|
![]() |
|
Автопат Миладиновци - Штип |
|
Post Reply
|
Page <1 7891011 40> |
| Author | |
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#161 Posted: 25-May-2016 at 16:41 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#162 Posted: 25-May-2016 at 18:03 |
|
Браво! Преубаво
|
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Bube
Newbie
Joined: 06-May-2014 Online Status: Offline Posts: 24 |
Quote Reply
#163 Posted: 28-May-2016 at 13:37 |
на жалост само за велосипедисти... Ако некој се прашувал по што и зошто се разликуваат македонските од словенските автопатишта, еве му одговор на сликата погоре. Не би сакал да сум тој што ќе потпише употребна дозвола за овој пат, кој во најмала рака може да биде обвинет за „убиство од небрежност„ за едно 10г. (види сообраќајни несреќи на мотористи по мак. автопатишта) Да сум јас одговорно лице во „Македонија пат„ под итно би ја спуштил дозволената брзина на движење на многу делници до 80кмх а за мотори и до 60кмх... Штета што немаме кадар кој може да ја ескалира ситуацијава.... edit: Да не испадне дека сум пристрасен, мој фаворит за најфуш „автопат„ на светот е „Неготино-Демир Капија„. Edited by Bube - 28-May-2016 at 13:49 |
|
![]() |
|
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#164 Posted: 14-Jun-2016 at 10:15 |
|
Odlicna reportaza za momentalnata sostojba.
http://www.telegraf.mk/aktuelno/makedonija/ns-newsarticle-avtopat-miladinovci---stip-stolbovi-visoki-kako-zgradi-gi-drzat-mostovite-foto.nspx |
|
![]() |
|
gorco
Senior Member
Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
Quote Reply
#165 Posted: 15-Jun-2016 at 15:51 |
|
uf uf uf dobro e, nesho napraile i ovie u obid za spas, inache ke slikavme samo baroknite spomenici i slichen tip na "remek dela"
Vo sekoj sluchaj, ke go kritikuvame ova posle 5-10 godini, koga ke vidime vo kakvo stanje ke e ... |
|
![]() |
|
elnino
Senior Member
Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply
#166 Posted: 15-Jun-2016 at 22:32 |
|
uste ne mozam da im se iznacudam na nekoi kvazi osobi tuka, koi se raduvaat ako nesto ne e vo red, a koga e dobro napraveno zivi se jadat. vie imate dijagnoza za zal
|
|
![]() |
|
ja_licno
Senior Member
Joined: 11-Aug-2015 Online Status: Offline Posts: 110 |
Quote Reply
#167 Posted: 16-Jun-2016 at 11:19 |
Да не се чудиш.Злобата го ''изеде''општеството во кое живееме.Форумов само пресликува мал дел од состојбата. |
|
![]() |
|
elnino
Senior Member
Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
Quote Reply
#168 Posted: 16-Jun-2016 at 16:12 |
|
за мене има само или добар пат или лош пат, добар проект или не добар проект. За цената на чинење не сме многу стручњаци, тоа има многу варијабили, геолошка подлога, експропријација, вијадукти тунели, вамте тамте, па дури и провизија
|
|
![]() |
|
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#169 Posted: 18-Jun-2016 at 09:33 |
|
|
|
![]() |
|
Влатко
Senior Member
Joined: 01-Aug-2016 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 518 |
Quote Reply
#170 Posted: 01-Aug-2016 at 08:37 |
|
Здраво дечки...."нов" на форумов бидејќи стариот акаунт го заборавив пред неколку години
....во контекст на патот, бев на трасата во саботата (30.07.2016) и можам да кажам дека интензивно се гради. Инаку работам во фирма за специјализирани градежни материјали коишто ќе се употребат на виадуктите кај Пчиња.
|
|
![]() |
|
phenomenon
Senior Member
Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
Quote Reply
#171 Posted: 01-Aug-2016 at 09:29 |
Здраво. Добредојде назад.
Ако знаеш сподели информација кај ќе бидат патарините и дали е планирана автобуска постојка кај Средно Коњари. |
|
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
goranmitev
Newbiе
Joined: 29-Jan-2015 Online Status: Offline Posts: 12 |
Quote Reply
#172 Posted: 10-Aug-2016 at 20:52 |
|
Сликав со мобилен од кола како се одвиваат работите на автопатот. Сликано е на делницата од Штип до Кадрифаково. Да не ги закачувам сите слики тука еве линк
http://imgur.com/a/MI7Y1 Edited by goranmitev - 10-Aug-2016 at 21:13 |
|
![]() |
|
jyvation
Senior Member
Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
Quote Reply
#173 Posted: 10-Aug-2016 at 21:23 |
Колку проценти е отприлика завршено имаш претстава? |
|
![]() |
|
Staki
Senior Member
Joined: 11-Oct-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 125 |
Quote Reply
#174 Posted: 10-Aug-2016 at 21:43 |
|
Возев викендов по стариот пат од Штип до Кадрифаково. Можам да кажам дека патот е во многу лоша состојба. Разбирам дека при изградбата на автопатот, треба да се вози по стариот пат, ама по таков асфалт да возиш стварно е погубно за колата. Според стандардите секој автопат треба да има и алтернативен пат по кој ќе може да се вози бесплатно. Овој пат јас мислам ни бесплатно да е нема да се вози. Требаше да се стави нов асфалт штом се знаело дека во определен период ќе се вози по патов.
Друго нешто патот Кадрифаково - Велес се гледа дека се прави квалитетно, ама многу споро се прави. Возиш возиш и одеднаш без никаков знак доаѓа неасфалтиран пат во темнина. Треба да се зголемат стандардите, за да имаме побезбедни и поудобни патишта. |
|
![]() |
|
kultuzin
Senior Member
Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
Quote Reply
#175 Posted: 10-Aug-2016 at 23:06 |
Потпис. Проблем за кој многу одамна зборувам. Едноставно треба да се воведат стандарди со кои јасно ќе се дефинира како едно градилиште треба да биде означено и обезбедено. На тоа поле сме ДНО на земјината топка не само во Европа. |
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#176 Posted: 20-Aug-2016 at 09:34 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
alexsend
Senior Member
Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
Quote Reply
#177 Posted: 20-Aug-2016 at 09:46 |
|
На последната слика се гледа нешто налик ископ за пат, гас... вертикално по средина на сликата? Знае некој што е тоа?
|
|
|
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|
![]() |
|
Navigator
Senior Member
Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
Quote Reply
#178 Posted: 25-Aug-2016 at 08:51 |
|
Тоа е трасата на магистралниот гасовод
|
|
![]() |
|
Џоле
Moderator Group
Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
Quote Reply
#179 Posted: 07-Sep-2016 at 12:14 |
Внимание: Бандера на патот! 5 септември, 2016 На новиот автопат кој се гради од Скопје до Штип, на делницата која поминува покрај Свети Николе, стои бетонски столб-бандера на која поминуваат водови од електрична мрежа. И покрај тампонирањето и нанесувањето на првиот слој асфалт бандерата сѐ уште не е отстранета, не е ниту јасно дали воопшто ќе биде отстранета.
Информациите од вработените на градежната фирма “Гранит“, кои работат на овој дел од трасата и сакаат да останат анонимни, велат дека ниту некој им рекол тие да ја остранат при тампонирањето и асфлатирањето, ниту пак знаат кој треба да ја острани. „Едни велат дека ЕВН трба да ја острани, други дека тоа е ЕЛЕМ, трети дека е МЕПСО, целосна забуна и контрадикторни информации постојат за тоа кој е надлежен за остранувањето на бандерата, а ние не смееме да ја остраниме иако работиме на трасата“, вели градежен работник кој сака да остане анонимен. Во недостатокот на било какви официјални информации, од ситуацијата на теренот се гледа дека бадерата не претставува никава пречка за понатамошнит активности на трасата, односно продолжува работата на патот, иако истата доколку и понатаму не биде остранета, ќе претставува сериозен безбедносен проблем за сообраќајот на автопатот.
Работниците од терен информираат дека и при евентуално нејзино отстранување нанесената штета врз патот нема да може да се поправи квалитетно. Во таква ситуација, доколку се отстрани бандерата ќе се отвори голема дупка која потоа би била само санирана, односно во неа би бил нафрлан асфалт, без соодветно механичко набивање, што ќе резултира во драстично отстапување од квалитетот на изведбата на трасата околу местото на кое се наоѓа бандерата. За тоа дека проблемот со бандерата се провлекува во текот на целата изведба на авто патот и истот не се се решава, зборува и промотивното видео кое беше објавено на Фејсбук профилот на лидерот на ВМРО-ДПМНЕ, Никола Груевски на 3о октомври 2015 година.
На видеото јасно може да се види дека бандерата уште минатата година, кога беше започнато пробивањето стои на сред траса од автопатот. Според проекцијата, новиот автопат ќе има шест ленти, ќе биде долг 54 km и по него ќе може да се вози со 120 km на час. Ќе има две ленти широки 4 метри и уште една лента за стоење од 2,5 m. Автопатот Миладиновци – Штип што го гради кинеската компанија Синохидро Корпорејшн Лимитид, предвидено е да биде готов до 2018 година. Во градбата на автопатот 49% работите ги изведуваат македонски фирми. Целата инвестиција е тешка 206 милиони евра. Митко Ѓорѓиев, граѓански новинар http://civil.org.mk/2016/09/05/vnimanie-bandera-na-patot/?lang=mk |
|
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
bakigvg
Newbiе
Joined: 03-Nov-2015 Online Status: Offline Posts: 18 |
Quote Reply
#180 Posted: 07-Sep-2016 at 12:22 |
|
|
![]() |
|
Post Reply
|
Page <1 7891011 40> |
| Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |