Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
Post Reply | Page <1 8384858687 90> |
Author | ||
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #1681 Posted: 21-Jan-2013 at 19:33 | |
Тоа што е интересно и што е едно поклопување со твојата ситуација е тоа што денес низ град видов неколку хармоники, односно од старудиите. Поентата е откако ги промовираа двокатните после НГ, мислам дека не се пуштени во сообраќај. неретко ги загледувам сериските броеви и немам до сега видено двокатен со сериски број на 1220-1250, сериски кои би требало да ги имаат најновите двокатни. Уште една работа што денес приметив е дека на линијата до жичарата имаше пуштено украински ЛАЗ.
Имате некои информации дали се пуштени последните двокатни и ако не, зошто не ? |
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #1682 Posted: 21-Jan-2013 at 23:18 | |
^ Зглобните санос автобуси остануваат во употреба - повеќе пати се спомна тоа - бидејќи ЛАЗ не ги испорача 4-те зглобни автобуси веројатно уште долго на улиците ќе ги гледаме старите саноси.
Но кога веќе состојбата е таква треба да се избере едно од двете можни решенија - набавка на нови зглобни (од Јутонг веројатно) - комплетна обнова на старите зглобни саноси (ремонт на мотор, средување на каросерија и подвозје, ентериерно средување, инсталирање на систем за греење и ладење, електронски дисплеј) Втората опција би дошла нешто како ЈСП да си направи "ретро" зглобни авотбуси - што и не е лоша идеја. Edited by vlatko.mk - 21-Jan-2013 at 23:19 |
||
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #1683 Posted: 23-Jan-2013 at 10:26 | |
Друже некоја грешка да не си ? Кој го има најавено тоа? Зошто би останале во употреба кога имаме 100% обнова на возниот парк ? Нели така најавија кога ги „пуштија“ последните двокатни ? Јас сум убеден дека последните 66 или колку и да беа, не се пуштени во сообраќај и дека кога ќе се пуштат нема да има потреба за овие скапанициве да возат
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #1684 Posted: 23-Jan-2013 at 10:59 | |
И јас сум убеден дека зглобните автобуси ќе останат во сообраќај. Веќе неколку пати говоревме дека сообраќајните шпицови на најфреквентните градски линии не можат да бидат најсоодветно опслужени од двокатните автобуси. Ќе треба да се зголеми турнусот на автобуси, а тоа е пари, поточно повеќе гориво. |
||
The Man
Senior Member Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
Quote Reply #1685 Posted: 23-Jan-2013 at 12:20 | |
Уште една работа која што доста луѓе не ја знаат, а тоа е дека ноќните линии се опслужувани од стари автобуси, дури ни Лазови не пуштаат. Многу е забавно во зима во 3 посабајле со нив да се вози човек...
Edited by The Man - 23-Jan-2013 at 12:21 |
||
Denko
Senior Member Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply #1686 Posted: 23-Jan-2013 at 13:46 | |
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1687 Posted: 23-Jan-2013 at 14:42 | |
И неважат слободните иако си ги плаќаме. |
||
N23
Senior Member Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
Quote Reply #1688 Posted: 23-Jan-2013 at 14:52 | |
Па не баш дека луѓето не ја знаат, ама како и за многу работи, тие што знаат, ретко кој од нив се замара. Своевремено им пишав на ЈСП за ова, ама нормално ниту моето прашање беше објавено, ниту бев опслужен со одговор, а нардоните маси за кои единствен извор на инфомрација се вестите и кои легнуваат пред 00:00, си остануваат со мисла дека имаме многу убави автобуси и целосно обновен јавен превоз. Штета пензионери навечер немаат попуст, па младинава која се вози навечер нека трпи ладно, а неретко се дешава и поради немањето трпение на шоферите, автобусите да тргнат порано па џабе да се изначекаш саат време автобус. |
||
23ka.wordpress.com
|
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #1689 Posted: 23-Jan-2013 at 16:05 | |
Веројатно и нешуштањето на новопристигнатата пратка е поради заштеда на гориво - неколкупати медиуите објавуваа дека ЈСП не е во најдобра финансиска состојба, поради ова имаше и интервенција од град Скопје кој му додели гориво од резервите.
Проблемот е настанат поради огромниот долг кој ЈСП го има по основ на ДДВ кон државата - според мене тоа треба да се реши со ослободување од ДДВ на јавниот автобуски превоз во иднина и отпишување на стариот долг. Тоа би бил единствениот начин кој би овозможил без поскапување ЈСП да ги користи сите нови автобуси, а доколку работи позитивно ќе биде и во состојба да ги одржува автобусите,а би можело да си набави и неколку нови зглобни автобуси. Edited by vlatko.mk - 23-Jan-2013 at 16:08 |
||
Djole88
Senior Member Joined: 28-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 611 |
Quote Reply #1690 Posted: 23-Jan-2013 at 21:43 | |
Точно, не објавуваат такви прашања на кои одговорот е очигледен. И јас им имам пишано за истата проблематика, зошто поскапа карта и стари автобуси навечер. Пред 4-5 дена им пишав и дали и кога ќе бидат пуштени сите двокатни и дали по нивното пуштање ќе има сеуште дупли саноси, нормално ни објавено, а камоли одговорено Според мене единствен начин да се средат овие „ситни“ проблеми е целосна промена на менаџментот, правење студија за како да се заштеди во ова претпријатие и наоѓање економски модели за истото да работи во профит. Дали е тоа приватизација, дали концесија, што и да е, само конечно да видиме фајде од квалитетен градски превоз |
||
mr bombastic
Senior Member Joined: 10-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 420 |
Quote Reply #1691 Posted: 24-Jan-2013 at 18:30 | |
Во право си друже зошто гледам многу стари крнтии возат низ градот исто како пред да дојде последната тура, а и немам заприметено некој поинаков сериски број кај двокатните кој би се разликувал од првите две тури...... |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1692 Posted: 24-Jan-2013 at 23:36 | |
за мене, идеални за ноќните линии би биле минибусите што ги опслужуваат приградските линии, кои и онака ги нема во ноќни термини... тогаш, со истата цена, можеби дури и би имало простор, да се зачестат линиите, наместо да бидат со најмалку саат време размак ...и дефинитивно ноќните шофери, или се пребрзи, или каснат, и најчесто возат ко манијаци, поради чистите улици сето ова е кажано од редовен корисник на ноќна 5-ка во текот на целата недела |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
The Man
Senior Member Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
Quote Reply #1693 Posted: 25-Jan-2013 at 09:38 | |
Не знам како е ситуацијата во 5ка, но ноќните линии на 41 и те како се користат. Се разбира, има многу повеќе корисници во петок и сабота навечер, но и во останатите денови искористеноста не е лоша. Претпоставувам дека 5ка помалку се користи бидејќи не е толку далеку центарот на градот до дестинацијата на повеќето потенцијални корисници, па бараат друг начин за превоз. Навистина нема причина зошто да не вози барем минибус на ноќните линии во понеделник, вторник, среда, четврток и недела. |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1694 Posted: 25-Jan-2013 at 20:15 | |
инаку, можам со сигурност да гарантирам дека 41, 57, 22 и 7 се исто празни како петката, затоа што кога чекам на Рекорд, поминуваат пред нејзе... ноќните линии се единствено полни најмногу до 1 часот, и тоа стриктно на викенди, остатокот од времето, се празни дури и тогаш кога се полни, не е потребно повеќе од единечен автобус инаку не викам дека треба да се укинат линиите, баш напротив, потребни се, ама треба да се размисли малку, како најдобро и најповолно да се искористат за да бидат задоволни и ЈСП и патниците |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1695 Posted: 25-Jan-2013 at 23:50 | |
Се согласувам со тебе дека најдобро би било да се пуштат тие минибусите во текот на ноќта , 5ката сум ја користел многу пати преку ноќ и навистина нема смисла да пуштаат од тие зглобни автобуси ,прво автобусите се во катастрофална состојба а второ не се исполнуваат ни половина од седиштата (зборувам за после еден часот) дури некогаш се само по 3-4ца внатре што според мене воопшто не е исплатливо.
|
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1696 Posted: 27-Jan-2013 at 18:52 | |
|
||
vlatko.mk
Senior Member Joined: 17-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 259 |
Quote Reply #1697 Posted: 27-Jan-2013 at 23:33 | |
Еден мој закучок околу дискусиите за тоа какви автобуси на ноќни линии, колкава бројност и.т.н.
На ЈСП му треба квалитетен центар кој ќе врши анализа на искористеноста на линиите и повеќе други параметри - врз основа на статистики, контакт со граѓаните и економски параметри - потребно е да се креираат возните редови и изборот на автобси за одредени линии |
||
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #1698 Posted: 28-Jan-2013 at 00:14 | |
всушност, најголемиот проблем со купувањето на нови автобуси беше што не беа купени според потребите на линиите, и дури и тие што беа купени, не се распоредија како што треба |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
Dexter26
Senior Member Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply #1699 Posted: 01-Feb-2013 at 13:38 | |
City Msater, а сега и Gity Master.
Кинеско си е кинеско. Само не ми е јасно како досега не сме го забележале ова, овој автобус е од првата пратка двокатни градски автобуси од кинески Јутонг кои пристигнаа во 2011 година, се забележува дека регистарските таблички не се од новите. Edited by Dexter26 - 01-Feb-2013 at 13:39 |
||
daci92
Senior Member Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
Quote Reply #1700 Posted: 10-Feb-2013 at 13:10 | |
Денеска се возев со еден од автобусите од новата пратка и има неколку забележителни промени но сите се позитивни. Дисплеите се со жолто-портокалова боја а на горниот спрат напред каде што беа светло сивите штитници сега се темно сиви и со подруг облик но поквалитетни и подобро наместени ,штета што немав камера да сликам.
Возеше на број 15 и бројот на автобусот беше 1250. |
||
Post Reply | Page <1 8384858687 90> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |