|
![]() |
|
Автопат Демир Капија - Смоквица |
|
Post Reply
|
Page <1 7891011 42> |
| Author | |
Dexter26
Senior Member
Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
Quote Reply
#161 Posted: 31-May-2012 at 16:08 |
Да не се во неокласицистички стил ? Edited by Dexter26 - 31-May-2012 at 16:08 |
|
![]() |
|
Aleksf
Newbiе
Joined: 30-May-2012 Location: Helsinki Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#162 Posted: 31-May-2012 at 17:56 |
|
Ne znaam koj vo stil ce bide, nikojpat ne sum bil dobar vo istorija na umetnost
Edited by Aleksf - 31-May-2012 at 17:57 |
|
|
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#163 Posted: 31-May-2012 at 20:36 |
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#164 Posted: 31-May-2012 at 20:43 |
|
Знае ли некој колку ќе бидат долги тунелите? Сепак нема да се подолги од 1 км, или?
Можеби во оваа енормно висока цена се вклучени и набљудувачки и ел. сигнални системи во тунелите, потоа команден центар за следење на сообраќајот, пак дај Боже да видиме и електронска сигнализација во државава, како убедливо последна од земјите во регионов. |
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL
Senior Member
Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply
#165 Posted: 31-May-2012 at 20:50 |
|
Најверојатно станува збор за вкупна должина... но и во тој случај... мислам дека може да се заклучи дека и двата се подолги од 1 км... освен ако евентуално едниот да е подолг од 3,94 км за другиов да биде покус од 1 км... што не верувам... |
|
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Aleksf
Newbiе
Joined: 30-May-2012 Location: Helsinki Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#166 Posted: 31-May-2012 at 21:01 |
|
Pa od ona sto go znam za vremena regulacija i prenasocuvanje na soobracaj na trite vremeni delnici po specifikacijata od investitorot potrebni se:3290 plasticni barieri New Jersey, 423 parcinja vremeni soobracajni znaci, 4790 reflektiracki tela i 260 trepkacki svetla kakoi okolu 2200 metri kvadratni obelezuvanje
|
|
|
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
|
|
![]() |
|
micko_v
Senior Member
Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
Quote Reply
#167 Posted: 01-Jun-2012 at 14:09 |
|
Не прочитавме никаде кој победи на тендеров, имате информации?
|
|
![]() |
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#168 Posted: 02-Jun-2012 at 14:54 |
|
Ако не се лажам, таква информација сеуше не е објавена.
|
|
![]() |
|
Aleksf
Newbiе
Joined: 30-May-2012 Location: Helsinki Online Status: Offline Posts: 0 |
Quote Reply
#169 Posted: 26-Jun-2012 at 08:43 |
|
Sinoca Premierot na Kanal 5 kaza deka e izbran izveduvacot no seuste nemale skluceno dogovor i ne kaza koj e
|
|
|
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ
Senior Member
Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply
#170 Posted: 26-Jun-2012 at 11:32 |
|
И јас во некој извор (дали беше српски или бугарски) прочитав пред неполн месец дека изведувачот е избран. Зошто не е соопштен кој е е енигма за мене! Аман веќе нека го потпишат договорот и нека почнат да градат им отиде уште една цела градежна сезона (2012), а и безтоа рокот е безумно долг (впрочем последно, колку е рокот на изведба?)!
Ако е над 36 месеци се стварно неспособни тотално! |
|
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#171 Posted: 26-Jun-2012 at 12:37 |
|
Прочитав дека рокот е 6-7 години. Не ми текнува каде но беше некој пишан медиум. Ова пред некоја си месец. Оправдување за долгиот рок се многуте тунели и мостови кои треба да се изградат.
|
|
![]() |
|
Denko
Senior Member
Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
Quote Reply
#172 Posted: 26-Jun-2012 at 16:09 |
|
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#173 Posted: 26-Jun-2012 at 16:58 |
|
И за мене е изненадување зошто се чека на објавување на победничката компанија. Низ медиумите се говореше дека има пониска понуда од предвидената, па можеби се обидуваат дел од финансиските средства да ги пренаменат за некој друг проект, кога веќе истите се добиени. Обично вакви информации многу тешко се извлекуваат од институциите.
|
|
![]() |
|
OCB
Senior Member
Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
Quote Reply
#174 Posted: 26-Jun-2012 at 19:25 |
|
Рокот за изградба е 4 години. Предвидени се плус 2 за поправки на евентуални дефекти во изградбата.
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:271630-2011:TEXT:EN:HTML |
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#175 Posted: 27-Jun-2012 at 18:59 |
|
Според "Фокус", грчката компанија "Актор" ќе го гради автопатот.
Сликата е преголема па затоа не ја ставам, но еве ви линк. |
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#176 Posted: 28-Jun-2012 at 09:53 |
|
Текстот на „Фокус“ се базира на математичка пресметка на пристигнатите понуди со она што го кажа премиерот во интервјуто на Канал 5. Да не бидам песимист, но „Актор“ сериозно „пуштиле корења“ за тендеров кај одредени институции, начинот на кој се одвиваше постапка за избор на најповолен понудувач ми дава за право сериозно да се сомневам дека странските финансиски институции ќе го одобрат избраниот понудувач. Мислам дека ќе избијат матни води на површина и дека ќе треба да се оди со уште една тендерска постапка, а почетокот на градежните работи ќе биде дури овој период од наредната година.
|
|
![]() |
|
Cibi
Senior Member
Joined: 06-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 167 |
Quote Reply
#177 Posted: 29-Aug-2012 at 09:38 |
|
Ke pocne li konecno da se gradi ovaa delnica? Vetuvaa deka ke pocne , ni traga ni glas od toa vetuvanje. Sto se sluci kade zaglavi realizacijata na ovoj proekt
|
|
![]() |
|
BOJAN
Senior Member
Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply
#178 Posted: 30-Aug-2012 at 12:15 |
|
Мислам дека е апсолутно јасно-тендерот и изборот на најповолниот понудувач. Без ова, нема одење напред, а без фер тендер европските банки нема да ни ги дадат парите. Многу е просто и едноставно!
|
|
![]() |
|
gjoko
Senior Member
Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
Quote Reply
#179 Posted: 30-Aug-2012 at 16:06 |
|
се споменуваше Септември-Октомври за почеток на градежните работи,што преведено на македонски јазик значи Декември-Јануари по `јулијански`(македонски) календар
|
|
![]() |
|
axel
Senior Member
Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply
#180 Posted: 30-Aug-2012 at 16:26 |
Дали Актор ќе ангажира македонски или грчки градежни фирми за автопатот Демир Капија-Смоквица?Александра СпасевскаГенералниот директор на Бетон, Трајко Трпески, вели дека веќе ја подготвуваат својата понуда за Актор и се надева дека ќе успеат да се договорат со главниот изведувач. „Актор ги поставува цените врз основа на проектот и сложеноста на градежните зафати. Ние во наредниот период ќе доставиме своја понуда. Сакаме да работиме на овој автопат, но не по цена да работиме со загуба“, вели Трпески. Тој потенцира дека како компанија ја имаат потребната градежна оператива за секаков градежен зафат, но одлуката кој ќе работи зависи од Актор. Драган Манаилов, управител на градежната компанија Синтек, потенцира дека Актор е компанија која работи на неколку поголеми градежни зафати во соседните земји и дека секогаш ги ангажира локалните градежни компании како подизведувачи. „Сигурно ќе ангажираат некои од домашните градежни компании, пред с$ Гранит и Бетон, кои имаат и оператива и механизација и големо искуство во вакви градежни зафати, но с$ уште е прелиминарна фаза од договорот. Ние како помала градежна компанија веќе сме во преговори со претставниците на грчката компанија во Србија, а во наредниот период ќе пратиме понуда директно во Актор“, вели Манаилов. Тој предупредува дека ако во случај Актор не се договори со некоја од домашните компании, тогаш ќе користи сопствена механизација или грчки градежни компании поради близината на локацијата каде што се гради автопатот. „Во моментот Актор, заедно со Терна, работи на неколку градежни зафати во Србија, како што е автопатот од Ниш до Димитровград, потоа на дел од делницата која поминува кај Грделичката клисура и на автопатот од Врање до Бујановац. Значи имаат големо искуство во ваков вид проекти“, објаснува Манаилов. Според договорот, Актор се обврзува градежните работи за изградба на 28,2 километри долгата делница да ги започне во септември, а изградбата би требало да трае 48 месеци. Автопатот ќе има два тунели, долги по 1.300 метри, шест моста, пет надвозници и седум подвозници. За изведба на овој проект парите се обезбедени од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), која на државата & одобри кредит од 107 милиони евра, 130 милиони евра се обезбедени од Европската инвестициска банка (ЕИБ), а дел се обезбедени со грант од 45 милиони евра од ИПА-програмата. Државата учествува со 6 милиони евра од Буџетот. http://www.kapital.com.mk/mk/makedonija/87184/dali_aktor_kje_angazhira_makedonski_ili_grchki_gradezhni_firmi_za_avtopatot_demir_kapija-smokvica_.aspx |
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 7891011 42> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |