build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 244>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 21-Dec-2009 at 13:44

На скопскиот аеродром за 200 отсто зголемен бројот на патниците


Цирих, Рим, Истанбул и Виена беа најбараните дестинации на граѓаните од аеродромот „Александар Велики“, кои во саботата, на првиот ден од визната либерализација, одлучија да патуваат надвор од земјава

  Патниците што во саботата ја напуштија земјава патуваа претежно со македонски и со српски пасоши. Некои отпатуваа поради работни обврски, а голем број од нив и со цел да ги посетат своите најблиски во европските земји. Но, сите испитаници беа согласни дека понудата на дестинации треба да се зголеми, како и бројот на летовите.

- Мојата ќерка веќе шест години живее во Австрија. Таму имам три внуци, кои досега ги гледав еднаш во годината. На визната либерализација и се радувам бидејќи ќе можам на овој начин да ги гледам почесто и затоа одлучив уште првиот ден да одам да ги посетам. Мислам дека сега е вистинскиот момент нашиот аеродром да се модернизира, да им се понудат на патниците поголем број дестинации, за сите да можат со директен лет да ги посетат своите најблиски – вели една патничка.

Во периодот од 12 до 14 часот нашата екипа забележа околу 300 граѓани што се подготвуваа да полетаат од аеродромот „Александар Велики“.

Дејан Јосев, раководителот на смена на граничната полиција, истакна дека во споредба со минатата сабота бројот на патниците бил зголемен за 200 отсто и додаде дека очекуваат тој уште повеќе да порасне.

- Минатата сабота во секој авион имаше по најмногу 40 патници, а додека оваа сабота бројот е зголемен за 200 отсто, односно порасна на 140-150 патници. Денеска во ниту еден авион немаше слободно место – вели Јосев.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=122191041486&id=9&prilog=0&setIzdanie=21867

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 21-Dec-2009 at 14:19
А тие 200% да не се должат на авионот кој го наполна владата?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 29-Dec-2009 at 17:52

МАТ лета во стечај

Основниот суд Скопје 2 закажа рочиште за 18 јануари за да се отвори стечајна постапка за авиокомпанијата Македонски аеротранспорт- МАТ. Авиокомпанијата годинава го загуби статусот на редовен авиопревозник, а воздухопловните власти неколкупати го приземјуваа нејзиниот единствен авион поради долговите, но и поради технички проблеми. На МАТ му беше забрането да лета кон Италија и кон Германија поради долгови кон тамошните аеродроми и воздухопловни власти.

Иницијативата за стечај ја поднесе Агенцијата за цивилно воздухопловство за да го наплати долгот околу 3 милиони евра, а ист износ од МАТ побаруваат и македонските аеродроми. Компанијата има долгови и кон европската агенција „Еуроконтрол“.

На единствениот национален превозник во септември му истече и рокот за продолжување на лиценцата за летање. Со тоа, паднаа во вода преговорите со Туркиш ерлајнс и со ЈАТ за преземање на МАТ.

Голем дел од вработените во МАТ ги презеде новоформираната компанија МАТ ервејс, кој неодамна ја презеде српскиот туроператор „Контики“.
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=F386004A527B904CB0073B3BBCA5BC80
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 04-Jan-2010 at 17:53
Napisot vo NMakedonija e nevistina,da ne recam laga.A za nacinot na koj e dojdeno do tie 200% ke ostanam bez komentar.Vistinata e deka brojot na patnici sekoja godina drasticno opagja,a so bezvizniot rezim ke opadne uste povekje bidejki patnicite ke letaat od sosednite aerodromi kade sto letaat pomalite avio-kompanii so niski ceni(Sofija,Temisvar,za brzo vreme i Belgrad...)



Edited by Sale SK - 04-Jan-2010 at 17:56
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 04-Jan-2010 at 18:08
Значи да ставиме кључ на аердоромот и дадигнеме раце. Стварно незнам од каде па ти ископа ваква прогноза, наспроти таа од НМакедонија. Се знае денеска како се регулира пазарот, компаниите си трчаат по патници, а патници има тамо каде што има луѓе и каде што има платежна моќ. Скопје и околина има луѓе, ама за платежна моќ малку ќе почекаме. Одсекогаш примарно за овие граќани ќе биде скопскиот аеродром па после некој друг.

Уште еднаш морам да пофторам. Остро се противам на твоиве така црни погрешни апатизирани прогнози.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 04-Jan-2010 at 18:35
Ниту јас не се слагам со такви прогнози.

Се што е потребно за почеток за скопскиот аеродром е да се зголеми бројот на линиите и да се доведат цените во нормални рамки (немора да биде low cost).

Кога јас ќе го ставам во есапот времето (на прво место) но и парите кои ми требаат да се влечкам до Софија или Солун (Темишвар, Белград и сл се вон здрав памет спрема мене) секогаш ќе го одберам Скопје. И да не е точен написот на Нова Македонија, следуваат подобри времиња, можеби не веднаш, но сепак...

Дополнително, исто така не е точно дека бројот на патници драстично опаѓал од година во година, па за тоа си има статистики кои ги следиме во нишкава. Освен оваа година каде падот беше и очекуван, бројот на патници во Скопје се движи околу 600.000 со мали варијации +/- и така е скоро две децении. И стагнацијата е поразителна секако, но за драстичен пад во никој случај неможе да зборуваме.




Edited by pbanks - 04-Jan-2010 at 18:38
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 04-Jan-2010 at 22:13
Другари,немојте погрешно да ме разберете,ама мислам дека ситуацијата на Аеродром Петровец ја познавам малку подобро од вас.
@ pbanks Ако се спореди бројот на патници кон крајот 90-те и перодот од 2001 наваму бројот на патници е драстично опаднат.За дупло.Е сега,ќе речете поради војната во КС,ама 2000 таму немаше војна.
Реално,немаме никаков основ за оптимизам,ТАВ нема намера да го превземе аеродромот(никогаш и немале),бројот на линиите за жал не се зголемува,туку се намалува,ниедна сериозна авио-компанија не лета за Скопје,бројот на паници никако да се зголеми,ние дури немаме ни национална авио-компанија...По се изгледа,нашиот аеродром ќе остане локален селски аеродром на кој намената му е да се превезеш до Белград,Љубљана или Виена,па од таму...Кој кај сака.
Аеродромот во Охрид стои. само на хартија,практично не работи,а за проектот Аеродром во Штип е несериозно дури и да се зборува.
Ако вашиот опимизам се заснова на тоа дека од ова не може полошо,можеби е и оправдан.
ПС Влечкањето до Блград,Софија или Љубљана е неизбежно,зашто само преку тие градови можеш да стигнеш на саканата дестинација.




Edited by Sale SK - 04-Jan-2010 at 22:59
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 05-Jan-2010 at 01:04


Не викам дека сум експерт Сале, и секако би било добро што поексплицитно да ни ги презентираш своите аргументи за да се запознаеме со околностите подобро.

Сосема сум свесен дека ситуацијата во авијацијата е ужасна и дека со континуирана политизација на тој сектор во изминатите 10 години едно профитабилно претпреијатие се сведе на превработена социјална служба. Но сепак не би се сложил со тебе за тоа дека сообраќајот е двојно опаднат бидејќи сметам дека тоа е извртување на тези. Токму во 1999 и 2000 година беше дупло пораснат од она што е скопски просек и не оди тие две години да ги земаме како репер. Не е само војната, Косово не се консолидираше првиот ден по превземањето на контролата од страна на КФОР, сепак требаше време додека Приштинскиот аеродром не се нормализира и го превзема големиот број на странци кои се стационирани таму. Значи тие 2 години се дефинитивно исклучок, иако во нормални околности се сложувам дека скопскиот аеродром треба како од шега да има барем 1.000.000 патници годишно, бројки кои се реалност за сите аеродроми во регионот вклучувајќи ги и Приштина и Тирана.
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 05-Jan-2010 at 02:35
Замешавте малку политика па да објасниме со политика, Приштинскиот аеродром е многу послилен од скопскиот зашто? факт е тоа дека зад нив стои силна држава кој има интереси на балканов, и на нив им треба инфраструктура првин ќе им треба аеродром па после следуваат другите работи. Но ако ги споредуваме скопскиот аеродром и приштинскиот,првин би се прашале што има скопскиот едноставен одговор ''ништо'' една кула писта и  објектот, плус лошата поставеност на пистата за авионите што одат од север мораа да одат до Велес па за да го свртат авионот, а што има приштинскиот незнам но стварно во последно време им си зголемува бројот на патниците што задолжително бара проширување на аеродромот.
А што јас ќе имам корист ако ги зеде ТАФ аеродромите да идем да се пријавим како работник у бетон дотека се градат а што кој ќе се завршат еме ќе ме отпуштат од работа, ема ТАФ кој ќе види колку души работаа во аеродромите значи и Бритиш аир нека го земе аеродромот пак истото ќе биде.
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 05-Jan-2010 at 02:47
Не сум ни ја експерт за авио-сообраќај другар,ама ете "силом прилике" добро знам како стојат аеродромите во Македонија.Во право си,не може да ги земеме тие 2 години како репер,ама наглото опаѓање на бројот на патници од 1 мил. на 400.000 зборува многу.Да имавме малку паметни ние тие(не баш сите) патници од Косово ќе ги задржевме.Со тоа што приштинскиот аеродром ќе останеше мало локално аеродромче.Пред 10 години постоеше еден човек кој инсистираше на таа идеја Скопскиот да стане регионален Аеродром,да се вложат пари,дури и почна да гради(една започната,недовршена зграда),ама набрзо го тргнаа.
Паметно ќе беше тогаш самата држава да вложи,а не сега да бараме концесионери.
Тој воз веќе ни отиде,сега е понапред од нас и аеродромот во Тирана,кој до пред 10 години немаше радар.Во буквална смисла.За аеродромот во Софија да не правиме муабет.Па и Никола Тесла во БГ.
Значи,идејата за регионален центар-отпаѓа.Сега требаше да бидеме среќни да добеме нов,модерен аеродром кој постепено ќе го зголемува бројот на патниците и линиите.За да се направи тоа треба кадар.Да знаеш каков е раководечкиот кадар кај нас би се фатил за глава.Од плочкари и слаткари(без навреда за професиите) со завршено основно училиште не може да има напредок.Не можам јас да се бавам со архитектура кога сум завршил за нешто друго.И ние бараме од ТАВ да ги задржи вработените?Би задржал ли ти работник-неработник кај тебе во фирма?Не.
Па уште бараме да ни изградат карго аеродром во Штип за кој нема никаква реална основа.Така му текнало на некој.Како со двокатните автобуси.Скопскиот работи со полна пареа,охридскиот не може да го издржи налетот на туристи,па ни треба уште еден За да не се расипеле доматите и пиперките.Па на средношколец од економско му е јасно дека нема економска оправданост за таков глуп проект.
Така наместо да добиеме еден солиден аеродром во Скопје,да го искористиме охридскиот кој е идеален за low-cost компании ние ќе добиеме соопштение во кое ќе стои-ТАВ се откажува од проектот.На кратко,тоа би било тоа.
За жал и овој проект ќе заврши како економскиот бум.
ПС Не знам дали си приметал,ама кога во Скопје има магла,авионите не слетуваат во Охрид како што би требало туку во некоја соседна земја.Ги мрзи да работат,па јавуваат дека и во Охрид има магла.Тоа се случува секогаш.Нема исклучок.
Искрено,јас да сум газда на некоја голема компанија,од Македонија би бегал како ѓавол од крст.Како што и бегаат сите...
Поздрав.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 05-Jan-2010 at 03:05
@Dragan

незнам каде виде црна политика, никаква политика нема врска со параметрите на приштинскиот аеродром туку огромното присуство на странци во Косово и големата косовска дијаспора. За другите твои коментари... што да кажам...

@Sale

Да држи се што кажуваш за пропуштените прилики, ако погледнеме малку над политиката Скопје и Приштина треба да имаат 1 асален заеднички аеродром со оглед на тоа колку се раздалечени еден од друг. Да се играше паметно можеби ќе успеевме да го наметнеме скопскиот во таа функција, но тоа е што е, не гледам резон од муабети "што би било кога би било".

И за апсурдното форсирање на штипскиот аеродром е нашироко разглобувано во нишката за аеродроми...

Веројатно има причини за твојот изразен песимизам во постовите, но да не дозволуваме да ни се претопуваат дискусиите со македонското политичко-економско сивило.

Факт е дека вака или онака, порано или подоцна работите ќе се средат. Да ги водиме малку дискусиите и во тој правец. Шансите за поголема регионална улога се пропуштени и тоа е тоа, но тоа не значи дека авиосообраќајот нема иднина во Македонија. Скопје само по себе е солиден пазар  пазар каму ли за понатаму. Па доволно е да го земеме Јоже Пучник во Љубљана, град кој на дофат му се Виена, Будимпешта и Загреб а сепак покажува сосема пристојни перформанси без да претендира да биде "регионален лидер, хаб итн".


Edited by pbanks - 05-Jan-2010 at 03:06
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 05-Jan-2010 at 03:11
Originally posted by Dragan

плус лошата поставеност на пистата за авионите што одат од север мораа да одат до Велес па за да го свртат авионот
Не сум сигурен која е причината што на скопскиот аеродром полетувањата и слетувањата се одвиваат во правец југ->север практично без исклучок, но на било кој аеродром има такви големи кружења, бидејќи секоја писта во даден момент функционира само во еден правец, а тоа е пред се условено од правецот на ветрот. Правило е да не се полетува и слетува со ветар „од грб“, без разлика во кој правец треба да се упати воздухопловот потоа.




@ Sale SK

Негативните појави што ги спомнуваш се менлива работа и не сме осудени да ги трпиме засекогаш. На сите тие бараби, неработници, незналици, партиски војници, паразити и слично, треба да им се даде клоца и огромен дел од проблемите ќе исчезнат. Од друга страна имаме релативно поволна географска позиција, која е прилично стабилна категорија и треба да ја искористиме... како што кажа, многу добри шанси се пропуштени, но треба да се извлече максимум и од сегашната ситуација. А простор за голем напредок секако има, само треба да бидеме паметни и да не не обзема малодушност


Edited by Cloverstack - 05-Jan-2010 at 03:30
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 05-Jan-2010 at 04:47
Другари,ја не сум приметил некој песимизам во моите постови(додуша малку постови и  имам,зашто не сум од вашата струка),повеќе би ги го нарекол тоа реалност.Ама знаете како викаат-една будала што ќе расипе,сто паметни не можат да поправат.
Конкректно,во овој случај голема улога има и МАТ.Само ради нив имаме изгубено доста патници од Косово,иако и сега бројката на нивни патници не е баш мала-се движи меѓу 15-18 %.Со паметно работење таа бројка би се зголемувала.
Е сега,ние можеме до сабајле да дискутираме,во моментов се зависи од ТАВ.Ако дојдат,работите ќе тргнат на поарно,голема компанија,си ја знаат работата.Ама мислам дека и вие насетувате дека од таа работа нема ништо.За месец дена требаше да почнат со работа(краен рок 1 март),а никој од нив не дошол ни да го види аеродромот,камоли да отвори некоја канцеларија.За механизација и подготови на теренот да не прајме муабет.И јас би сакал да пресечеме лента на 28 Февруари и сите да се радуваме на почетокот на изградба на новит аеродром,ама...
После ќе следи молк,па нов тендер,па....Знаеме веќе како одат тие работи,имаме искуство сите ние.Додека не видам багери,никому ништо не верувам.Ohno
ПС Поздрав до обајцата модератори и само напред со Форумов.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 05-Jan-2010 at 05:12
Како прво како ги споредувате бројките на патници на скопкескиот со белград софиа итн кога тие се транзит аеродроми, а скопскиот е почетно/краен јазел. Тоа е голема улога. Кога ќе се догради и тој делот за транзит, асо тав треба да се направи и тоа е најванео, тогаш ќе може тука да биде како пропратна станица што драстично ќе зголеми број на патници. Е тогап ќе влеземе у споредби со олун, софија Белград. Башка скопскиов ќе оревземе дел од транзит гужвата од околните аеродроми. Втора работа што мислам дека ќе се повлешат доста патници од косово и од ниш и околина, пошто како главен град Скопје ќе има доста отвроени преставништва на странски компании како централен државен аеродорм и уште милион други фактори. И не забораваје се работи за европски компании, а во европа се тера институционална политичка регионална стратегија на ситре нивоа, па не се ни сомневам дека евтните компании се надвор од Македонија политички, како што впрочем сме и надвор од многу европски случувања еве пример европски фудбал, евровизии, и триста чуда.
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 17-Jan-2010 at 18:08
Pred dva meseci direktorot na agencijata za stranski investicii na MK Viktor Mizo bese na poseta vo Avstralija, jas bev licno pokanet na negov seminar vo Pert kako ko-sopstvenik na 24casovno makedonsko radio 103.3 Mac FM (nie sme edinstveno 24casovno makedonsko radio nadvor od MK).. na toj sostanok makedonskiot kozul za Zapadna Avstralija me izvesti deka Viktor Mizo vo Melburn imal sredba so direktorite na Jetstar, niskobuzetna aviokompanija od avstralija. Razgovarale okolu moznosta od kako ke go izgradi TAV noviot terminal vo skopje, ovaa avstraliska kompanija da se stacionira vo skopje, odnosno toj aerodrom da i bide kako baza za sirenje vo evropa, a voedno ovaa kompanija da leta od avstralija za skopje. Koga podocna izlegovne zaedno so Viktor Mizo toj ni potvrdi za razgovorite i spomna deka jetstar bile navistina zainteresirani za 'idejava' koja nasiot konzul i ambasador zaedno so Mizo im go prezentirale na Jetstar airways http://www.jetstar.com/au/en/index.aspx
Dosega nesum soopstil nisto za ova bidejki se e svedeno na razgovori, no bi bilo ubavo dokolku navistina ovaa niskobuzetna avstraliska kompanija se resi na vakvi cekori.


Edited by GreatMakedon - 17-Jan-2010 at 18:11
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 17-Jan-2010 at 21:17
Originally posted by GreatMakedon

Pred dva meseci direktorot na agencijata za stranski investicii na MK Viktor Mizo bese na poseta vo Avstralija, jas bev licno pokanet na negov seminar vo Pert kako ko-sopstvenik na 24casovno makedonsko radio 103.3 Mac FM (nie sme edinstveno 24casovno makedonsko radio nadvor od MK).. na toj sostanok makedonskiot kozul za Zapadna Avstralija me izvesti deka Viktor Mizo vo Melburn imal sredba so direktorite na Jetstar, niskobuzetna aviokompanija od avstralija. Razgovarale okolu moznosta od kako ke go izgradi TAV noviot terminal vo skopje, ovaa avstraliska kompanija da se stacionira vo skopje, odnosno toj aerodrom da i bide kako baza za sirenje vo evropa, a voedno ovaa kompanija da leta od avstralija za skopje. Koga podocna izlegovne zaedno so Viktor Mizo toj ni potvrdi za razgovorite i spomna deka jetstar bile navistina zainteresirani za 'idejava' koja nasiot konzul i ambasador zaedno so Mizo im go prezentirale na Jetstar airways http://www.jetstar.com/au/en/index.aspx
Dosega nesum soopstil nisto za ova bidejki se e svedeno na razgovori, no bi bilo ubavo dokolku navistina ovaa niskobuzetna avstraliska kompanija se resi na vakvi cekori.


Тоа би било одлично, таква реномирана компанија ни треба.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 17-Jan-2010 at 23:21
ГМ фала на инсајдерско инфо, да бев на твое место немаше да го зборам пред рака!
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 18-Jan-2010 at 00:00

Од 25 јануари чартер летови Риека-Скопје


Скопје со авиолинија ќе се поврзе со хрватскиот приморски град Риека. Промотивниот лет е закажан за 25 јануари, а летовите се распоредени двапати неделно во текот на годината (понеделник и петок). Како што потенцира сопственичката на фирмата ГАТ Егзекјутив, Верица Смилевска, со поврзувањето на Риека со Скопје започнува регионалното поврзување на земјите од блиското соседство, особено во летните месеци кога ќе бидат отворени и туристички линии, што претставува огромен потенцијал во стопанска и туристичка смисла. Покрај Риека се планира и поврзување со Осиечкиот аеродром.

Чартер летовите ги поттикнува ГАТ Егзекјутив, користејќи го македонскиот авиопревозник Ерлифт Сервис сопственост на германскиот туроператор Скајвингс. На патниците ќе им биде на располагање Боинг 737-300 со капацитет од 148 места. Повратна карта со сите такси изнесува 170 евра. Според директорот на Аеродромот Риека, Младен Пасариќ, новата линија претставува вистински исчекор во соработката на двете пријателски држави, особено во зимските месеци во кои до сега не постоеле никакви воздушни врски.

http://vecer.com.mk/?ItemID=83C51FC3EB40B242A817E753597E566C

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 18-Jan-2010 at 00:05
Ја прочитав оваа вест, ама работата е што аеродромот нема да добива повеќе финансии од владата според новата стратегија во Хрватска. Само Дубровник, Сплит и Загреб ќе добиваат, бидејќи премногу трошат овие, а не носат пари.

Еве ја веста

Alarm bells are sounding across Croatian airports as new regulations are set to strip all airports in Croatia, with the exclusion of Zagreb, Dubrovnik and Split, from their status as international airports. As a result Pula, Rijeka, Osijek and Zadar airports will no longer be allowed to handle aircraft arriving from countries outside of Europe’s Schengen Zone.

The new regulations, which have received their blessing from the European Union, will see Pula Airport loose a third of its passengers. Rijeka faces even greater problems. The airport is on the verge of financial collapse and the airport’s CEO has said that the airport could soon be closed if a financial solution is not found quickly. The airport did receive a cash injection from the government earlier this year. The new regulations are yet another problem for Rjeka Airport. In order for the airport to make a profit it needs to handle approximately 450.000 passengers per year. However, the airport is expected to handle only 120.000 passengers this year. Rijeka’s CEO says that the airport is now turning to cargo traffic and is hoping to make a profit in that sector.

The proposed new regulations have infuriated tour operators across Croatia. Pula has launched a petition against the new regulations and the airport’s management is hoping to strike a deal with airlines from Russia in time for the 2010 summer season.

All countries that form the European Union are part of the Schengen Zone, with the exception of the United Kingdom, Ireland, Bulgaria, Cyprus and Romania. Non-EU members Iceland, Norway and Switzerland are part of the Schengen Zone.

The new regulations still have to be passed but they have strong backing from the government. Rijeka Airport CEO still has hope that the regulations will be dismissed and describes them as completely “illogical”.


http://exyuaviation.blogspot.com/

Значи тикви со расол дека ќе летне некогаш овој авион.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
GreatMakedon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Nov-2007
Online Status: Offline
Posts: 186
  Quote GreatMakedon Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 18-Jan-2010 at 08:15
krale i islcrew dosega nesum spomnal nitu napisal nekade za ova, ne mislam da e nekakva tajna, sepak sve bilo svedeno na razgovori, no me raduva toa sto so TAV kako sopstvenik na aerodromite, ke imaat potik i pricina stranski aviokompanii da letaat do MK.
Primer, nie od avstralija koga letame za MK sekogas odime preku Dubai, Bangkok ili Singapur. Barem da ima direktna aviovrska skopje-dubai na makedoncite od avstralija ke im se olesni patot mnogu. Koga jas odev za mk letoto mi trebaa 38-39 saati da stignam do skopje, no ne bi trebalo toa da bide poveke od 21-22 saati.

eve nesto novo;
UAE discusses stronger trade with Poland, Macedonia
2010-01-17 21:01:24
WAM ABU DHABI, Jan 17th, 2010: UAE Foreign Trade Minister Sheikha Lubna Al-Qassimi held 2 separate meetings with Macedonian Minister of Economy Fatmir Besimi and Polish Deputy Minister Economic Affairs Marcin Korolek.
The two separate meetings discussed ways to further promote UAE's trade exchange with Macedonia and Poland as well as to tap investment potentials and opportunities offered by the three countries.
Sheikha Lubna urged Macedonian and Polish investors and companies to benefit from the UAE's geographical location, world-class marine, land and air transport systems and infrastructure as a gateway to the whole region Besimi said his country is looking forward to direct flights between Macedonia and the UAE.
Trade between the UAE and Macedonia reached US$ 7 million in 2008 posting, a 62% growth over 2007.
Non-oil trade between the UAE and Poland grew by 152% over the recent years to reach US$ 642 million. The UAE has become Poland's first trade partner in the region, according to Korolek WAM/MMYS
http://www.wam.ae/servlet/Satellite?c=WamLocEnews&cid=1261832878095&pagename=WAM/WAM_E_Layout&parent=Query&parentid=1135099399852Besimi said his country is looking forward to direct flights between Macedonia and the UAE

Edited by GreatMakedon - 18-Jan-2010 at 08:16
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.699 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.