
   
  Така веќе ќе беше Македонија приклучена на овој коридор (во случај на политичка нестабилност со јужниот и северниот сосед), па потоа порелаксирано ќе се градеше од Палнка до Куманово. Вака, ни ваму ни таму.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   BOJAN  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #150 Posted: 16-May-2011 at 10:31 | 
 
   
   
   
 Се согласувам со тебе Крале, тоа е грешка не само на потегот кон Бугарија, туку уште поголема грешка на потегот кон Албанија, треба да почнат со железничко поврзување од Струга, па така Струга и Охрид да бидат железнички поврзанисо Албанија, со што охридскиот крај со воз би се поврзал директно со Тирана, Драч, Подгорица и Бар, што може да значи многу во летниот период, особено за туризмот помеѓу Македонија, Албанија и Црна Гора. Edited by BOJAN - 16-May-2011 at 10:31  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   lslcrew  
   
   Senior Member  
   Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #151 Posted: 16-May-2011 at 12:59 | 
 
| 
   
   
    
   Какви ви се овие идеи, која држава би инвестирала во нешто што би и ги поврзувало градовите погранични кон други држави, би си ја ситнела мрежата, кога може да инвестира од средината кон надвор, па како што ги завршува деловите да ги користи. Логично е премногу од каде на каде би се граделе проектите.
    
   
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #152 Posted: 16-May-2011 at 14:13 | 
 
   
   
   
 Овие „идеи“ ги прокламираа и ескперти, неколку години и неколку стотици милиони евра подоцна. Но во делот кон Албанија, не ми е логично, бидејќи нам ни треба многу повеќе железница до Охрид, отколку што ни треба до Тирана. За во другата насока е обратно - ни треба стоката да може да пристигнува во МК, од Украина, Романија, Турција, итн., а потоа од Паланка може да се дистрибуира и на друг начин.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Goran  
   
   Senior Member  
   Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #153 Posted: 17-May-2011 at 02:29 | 
 
| 
   
   
    
   
Pa Mak ke gradi do granica ne vo Albanija ne znam sto zboruvas totalno me zbuni. 
   
   
  Za podobro iskoristuvajne na  prigradksa zeleznica ubavo e da povrzano so sosednite drzavi. 
 Krale odgovor za krakot kon Bugarija Posle osmostuvajneto Mak imase embargo od Grcite a Srbite bea sojuznici so niv Albanija bese samata vo trazicioen period nikakvo pravo ne vladese nivnite zeleznici bea totalno zabataleni. Bugarija ne prizna pod ustavno ime isto i Turcija. Poradi ova pocnaa da gradat konekcija so zeleznicata no znaes kako se gradese kaj nas so kavi tenderi snema pari ama efektot go postigana. Na Grcite mu tekna ako Mak se povrzi so Bugarija i nie se osvrneme kon niv tie se sto gubat mnogu pa taka se normaliziraa odnosite kolku tolku. Pa taka ostana sega ovaa vlada probva da go zavrsi toa sto trebase da bide zavrseno porano za da ne propaga. Da sme zivi i da go prajme ovaj muabet koga ovaj proekt ke se realizira ke vidis kako nivoto na ekonomija i na standard ke se podigne Убеден сум дека делницата Те-Ку, со добро менаџирање ќе биде профитабилна. Само не гледам како може истото да се каже за Ку-Крива Паланка Jas ne go sporam toa taja e izgradena samo treba da se modernizira i da se maxsimizira iskoristenosta  DEBATA STO JA IMAM SO TEBE STO CELO VREME VELIS KORIDOROT 8 E PROMASENA INVESTICIJA SO SAMO GRADEJNE SE RESEVAAT TRI PROBLEMI TRASPORTEN PATNICKI PRIGRADSKA ZELEZNICA ISTO I POLITICKI. SO SAMO CELOSNO GRADEJNE NA TAA ZELEZNICA SE ZGOLEMUVAAT POTREBITE ZA POGOLEM PROTOK NA RABOTNA SILA  A SE RESAVA I TOA VO ISTO VREME  Edited by Goran - 17-May-2011 at 03:42  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   krale  
   
   Senior Member  
   БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #154 Posted: 17-May-2011 at 08:43 | 
 
| 
   
   
    
   Никогаш не сум го спорел целиот коридор, иако неговата исплатливост е дискутабилна.
 
   
   
  Тоа што за мене е најспорно се приоритетите. Те-Ку како модерна приградска железница досега ќе можеше да се подигне на знаеш кое ниво со парите што отидоа за пруга до Бугарија? Ај да не претерам, ама ќе беа и станиците модернирани, и возовите, и ќе се отвореше еден нов начин на превоз за половина од популацијата на Македонија. Со тоа, железницата ќе станеше профитабилна, а штом е профитабилна веќе може да добие и поповолни кредити, и да користи дел од профитот за изградба на пруга кон Бугарија, итн. Мислам дека ова не е спорно, не знам зашто упорно се спротивставуваш.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Goran  
   
   Senior Member  
   Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #155 Posted: 19-May-2011 at 03:40 | 
 
   
   
   
 Toa ne sporno  Problemot e sto ne se rabotese domakinski na toj proekt so parite potroseni toj trebase da bide zavrsen odamna ama znaes kako e od 300 miloni pola otidoa vo privatni gebovi a toa sto go odbraja toa da go pravat bese nametnato od Grckata blokada. Sega pak istoto go pravat odnovo. Poentata sto sakam da ja svatis e so samata relizacija na cel koridor 8 Mak ke go zabrza ekonomskit rast a od kade trebale da pocnat da gradat se znae se pocnuva od tamu kaj sto ima najgolema potreba ova vazi vo normalni uslovi ako nemas blokadi.Sto ne be slucaj vo 1991 do 1994.  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   zabegan  
   
   Senior Member  
    
   Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #156 Posted: 19-May-2011 at 17:29 | 
 
| 
   
   
    
   зошто воопшто ја водите оваа дискусија, кога целата железника инфраструктура ни е сведена на еден коридор и тоа недоволно разгранет? 
   
   
  како е можно да сметаме дека изградба на било кој нов железнички коридор или делница дека е нерентабилен и зошто зборите за железницата како да се работи само за превоз на патници и како да железницата на секоја земја се состои само од домашен промет?  | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Andrej_LJ  
   
   Senior Member  
   Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #157 Posted: 29-May-2011 at 10:46 | 
 
| 
   
   
    
   
			
				Bulgarian, Macedonian Presidents Agree Corridor 8 Is 'Priority' 
   
   
  ![]() The launch of Pan-European Transport Corridor No. 8 is a priority for both Bulgaria and Macedonia, the Presidents of the two countries Georgi Parvanov and Gjorge Ivanov declared in Sofia. Parvanov and Ivanov's agreement that Corridor 8 is crucial for both countries is the latest of many political declarations on the issue, while the actual large-scale international transport projects remains completely imaginary. Pan-European Corridor No. 8 – a parallel linking the Bulgarian Black Sea ports to the Albanian Adriatic ports via Macedonia along and its extension to Italy, a supposedly vital chain in the proposed shortest route between East and Central Asia and Western Europe – has been talked about for years with grand expectations for boosting trade and development in the Balkans – but has seen little realization. Probably the most important obstacle for the project is the lack of a railway connection between Bulgaria and Macedonia, with the Macedonian state balking at the construction of several dozen kilometers of line on its territory. Macedonia's President Ivanov confirmed his country's readiness to construct the railway section between Kriva Palanka and the Bulgarian border at Gyueshevo. During his meeting with Ivanov in Sofia Saturday, Parvanov did stress the importance of both the EU integration of Macedonia and the Western Balkans, and the crucial need to construct modern transport and energy infrastructure in the entire region. Parvanov further said he hoped that the dispute between Greece and Macedonia over the latter's name would be resolved soon. The situation in Macedonia in light of the upcoming parliamentary elections on June 5 was also on the presidents' agenda. http://www.novinite.com/view_news.php?id=128684  | 
 |
| 
   
     
     "Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
     
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   StreetStruck  
   
   Senior Member  
   Joined: 18-Nov-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 415  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #158 Posted: 29-May-2011 at 15:08 | 
 
| 
   
   
    
   Цел живот истите муабети, на терен ништо.
    
   
   
   | 
 |
| 
   
     
     "Поробените треба да тежнеат кон слободата, а слободните кон совршенство"- Јане Сандански
     
   
   | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   Goran  
   
   Senior Member  
   Joined: 09-Jul-2009 Online Status: Offline Posts: 195  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #159 Posted: 30-May-2011 at 02:37 | 
 
   
   
   
 Ja ne zboram za patnicki.Celo vreme insistiram posle energitikata vtor prioritet na Makedonija treba da bide Koridorot 8 i renovirajne na cela zeleznica vo Makedonija. Krale e toj sto saka da ne ubedi deka poarno bi bilo da se iskoristi do maximum ovaa zeleznica sto ja ima i da se modernizira za da se sredel megugradskiot patnicki sobrakaj megu TE - Sk - Kumanovo so toa zeleznicata ke bidela profitabilna i posle se ke se gradelo. Toa ti e gradejne na Mak nacin prajs kuka ama somo ke sredis edna soba pa posle dopravaja cela so godini i eden den sinot ili vnukot ke ja dozavrssi. Ama veke ke bidi mala ke treba pogolema. 
    | 
 |
![]()  | 
 |
   
   
   ink  
   
   Senior Member  
   Joined: 01-Dec-2010 Location: Bulgaria Online Status: Offline Posts: 530  | 
  
   
        Quote   Reply
   
   #160 Posted: 30-May-2011 at 19:35 | 
 
   
   
   
 Многу животи поминаха со истите муабети и пак на терен ништо. Првиот план за поврзуване е некаде во почетокот на XX век.  | 
 |
![]()  | 
 |
    Post Reply   
   | 
  Page <1 678910 54> | 
| Forum Jump | Forum Permissions  ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum  |