Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) |
Post Reply | Page 123 44> |
Author | ||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: Возен парк (ЈСП - ЛАЗ) Posted: 24-Nov-2009 at 20:43 |
|
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=60395F94CB2BCE4783F16BB0D5C07AE9 Edited by Cloverstack - 24-Nov-2009 at 20:45 |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #2 Posted: 01-Dec-2009 at 01:09 | |
Кај другиот тендер прилично очајно стојат работите... За Соларис имам доста читано на ССЦ и јас дефинитивно навивам за нив.
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6D65FDF74CE4DA408CC12C11934CB54D Edited by pbanks - 01-Dec-2009 at 01:09 |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #3 Posted: 01-Dec-2009 at 13:33 | |
Solaris покрај одличниот квалитет имаат и врвен дизајн на своите возила, можеби за мене и најубавите пред мерцедес или ман. Се разбира дека и јас навивам за нива, но уште поголема мака ми е тоа што нема да се распише тендер за зглобни автобуси, во чија категорија Соларис ги има своите парадни коњи.
И јас не сум видел Соларис во Софија, ама новинарска работа. |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #4 Posted: 01-Dec-2009 at 15:48 | |
Нема потреба да ни е мака, би било џек пот да помине овој тендер, мора од некаде да почене, а просто за зглобни сигурно ќе има со оглед на тоа дека 100 автобуси се далеку од решение на проблемот. Но сепак мал reality check
|
||
pavche
Senior Member Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
Quote Reply #5 Posted: 01-Dec-2009 at 16:16 | |
Соларис има само во Пловдив. И jас сум изненадуван дека „Кинг лонг" jа пишуваат како Бугарска фирма... нема врска.
|
||
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #6 Posted: 02-Dec-2009 at 04:15 | |
Од ова што се нуди на тендерот за 80 „едноспратни“ единечни, не само што и јас навивам за Соларис, туку мислам дека тоа е и единствениот добар избор.
Него треба да смислиме што ќе правиме со насловот на нишкава... @ Andrej_LJ & pbanks Имаше паралелен тендер и за четири зглобни автобуси на кој пристигнале две понуди. Четири автобуси се далеку од доволно, всушност доколку не следи дополнителна набавка тоа е и непотребно оптоварување на флотата со неунифициран модел. Но зборот ми е дека Соларис најверојатно фигурира и на тој тендер. Edited by Cloverstack - 17-May-2010 at 02:58 |
||
The Man
Senior Member Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
Quote Reply #7 Posted: 02-Dec-2009 at 15:41 | |
Се возам со автобуси на ЈСП веќе 5 години секојдневно, верувам дека има тука луѓе кои и подолг период се возат секојдневно со истите, но тоа не е важно во моментов.
На Скопје му се потребни голем број на зглобни и единечни автобуси. Комплетна лудост е да се набавуваат двокатни автобуси. Време е за практични и добри решенија, а не подобрување на имиџот на градот, макар што се двоумам дека двокатните автобуси и во тоа би можеле да успеат. |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #8 Posted: 02-Dec-2009 at 19:57 | |
Можеби се повторувам, ама да направат вака. Најдобро тие пари што ги дава владата за автобусите плус дополнителни средства да се искористат за трмавајот и да се реши тоа прашање. Многу поголема корист. Друга работа, кога ќе има трамвај нема да има потреба од многу автобуси во градов. Нешто едноделни, нешто дводелни и ете нека има десетина двокатни ако веќе се сака да се обнови традицијата (тогаш би давале многу поголем впечаток од 200 двокатни, па и тој туризам, се знае неколку такви во центар и готово или пак уште подобро да постават еден на плоштад и толку, многу подобро, а не цел плоштад скулптури и споменици) малку комбинирав оффтопик ама тоа е моја замисла и нека не се прават еден трамвај да не можат да направат 20 години, со автобуси нема да се може во иднина |
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #9 Posted: 02-Dec-2009 at 20:16 | |
Фосил, трамвајот нема да ги реши сите проблеми на градскиот сообраќај и автобуси во догледно време секако ќе се користат. Со оглед на тоа дека се далеку поефтини од дигање на цела ЛРТ траса, мислам дека е апсолутно логично да се почне со инвестирање во автобуси а потоа да се продолжи со инвестиции во ЛРТ. Како што некои линии ќе се покриваат со трамвајот така автобусите ќе се тргаат од тие траси и ќе се користат за други. Така да мислам дека редоследно, нови автобуси се приоритет и се најбрзо решение за подобар градски превоз (но не и поефикасен без вистински ангажман од сообраќајната полиција). |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #10 Posted: 02-Dec-2009 at 20:35 | |
pbanks Се согласувам дека автобусите ќе бидат потребни и корисни во догледно време, и дека не може да биде само трамвај, но ако се прави некаква инвестиција подобро би било да не се прави двапати, за тоа реков да се почне со трамвајот. Не затоа што автобусите, какви и да се, не можат да задоволуваат потреби на транспорт на патници денес, туку поради растеретување на сообраќајот, од една страна, од друга поеколошки е. Сепак трамвајот ќе собрира повеќе патници од автобусите и место да се бутам од сабајле во 15 ако ништо друго ќе можам нормално да застанам. Друго нешто, кога ќе се растеретиме од автобуси, градов ќе се опушти малку. А досега требаше да имаме трамвај, да не збориме за во иднина. И знам дека е скапо, но е реална и исплатлива инвестиција, ако не се лажам. Ако ништо друго да барем една две линии засега, а автобусите нека се бидат. За автобусите кажав едноделни и дводелни и двокатни но во многу мал број како што горе прецизирав. |
||
FoSsiL
Senior Member Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
Quote Reply #11 Posted: 02-Dec-2009 at 20:43 | |
околу ова, незнам кој колку се вози со автобус, јас секој ден од аеродром до лептокарија, мислам повеке автобуси од автомобили има поготово кога ке се наредат на автобуска... |
||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #12 Posted: 09-Dec-2009 at 14:56 | |
Оваа вест е нешто ново, дали има некој повеќе инфо?
Edited by Dave Gahan - 09-Dec-2009 at 14:57 |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #13 Posted: 09-Dec-2009 at 15:06 | |
Еве ја веста, да ја имаме и кај нас
Извор:
Edited by UrbanFreak - 09-Dec-2009 at 15:07 |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #14 Posted: 09-Dec-2009 at 15:36 | |
Подобро ЛАЗ ( е*ати неписмениот новинар) Львівський автомобільний завод него ГАЗ!
Шала на страна пак си останавме надвор од Европата со овие украински чуда. Сами по себе ЛАЗ возилата не изгледаат лошо, барем од аспект на надворешен дизајн. Ако претпоставиме дека ќе ги купат најновите модели на ЛАЗ. Нив ги има во Киев и Букурешт и не изгледаат лошо, макар што само со црвена облисцовка може да изгледаат ужасно! Незнам за техничките карактеристики и квалитет на самиве автобуси, но се далеку под Соларис, да не зборуваме за МАН или Мерцедес или Ван Хуувер. Еве по едно сликиче од автобусите во Букурешт (единечен) и Киев (двоен тролејбус, но иста е формата и на автобусите). ПС: Не ли мислите дека е време надворешниот дизајн на ЈСП да се промени. Ако планираат да остане црвена (што јас не ја сакам премногу, некако ми е тешка. Повеќе сакам 2-3 боен дизајн со убави и ведри бои и шари, на пример светло сина, светло зелена и бела), но ако остане црвената тогаш да ја прошараат со некоја плус друга боја, вака имаме подвижни лименки на кока кола. И никако бојата да е жолта и дезените да се лавови! |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Dave Gahan
Senior Member Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
Quote Reply #15 Posted: 09-Dec-2009 at 15:47 | |
Сива - металик...знам, дека е конзерва, ама како што само дождот има потреба да ги запере од време на време (на ЈСП на крај памет не му паѓа), на таа боја најмалку се познава нечистотија...
...туку што испадна со двокатните? п.с. градот e L'viv, западна Украина Edited by Dave Gahan - 09-Dec-2009 at 15:52 |
||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
||
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #16 Posted: 09-Dec-2009 at 15:48 | |
Добро прашање потегнуваш, и мене никогаш не ми се допаѓала црвената боја на автобусите. Може убава комбинаторика да се направи од некои од боите кои ги има на грбот на Скопје. |
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #17 Posted: 09-Dec-2009 at 19:48 | |
Црвена, веќе е запоседната како традиционална и нема ништо лошо во тоа. Приметливи се на улица и доминантни се некако. За шарање да, и не гледам зашто жолто би било толку трагично лошо, небаре се граничи со некој радикален национализам. И жолто би изгледало симпатично. Друга работа, би го ставил и грбот на град Скопје напред на автобусите, во некој нормални димензии, да речеме 50х50. Но боиве како и да ги искомбинираме, денеска пак поголемиот број од автобуси се веќе со реклави од глава до петици, па исто ни се фаќа.
Но џабе ни се и нови и било какви автобуси кога пак ќе станат ако стариве по брза постапка. Неможе јавниот превоз да добива вакви постојани инјекции, а јсп сеуште да биде финансиска црна дупка, аждаја! Немаме видено еден ревизорски извештај, еден годишен извештај. Според мои рачуници ЈСП може квалитетно да живее со 30-40 посто од парите. ЈСП моментално може да биде појако финансиски одколку град Скопје само, може да купуваат нови автобуски, штотијазнам какви системи за наплати и триста чуда. Какви било и инјекции да пуштаме дали во пари, дали во автобуси, во бенефиции, ослободувања од давачки, пак ламјава ЈСП ќе ги изеде. На наши очи ќе гледаме како нов возен парк се крши и распаѓа. Душа ќе не боли за тие автобуси. Додека да стигне втората пратка, првава ќе биде за у ѓубре. Edited by lslcrew - 09-Dec-2009 at 19:52 |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #18 Posted: 09-Dec-2009 at 20:51 | |
Јас не би се сложил со тебе. Сепак не збориме за некаква 150 годишна долга и богата традиција на јавниот транспорт во Скопје. Ниту пак нашето ЈСП има некаков кредибилитет или име за жал па да се налага колорната шема дека мора да остане. Дури би кажал дека ако се зафатиме за темелна обнова на градскиот транспорт треба тоа да го сфатиме како долгорочен проект кој би зафаќал промена на линиите и подвижниот состав. Но, мислам дека не би било лошо да се смени целосно и бојата на возилата и тие да се унифицираат при што луѓето би се оттргнале од перцепцијата која ја имаат за јавниот транспорт, а таа е слаба (и со право во Скопје).
Се разбира има градови во светот кои ја користат црвената боја како примарна (Мадрид, Прага, Виена, Стокхолм...), но таа секогаш е прошарана со други и навистина изгледа убаво и примамливо. Но, не се согласувам дека само (или најмногу) црвената боја допринесува за доминантноста на автобусите. За мене најубави колор-шеми има низ Италија (најчесто портокалово-сиво-зелено) или плаво-белите комбинации. Мислам дека на Скопје како град кој цела зима е во магла и со темни и олуштени фасади му треба ведар и унифициран дизајн на автобусите. Инаку мои фаворити покрај Мерцедес Цитаро се и Волво и Сканиа ОмниСити. Еве на што мислам: 1) Краков 2) Венеција: |
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #19 Posted: 09-Dec-2009 at 21:03 | |
Збориме за традиција од 60-70 години што и не е така малку, а незнам кој го има кредибилитетот да бира боја на автобуси. Па макар и да немале ЈСП еден ден стаж, па ќе бидат они тие заедно со град Скопје кои си ги бираат ваквите детаљи. А ако перцепцијата се сменеше со префрбавување на втобусите, до сега верувај дека стопати ќе ги префарбаа. И ова е школски пример за занимавање со опаковската, а внатре труло. Џабе бил розев, зелен каков сака нека, пак доволно ќе биде човек еднаш да се качи и дам,у се врати старото мислење.
А за спас на јавното претпријатие гледам единствено стечај, а новите автобуси да бидат под ново прептрпијатие кое тековно ќе превземе вработени и инфраструктура, а и оној релативно нов возен парк. Све друго е импровизиција, мачкање очи и дополнително сакатење на ЈСП. Темелна реформа не се 300 автобуси, темелна реформа е претпријатие што ќе може 300 години да работи самостојно и независно. |
||
Andrej_LJ
Senior Member Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
Quote Reply #20 Posted: 09-Dec-2009 at 21:07 | |
Ама дај бе решение! Дали си за приватизација на ЈСП? Затоа што јас сум против тоа. И сметам дека во градот треба да има едно претпријатие под капа на Град Скопје и самите експерти од градот да му наложуваат на ЈСП критериуми за работа (линии, возила, фрекфренција итн.). Инаку јас кажав јасно дека редизајнирањето би одело во чекор со другите реформи во транспортот (со менување на линии, возен парк, воведување на ЛРТ и С-Бан...).
|
||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
||
Post Reply | Page 123 44> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |