Од регионот - Белград |
Post Reply | Page <1 7891011> |
Author | ||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #161 Posted: 29-Apr-2012 at 14:38 | |
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #162 Posted: 29-Apr-2012 at 16:08 | |
Naš Lejland
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #163 Posted: 01-May-2012 at 23:51 | |
Evo malo izbliza istorije beogradskih tramvaja->
Jasenica (Smedervska Palanka) iz 1936. Ringhoffer iz 1927. |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #164 Posted: 02-May-2012 at 00:07 | |
Ако имаш некои стари мапи на градскиот (трамвајски) превоз во Белград би било супер. Александар каков е овој парк што се гради во Белград? |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #165 Posted: 02-May-2012 at 00:52 | |
Имам, наравно. 1892. је пуштен први трамвај, електрични 2 године касније 1894. а ево касније развој, већ 1905. мрежа изгледа овако:
1908. 1933. 1941. 1946. 1978. (наранџасто) доста трамвајских пруга укинуто! Тренутно станње http://tf1.mosfont.ru/photo/04/30/86/430867.gif На Новом Београду се гради реплика трга Теразије из 1930. године, сходно томе су довезли и ове трамваје. По мени бескорисан пројекат и бацање пара, уместо да се сређује постојећи тргови и фасаде у граду. Edited by Александар - 02-May-2012 at 00:54 |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #166 Posted: 02-May-2012 at 00:58 | |
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #167 Posted: 07-May-2012 at 01:06 | |
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #168 Posted: 08-May-2012 at 00:01 | |
Кога бев во Белград пред неколку дена забележав дека веќе сообраќаат неколку трамваи од шпанската пратка. Александар, дали можеш да ја споделиш информацијата колку нови трамваи во моментов сообраќаат низ српската метропола? |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #169 Posted: 08-May-2012 at 12:46 | |
Тренутно око 14-15 комада.
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #170 Posted: 08-May-2012 at 22:40 | |
Објављен нови број ГСП листа:
http://www.gsp.co.rs/novine/april 202012.pdf |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #171 Posted: 03-Jun-2012 at 20:28 | |
http://yu.phototrans.eu/autobusy.php?s=5014&twb1=t&autor_id=1451&map=yes&send_data=Send http://yu.phototrans.eu/1014,674,354.html http://transphoto.ru/city/252/ |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #172 Posted: 05-Jun-2012 at 21:15 | |
Slike gradske železnice
http://www.railserbia.net/forum/viewtopic.php?f=2&t=3798&start=1200 Edited by Александар - 05-Jun-2012 at 21:15 |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #173 Posted: 08-Aug-2012 at 00:45 | |
Švajcarci nam opet šalju tramvaje, ovaj put BLT
|
||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #174 Posted: 08-Aug-2012 at 10:14 | |
Александар, до каде е проектот „БГ воз“? Се работи ли на железничката линија кон Раковица и Младеновац или пак ќе се градските власти планираат да инвестираат во некоја друга железничка линија околу Белград?
Ако се вложи во пругата кон Младеновац, покрај тоа што ќе се прошири градската железница во српскиот главен град, значително ќе се намали доцнењето на возовите од југ, бидејќи таа делница е во многу лоша состојба. |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #175 Posted: 08-Aug-2012 at 15:53 | |
Vozova bi možda i bilo za tu deonicu, ali problem u tome što su kao što kažeš šine, pa se ne može održati željeni takt od 15 i 30minuta. Odobren je kredit od milijardu evra za sanaciju važnih deonica pruga od stran Ruske Federacije i sa realizacijom bi trebalo početi od jeseni. Prva faza mislim da se tiče sanacije pruge do Pančeva, čime bi se sadašnja linija produžila do Krnjače, a ako bude dogovora i do Pančeva. Za sada sa običnom kartom za gradski prevoz može putovati do Krnjače bez dodatnog plaćanja sa bilo kojim vozom, pa tako i novim DMV-om koji ide do Vršca.
|
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #176 Posted: 26-Aug-2012 at 17:44 | |
Novi Volvoi za Veoliju
Novi Ikarbusi za Veoliju
http://autobusi.net/forum/viewtopic.php?f=4&t=1536&sid=c158fcc2d28c835dc959dfed2134dfc3&start=1185 |
||
VirginAtlantic
Senior Member Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
Quote Reply #177 Posted: 26-Aug-2012 at 18:15 | |
Александар, има ли шанса "Необус" да започне производство на актуелните модели на VOLVO /пример 7900/?
И уште - дали извезуваат автобуси во другите земји од регионот? |
||
Block
Senior Member БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
Quote Reply #178 Posted: 26-Aug-2012 at 18:43 | |
Што е финтата во Србија што се форсираат домашните марки на автобуси?
да ги држат во живот фабриките или што? |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #179 Posted: 26-Aug-2012 at 22:18 | |
Zato što jedan Ikarubs niskopodni košta kao 2 ili čak 3 iz uvoza. Privatnim prevoznicima iz GSP-a se ispati da daju 150.000€ za zglobni autobus, što je čak jeftinije od ex Sovjetskih šklopocija, a ujedno se uposle domaći radnici. Pored toga postoje rigorozni uslovi za privatne prevoznike, kako ekološki (Euro 5) tako i starosni, jer autobusi ne smeju biti stariji od 5 godina.
Veolija je ozbiljna firma, oni su odmerili proizvođače i oprobali i Neobus i Megabus, ali se opet vratili Ikarbusu. Ovo je isporuka iz 2010 za Požarevac (prigradski prevoz) Fabrika sada radi smanjenim kapacitetima, i u vlasništvu države je.
Bredamenarini zbog političara je napustila Ikarbus i sada su prešli u Tursku, gde su nastavili projekat Avancitiy-ja za Italijansko tržište koji se proizvodio prvobitno u Ikarubusu
Neobus je zatvoren i sada je na prodaju, tako da ništa ne prave. Mogli su oni bilo koji autobus iz Volvo asortimana da naprave, samo što su takvi autobusi puno skuplji. Neobus je izvozio na Maltu Veliku Britaniju Saudijsku Arabiju Ikarbus u Rusiju mahom, jer je prethodni vlasnik bila ruska kompanija Edited by Александар - 26-Aug-2012 at 22:28 |
||
Александар
Senior Member Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
Quote Reply #180 Posted: 31-Aug-2012 at 00:40 | |
Edited by Александар - 31-Aug-2012 at 00:43 |
||
Post Reply | Page <1 7891011> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |