build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Автопат Демир Капија - Смоквица

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 42>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 31-May-2012 at 16:08
Originally posted by Aleksf

Po nekoi soznanija koi gi imam od ponuduvacite samo vertikalnata i horizontalnata soobracajna signalizacija za delnicata Demir Kapija -Smokvica cini okolu 5 milioni evra

 
Да не се во неокласицистички стил ?


Edited by Dexter26 - 31-May-2012 at 16:08
Back to Top
Aleksf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 30-May-2012
Location: Helsinki
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Aleksf Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 31-May-2012 at 17:56
Ne znaam koj vo stil ce bide, nikojpat ne sum bil dobar vo istorija na umetnost

Edited by Aleksf - 31-May-2012 at 17:57
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 31-May-2012 at 20:36
Originally posted by Aleksf

Po nekoi soznanija koi gi imam od ponuduvacite samo vertikalnata i horizontalnata soobracajna signalizacija za delnicata Demir Kapija -Smokvica cini okolu 5 milioni evra
Каква поточно сигнализација ќе се примени и на што би можело да се должи ваквата висока цена? Иако кога станува збор за државата веќе е пракса вртоглаво да се пумпаат ваквите цени, со оглед дека финансиите се обезбедени од извори како ЕУ, ЕБРД и ЕИБ (кои сигурно темелно ќе ги контролираат сите трошоци) тргнувам од претпоставка дека сумата горе-долу е реална.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 31-May-2012 at 20:43
Знае ли некој колку ќе бидат долги тунелите? Сепак нема да се подолги од 1 км, или?
Можеби во оваа енормно висока цена се вклучени и набљудувачки и ел. сигнални системи во тунелите, потоа команден центар за следење на сообраќајот, пак дај Боже да видиме и електронска сигнализација во државава, како убедливо последна од земјите во регионов.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 31-May-2012 at 20:50

два двоцевни тунели долги 4,94 километри во еден правец

Најверојатно станува збор за вкупна должина... но и во тој случај... мислам дека може да се заклучи дека и двата се подолги од 1 км... освен ако евентуално едниот да е подолг од 3,94 км за другиов да биде покус од 1 км... што не верувам...

Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Aleksf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 30-May-2012
Location: Helsinki
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Aleksf Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 31-May-2012 at 21:01
Pa od ona sto go znam za vremena regulacija i prenasocuvanje na soobracaj na trite vremeni delnici po specifikacijata od investitorot potrebni se:3290 plasticni barieri New Jersey, 423 parcinja vremeni soobracajni znaci, 4790 reflektiracki tela i 260 trepkacki svetla kakoi okolu 2200 metri kvadratni obelezuvanje
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
Back to Top
micko_v View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Jun-2009
Location: Firenze, Italia
Online Status: Offline
Posts: 123
  Quote micko_v Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 01-Jun-2012 at 14:09
Не прочитавме никаде кој победи на тендеров, имате информации?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 02-Jun-2012 at 14:54
Ако не се лажам, таква информација сеуше не е објавена.
Back to Top
Aleksf View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 30-May-2012
Location: Helsinki
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Aleksf Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 26-Jun-2012 at 08:43
Sinoca Premierot na Kanal 5 kaza deka e izbran izveduvacot no seuste nemale skluceno dogovor i ne kaza koj e
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 26-Jun-2012 at 11:32
И јас во некој извор (дали беше српски или бугарски) прочитав пред неполн месец дека изведувачот е избран. Зошто не е соопштен кој е е енигма за мене! Аман веќе нека го потпишат договорот и нека почнат да градат им отиде уште една цела градежна сезона (2012), а и безтоа рокот е безумно долг (впрочем последно, колку е рокот на изведба?)!
Ако е над 36 месеци се стварно неспособни тотално!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 26-Jun-2012 at 12:37
Прочитав дека рокот е 6-7 години. Не ми текнува каде но беше некој пишан медиум. Ова пред некоја си месец. Оправдување за долгиот рок се многуте тунели и мостови кои треба да се изградат.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 26-Jun-2012 at 16:09
Originally posted by alexsend

Прочитав дека рокот е 6-7 години. Не ми текнува каде но беше некој пишан медиум. Ова пред некоја си месец. Оправдување за долгиот рок се многуте тунели и мостови кои треба да се изградат.
Ako delnicata ja izgeadat za 6-7 godini treba da bideme zadovolni. Pa tie 8km avtopat (Kumanovo-Tabanovce) go zavrsija za 3 godini a delnicata bese relativno lesna. D.Kapija-Smokvica e teska delnica so mostovi i tuneli, pa taka 6-7 godini za makedonski uslovi e ok. 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 26-Jun-2012 at 16:58
И за мене е изненадување зошто се чека на објавување на победничката компанија. Низ медиумите се говореше дека има пониска понуда од предвидената, па можеби се обидуваат дел од финансиските средства да ги пренаменат за некој друг проект, кога веќе истите се добиени. Обично вакви информации многу тешко се извлекуваат од институциите.
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 26-Jun-2012 at 19:25
Рокот за изградба е 4 години. Предвидени се плус 2 за поправки на евентуални дефекти во изградбата.

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:271630-2011:TEXT:EN:HTML
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 27-Jun-2012 at 18:59
Според "Фокус", грчката компанија "Актор" ќе го гради автопатот.
Сликата е преголема па затоа не ја ставам, но еве ви линк.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 28-Jun-2012 at 09:53
Текстот на „Фокус“ се базира на математичка пресметка на пристигнатите понуди со она што го кажа премиерот во интервјуто на Канал 5. Да не бидам песимист, но „Актор“ сериозно „пуштиле корења“ за тендеров кај одредени институции, начинот на кој се одвиваше постапка за избор на најповолен понудувач ми дава за право сериозно да се сомневам дека странските финансиски институции ќе го одобрат избраниот понудувач. Мислам дека ќе избијат матни води на површина и дека ќе треба да се оди со уште една тендерска постапка, а почетокот на градежните работи ќе биде дури овој период од наредната година.
Back to Top
Cibi View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 167
  Quote Cibi Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 29-Aug-2012 at 09:38
Ke pocne li konecno da se gradi ovaa delnica? Vetuvaa deka ke pocne , ni traga ni glas od toa vetuvanje. Sto se sluci kade zaglavi realizacijata na ovoj proekt
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 30-Aug-2012 at 12:15
Мислам дека е апсолутно јасно-тендерот и изборот на најповолниот понудувач. Без ова, нема одење напред, а без фер тендер европските банки нема да ни ги дадат парите. Многу е просто и едноставно!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 30-Aug-2012 at 16:06
се споменуваше Септември-Октомври за почеток на градежните работи,што преведено на македонски јазик значи Декември-Јануари по `јулијански`(македонски) календар
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 30-Aug-2012 at 16:26

Дали Актор ќе ангажира македонски или грчки градежни фирми за автопатот Демир Капија-Смоквица?

Александра Спасевска
Дали%20Актор%20ќе%20ангажира%20македонски%20или%20грчки%20градежни%20фирми%20за%20автопатот%20Демир%20Капија-Смоквица?Домашните градежни компании ја започнаа трката за учество како подизведувачи на градежната компанија Актор за изградба на автопатот Демир Капија-Смоквица. Оваа фирма е избрана за најповолен понудувач за изградба на последната делница од Коридорот 10, проект вреден 270 милиони евра. Во домашните градежни компании Гранит и Бетон се надеваат дека ќе земат барем дел од проектот, чија изградба треба да започне следниот месец.

Генералниот директор на Бетон, Трајко Трпески, вели дека веќе ја подготвуваат својата понуда за Актор и се надева дека ќе успеат да се договорат со главниот изведувач.
„Актор ги поставува цените врз основа на проектот и сложеноста на градежните зафати. Ние во наредниот период ќе доставиме своја понуда. Сакаме да работиме на овој автопат, но не по цена да работиме со загуба“, вели Трпески.

Тој потенцира дека како компанија ја имаат потребната градежна оператива за секаков градежен зафат, но одлуката кој ќе работи зависи од Актор.
Драган Манаилов, управител на градежната компанија Синтек, потенцира дека Актор е компанија која работи на неколку поголеми градежни зафати во соседните земји и дека секогаш ги ангажира локалните градежни компании како подизведувачи.

„Сигурно ќе ангажираат некои од домашните градежни компании, пред с$ Гранит и Бетон, кои имаат и оператива и механизација и големо искуство во вакви градежни зафати, но с$ уште е прелиминарна фаза од договорот. Ние како помала градежна компанија веќе сме во преговори со претставниците на грчката компанија во Србија, а во наредниот период ќе пратиме понуда директно во Актор“, вели Манаилов.
Тој предупредува дека ако во случај Актор не се договори со некоја од домашните компании, тогаш ќе користи сопствена механизација или грчки градежни компании поради близината на локацијата каде што се гради автопатот.

„Во моментот Актор, заедно со Терна, работи на неколку градежни зафати во Србија, како што е автопатот од Ниш до Димитровград, потоа на дел од делницата која поминува кај Грделичката клисура и на автопатот од Врање до Бујановац. Значи имаат големо искуство во ваков вид проекти“, објаснува Манаилов.
Според договорот, Актор се обврзува градежните работи за изградба на 28,2 километри долгата делница да ги започне во септември, а изградбата би требало да трае 48 месеци. Автопатот ќе има два тунели, долги по 1.300 метри, шест моста, пет надвозници и седум подвозници.

За изведба на овој проект парите се обезбедени од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), која на државата & одобри кредит од 107 милиони евра, 130 милиони евра се обезбедени од Европската инвестициска банка (ЕИБ), а дел се обезбедени со грант од 45 милиони евра од ИПА-програмата. Државата учествува со 6 милиони евра од Буџетот.

http://www.kapital.com.mk/mk/makedonija/87184/dali_aktor_kje_angazhira_makedonski_ili_grchki_gradezhni_firmi_za_avtopatot_demir_kapija-smokvica_.aspx
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 1.461 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.