![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Демир Капија - Смоквица |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 42> |
Author | |
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Да не се во неокласицистички стил ? ![]() Edited by Dexter26 - 31-May-2012 at 16:08 |
|
![]() |
|
Aleksf ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 30-May-2012 Location: Helsinki Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Ne znaam koj vo stil ce bide, nikojpat ne sum bil dobar vo istorija na umetnost
Edited by Aleksf - 31-May-2012 at 17:57 |
|
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Знае ли некој колку ќе бидат долги тунелите? Сепак нема да се подолги од 1 км, или?
Можеби во оваа енормно висока цена се вклучени и набљудувачки и ел. сигнални системи во тунелите, потоа команден центар за следење на сообраќајот, пак дај Боже да видиме и електронска сигнализација во државава, како убедливо последна од земјите во регионов. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Најверојатно станува збор за вкупна должина... но и во тој случај... мислам дека може да се заклучи дека и двата се подолги од 1 км... освен ако евентуално едниот да е подолг од 3,94 км за другиов да биде покус од 1 км... што не верувам... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Aleksf ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 30-May-2012 Location: Helsinki Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Pa od ona sto go znam za vremena regulacija i prenasocuvanje na soobracaj na trite vremeni delnici po specifikacijata od investitorot potrebni se:3290 plasticni barieri New Jersey, 423 parcinja vremeni soobracajni znaci, 4790 reflektiracki tela i 260 trepkacki svetla kakoi okolu 2200 metri kvadratni obelezuvanje
|
|
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
|
|
![]() |
|
micko_v ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jun-2009 Location: Firenze, Italia Online Status: Offline Posts: 123 |
![]() ![]() |
Не прочитавме никаде кој победи на тендеров, имате информации?
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Ако не се лажам, таква информација сеуше не е објавена.
|
|
![]() |
|
Aleksf ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 30-May-2012 Location: Helsinki Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Sinoca Premierot na Kanal 5 kaza deka e izbran izveduvacot no seuste nemale skluceno dogovor i ne kaza koj e
|
|
Сите пчели да носеа мед, медот ќе беше бадијала
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
И јас во некој извор (дали беше српски или бугарски) прочитав пред неполн месец дека изведувачот е избран. Зошто не е соопштен кој е е енигма за мене! Аман веќе нека го потпишат договорот и нека почнат да градат им отиде уште една цела градежна сезона (2012), а и безтоа рокот е безумно долг (впрочем последно, колку е рокот на изведба?)!
Ако е над 36 месеци се стварно неспособни тотално! |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Прочитав дека рокот е 6-7 години. Не ми текнува каде но беше некој пишан медиум. Ова пред некоја си месец. Оправдување за долгиот рок се многуте тунели и мостови кои треба да се изградат.
|
|
![]() |
|
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
И за мене е изненадување зошто се чека на објавување на победничката компанија. Низ медиумите се говореше дека има пониска понуда од предвидената, па можеби се обидуваат дел од финансиските средства да ги пренаменат за некој друг проект, кога веќе истите се добиени. Обично вакви информации многу тешко се извлекуваат од институциите.
|
|
![]() |
|
OCB ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: 54 Online Status: Offline Posts: 921 |
![]() ![]() |
Рокот за изградба е 4 години. Предвидени се плус 2 за поправки на евентуални дефекти во изградбата.
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:271630-2011:TEXT:EN:HTML |
|
![]() |
|
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
Според "Фокус", грчката компанија "Актор" ќе го гради автопатот.
Сликата е преголема па затоа не ја ставам, но еве ви линк. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Текстот на „Фокус“ се базира на математичка пресметка на пристигнатите понуди со она што го кажа премиерот во интервјуто на Канал 5. Да не бидам песимист, но „Актор“ сериозно „пуштиле корења“ за тендеров кај одредени институции, начинот на кој се одвиваше постапка за избор на најповолен понудувач ми дава за право сериозно да се сомневам дека странските финансиски институции ќе го одобрат избраниот понудувач. Мислам дека ќе избијат матни води на површина и дека ќе треба да се оди со уште една тендерска постапка, а почетокот на градежните работи ќе биде дури овој период од наредната година.
|
|
![]() |
|
Cibi ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-May-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 167 |
![]() ![]() |
Ke pocne li konecno da se gradi ovaa delnica? Vetuvaa deka ke pocne , ni traga ni glas od toa vetuvanje. Sto se sluci kade zaglavi realizacijata na ovoj proekt
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Мислам дека е апсолутно јасно-тендерот и изборот на најповолниот понудувач. Без ова, нема одење напред, а без фер тендер европските банки нема да ни ги дадат парите. Многу е просто и едноставно!
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
се споменуваше Септември-Октомври за почеток на градежните работи,што преведено на македонски јазик значи Декември-Јануари по `јулијански`(македонски) календар
![]() |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Дали Актор ќе ангажира македонски или грчки градежни фирми за автопатот Демир Капија-Смоквица?Александра Спасевска![]() Генералниот директор на Бетон, Трајко Трпески, вели дека веќе ја подготвуваат својата понуда за Актор и се надева дека ќе успеат да се договорат со главниот изведувач. „Актор ги поставува цените врз основа на проектот и сложеноста на градежните зафати. Ние во наредниот период ќе доставиме своја понуда. Сакаме да работиме на овој автопат, но не по цена да работиме со загуба“, вели Трпески. Тој потенцира дека како компанија ја имаат потребната градежна оператива за секаков градежен зафат, но одлуката кој ќе работи зависи од Актор. Драган Манаилов, управител на градежната компанија Синтек, потенцира дека Актор е компанија која работи на неколку поголеми градежни зафати во соседните земји и дека секогаш ги ангажира локалните градежни компании како подизведувачи. „Сигурно ќе ангажираат некои од домашните градежни компании, пред с$ Гранит и Бетон, кои имаат и оператива и механизација и големо искуство во вакви градежни зафати, но с$ уште е прелиминарна фаза од договорот. Ние како помала градежна компанија веќе сме во преговори со претставниците на грчката компанија во Србија, а во наредниот период ќе пратиме понуда директно во Актор“, вели Манаилов. Тој предупредува дека ако во случај Актор не се договори со некоја од домашните компании, тогаш ќе користи сопствена механизација или грчки градежни компании поради близината на локацијата каде што се гради автопатот. „Во моментот Актор, заедно со Терна, работи на неколку градежни зафати во Србија, како што е автопатот од Ниш до Димитровград, потоа на дел од делницата која поминува кај Грделичката клисура и на автопатот од Врање до Бујановац. Значи имаат големо искуство во ваков вид проекти“, објаснува Манаилов. Според договорот, Актор се обврзува градежните работи за изградба на 28,2 километри долгата делница да ги започне во септември, а изградбата би требало да трае 48 месеци. Автопатот ќе има два тунели, долги по 1.300 метри, шест моста, пет надвозници и седум подвозници. За изведба на овој проект парите се обезбедени од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), која на државата & одобри кредит од 107 милиони евра, 130 милиони евра се обезбедени од Европската инвестициска банка (ЕИБ), а дел се обезбедени со грант од 45 милиони евра од ИПА-програмата. Државата учествува со 6 милиони евра од Буџетот. http://www.kapital.com.mk/mk/makedonija/87184/dali_aktor_kje_angazhira_makedonski_ili_grchki_gradezhni_firmi_za_avtopatot_demir_kapija-smokvica_.aspx |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 42> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |