![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7980818283 84> |
Author | |||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Јас дури се чудам што бараат по интернет, кога интернет е западна измислица. А и башка у "раевите на земјата" углавном е забранет интернет, па добро би било да го следат примерот и да ги снема од медиуми. Уствари, глупи сме ние другите, нормалните, што им дозволуваме со западњачки алатки да се служат за бамборење против запад. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
PS: Sepak Jugoslavija vo prosek bese sredno razviena zemja, na nivo na Spanija i Portugalija od 80tite. PPS: Dajde dosta so vakvi muabeti. |
|||
![]() |
|||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
||
Си измислија непостоечки ленинист и комунист на форумот па удри по него. Камо да добиевме подемократско и понапредно општество во 1945, но ситуацијата е таква каква што е и треба да ја погледнеме реално.
Реалноста е дека пред независноста, кога ја немаше технологијата и кредитите кои ги има сега, се градеше повеќе. Јас не сум некој дедо кој се сеќава на пионерските денови, па да ме фаќа носталгија. Доволно е само да погледнете околу себе и да споредите колку од околните згради, болници, школи, патишта, аеродороми, туристички центри, бањи, базени итн. се изградени во тие 45 комунистички години, а колку во овие капиталистички 30 години! И за крај, не дека го фалам претходниот систем, едноставно го напаѓам моменталниов кој владее тука, а тој не е капитализам, туку обичен хоштаплеризам, грабизам и неспоспобизам. |
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
Само да ве потсетам дека сите со различни политички видувања ги користиме истите патишта
![]() |
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
рехабилитација на регионален пат Узем - Тораница
должина: 10 км, видео снимки од 0:32 до 1:05 мин. |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
||
Се градело највеќе Србија, Словенија.
Ние сме добивале трошки. Се изградиле патишта, ама колку само да се има конекција. Уште не го сфаќам моментот зошто во време на Југославија, магистралите ги граделе во клисурите долж реките. Ете пример Катланово-Велес. Зошто претходно не се направило ете авионско снимање да се утврди теренот и да се види од каде е најдобро и уште тогаш магистралата да била изградена на сегашниот автопат Велес-Катланово. А од друга страна, па и тогашните наши власти кога го граделе Велес-Катланово, што мислеле со тоа што го оставиле така поделен автопатот ? На ништо не личи онаа магистрала Катланово-Велес која ја именуваме и наплакаме патарина како за автопат. А коридор 10, европски коридор. Абе ајде, возиш 100, и те снимаат со радар и те ловат, плакаш патарини за да возиш 70 ? Да возиш по пат каде постојано има ризик од одрони ? Ако ти се дупне гума немаш кај да застанеш. 23 км се во прашање да се изградат паралелно со Велес-Катланово и да се реши еднаш засекогаш овој проблем. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
||
Знам дека не само што ке причекам, туку мое мислење дека и никогаш нема да се изгради прописен автопат паралелно со постеочкиот Велес-Катланово бидејки постоечката магистрала врши работа ? Врши.
Ќе се дрнкаме со 70-80 км/ч по неа бидејки радарите им се наместени баш на места веднаш после поставени знаци од 60 или 70 км/ч и ќе те ловат што возиш 90-100 км/ч како најголем прекршител на сообракајни правила. И патарина ќе ти наплатат за тоа успат по иста цена како и за Велес-Катланово. Таму барем автопат е, овдека заради очигледна разлика во конструкцијата треба да е барем 30 денари поефтина тарифата кон Велес, а не иста цена како Велес-Катланово. Ама џабе е се, ние само ќе си зборуваме и ќе се караме кој бил подобар. Никој не бил и никој нема да биде не знам како уште не го сфативте ова, па сеуште се убедувате, кој колку имал заслуги. Никој за ништо нема заслуги. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
Za kakvi radari zboruvas? Se snima i slika ili stoi policija i meri brzina?
|
|||
![]() |
|||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
||
За полиција, што мерат брзина и на автопат те казнуваат бидејки прекорачуваш брзина како да си најголем криминалец ако возиш 100 км/ч до Велес.
Ама затоа онаму на Првомајска се утепаа од проаѓање на црвено, на мое зелено од споредна улица застанувам, погледнувам лево десно па тргам бидејки сите летаат по булеварот и најмалку 70% не застануваат на црвено. Ама не, на Катланово-Велес ке го доведуваме во ред сообракајот, на магистрала која ја сметаат за некој си квази автопат, наплакаат за автопат, а ако возиш како по автопат ќе добиваш казни. Edited by FiLo - 24-May-2021 at 15:43 |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
FiLo ![]() Senior Member ![]() Joined: 26-Apr-2015 Online Status: Offline Posts: 148 |
![]() ![]() |
||
Па истото го зборам и јас, бидејќи тоа е магистрала, и бидејки ограничувањата се како за по магистрала, тогаш и нека не се наплаќа патарина за таа делница.
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
||
СВЛЕЧИШТЕ СО МЕСЕЦИ ЈА БЛОКИРА ЕДНАТА ЛЕНТА ОД ПАТОТ ШТИП - ДЕЛЧЕВО
Свлечиште со месеци ја блокира едната лента од патот Штип - Делчево. Кон општините од овој регион се уште се вози по импровизирана обиколница, иако овој патен правец е најкратка врска на истокот со Бугарија. Жителите од Македонска Каменица и Делчево секојдневно се соочуваат со опасност од честите одрони бидејќи огромни карпи понекогаш завршуваат и врз автомобилите. Тоа го отежнува движењето на камионите, но и брзата помош. Од Јавното претпријатие за државни патишта уште во јануари одговорија дека се обезбедени еден милион денари за санација на ова свлечиште, но со работа на терен ќе се почека бидејќи тоа се уште е активно. Директорот на ова јавно претпријатие вели дека бараат проект за трајно решавање на проблемот. За жителите од Делчево најдобро решение е целосно да се реконструира стариот пат кон Кочани преку Калиманско поле во должина од 40 километри. Од општина Делчево веќе побарале од Министерството за транспорт и врски да се изработи техничка документација, а пари ќе бараат од ЕУ фондовите. Инаку со шест милиони евра оваа делница е рехабилитирана пред три години, кога беа санирани и дел од косините. Но проблемот со честите одрони остана. Според неофицијални пресметки на Државни патишта, за целосно решавање на проблемот со свлечиштата на овој патен правец потребни се околу седум до осум милиони евра. https://24.mk/details/svlechishte-so-meseci-ja-blokira-ednata-lenta-od-patot-shtip-delchevo |
|||
![]() |
|||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||
![]() ![]() ![]() ![]() https://www.facebook.com/drzavnipatista/ |
|||
За сè има вторпат
|
|||
![]() |
|||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
||
Упорно едноставни менувања асфалт ни се протнуваат како реконструкции. Остануваат стари банкини на делови, стара сигнализација, да не збориме случајно тротоар да се направи од обичен бекатон за точаци и пешаци барем во околина на неколку километри низ населени места. Уште па повеќе е важно што тука и теренот дозволува такво нешто.
|
|||
![]() |
|||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||
па барем на рабници да се потрошеа малце повеќе ако ништо друго
|
|||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|||
![]() |
|||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
||
НЕМА ДЕЛ БЕЗ ДУПКА И ПРОКОП НА ПАТОТ ОД КУМАНОВО ДО ГРАНИЧНИОТ ПРЕМИН ДЕВЕ БАИР
![]() За да се стигне до Бугарија преку граничниот премин Деве Баир се вози по дупки и прокопи. Патот е целиот исрешетан со дупки, крпеници и нерамнини, како воопшто да нема асфалт. Патниците буквално се трускаат за да ја минат оваа делница, а возилата многу често се оштетени од лошиот пат. Од Скопје до граничниот премин Деве Баир има околу 120 километри, а се патува повеќе од часа поради лошиот пат. Од Владата од каде делегација предводена од премиерот Зоран Заев во четвртокот преку овој пат отиде на средбата во Софија со бугарските власти, велат дека после 40 години почнати се градежни работи за реконструкција на патот. Нашата екипа на терен забележа градежни материјали и возила, како и делови од патот кои имаат нов асфалт, но тоа беа само кратки делници. Долж трасата имаше материјали и механизација, но динамиката со која се работи е бавна, а во петокот воопшто немаше градежни активности. Според проектот регионалниот пат Куманово-Страцин се рехабилитира во две фази. Првата фаза од Куманово до село Војник е во должина од 15 километри, со инвестиција во износ од 4,7 милиони евра, пари обезбедени дел преку ИПА 2 програмата, а дел од финансирањето се реализира преку државниот буџетот. Во втората фаза од село Војник до Страцин се реконструира делница од 16 километри за што Јавното претпријатие за државни патишта инвестира 7,2 милиони евра. „Во овој североисточен дел на Коридорот 8 имаме силни инвестициони зафати за негова комплетна рехабилитација и модернизација. Покрај оваа инвестиција, со силен интензитет работиме и на изградба на експресниот пат Ранковце-Крива Паланка, а потоа и од Крива Паланка до граничниот премин Деве Баир каде се врши проширување на патниот правец со трета лента. Вкупните инвестиции само во овој регион изнесуваат преку 80 милиони евра“, рече министерот за транспорт и врски, Благој Бочварски кој во четвртокот заедно со вицепремиерот Љупчо Николовски, министерот за внатрешни работи Оливер Спасовски и директорот на јавното претпријатие за државни патишта Ејуп Рустеми беа на увид на градежните работи. https://sdk.mk/index.php/makedonija/nema-del-bez-dupka-i-prokop-na-patot-od-kumanovo-do-granichniot-premin-deve-bair/ |
|||
![]() |
|||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
||
Порталб.мк: Албанија ќе ги заврши работите на „Патот на Арбер“, С.Македонија сè уште не почнала
![]() На заедничкиот состанок на владите на Северна Македонија и на Албанија, водачите на двете соседни земји ветија дека ќе соработуваат во изградбата на „Патот на Арбер“. Инфраструктурниот развој на овој пат ќе донесе големи придобивки за економијата на двете земји, а истовремено ќе овозможи брз и безбеден пристап на РСМ до пристаништата на Албанија. Меѓутоа, додека во Албанија работите на овој пат се при крај, во Северна Македонија тукушто започна планирањето, пишува Порталб.мк. „Ќе преземеме активности за усогласување со Македонија за „Патот на Арбер“. Сегментот Булќиза-Блато е завршен. Овој пат ќе донесе големи придобивки за економијата на двете земји. Ќе овозможи излез на Македонија во нашите пристаништа. Уверени сме дека разбирањето за стратешкото значење на оваа оска е целосно, и во поглед на пораката за зајакнување на темелите на соживотот меѓу Албанците и Македонците. Но, ова не може да се замисли без модернизација на патиштата“, изјави премиерот на Албанија Еди Рама, на заедничкиот состанок уште на 15 декември во 2017 година. Но, Северна Македонија сè уште нема брз и безбеден пристап до пристаништата на соседната земја, а извозот и увозот на стоки со Албанија и натаму е помал во споредба со другите земји во регионот. Една од причините за тоа е што „Патот на Арбер“ не е изграден, и тоа најмногу во делот што ѝ припаѓа на Македонија. Продолжувањето на овој пат на територијата на Северна Македонија треба да започне од државната граница во Ѓорица, на преминот од Албанија кон Македонија, преку долината на реката Дрим, во местото викано Затарајца, под стариот мост со лакови на Спиле, покриен со браната на хидроцентралата „Голем Дебар“. По преминувањето на ридовите Којнаре, патот продолжува кон Дебар. Од Дебар во правец на Гостивар, минува низ клисурата на река Радика, продолжувајќи во правец на Гостивар, Тетово и Скопје. Растојанието од Дебар до Гостивар е 65 километри, од Гостивар до Тетово 25 километри, а пак од Тетово до Скопје е 45 километри. Така, овој пат значително би го скратил растојанието меѓу Скопје и Тирана, така што вкупното растојание ќе изнесува околу 210 километри. ЈП „Државни патишта“ на Македонија: 19 километри за 2 години Од Јавното претпријатие „Државни патишта“ за Порталб.мк рекоа дека започнале активностите за усогласување на соработката и развој на инфраструктурата на „Патот на Арбер“. Според нив, објавена е набавка за изградба на регионалниот пат Р2246 – 19 километри што ги поврзува Дебар и Кичево. Работите се очекува да завршат во 2023 година. Имено, согласно со Планот за jавни набавки на ЈП „Државни патишта“ за 2021 година, распишана е јавна набавка набавка за избор на најдобра понуда за изградба на регионален пат Р2246 делница, Извор (спој со А2) – Гарски Мост, во должина од 19 км. Оваа делница ќе овозможи да се поврзат и ќе се скрати времето на патување меѓу градовите Кичево и Дебар. Се очекува овој проект да биде реализиран до крајот на 2023 година. Рехабилитација на регионалниот пат Р1202 / Извор: патишта.org.mk „Патот на Арбер во Албанија се очекува да заврши во 2022 година Областите на Албанија низ кои поминува патот се: Тирана, Залдајт, Муризе, Гури и Бардх, Ура е Вашес, Плани и Бардх, Булќиза, Ура е Черенецит, Ѓорица и Дебар. Изградбата започна во јуни 2018 година. Според Министерството за инфраструктура и енергетика на Албанија, „Патот на Арбер“, е инфраструктурно дело што ќе чини околу 240 милиони евра, при што албанската држава ќе преземе обврска да го исплати изведувачот во период од 13 години. Од албанска страна се очекува да биде готов во април 2022 година. „Работите се завршени за вкупна должина од 27 км, од вкупно 54 км колку што е должина на проектот во основното тело. Според договорот, рок за целосно завршување е април 2022 година, но според напредокот, се очекува и има можност да се заврши и порано“, информираа за Faktoje.al (Фактоје.ал) од Министерството за инфраструктура и енергетика. Патната инфраструктура го држи во заложништво економскиот развој Годишниот каталог на Стопанската комора на Северозападна Македонија (СКСЗМ) наведува дека, генерално, Република Албанија не претставува важен партнер за Македонија, рангирана е на 18 место според извозот и на 26 место според увозот на стоки и услуги во последната анализирана 2019 година. Имено, пресметано како дел од вкупната вредност на извозот и на увозот во последните три години, учеството на Република Албанија не надминува 1 отсто, што е показател од една страна за ниското ниво на трговска размена, но од друга страна покажува дека има значителен простор за подобрување на досегашната соработка меѓу компаниите“, велат од СКСЗМ. Во западниот дел од С. Македонија се забележува голем застој во развојот на патната инфраструктура. Според СКСЗМ, постојните услови на патиштата предизвикуваат нашата земја да изгуби многу во економскиот развој. „Западниот дел од Северна Македонија е познато дека има значителни Албанија. Ова многу ја чини нашата земја затоа што ваквата состојба на инфраструктурата не го стимулира бизнисот, го обесхрабрува извозот, отежнувајќи го пристапот до пазарите во околните земји, но исто така и увозот, со зголемување на трошоците за производи и услуги кои доаѓаат од Албанија и од други земји“, изјави Дурим Зекири од СКСЗМ. Од Комората велат дека патната инфраструктура во овој дел од државата е од витално значење за стимулирање на економскиот развој на земјата. „Цениме дека отворањето на граничниот премин би било голем чекор кон подобрување на условите за деловно работење и економски развој во тие региони и дека ќе има позитивно влијание врз подобрувањето на економските перформанси, особено во полошкиот и југо-западниот регион, бидејќи би овозможил директен пристап до албанскиот пазар. Она што му треба на бизнисот е олеснување на патниот транспорт за стоки, услуги и луѓе, за нивен побрз и поефикасен проток, намалувајќи ги логистичките трошоци, што би влијаело на вкупните цени домашните производи, но и на тие што се увезуваат од Албанија“, истакна Зекири. https://meta.mk/portalb-mk-albanija-ke-gi-zavrshi-rabotite-na-patot-na-arber-makedonija-se-ushte-ne-pochnala/ |
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7980818283 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |