Возен парк (општо) |
Post Reply | Page <1 7891011 42> |
Author | |||||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #161 Posted: 20-Nov-2008 at 19:50 | ||||
Владимир за Кенедиевкава од Велес ли се фотките?
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #162 Posted: 20-Nov-2008 at 22:32 | ||||
Веќе некој од почетните постови ја имеме дискутирано цената ~ 1.100.000,00 EUR http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=48&PN=3 А векот е нова, бидејки највиталните делови се менуваат, комплетно ново постоље-трап е пристигнато од Романија (иначе тоа е Шветска лиценца) комплетна нова електоника, и главното теристоризирање - тоа би му дошло ко од двотактен мотор од автомобил прејдеш на инџекшн (Сликовито кажано)
Не све што е електро и дизел се прави тука во Скопје, а Велес е специализиран за патнички и товарни вагони но овие шпанци им се дадени прво да ги средат ко лјуски, бидејќи стварно се пропаднати |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #163 Posted: 21-Nov-2008 at 12:01 | ||||
Хм, мислам дека имаме и други обновени електролокомотиви, но поради нечистотијата од надвор не се ни познаваат дека се обновени.
Владимир еве уште пар прашања- се говореше летово дека неколку патнички вагони ќе се модернизираат во Велес, ама од тоа сега нема ни трага ни глас, кога ќе ја имаме таа прилика и дали знаеш за колку вагони се работи? Друго, не знам дали добро сум пресметал, ама во моментов користиме 2 Макоси, дали сум во право и колку вкупно Шпанци ќе одат на модернизација? Finally, дали би било можно и третиот Горбачов да го стават во вожња? Знам дека сега имаме два коишто секојдневно возат, но се недоволни. Баш завчера се возев и со двете и се многу пријатни за ладниве денови, потопло е во нив отколку дома! |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #164 Posted: 21-Nov-2008 at 13:20 | ||||
Vladimir која локомотива беше што ја префарбуваа пред неколку години пошто имаше на нејзе напишано некои политички пароли, мислам дека нешто имаше УЧК напишано па отиде локомотивата на префарбување.
|
|||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #165 Posted: 21-Nov-2008 at 17:47 | ||||
Мене ме интересира која е брзината на возовите, и кој воз е најбрз што го поседуваме
|
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #166 Posted: 21-Nov-2008 at 17:54 | ||||
нека не те лажи тука зградите се погнасни, на улица бетер се од нас, само шо тука ни закон има ни му е гајле некому. секако има чистење на секои 30 минути па зато на некои места не се приметва. таму кај шо нема чистачи... е таму се гледа какви се грците. зато да не се споредваме со нив |
|||||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #167 Posted: 21-Nov-2008 at 18:07 | ||||
Ајде немој сеа ти за споредби со Солун, секогаш ти е пример Шала на страна мој впечаток е дека иако е точно дека Солун воопшто не е чист град, дефинитивно е почист од Скопје а најголема разлика има ако ги споредиме влезовите во зградите. Во Скопје нема една зграда каде влезот не е свињарија. |
|||||
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #168 Posted: 21-Nov-2008 at 21:13 | ||||
Finally, дали би било можно и третиот Горбачов да го стават во вожња?
Знам дека сега имаме два коишто секојдневно возат, но се недоволни. Баш
завчера се возев и со двете и се многу пријатни за ладниве денови,
потопло е во нив отколку дома!
јас колку сто знам за третиот горбачов нема делови,немозеле да ги набават.а иначе порано имаше четири Горбачоб,едниот изгоре за едниот нема делови така да преостануваат да крузат само тие две во којшто си се возел |
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #169 Posted: 22-Nov-2008 at 12:48 | ||||
Политиката на обновување на вагони на МЖ-Транспорт е прво да се обноват товарните, кој на некој начин ќе донесат пари за обнова и на патничкиот дел, кој секаде во свет во просек е нешто над „позитивна нула“. Во Велес се обновуват моментално типот Ealos-wz Во моментов имаме во возна состојба три Макоши - Шпанци; МЖ 712 103 - 104, МЖ 712 105 - 106, МЖ 712 107 - 108 Иначе Колска-Велес треба да обнови 2 гарнитури. За Горбачовите кој ги имаме 2 во промет и 2 вон, оваа година не се во план за обнова. А за топлото во нив, па тие се руски машини и во Сибир да работат.
Не би знаел за таа случка, но во слекој случај на префарбување сигурно не била, него замо на покривање на тоа место, секој судар по преминиве, со животни, со блокади на пруги, се префарбува само тој дел, сепак да се префарба прво треба де се комплетно очисти испескари китира и добие нова боја и ознаки, а тоа во моментот кога ни фалат влечни средства би било голема загуба на време.
МЖ 412 - Електро моторен - Горбачов 120 км/час МЖ 441 - Електрична локомотива 120 км/час МЖ 442 - Електрична локомотива 120 км/час (ограничена со редуктор, иначе 140 км/час) МЖ 461 - Електрична локомотива 140 км/час МЖ 661 - Електрична локомотива 124 км/час МЖ 712 - Дизел моторен - Шпанец 120 км/час
За набавка на делови не е проблем, плати и добиеш, како спомнав погоре не е во план оваа година, А за тоа дека еден е изгорен делумно е точно, изгорен е едната влечна лок. и затоа едната оранж гарнитура МЖ 412-053 и 054 што сега вози има една плава која е заменета. На сликава не се гледа баш, таа е на крај Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:34 |
|||||
mitatos
Senior Member Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
Quote Reply #170 Posted: 22-Nov-2008 at 13:01 | ||||
Vladimir@ fala na odgovorot , znam deka nemame shini za brzi vozovi no bi bilo ubavo da napravime linija da vozi barem max od 100 do 160/180 na cas wow togas za 30 min ke patuvas do veles i stvarno nema da ima potreba od autobus
|
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #171 Posted: 22-Nov-2008 at 13:21 | ||||
Е, би било убаво, но прво да се ислобељаме од оваја сотојба во која ~16 год (нерачунајќи ги тие пред тоа) буквално ништо не е одржувано а камоли вложувано. (пардон, осим пропагандната пруга за Бугарија) |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
Б.Ѓ.Т
Senior Member Joined: 15-Nov-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 311 |
Quote Reply #172 Posted: 22-Nov-2008 at 15:27 | ||||
max. ogranicena brzina kaj nas e 80 km/h osven na nekoj prugi sto e do 100km/h.do pred god. pred da se renovira prugata sto ide do veles togas tamo na nekoj mesta duri max.brzina bese 40 km/h a na ostanatite 60km/h.
a i imav moznost da prisustvuvam na toa renoviranje na taa pruga, neznam dali znaete kakvi ni se masinite za izgradba na pruga oddvaj rabotat,so sila nekako gi odrzuvaat vo rabotna sostojba. vo renoviranje na prugata spagase menjanje na pragovi i precistuvanje na kamenot i niveliranje na prukata. |
|||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #173 Posted: 22-Nov-2008 at 18:07 | ||||
Состојбите и со тие машини е слична како и со влчните и влечените средтства, некогаш купени и сега се крпи.
Додуше има што да се пофалат, имаат мислам 4 овакви возила камионетки за брза интервенција Анфибии за пруги |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #174 Posted: 22-Nov-2008 at 18:56 | ||||
Владимир, најпрво големо благодарам за информациите, посебно за Шпанците кои често се расипуваат па не можам да ги избројам колку се на број! Од друга страна пак Горбачов возовите се најинтересни преку зима, за разлика од обичните вагони кои се ладни.
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:42 |
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #175 Posted: 28-Nov-2008 at 11:45 | ||||
Edited by Cloverstack - 09-Dec-2008 at 03:48 |
|||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #176 Posted: 28-Nov-2008 at 12:32 | ||||
Прекрасна и очекувана вест за железници, посебно во време кога товарниот сообраќај опаѓа, барем патничкиот сообраќај да не прави големи загуби. Искрено се надевам дека железница ќе го искористи овој нагорен тренд за уште повеќе да го зголеми интересот за меѓуградските и меѓународните возови, посебно што автобуските превозници немаат намера да ги намалат цените на своите билети. Мислам дека 2008 година ќе биде една од подобрите, а можеби и најдобра година од осамостојувањето на земјава во однос на бројот на превезени патници. Инаку за почеток, од железница се надевам дека ќе направи подобар возен ред за 2009 година и тоа во насока на четврта линија кон Битола, утринска линија кон Кочани и уште една дневна линија кон Кичево. Впрочем, ако некој дознал некој новини од возниот ред нека ги сподели на форумов!
|
|||||
maestro
Senior Member Joined: 02-Aug-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 505 |
Quote Reply #177 Posted: 28-Nov-2008 at 14:42 | ||||
Нормално дека бројот на патници ќе биде зголемен кога и онака патување со воз најмногу се исплати. Ама состојбата во возовите не треба ни да се опишува.
|
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #178 Posted: 28-Nov-2008 at 16:52 | ||||
Еве ја истата вест од друг извор.
Edited by lslcrew - 28-Nov-2008 at 16:53 |
|||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #179 Posted: 29-Nov-2008 at 16:26 | ||||
Би требало годинава да завршиме со превезени над 1 и пол милион патници во железничкиот сообраќај, што е една од најдобрите години од осамостојувањето(пишав и горе за тоа). Сепак треба да загрижува товарниот железнички сообраќај, чим се намалил уште во летните месеци, последното тромесечје ќе биде сигурно за над 20% помал од оној во 2007 година, што може да доведе до нови загуби во Македонски железници за жал.
|
|||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #180 Posted: 29-Nov-2008 at 17:44 | ||||
Еве слики од фабриката колска каде се санираат шински возила. Владимир ќе те молам подетално!
01. 02. 03. 04. 05. 06. 07. 08. 09. 10. 11. |
|||||
Post Reply | Page <1 7891011 42> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |