build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Булевар Илинден

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 36>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #161 Posted: 07-Sep-2009 at 00:44
Привршува изградбата на атмосферската канализација на „Илинденска“

Досега се изведени 370 метри на потегот од раскрсницата со „Климент Охридски“ до фонтаната „Лотос“

Улицата "Илинденска" личи на вистинско градилиште, а градежните зафати на атмосферската канализација континуирано течат. Моментно се работи на продолжување на краците од левата и десната страна на сообраќајницата. Досега се изведени првите 370 метри од атмосферската мрежа и тоа на потегот од раскрсницата со булеварот "Климент Охридски" до фонтаната "Лотос".

Од Градот велат дека се при крај и работите околу асфалтирањето на коловозот. Иако временските услови не се пречка за изведувањето на работите, надлежните не потенцираат уште колку време ќе се работи. Јасно не кажуваат дали есенва или можеби напролет ќе се засадат нови фиданки за обновување на дрворедите од јасени кои беа исечени. Но, тврдат дека останатите активности врзани за уредувањето на просторот околу "Илинденска" ќе се регулираат со оперативните програми за работа на Град Скопје за наредната.

Вкупната должина на атмосферската канализација, според изведбениот проект, е околу 2.500 метри, а проектот ќе чини 38 милиони денари, средства што ги обезбеди Градот. Работите ги изведува "Енергомонт" - Скопје.

"Се очекува во текот на наредната седмица повторно да се воспостави истиот сообраќаен режим, кој важеше пред започнувањето на работите. Профилот на првата делница е од 1.500 милиметри, поради големиот број спојувања со атмосферските канализации на улиците 'Ленинова' и 'Орце Николов' . Продолжението на атмосферската канализација ќе се реализира со профил 1.000 милиметри", велат од Одделението за односи со јавноста во Градот.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=201B273DF9AE0A48BDF668D80D22D58D
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #162 Posted: 07-Sep-2009 at 01:33
Од ден на денб сум повеќе збунет околу намерите на градот вои врска со булеваров. Асфалтирањево некако ми дава да претпоставам дека нема да проширува, а од друга страна па најави за друг начин на решевање на проблемот нема. Нити неков привремен режим, ниту па потврда дека ќе се прошири во овој дел, а тунел скраја да е! Највеќе ми игледа дека скроз решија да баталат проширување  и било какви промени во овој дел. Ако решиле да баталат тогаш цела она решителност на Коце што ја поздравивме паѓа во вода.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #163 Posted: 17-Sep-2009 at 13:48
ТРАЈАНОВСКИ КОНЕЧНО ПРИЗНА
Илинденска ќе се проширува Илинденска, сепак, ќе се проширува од Владата до крстосницата со булеварот 8 Септември, потврди градоначалникот на Скопје, Коце Трајановски, на вчерашната прес-конференција со новинарите. Тој информира дека за тесниот дел, од Владата до фонтаната во Градски парк, кој беше и спорен за проширување, веќе е изработен проект и документацијата ќе се стави на разгледување на следната седница на Советот. Со неа се предвидува булеварско решение за Илинденска со четири ленти, а, според Трајановски, парите се обезбедени. - Се мислиме дали може со постојниот тендер за вториот дел од Илинденска да ја направиме оваа делница или ќе распишеме нов. Избраната фирма е „Гранит“. Оптимист сум дека за следната година би ја завршиле целата траса и“рече Трајановски. Во вториот дел од улицата, каде што сега се поставува атмосферска канализација, проблематични биле четири објекти во близина на Зоолошката градина, но Градот наскоро ќе ги решел имотните прашања за да нема пречки при проширувањето на улицата.

http://vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1816&ArticleID=122031
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #164 Posted: 17-Sep-2009 at 15:16
Барем сега сме на чисто и знаеме што ќе прави градот. Мислам дека целата таа епизода со лажење и замајување беше многу невкусна и крајно непотребна.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #165 Posted: 17-Sep-2009 at 20:53
Многу одите во детали. Најбитно е што конечно ќе добиеме уште еден булевар толку многу потребен
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #166 Posted: 18-Sep-2009 at 01:52
Ќе добиеме НИЕ булевар, но како ќе живеат граѓаните на Илинденска?  Зошто не се оди со старото решение, еднонасочни улици да бидат Илинденска и Орце Николов или потегот позади Електротехнички факултет сеуште е атрактивен за градење згради. Дали воопшто ќе има пешачка патека на таа улица и што ќе се прави со неколку балкони кои буквално влегуваат во идните ленти.
Мислам дека ќе бидеме единствена земја во која автомобилите ќе почнат да прават сообраќајки со згради.

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #167 Posted: 18-Sep-2009 at 02:13
Од Илинденска пробелматичен е делот Влада-Фонтана, а кај ФЕИТ (по старо ЕТФ) воопшто не е проблем трасата. Сообраќајки со згради може тука да се десат. Никакво еднонасочно решение и комбинирање две улици неможе да замени булевар. А за граќаните на Илиндесна всушност и не треба да му ја мислиме многу. Може звучи рамнодушно, но што правиме со граѓаните на Скопје?! Неможе градот да пати за нечија комоција во сред градско јадро. Живеењто во центар носи и некои негативности. Јас се надевам дека за некоја години прашањето ќе гопоставиш делумно изменето, односно "што ќе правиме со деловниот простор на Илинденска".
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #168 Posted: 18-Sep-2009 at 02:22

„Илинденска“ со четири ленти од Влада до Карпош

Градските власти веруваат дека новиот булевар може да се изгради до крајот на следната година

Сања Наумовска


„Илинденска“ ќе се проширува на целиот потег од Владата до раскрсницата со булеварот „8 Септември“ во Карпош. Улицата ќе има четири ленти без средишно зеленило и на до вчера спорниот потег од Владата до фонтаната „Лотос“, за кој градските власти долго време не сакаа да кажат што планираат.

Пред два месеца, поради реализацијата на проектот беше исечен и дрворедот во овој дел, што предизвика револт кај жителите. Тие инсистираа да го видат проектот и тврдеа дека проширувањето би било незаконско, бидејќи Градот нема дозвола за тоа. Тие од градската власт бараа на ова парче од „Илинденска“ да се реализира Генералниот урбанистички план, кој предвидува подземна сообраќајница.

Жителите на „Илинденска“ деновиве реагираа и на раскопаниот тротоар што остана незавршен по поставувањето на атмосферската канализација. Загрижени се поради безбедноста на пешаците, а особено на децата кои го посетуваат Детскиот културен центар „Карпош“. Како што велат, се' уште се во дилема, дали тротоарот ќе се поправи или, пак, ќе се дораскопа поради проширување на улицата.

Сепак, пред два дена градоначалникот Коце Трајановски се изјасни дека и за овој дел од улицата се подготвува урбанистичка документација, која наскоро ќе им ја достави и на градските советници. Според планираното, во двата правци ќе се додаде по уште една сообраќајна лента, на сметка на широкиот тротоар. Тој смета дека целосното проширување на булеварот е од голем интерес за градот, особено за растоварување на сообраќајот во овој дел.

„Во својот мандат ќе инсистирам на изградба и проширување на сообраќајната мрежа, особено на реализација на булеварски решенија. Ќе се размислува и за еднонасочност на некои улици, но само онаму каде што тоа е единственото решение“, вели Трајановски.

На потегот од Владата до фонтаната „Лотос“, поставувањето на атмосферската канализација заврши, а деновиве ќе продолжи кон булеварот „8 Септември“. Проширувањето на сообраќајницата ќе започне веднаш штом ќе бидат решени имотно-правните спорови со сопственици на неколку објекти кои се наоѓаат на трасата. Во близина на влезот на Зоолошката градина и на раскрсницата со „8 Септември“ има четири објекти од кои само еден е легален. Засега, градските власти директно преговараат со сопствениците, но градоначалникот најавува дека доколку не биде најден заеднички јазик, работата ќе заврши на суд, а Градот нивните имоти ќе ги плати онолку колку што ќе ги процени овластен проценител.

Трајановски вели дека моментно, исто така, се испитува дали е возможно и изградбата на потегот од фонтана до Владата да влезе во истиот тендер кој беше распишан за проширувањето кон Карпош. Доколку не е можно, тогаш ќе биде распишана нова јавна набавка и ќе се избере изведувач. Во Градот велат дека за „Илинденска“ има пари, а дел од средствата ќе се предвидуваат и со буџетот за 2010 година. Градските власти оптимистички веруваат дека новиот булевар би можел да се изгради до крајот на следната година.

http://utrinski.com.mk/?ItemID=F785C1CC8569A1469982C344D8067BE2

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #169 Posted: 18-Sep-2009 at 02:28
Друже, се согласувам дека тој потег е најпроблематичен. Точно е дека стотици граѓани не можат да ги држат во заложништво граѓаните на Скопје, но и самите граѓани на Илинденска треба да имаат елементарни услови за живот. Право на избор е дали некој сака да се исели од центарот или не, но секој има право на мирен живот. Балкон од којшто ќе може да се качите на автобус не е вистинско решение.
Инаку за дислокацијата на граѓаните од центар кон периферија е паметно решение, но со исполнување на одредени инфраструктурни услови. Многумина жители што живееја во Драчево и Радишани повторно си се вратија во населбите блиски до центар, затоа што патување на работа и назад е повеќечасовно.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #170 Posted: 18-Sep-2009 at 02:40
Види точно е дека секој има право на мирен живот. Но тоа право може да си го оствари надвор од строгиот центар. И повторно се навраќанме на условите за живот. Јас повеќе би сакал за догледно време, да користам терминологија услви за работа. Сега секој дел од градот си носи и поволности и негативност. Може би проблемот со драчево е што е далеку од центар, но проблемот на центар е што е стопати побучен и погуст од драчево. Секој треба да си ги увиди потребите и да си направи компромиси со кои ќе може да живее. Неможе градот да биде гарант за задоволување на сите животни услови на оние од центар. Јас разбирам дека некогаш Скопје било до Буањаковец но неможе некој да живее во виртуелна реалност како пред неколку децении и сега да треба институциите да му ги денфуваат тие негови халуцинации.

Тачно е дека условите инфраструктурни не се исполнети докрај, но барем се исполнети до некаде, еве сега со Првомајсак Драчево сметам дека и нема да го има тој проблем како досега. Па ете и тие што ги спомна дека се вратиле всушност се преиспитале и направиле компромис дека ќе возат пократко, ама ќе трпат галама, ќе дишат отрови и ќе се снаоѓаат низ гужви во центар. Сеа што да праиме, тоа е. Неможе на овие на Илиндеска да им дадеме третман на дипломатски претставници па да им ги задоволиме сите нишани.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #171 Posted: 18-Sep-2009 at 13:21
Islcrew, кажи ми што имаш тои толку лично против оние кои живеат во Центар и самото право на тоа? Скопје како град, по земјотресот е така планирано (погрешно) што стотици згради и цели конгломерации како Градски Ѕид се насадени во Центар! Имај в предвид дека не само Првомајска (или сообраќајното поврзување) е критериум за живеење во периферијата! Тука се супермарктеи и државни услуги како и работни места...
Особено пак кога станува збор за Илинденска, овие градби по нејзината должина се уште и постари и неможеш да бараш да се иселат ако не им се допаѓало да живеат на 30 цм од прометен булевар. Сепак јас сум за проширување, но како што и дискутиравме, не вакво фушерско какво што се нуди, но опфатено и со целосна замена на режимот на сообраќај во целиот поширок регион на Илинденска, означување на паркинг места долж улиците околу Илинденска, што ќе даде комодитет така и на оние кои живеат таму, како и за гостите на тој дел.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #172 Posted: 18-Sep-2009 at 14:46
Воопшто немам ништо против луќето во центар. Единствено имам против таквите навики на крајна себичност па макар и цел град би пател. Бараат третман на гости во својот град, во оној град во чиј центар живеат. Стално вадат фашизоидни терории за староседелци и дошљаци, а и слични ваки реонски поделби како нешто-маалци.

Скопје воопшто не е лошо испланирано, туку само планот не е незавршен. А и малку твојава логика ми е конфузна, демек они си фатиле се први место у центар па сега кој е градот да гради булевар кај нив под нос. Каква е таа логика?! Некогаш живееле у центар и имало десет коли у градов и им чинело. Денска градски интерес е да тамо има булевар и тој нека биде благодарен што воопшто не се донело решение за уривање на цел ред, зашто ако се одбере таков начин на решавање на проблемот дури тогаш ќе треба да го снема од тамо.

Немора да идат у Драчево, некака иде два реда куќи подоле и ќе има поголема комоција.
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #173 Posted: 21-Sep-2009 at 16:19
Originally posted by BOJAN

Друже, се согласувам дека тој потег е најпроблематичен. Точно е дека стотици граѓани не можат да ги држат во заложништво граѓаните на Скопје, но и самите граѓани на Илинденска треба да имаат елементарни услови за живот. Право на избор е дали некој сака да се исели од центарот или не, но секој има право на мирен живот. Балкон од којшто ќе може да се качите на автобус не е вистинско решение.
Инаку за дислокацијата на граѓаните од центар кон периферија е паметно решение, но со исполнување на одредени инфраструктурни услови. Многумина жители што живееја во Драчево и Радишани повторно си се вратија во населбите блиски до центар, затоа што патување на работа и назад е повеќечасовно.


Ma stvarno ne mozam da ve razberam lugje....pa kakov miren zivot ocekuvate vo centar na glaven grad??? Pa odi vo Solun, Atina, Istanbul, Rim, Madrid, Berlin, Paris, London i da ne gi nabrojuvam listata e so nad 100 gradovi na koi Skopje spored bucavata vo centarot na gradot moze voda da im nosi.

Vo kapistec nekjat katni garazi tuku zelena povrsina za decata da igraat fudbal, vamu nekjat 4 lenti zosto mnogu galama ke se stvara.....pa ako tolku im smeta neka go prodadat stanot u centar i neka se preselat u taftalidze, tamu nema bucava kolku u centarot i e na 15tina minuti od strog centar. Ne ocekuvajte gradonacalnikot da odi od vrata do vrata za sekoe mocano prosiruvanje na ulici i da gi prasuva stanarite dali se soglasuvaat so proektot!!! Na krajot na kraistata nikoj ne ti stail pistol na glava da zivees u centar. Jas ziveam u zgrada na samata raskrsnica kaj crven krst. Pogolema bucava od tamu zdravje....sto treba sea da se zalagam da ja zatvorat raskrsnicata i da ja napraat pesacka zona?
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #174 Posted: 22-Sep-2009 at 16:48
не знам зошто кревате толку врева за тоа дали требало да им се удоволи на граѓаните или не, конкретно за овој проблем, кога главното решение не е проширување на улицата, туку одење под земја ако сум разбрал убаво, проширувањево е само импровизација за да се задоволи оваа генерација на граѓани
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #175 Posted: 22-Sep-2009 at 17:26
Еее Забеган,кога тамо ќе направат подземна улица,денешниве првооделчиња ќе станат пензионери.Дај Боже,ама...Инаку и јас се слагам дека Илинденска мора да се прошири и дека не може некој да сака живее во строг центар и да зборува за бука.Ете Кире го спона Тафталиџе.Ако некој сака мир и тишина нека се сели во Тафталиџе,Драчево.Ѓорче.Не може и Центар и мир и тишина и зеленило.Таков град не постои.Ионака, никој не може да помине на Илинденска по тротоар затоа што тамошните граѓани таму си ги паркираат колите.Кој им дал па нив право со години да го узурпираат тротоарот?Таа улица му е отребна на градот и на сите граѓани и нема тука бунење.Не може цел град да биде заложник на жителите на дваесетина  куќи.Ќе имаат пристоен тротоар од двете страни кој сега ќе служи за тоа за што е наменет,а не за паркинг.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #176 Posted: 22-Sep-2009 at 18:54
@lsl, kire, sale

Јас сум на линија со вас, но да не ја претвораме артикулацијата на нашите ставови во линч против граѓаните на центар (всушност и јас сум од центар но ставовите ми се идентични со вашите).

BTW границите на централно Скопје се динамична работа. Тафталиџе пред 30 години беше направено од дрвени приземни бараки, денеска е преполно со 2-3 катници а истовремено се "омеѓува" со објекти како G-Mall, новиот комплекс на БС и слични објекти кои несомнено ќе ја нарушата лабавата динамика во овие квартови. Ако некој сака долгорочно идилично решение спрема мене треба да размисли за некоја од подалечните сателитски населби во градот.

Edited by pbanks - 22-Sep-2009 at 18:55
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #177 Posted: 22-Sep-2009 at 19:00
Јас мислам дека сито се сложуваме дека постои проблем на Илинденска во денешнава форма. Но, барем кога прошируваат, да се направи тоа како што треба, со модерни урбани елементи, со доволни тротоари, доколку има место би било прекрасно повторно засадување на некакви мали дрвца. Можеби и Градот да ко-финансира за обновување на фасадите итн. Како и да е, не стана јасно кога се почнува со прочирувањето (според мене требапе се да се направи во еден замав, за време на летните одмори). Сепак се работи за неколку стотини метри не за незнам каква авенија. Инаку за подземниот тунел, искрено не гледам голема потреба за такво нешто во следните десетилетија, затоа што парите дадени за него би биле многу попродуктивни за нешто слично, но на друга локација.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #178 Posted: 01-Oct-2009 at 10:43
 

Цела Илинденска со четири ленти

За еден месец градските власти ќе почнат со проширувањето на улицата Илинденска од Владата до бараките на Општина Центар. Не е предвиден крајниот рок за градежните работи, зашто во делот кај Зоолошката градина треба да се расчистат имотно-прави односи.

Совет на Град Скопје ја изгласа одлуката за проширување на Илинденска од булеварот Климент Охридски до Карпош 3. До ноември се очекува да биде средена целата документација која ќе му овозможи на Градот да почне со проширувањето. Ќе се бара и измена на урбанистичкиот план за овој реон.

Жители од „Илинденска“ вчера протестираа пред Градско собрание, барајќи овој дел од улицата да не се претвора во булевар. Трајановски рече дека не отстапува, имајќи предвид дека четири ленти на Илинденска значително ќе го намалат сообраќајниот метеж во центарот на Скопје. (Ј.И.)
 
 
Dnevnik
 
 
 
 
 


Edited by vardar - 01-Oct-2009 at 10:47
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #179 Posted: 01-Oct-2009 at 15:19

Илинденска ќе се шири, неизводливо е да се направи тунел

Градењето подземна сообраќајница под постојниот коловоз би чинело најмалку десет милиони евра, а големи трошоци би се направиле за преместување на подземните инсталации и за нивното повторно усогласување со остатокот од мрежата

%20
Половина милион евра би биле потребни само за да се направи основен проект за подземен сообраќај на улицата Илинденска во делот од Градскиот парк до Владата, а изградбата би чинела најмалку десет милиони евра, па затоа градот ќе прави локална урбанистичка планска документација за во тој дел да се направи површинско проширување. Градскиот совет на вчерашната седница расправаше за заклучоците со кои се задолжува администрацијата на градот да ги подготви сите документи за проширувањето на најтесниот булевар во Скопје.

Илинденска ќе се шири во две фази, прво етапно од булеварот 8 Септември до паркот, а потоа од фонтаната до зградата на Владата. Во делот од паркот кон крстосницата со булеварот 8 Септември, во близината на спортската сала „Борис Трајковски“, има нерешени имотноправни проблеми, а веќе е избран изведувач на градежните работи. Затоа градот планира на целата траса да се направат вкупно четири коловозни ленти, по две во секој правец, но нема секаде да има средишно или странично зеленило, а различна ќе биде широчината на пешачките и на велосипедските патеки, во зависност од условите на теренот.

Што се однесува до делот од паркот до Владата, кој досега беше најпроблематичен, ќе се изработи планска документација со која булеварот ќе добие четири ленти, секоја широка по 3,25 метри, а од двете страни ќе има тротоари широки од три до четири метри. Во информацијата што вчера ја разгледуваа советниците се вели дека за да се направи подземна улица во тој дел, како што е планирано, треба да се дислоцираат главни атмосферски и фекални канализациски колектори, кои воедно ќе треба и висински да се усогласат со остатокот од мрежата, зафат што би бил скап и сложен. Затоа ќе се изработува планската документација за површинското проширување, која потоа ќе и биде предадена на општината Центар за да се вметне во деталниот урбанистички план за тоа подрачје.

Според градоначалникот Коце Трајановски, документацијата би требало да се изработи за еден месец.

- Ова не значи дека е целосно отфрлена идејата за подземен сообраќај. Но таа ќе мора да се одложи за во иднина, а сега проблемот да го решиме на овој начин - вели Трајановски.

Пред бараката на градскиот совет вчера протестираа дваесетина жители од најтесниот дел на Илинденска, кои рекоа дека откако биле исечени дрвјата веќе се појавиле пукнатини на нивните стари куќи и велат дека ако се прошири улицата, состојбата со објектите ќе се влоши уште повеќе. Советничката Софија Куновска од СДСМ, пак, рече дека проширувањето се врши надвор од процедурите и спротивно на урбанистичките планови. На овие обвинувања градоначалникот Трајановски одговори дека ако се копа подземен тунел, како што е предвидено во генералниот урбанистички план, ќе се оди до шест метри во длабочина, па тоа би било многу поголема опасност за објектите од површинското проширување.




Булеварот ем тесен ем недограден

Булеварот Илинден според генералниот урбанистички план треба да биде еден од главните во Скопје. Неговата планирана должина е 9,5 километри, а треба да се протега од Владата до северната обиколница кај Волково, со нов мост преку Вардар кај Влае, а широчината треба да изнесува 14 метри, односно два коловоза од по седум метри. Но досега се изградени само 4.300 метри, од мостот „Гоце Делчев“ до населбата Карпош 4, и тоа само еден коловоз, со по една сообраќајна лента во секој правец.

http://novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1019102579&id=14&prilog=0&setIzdanie=21801
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #180 Posted: 01-Oct-2009 at 16:41
Паметно за тунелов 
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 7891011 36>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.285 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.