build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 828384
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15235
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #1661 Posted: 25-May-2023 at 16:03
За сè има вторпат
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1662 Posted: 06-Jun-2023 at 06:43
Да не знае некој до кај се со регионалниот Велес-Градско?
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4090
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #1663 Posted: 21-Jun-2023 at 12:25
Патот кон граничниот премин Ќафезан




Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20752
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1664 Posted: 27-Jul-2023 at 13:34
РОКОТ ЗА РЕКОНСТРУКЦИЈА НА ПАТОТ ВЕЛЕС-ГРАДСКО ПРОДОЛЖЕН ЗА ШЕСТ МЕСЕЦИ

Наместо до 30 мај, регионалниот пат Велес-Градско ќе се работи до 30 ноември, објавија од Јавното претпријатие за државни патишта (ЈПДП). Градежните работи што ги изведуваат „Хидрострој“ и „Ескаватори“ почнаа на 30 август лани, а рокот за изведба беше девет месеци.

За овој период, изведувачите не можеле да ги реконструираат предвидените 22 километри пат. Причината за тоа биле непредвидени работи кои се појавиле при градежните активности.

„Поради непредвидени и дополнителни работи на патната делница, рокот за завршување на работите е продолжен за шест месеци или до 30 ноември 2023. Асфалтирани се 12 километри прв и шест километри втор, завршен слој“, информираа од ЈПДП.

Поради високите температури, изведувачот работел во периодот од 7 до 11 часот. Останува да се асфалтираат уште 10 км со прв и 16 км со втор слој. Вредноста на работите е 347 милиони денари, обезбедени со заем од Европската банка за обнова и развој.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/rokot-za-rekonstruktsija-na-patot-veles-gradsko-prodolzhen-za-shest-mesetsi/
Carpe diem
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 142
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #1665 Posted: 01-Dec-2023 at 17:32
Дали регионалниов пат Велес Градско е завршен со реновирање ?
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20752
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1666 Posted: 01-Dec-2023 at 18:18
Originally posted by FiLo

Дали регионалниов пат Велес Градско е завршен со реновирање ?


СО ШЕСТ МЕСЕЦИ ОДЛОЖУВАЊЕ, ЗАВРШИ ОБНОВАТА НА РЕГИОНАЛНИОТ ПАТ ВЕЛЕС-ГРАДСКО



Заврши обновата на регионалниот пат Велес-Градско, со што е испочитуван пролонгираниот рок, кој беше до 30 ноември. Првичниот рок за изведба на градежните работи од девет месеци истече на 30 мај годинава, кога од Државни патишта соопштија дека поради непредвидени и дополнителни работи, рокот е продолжен за шест месеци. Должината на обновената траса е 22 километри.

За разлика од обновениот регионален пат Велес-езеро Младост, делницата Велес-Градско е обележана со хоризонтална сигнализација и е поставена заштитна ограда на дел од трасата. Тој се користи како алтернатива за автопатот Велес-Градско.

Вредноста на работите беше 5,6 милиони евра, обезбедени со заем од ЕБОР.

https://sdk.mk/index.php/dopisna-mrezha/so-shest-mesetsi-odlozhuvane-zavrshi-obnovata-na-regionalniot-pat-veles-gradsko/
Carpe diem
Back to Top
stef4o View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 20-Oct-2015
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 20752
  Quote stef4o Quote  Post ReplyReply #1667 Posted: 08-May-2024 at 18:43
По стариот пат од Скопје до Велес: Невозможна Мисија и во 2024

Carpe diem
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 142
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #1668 Posted: 08-May-2024 at 19:21
Не треба во овој пат да се трошат инвестиции реално, туку треба да се направи нов автопат од Катланово до Велес паралелно до постоечкиот што е во правец Велес-Катланово, а сегашниот "автопат" Катланово-Велес да се пренамени во двосмерен помошен, стар пат како сакате наречете го.

Се останато се квази решенија ако се вложува нешто во овој пат од видеово над мојов пост.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1669 Posted: 09-May-2024 at 21:11
Originally posted by stef4o

По стариот пат од Скопје до Велес: Невозможна Мисија и во 2024




Го имам минато 15 пати со точак, и стално си велам никад више.

Видеово ја обработува најлошата секција мада реално патот е лош од вртењето за с. Брезица до можеби 1-2км пред ез. Младост.

Некако не ми оди во глава дека ради 1 патарина (додека сите други може да се заобиколат) патот не се реконструира.
Back to Top
fichot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Feb-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2602
  Quote fichot Quote  Post ReplyReply #1670 Posted: 09-May-2024 at 21:13
Originally posted by FiLo

Не треба во овој пат да се трошат инвестиции реално, туку треба да се направи нов автопат од Катланово до Велес паралелно до постоечкиот што е во правец Велес-Катланово, а сегашниот "автопат" Катланово-Велес да се пренамени во двосмерен помошен, стар пат како сакате наречете го.

Се останато се квази решенија ако се вложува нешто во овој пат од видеово над мојов пост.


Тоа е се фино, ама едното кошта бар 100 пати повеќе од другото.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 563
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #1671 Posted: 09-May-2024 at 22:00

А колку реално би чинел автопат Катланово-Велес? Се работи за 20 км, во суштина експресен пат, по веќе одредена траса, со еден тунел и подолг вијадукт.

Ако го прави Бехтел и Енка знам дека ќе чини милијарда, но реално, ова не е проект ни од рангот на Штип-Кочани. Не знам зошто го нема во ниту една програма, и зошто ниту една власт го нема воопшто спомнато. Question
Back to Top
FiLo View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Apr-2015
Online Status: Offline
Posts: 142
  Quote FiLo Quote  Post ReplyReply #1672 Posted: 09-May-2024 at 22:46
Originally posted by fichot

Originally posted by FiLo

Не треба во овој пат да се трошат инвестиции реално, туку треба да се направи нов автопат од Катланово до Велес паралелно до постоечкиот што е во правец Велес-Катланово, а сегашниот "автопат" Катланово-Велес да се пренамени во двосмерен помошен, стар пат како сакате наречете го.

Се останато се квази решенија ако се вложува нешто во овој пат од видеово над мојов пост.


Тоа е се фино, ама едното кошта бар 100 пати повеќе од другото.


Па не знам дали оправањето на сегашниот стар пат од видеово би чинел поефтино. Дури и да е така, ајде да го поставиме прашањето што е подобро ?

Под бр.1 инвестиција и крпење на овој квази спореден пат со доста кривини и серпентини во делот кај Катланово, плус долж целата траса е широк само колку за една кола, значи ќе треба и проширување.
Ова би довело и понатаму да се користи постојниот квази автопат од Катланово до Велес кој по ниту еден стандард не е автопат, не знам и зошто плаќаме патарина кога не исполнува услови за автопат поради:
-Немање помошна лента за застанување
-Остри кривини поради кои максимално дозволената брзина е само 80 км/ч на одредени делови, а во поголемиот дел е само 70 км/ч, а има и делови со 60 па дури и 50 км/ч, а автопат по дефиниција треба да има минимална брзина од 80 км/ч и максимална од 130 км/ч.
Да не заборавиме и на радарските контроли од полицијата, да те мерат со 100-110 км/ч и да те казнуваат зошто на "автопат" возиш 110 км/ч и загрозуваш безбедност. Чисто полнење на буџет се радарските контроли на овој квази смешен автопат.


Под бр.2 изградба на права и современа автопатска делница во должина од 23 км со брзина од 120-130 км/ч покрај постоечката Велес-Катланово наспроти сегашната квази автопатска делница Катланово-Велес во должина од 27 км со смешни ограничувања од 60, 70 и 80 км/ч.
Плус оваа делница многу повеќе одговара да се пренамени во спореден двосмерен пат бидејки е и реконструирана пред 10тина години (иако на одредени делови има попуштено асфалтот), плус и самата ширина на лентите е за двосмерен регионален спореден пат.

Така да не знам дали опција 1, односно крпењето на сегашниот претесен и уништен пат е поисплатливо од опција бр.2 и дали би придонело до побрзо и побезбедно патување меѓу Катланово и Велес.

Edited by FiLo - 09-May-2024 at 22:52
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 563
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #1673 Posted: 11-Jun-2024 at 11:12
Originally posted by Théoden

...Не знам зошто го нема во ниту една програма, и зошто ниту една власт го нема воопшто спомнато. Question


Еве, да се исправам, овој проект го имало во програмата на новата влада, макар што се спомнува само проектна документација, а не и изведба:

АВТОПАТ КАТЛАНОВО – ВЕЛЕС

Изработка на проектна документација за изградба на автопат од Катланово
до Велес. Оваа делница од коридорот 10 паралелно би ја следела трасата
во обратен правец од Велес кон Катланово. Проектната документација ќе
ги содржи сите стандарди за проектирање со цел да се обезбеди соодветно
ниво на автопатска услуга.

Рокот за изработка на проект е до 2028 година.


Edited by Théoden - 11-Jun-2024 at 11:15
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 828384

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.613 seconds.

Copyright ©2007 - 2024  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.