![]() |
![]() |
![]() |
Авиокомпании и линии |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 244> |
Author | |
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
А тие 200% да не се должат на авионот кој го наполна владата?
![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Sale SK ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
![]() ![]() |
Napisot vo NMakedonija e nevistina,da ne recam laga.A za nacinot na koj e dojdeno do tie 200% ke ostanam bez komentar.Vistinata e deka brojot na patnici sekoja godina drasticno opagja,a so bezvizniot rezim ke opadne uste povekje bidejki patnicite ke letaat od sosednite aerodromi kade sto letaat pomalite avio-kompanii so niski ceni(Sofija,Temisvar,za brzo vreme i Belgrad...)
Edited by Sale SK - 04-Jan-2010 at 17:56 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Значи да ставиме кључ на аердоромот и дадигнеме раце. Стварно незнам од каде па ти ископа ваква прогноза, наспроти таа од НМакедонија. Се знае денеска како се регулира пазарот, компаниите си трчаат по патници, а патници има тамо каде што има луѓе и каде што има платежна моќ. Скопје и околина има луѓе, ама за платежна моќ малку ќе почекаме. Одсекогаш примарно за овие граќани ќе биде скопскиот аеродром па после некој друг.
Уште еднаш морам да пофторам. Остро се противам на твоиве така црни погрешни апатизирани прогнози. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Ниту јас не се слагам со такви прогнози.
Се што е потребно за почеток за скопскиот аеродром е да се зголеми бројот на линиите и да се доведат цените во нормални рамки (немора да биде low cost). Кога јас ќе го ставам во есапот времето (на прво место) но и парите кои ми требаат да се влечкам до Софија или Солун (Темишвар, Белград и сл се вон здрав памет спрема мене) секогаш ќе го одберам Скопје. И да не е точен написот на Нова Македонија, следуваат подобри времиња, можеби не веднаш, но сепак... Дополнително, исто така не е точно дека бројот на патници драстично опаѓал од година во година, па за тоа си има статистики кои ги следиме во нишкава. Освен оваа година каде падот беше и очекуван, бројот на патници во Скопје се движи околу 600.000 со мали варијации +/- и така е скоро две децении. И стагнацијата е поразителна секако, но за драстичен пад во никој случај неможе да зборуваме. Edited by pbanks - 04-Jan-2010 at 18:38 |
|
![]() |
|
Sale SK ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
![]() ![]() |
Другари,немојте погрешно да ме разберете,ама мислам дека ситуацијата на Аеродром Петровец ја познавам малку подобро од вас.
@ pbanks Ако се спореди бројот на патници кон крајот 90-те и перодот од 2001 наваму бројот на патници е драстично опаднат.За дупло.Е сега,ќе речете поради војната во КС,ама 2000 таму немаше војна. Реално,немаме никаков основ за оптимизам,ТАВ нема намера да го превземе аеродромот(никогаш и немале),бројот на линиите за жал не се зголемува,туку се намалува,ниедна сериозна авио-компанија не лета за Скопје,бројот на паници никако да се зголеми,ние дури немаме ни национална авио-компанија...По се изгледа,нашиот аеродром ќе остане локален селски аеродром на кој намената му е да се превезеш до Белград,Љубљана или Виена,па од таму...Кој кај сака. Аеродромот во Охрид стои. само на хартија,практично не работи,а за проектот Аеродром во Штип е несериозно дури и да се зборува. Ако вашиот опимизам се заснова на тоа дека од ова не може полошо,можеби е и оправдан. ПС Влечкањето до Блград,Софија или Љубљана е неизбежно,зашто само преку тие градови можеш да стигнеш на саканата дестинација. Edited by Sale SK - 04-Jan-2010 at 22:59 |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
![]() Не викам дека сум експерт Сале, и секако би било добро што поексплицитно да ни ги презентираш своите аргументи за да се запознаеме со околностите подобро. Сосема сум свесен дека ситуацијата во авијацијата е ужасна и дека со континуирана политизација на тој сектор во изминатите 10 години едно профитабилно претпреијатие се сведе на превработена социјална служба. Но сепак не би се сложил со тебе за тоа дека сообраќајот е двојно опаднат бидејќи сметам дека тоа е извртување на тези. Токму во 1999 и 2000 година беше дупло пораснат од она што е скопски просек и не оди тие две години да ги земаме како репер. Не е само војната, Косово не се консолидираше првиот ден по превземањето на контролата од страна на КФОР, сепак требаше време додека Приштинскиот аеродром не се нормализира и го превзема големиот број на странци кои се стационирани таму. Значи тие 2 години се дефинитивно исклучок, иако во нормални околности се сложувам дека скопскиот аеродром треба како од шега да има барем 1.000.000 патници годишно, бројки кои се реалност за сите аеродроми во регионот вклучувајќи ги и Приштина и Тирана. |
|
![]() |
|
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
Замешавте малку политика па да објасниме со политика, Приштинскиот аеродром е многу послилен од скопскиот зашто? факт е тоа дека зад нив стои силна држава кој има интереси на балканов, и на нив им треба инфраструктура првин ќе им треба аеродром па после следуваат другите работи. Но ако ги споредуваме скопскиот аеродром и приштинскиот,првин би се прашале што има скопскиот едноставен одговор ''ништо'' една кула писта и објектот, плус лошата поставеност на пистата за авионите што одат од север мораа да одат до Велес па за да го свртат авионот, а што има приштинскиот незнам но стварно во последно време им си зголемува бројот на патниците што задолжително бара проширување на аеродромот.
А што јас ќе имам корист ако ги зеде ТАФ аеродромите да идем да се пријавим како работник у бетон дотека се градат а што кој ќе се завршат еме ќе ме отпуштат од работа, ема ТАФ кој ќе види колку души работаа во аеродромите значи и Бритиш аир нека го земе аеродромот пак истото ќе биде. |
|
![]() |
|
Sale SK ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
![]() ![]() |
Не сум ни ја експерт за авио-сообраќај другар,ама ете "силом прилике" добро знам како стојат аеродромите во Македонија.Во право си,не може да ги земеме тие 2 години како репер,ама наглото опаѓање на бројот на патници од 1 мил. на 400.000 зборува многу.Да имавме малку паметни ние тие(не баш сите) патници од Косово ќе ги задржевме.Со тоа што приштинскиот аеродром ќе останеше мало локално аеродромче.Пред 10 години постоеше еден човек кој инсистираше на таа идеја Скопскиот да стане регионален Аеродром,да се вложат пари,дури и почна да гради(една започната,недовршена зграда),ама набрзо го тргнаа.
Паметно ќе беше тогаш самата држава да вложи,а не сега да бараме концесионери. Тој воз веќе ни отиде,сега е понапред од нас и аеродромот во Тирана,кој до пред 10 години немаше радар.Во буквална смисла.За аеродромот во Софија да не правиме муабет.Па и Никола Тесла во БГ. Значи,идејата за регионален центар-отпаѓа.Сега требаше да бидеме среќни да добеме нов,модерен аеродром кој постепено ќе го зголемува бројот на патниците и линиите.За да се направи тоа треба кадар.Да знаеш каков е раководечкиот кадар кај нас би се фатил за глава.Од плочкари и слаткари(без навреда за професиите) со завршено основно училиште не може да има напредок.Не можам јас да се бавам со архитектура кога сум завршил за нешто друго.И ние бараме од ТАВ да ги задржи вработените?Би задржал ли ти работник-неработник кај тебе во фирма?Не. Па уште бараме да ни изградат карго аеродром во Штип за кој нема никаква реална основа.Така му текнало на некој.Како со двокатните автобуси.Скопскиот работи со полна пареа,охридскиот не може да го издржи налетот на туристи,па ни треба уште еден За да не се расипеле доматите и пиперките.Па на средношколец од економско му е јасно дека нема економска оправданост за таков глуп проект. Така наместо да добиеме еден солиден аеродром во Скопје,да го искористиме охридскиот кој е идеален за low-cost компании ние ќе добиеме соопштение во кое ќе стои-ТАВ се откажува од проектот.На кратко,тоа би било тоа. За жал и овој проект ќе заврши како економскиот бум. ПС Не знам дали си приметал,ама кога во Скопје има магла,авионите не слетуваат во Охрид како што би требало туку во некоја соседна земја.Ги мрзи да работат,па јавуваат дека и во Охрид има магла.Тоа се случува секогаш.Нема исклучок. Искрено,јас да сум газда на некоја голема компанија,од Македонија би бегал како ѓавол од крст.Како што и бегаат сите... Поздрав. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
@Dragan
незнам каде виде црна политика, никаква политика нема врска со параметрите на приштинскиот аеродром туку огромното присуство на странци во Косово и големата косовска дијаспора. За другите твои коментари... што да кажам... @Sale Да држи се што кажуваш за пропуштените прилики, ако погледнеме малку над политиката Скопје и Приштина треба да имаат 1 асален заеднички аеродром со оглед на тоа колку се раздалечени еден од друг. Да се играше паметно можеби ќе успеевме да го наметнеме скопскиот во таа функција, но тоа е што е, не гледам резон од муабети "што би било кога би било". И за апсурдното форсирање на штипскиот аеродром е нашироко разглобувано во нишката за аеродроми... Веројатно има причини за твојот изразен песимизам во постовите, но да не дозволуваме да ни се претопуваат дискусиите со македонското политичко-економско сивило. Факт е дека вака или онака, порано или подоцна работите ќе се средат. Да ги водиме малку дискусиите и во тој правец. Шансите за поголема регионална улога се пропуштени и тоа е тоа, но тоа не значи дека авиосообраќајот нема иднина во Македонија. Скопје само по себе е солиден пазар пазар каму ли за понатаму. Па доволно е да го земеме Јоже Пучник во Љубљана, град кој на дофат му се Виена, Будимпешта и Загреб а сепак покажува сосема пристојни перформанси без да претендира да биде "регионален лидер, хаб итн". Edited by pbanks - 05-Jan-2010 at 03:06 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
@ Sale SK Негативните појави што ги спомнуваш се менлива работа и не сме осудени да ги трпиме засекогаш. На сите тие бараби, неработници, незналици, партиски војници, паразити и слично, треба да им се даде клоца и огромен дел од проблемите ќе исчезнат. Од друга страна имаме релативно поволна географска позиција, која е прилично стабилна категорија и треба да ја искористиме... како што кажа, многу добри шанси се пропуштени, но треба да се извлече максимум и од сегашната ситуација. А простор за голем напредок секако има, само треба да бидеме паметни и да не не обзема малодушност ![]() Edited by Cloverstack - 05-Jan-2010 at 03:30 |
|
![]() |
|
Sale SK ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 16-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 258 |
![]() ![]() |
Другари,ја не сум приметил некој песимизам во моите постови(додуша малку постови и имам,зашто не сум од вашата струка),повеќе би ги го нарекол тоа реалност.Ама знаете како викаат-една будала што ќе расипе,сто паметни не можат да поправат.
Конкректно,во овој случај голема улога има и МАТ.Само ради нив имаме изгубено доста патници од Косово,иако и сега бројката на нивни патници не е баш мала-се движи меѓу 15-18 %.Со паметно работење таа бројка би се зголемувала. Е сега,ние можеме до сабајле да дискутираме,во моментов се зависи од ТАВ.Ако дојдат,работите ќе тргнат на поарно,голема компанија,си ја знаат работата.Ама мислам дека и вие насетувате дека од таа работа нема ништо.За месец дена требаше да почнат со работа(краен рок 1 март),а никој од нив не дошол ни да го види аеродромот,камоли да отвори некоја канцеларија.За механизација и подготови на теренот да не прајме муабет.И јас би сакал да пресечеме лента на 28 Февруари и сите да се радуваме на почетокот на изградба на новит аеродром,ама... После ќе следи молк,па нов тендер,па....Знаеме веќе како одат тие работи,имаме искуство сите ние.Додека не видам багери,никому ништо не верувам. ![]() ПС Поздрав до обајцата модератори и само напред со Форумов. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Како прво како ги споредувате бројките на патници на скопкескиот со белград софиа итн кога тие се транзит аеродроми, а скопскиот е почетно/краен јазел. Тоа е голема улога. Кога ќе се догради и тој делот за транзит, асо тав треба да се направи и тоа е најванео, тогаш ќе може тука да биде како пропратна станица што драстично ќе зголеми број на патници. Е тогап ќе влеземе у споредби со олун, софија Белград. Башка скопскиов ќе оревземе дел од транзит гужвата од околните аеродроми. Втора работа што мислам дека ќе се повлешат доста патници од косово и од ниш и околина, пошто како главен град Скопје ќе има доста отвроени преставништва на странски компании како централен државен аеродорм и уште милион други фактори. И не забораваје се работи за европски компании, а во европа се тера институционална политичка регионална стратегија на ситре нивоа, па не се ни сомневам дека евтните компании се надвор од Македонија политички, како што впрочем сме и надвор од многу европски случувања еве пример европски фудбал, евровизии, и триста чуда.
|
|
![]() |
|
GreatMakedon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
![]() ![]() |
Pred dva meseci direktorot na agencijata za stranski investicii na MK Viktor Mizo bese na poseta vo Avstralija, jas bev licno pokanet na negov seminar vo Pert kako ko-sopstvenik na 24casovno makedonsko radio 103.3 Mac FM (nie sme edinstveno 24casovno makedonsko radio nadvor od MK).. na toj sostanok makedonskiot kozul za Zapadna Avstralija me izvesti deka Viktor Mizo vo Melburn imal sredba so direktorite na Jetstar, niskobuzetna aviokompanija od avstralija. Razgovarale okolu moznosta od kako ke go izgradi TAV noviot terminal vo skopje, ovaa avstraliska kompanija da se stacionira vo skopje, odnosno toj aerodrom da i bide kako baza za sirenje vo evropa, a voedno ovaa kompanija da leta od avstralija za skopje. Koga podocna izlegovne zaedno so Viktor Mizo toj ni potvrdi za razgovorite i spomna deka jetstar bile navistina zainteresirani za 'idejava' koja nasiot konzul i ambasador zaedno so Mizo im go prezentirale na Jetstar airways http://www.jetstar.com/au/en/index.aspx
Dosega nesum soopstil nisto za ova bidejki se e svedeno na razgovori, no bi bilo ubavo dokolku navistina ovaa niskobuzetna avstraliska kompanija se resi na vakvi cekori. ![]() Edited by GreatMakedon - 17-Jan-2010 at 18:11 |
|
![]() |
|
krale ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 28-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 1487 |
![]() ![]() |
Тоа би било одлично, таква реномирана компанија ни треба. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
ГМ фала на инсајдерско инфо, да бев на твое место немаше да го зборам пред рака!
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Ја прочитав оваа вест, ама работата е што аеродромот нема да добива повеќе финансии од владата според новата стратегија во Хрватска. Само Дубровник, Сплит и Загреб ќе добиваат, бидејќи премногу трошат овие, а не носат пари.
Еве ја веста
http://exyuaviation.blogspot.com/ Значи тикви со расол дека ќе летне некогаш овој авион. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
GreatMakedon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2007 Online Status: Offline Posts: 186 |
![]() ![]() |
krale i islcrew dosega nesum spomnal nitu napisal nekade za ova, ne mislam da e nekakva tajna, sepak sve bilo svedeno na razgovori, no me raduva toa sto so TAV kako sopstvenik na aerodromite, ke imaat potik i pricina stranski aviokompanii da letaat do MK.
Primer, nie od avstralija koga letame za MK sekogas odime preku Dubai, Bangkok ili Singapur. Barem da ima direktna aviovrska skopje-dubai na makedoncite od avstralija ke im se olesni patot mnogu. Koga jas odev za mk letoto mi trebaa 38-39 saati da stignam do skopje, no ne bi trebalo toa da bide poveke od 21-22 saati. eve nesto novo; UAE discusses stronger trade with Poland, Macedonia 2010-01-17 21:01:24 WAM ABU DHABI, Jan 17th, 2010: UAE Foreign Trade Minister Sheikha Lubna Al-Qassimi held 2 separate meetings with Macedonian Minister of Economy Fatmir Besimi and Polish Deputy Minister Economic Affairs Marcin Korolek. The two separate meetings discussed ways to further promote UAE's trade exchange with Macedonia and Poland as well as to tap investment potentials and opportunities offered by the three countries. Sheikha Lubna urged Macedonian and Polish investors and companies to benefit from the UAE's geographical location, world-class marine, land and air transport systems and infrastructure as a gateway to the whole region Besimi said his country is looking forward to direct flights between Macedonia and the UAE. Trade between the UAE and Macedonia reached US$ 7 million in 2008 posting, a 62% growth over 2007. Non-oil trade between the UAE and Poland grew by 152% over the recent years to reach US$ 642 million. The UAE has become Poland's first trade partner in the region, according to Korolek WAM/MMYS http://www.wam.ae/servlet/Satellite?c=WamLocEnews&cid=1261832878095&pagename=WAM/WAM_E_Layout&parent=Query&parentid=1135099399852Besimi said his country is looking forward to direct flights between Macedonia and the UAE ![]() Edited by GreatMakedon - 18-Jan-2010 at 08:16 |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 7891011 244> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |