Author |
Topic Search Topic Options
|
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#1 Topic: Коридор 8 Posted: 23-Mar-2009 at 08:00 |
Последниот наплив на вести за коридорот 8 дојде како иницијална каписла за одвојување на нишкава. Досегашните муабети што сме ги правеле во врска со темава ќе останат во постојната општа железничко-инфраструктурна нишка, без да ги префрламе тука, бидејќи се испреплетени со тамошната дискусија и тешко би се издвоиле. Кој сака да види или да се присети на тоа што досега сме регистрирале за коридорот 8 (а има доста материјали и дискусија) нека ја ѕирне таа нишка: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476
Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 21:15
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#2 Posted: 25-Mar-2009 at 17:00 |
Милијарда евра загуба поради неизградената железница

Земјите од регионот годишно губат најмалку милијарда евра поради
недоизградената транспортна мрежа на Коридорот 8, кој се протега од
бугарското пристаниште Бургас преку Скопје до градот Валона во
Албанија. Ова се процените на бугарските власти, кои во соработка со
македонските и албанските колеги во изминатите десетина години потпишаа
повеќе меѓународни договори за изградба на овој коридор, како и за
обезбедување пари од европските фондови.
И додека Бугарија во последниве години го интензивира довршувањето на нејзиниот дел од патната и железничката мрежа, Македонија повеќе
од пет години тапка во место. По 15-годишно градење на железницата и
потрошени повеќе од сто милиони евра, нашата земја единствено успеа да
истрасира земјен дел кој стасува некаде пред Крива Паланка и неколку
железнички мостови кои веќе имаат оштетувања.
Приоритет за
македонските власти, според нивните најави, е довршувањето на
железничката пруга кон Бугарија, односно изградба на уште 89 километри
пруга. Но, со оглед на планираната динамика на градежните активности,
железничкото поврзување со источниот сосед нема да биде можно ни во
следните пет години. И изградбата на делницата од Кичево до Албанија,
во должина од 66 километри нема изгледи во скоро време да биде готова
бидејќи се' уште е во фаза на студија. Со тоа се намалува можноста за
брзо железничко поврзување на Црното Море со Јадранското, делница што е
особено значајна за трговската размена меѓу трите земји.
Според
планираните активности на македонското Министерство за транспорт и
врски, до септември годинава треба да биде изработен главен проект за
делницата од Крива Паланка до Деве Баир. Откако ќе се обезбедат пари за
изградбата, која ќе чини околу 157 милиони евра, процените се дека
довршувањето на пругата кон Бугарија ќе заврши за четири години.
-
При изработката на главниот проект разработени се неколку опции на
траса поради планинскиот терен. Предвидена е изградба на неколку тунели
и мостови кои ја зголемуваат цената на целиот проект. Стручните тимови
ќе ја изберат онаа траса што ќе биде оптимална во технички и финансиски
поглед. По обезбедување на парите и изборот на градежна фирма ќе почнат
градежните работи - велат од Министерството за транспорт и врски.
Оттаму
објаснуваат дека во вкупната сума е вклучен и надомест за штетите што
ги претрпеа градежните фирми поради прекинот на работите на пругата
пред пет години. Бугарските власти објаснуваат дека за нив приоритетна
е изградбата на железничко-патната делница на трасата од Бургас до
Дура, за што ќе се искористат пари од фондовите на Европската Унија,
како и пари обезбедени по пат на јавно-приватно партнерство.
-
Од бугарска страна, од Ѓуешево до македонската граница има 2,5
километра без железничка линија, но тоа е најмалата пречка за
изградбата на коридорот. Во изминатиов период склучивме повеќе договори
за успешно функционирање на овој коридор. Меѓу другото, за годинава е
предвиден ремонт на железничката пруга на делниците Варна-Софија и
Бургас-Софија, со што ќе се зголеми брзината на движење на возовите. Во
процес на проектирање е магистралата Радомир -Ќустендил што ќе ја
поврзува Бугарија со Македонија - вели Даниел Неделков, од извршната
агенција „Железничка управа“ од Бугарија. Процените се дека
комплетирањето на Коридорот 8 ќе чини 2,7 милијарда евра, но засега не
може да се даде точен рок за довршување на сите работи. Само за
изградба на железницата кон Бугарија Македонија досега потроши околу
2,2 милиона евра.
ИНФО-Пруга кон Бугарија
Земјите од регионот годишно губат најмалку една милијарда евра
поради неизградениот Коридор 8, кој треба да ги поврзе Црното и
Јадранското Море. Приоритет за македонските власти е довршувањето на
железничката пруга кон Бугарија, односно изградба на уште 89 километри
пруга. Но, со оглед на планираната динамика на градежните активности,
железничкото поврзување со источниот сосед нема да биде можно во
следните пет години. |
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=B69A6177240C5D49BAE6F039B1BBBD28
|
 |
Dragan
Senior Member
Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
|
Quote Reply
#3 Posted: 07-May-2009 at 18:38 |
Ќе се гради пруга кон Албанија
07.05.2009 18:41
 | Еден милион евра ќе чини само изработката на студијата |
| |
Воскреснува
идејата за железничко поврзување со западниот сосед. Еден милион евра
ќе чини само изработката на студијата. Избрана е бугарската компанија
што ќе ја прави студијата. Компанијата на терен ќе испитува
каде ќе минува трасата за да се утврди која опција е поекономична. Од
Кичево до границата со Албанија според првичните проценки ќе треба да
се направи железничка линија од 60 до 70 километри. Студијата
треба да заврши за една година а потоа ќе се прави проектот и
експропријација на земјиштето. Освен со Албанија, Македонија нема ниту
железничко поврзување со Бугарија. Пругата кон Бугарија - проект за кои
се потрошија огромни суми пари, а сето она што некогаш таму беше
изградено сега пропаѓа. Од македонски железници најавуваат дека
веќе се работи и на овој дел - од железничката траса, но досега ниту
една Влада не успеа да го реализира овој проект. И покрај бројните
најави, министерски конференции и потпишани декларации, се остана само
на хартија. http://www.a1.com.mk/vesti/default.aspx?VestID=108214
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#4 Posted: 08-May-2009 at 08:48 |
|
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#5 Posted: 08-May-2009 at 13:26 |
И истата вест од нејзината прва објава на министерит Јанакиевски
Јанакиески најави активности за довршување на железничкиот дел од Коридорот 8
Скопје, 4 ноември
Во буџетот за 2009 година се предвидени 10 милиони евра за изградба на
железничкиот дел од Коридирот 8, а дополнително ќе има средства и за
Коридорот 10, најави министерот за транспорт и врски
Миле Јанакиески, одговарајќи на новинарски прашања на денешната
прес-конференција, на која даде отчет за сработеното во првите сто дена
од мандатот на Владата.

Јанакиески информира оти за докомплетирање на железничкиот дел
од Коридидорот 8 во западниот дел на Македонија веќе е распишан тендер
за потребната документација за проектирање, а до крајот на неделата ќе
има тендер за физибилити студија со идеен проект. Според министерот за транспорт, со консултантската куќа „Балкан
консалтинг“ е во завршна фаза и утврдувањето на активностите за
финализирање на железничкиот дел од Коридорот 8 во Источна Македонија.
- Во тек се преговори со градежни компании кои треба начелно да
завршат до крајот на годината за да се ревидираат договорите од 1995
година за тој дел од железницата, рече Јанакиески.
.... http://vlada.mk/?q=node/1517
|
Па сега веста на А1 дали е нова, или ... !!!??
|
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#6 Posted: 08-May-2009 at 23:38 |
|
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#7 Posted: 09-May-2009 at 02:27 |
Од 2015 со воз до Албанија
Почна реализацијата на идејата за железничко поврзување со
Албанија. Со околу 840 илјади евра ќе се финансира изработката на
студија со која точно ќе се дефинира каде точно ќе поминува трасата од
Кичево до Ќафасан, која опција е поекономична и со кои технички детали
ќе биде пропратена изградбата на 63 километри долгата пруга до
границата со Албанија од чија страна недостигаат само два километри за
да ја постигне железничката врска со Македонија. Изработката на
студијата ќе ја прави бугарската компанија Евротранс проект која има
рок од една година да ја собере документацијата и да ја подготви
физибилити студијата, по што ќе стартува експропријацијата на
земјиштето, а од 2012 и изградбата на пругата која според проценките
треба да чини 300 милиони евра. Железничкото поврзување со западниот
сосед треба да профункционира за шест години. -Ова е дел од
владиниот инвестициски пакет од 8 милијарди евра. Парите за изработка
на студијата во висина од половина милион евра се обезбедени со
годинашниот Буџет, а исто толкава сума се предвидува и за 2010 година -
вели директорот на Македонски железници-Инфраструктура, Бесир Деари.
Освен со Албанија, Македонија нема ниту железничко поврзување со
Бугарија. Пругата кон Бугарија - проект за кои се потрошија огромни
суми пари, а сето она што некогаш таму беше изградено, сега пропаѓа.
Деари најавува дека веќе се работи и на овој дел од железничката траса.
Се преговара со петте компании што беа ангажирани на пругата, на кои им
се платени средства, а ги немаат извршено обврските.
Досега ниту една Влада не успеа да го реализира овој проект. И
покрај бројните најави, министерски конференции и потпишани декларации,
се остана само на хартија. Од Паневропскиот Коридор 8 низ Македонија
поминуваат 309 километри од кои изградени се 152, а за доизградба
остануваат уште 157 километри.
http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=43FF120D2F55F94D8C86159E43DC1D5C |
Возот за Албанија ќе тргне во 2015
Бугарската фирма „Евротранс проект“ за една година треба да направи
студија за трасата на пругата од Кичево до албанската граница

До 2015
година треба да тргне возот за Албанија, што е дел од проектот за
железничко поврзување со западниот сосед преку Европскиот транспортен
коридор 8. Владата од буџетот веќе обезбедила 839 илјади евра за
изработка на студија што ќе ја прави бугарската фирма „Евротранс
проект“, која победила на конкурсот на јавното претпријатие МЖ
„Инфраструктура“.
Компанијата на терен ќе испитува каде ќе
минува трасата за да се утврди која опција е поекономична. Од Кичево до
границата со Албанија, според првичните процени, треба да се направи
пруга долга 60 до 70 километри, а од албанска страна фалат уште 2
километра.Од годинашниот буџет се обезбедени половина милион евра за
студијата, а остатокот ќе се обезбеди од буџетот за наредната година.
Студијата треба да биде готова за една година, а потоа ќе се прави
проект и ќе се експроприра земјиштето. Целиот проект чини 354 милиони
евра и се планира да заврши во 2015 година.
- Ова е дел од
инвестицискиот пакет на Владата вреден 8 милијарди евра. Коридорот 8 во
земјава опфаќа 309 километри пруга, од кои 152 километра се изградени,
а неизградени се 157 километри. Неизградени се делот Куманово-Деве Баир
и Кичево- Ќафасан. Изградбата на Коридорот 8 ќе биде приоритет на
Владата. Ќе се доврши пругата кон Бугарија и ќе се ревитализира
постојната пруга Куманово-Кичево. Во тек се преговори со петте фирми
што беа ангажирани за изградба на пругата кон Бугарија за завршување на
заостанатите работи - изјави Бесир Деари, директор на МЖ
„Инфраструктура“.
Во Железници велат дека на конкурсот за
изработка на студијата се јавиле седум фирми, четири странски и три
домашни, од кои за најповолна била избрана бугарската компанија, иако
не била најевтина.Според претставникот на бугарската фирма „Евротранс
проект“, Илија Илиев, тие работеле ваква студија и во Бугарија и се
надеваат дека проектот ќе го завршат за една година, како што се
предвидува со договорот.Според процените на Бугарски железници, земјите
од регионот годишно губат најмалку една милијарда евра поради
недоизградената транспортна мрежа на Коридорот 8, кој се протега од
бугарското пристаниште Бургас преку Скопје до градот Валона во
Албанија. http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=CF6978204758A24599258A649FE9F682 |
Edited by lslcrew - 09-May-2009 at 13:57
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#8 Posted: 11-May-2009 at 22:04 |
2015 според мене е недозволиво опуштено темпо, а нормално се поставува прашањето колку може да се верува и на ваква најава со оглед на тоа што кај нас рокови за инфраструктурни зафати апсолутно не важат. Но ајде да почекаме подетални вести и за кракот кон Бугарија, можеби тој се планира да се догради со забрзано темпо, па тоа да ја залечи ситуацијава... Друга работа што ми боде очи е цената, која е значително повисока од досега спомнуваните. Всушност од каде таква прецизна сума наведена како потребна за изградба на пруга до албанска граница (354 милиони евра) кога допрва ќе се прави физибилити студија? Нешто најсвежо до што може да се дојде на нет е пре-физибилити студијата изработена од итаљанскиот секретаријат за коридор 8, каде што цената на Кичево-АЛ е проектирана на околу 200 милиони евра (во согласност и со дотогашните проценки): http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=12959#12959
Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 22:05
|
 |
lslcrew
Senior Member
Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
|
Quote Reply
#9 Posted: 11-May-2009 at 22:10 |
Па добро и 200 милиони и 354 милиони се некои бахати бројки за некоја ориентација, а и драасично се разликуваат. Е сега вероватно можеби е 354 милиони бројка за целосно и поврзување со Албнската мрежа и тука може би е застапемна и цената на албанскиот дел. Комбинации има милион, а додека не излзе изведбен проект нема ни конечната цена да ја знаеме за сигурно.Па сури и тогаш нема да имаме впредвид дополнителни трошоци што ќе се јават попатно. Во Македонија кај и да копаш или ќе наидеш на археолошки локалитет или на денационализациона постапка, или па може некоја инфраструктура која никој ја нема во евиденција. И не само средства што ќе земат него и дополнително може да ја одложат изведбата.
Но мене една работа воопшто не ми е јасна кога се работи за вакви зафати. Зашто на пример целата пруга не се подели на 20-тина делници и да се дадат на посебни фирми да ги градата истовремено, со многу повеќе механизација и кадар одколку што тоа би го работела ена фирма. Како на пример обиколница што беше две делници. Ионака парите ќе бидат некој априори кредит, а не тековно обезбедување средства.
Edited by lslcrew - 11-May-2009 at 22:15
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#10 Posted: 11-May-2009 at 22:55 |
Па поскапо е да се подели на премногу субјекти кои би граделе бидејќи секоја фирма ќе треба да влечка механизација и да се организира, а сето тоа за мала делница и мал обрт, што значи неефикасно од финансиска гледна точка. Таа разлика некој ќе треба да им ја надополни... Исто така тука се наметнува и проблем со пристапноста - нема пристап до сегде, тој во голем дел се обезбедува како што се пробива прасата.
Сигурно кога се планира се мисли на овие работи и се балансираат, но и јас би рекол дека треба да направиме максимум, барем еден од двата краци што ни недостасуваат да го изградиме најбрзо можно колку што е разумно.
Edited by Cloverstack - 11-May-2009 at 22:56
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#11 Posted: 12-May-2009 at 15:04 |
Гледиште од Турција
The Corridor VIII Project: Albania and Macedonia
Friday, 14 November 2008
After
the fall of Berlin Wall, the project of "Trans-European Transport
Corridors" has been emerged between the Europe and the Balkan
countries. The main aim of the project was to make trade relations
easier among the countries in the region and to develop ties on oil and
other energy supplies, and telecommunication. Although, this was a
complex infrastructure network, for Europe it had a strategic
importance in the sense that these Corridors will also improve the
stability in a region which has always been troubled.
The
Corridor VIII is one of ten trans-European corridors which connects the
Adriatic and Black Sea. It sets out from the Italian ports of Bari and
Brindisi and knocks on the door of Durres in Albania before carrying on
through Tirana, Skopje and Sofia, finally arriving in the Black Sea
ports of Burgas and Varna. In this regard, it has a significant
importance for Albania and Macedonia from a geopolitical and
geo-economic point of view.
Corridor VIII will launch Albania
and Macedonia towards the Eastern European markets. Besides, it will
provide a large amount of investments from the West for the roads,
railways, ports, logistic infrastructure. Therefore, it will guarantee
business opportunities in short term and structural economic advantages
in long term. On the other hand, it brings political benefits of
breaking the isolation and provides a new geopolitical importance as a
bridge between Eastern Europe and Asia.
However, the project
faces some difficulties in terms of feasibility. The region is a
mountainous district, especially between Albania and Macedonia. This
current problematic is increasing the cost and extending the time
period needed to finalize the project. Hence, last Tuesday (November
11th) Albanian Parliament Speaker Jozefina Topalli proposed and
Macedonian counterpart Trajko Veljanovski came together in Skopje and
decided to lobby in the EU in order to secure financial aid. Both
country officials called for intensified bilateral economic ties.
Now
it is time for Albania and Macedonia to reveal the studies for Corridor
VIII in order to stimulate the integration with the EU.
Muzaffer Vatansever, JTW. November 14, 2008 | http://www.turkishweekly.net/news/61276/the-corridor-viii-project-albania-and-macedonia.html
Edited by Cloverstack - 12-May-2009 at 15:04
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#12 Posted: 12-May-2009 at 17:22 |
Документарен филм за Коридор 8
Corridor #8 (Docu – Bulgaria)
An Agitprop production, in association with
YLE Co-productions, with the participation of Television Suisse
Romande. (International sales: First Hand Films, Zurich.) Produced by
Martichka Bozhilova. Directed, written by Boris Despodov. With:
Argir Boyadjiev, Georgi Petrov, Gligor Taskovich, Mile Janakieski, Riza
Haza, Xhevair Ngjeqari, Ted Ferguson, Gjin Marku, Argon Xhunga.
By JAY WEISSBERG
All the ironies and absurdities of the Balkans
come into play in “Corridor #8,” a witty road trip proving you can’t
get there from here. Produced and shot by the same team as Andrey
Paounov’s award-winning docus, current pic, under Boris Despodov’s
drolly inquisitive helm, views the region in a similar puckish manner
as it asks why the neighboring nations of Bulgaria, Macedonia and
Albania have no means of common transportation. Both delighting in the
illogicality and pointedly commenting on the retarding effects of
isolation, docu deserves a smooth ride along the fest circuit, with
probable Euro cable pick-up.In 1997 the European Union
inaugurated Corridor #8, a project to link the Black Sea to the
Adriatic by creating transportation channels between Bulgaria,
Macedonia and Albania, all neighboring countries that, logically,
should already be connected. However, as any good Balkan resident or
visitor knows, logic is the last quality expected. What Despodov
reveals as he travels the stated path from the Bulgarian Bourgas to
Albanian Durres are a people mistrustful of their neighbors and
unimpressed by grand claims from local and European politicos. A
perfect example are the train tracks in the Bulgarian town of
Gyueshevo, on the border with Macedonia. Less than 550 yards of rail
lines need finishing to connect the village with its neighbor across
the frontier, but the incomplete tunnel begun by the occupying Germans
in 1941 is still being used to grow mushrooms and store cheese. Plenty
of delegations come, with hyperbole and promises, but it remains
impossible to get from Bulgaria to Macedonia by train. Most
interviewees are vaguely aware of the term Corridor #8, but few know
anything concrete, and in economically depressed regions where
nationalities are deeply suspect of each other, there’s little support
on the ground. Besides distrust of their neighbors, few have faith in
the European Union, all with an attitude whose origins go back nearly a
century to the redrawing of the map following the two world wars. Add
to that a disturbingly underdeveloped infrastructure and it’s little
wonder skepticism and apathy are rampant. In keeping with the
absurdist tone, Despodov, smoothly making his docu feature debut, uses
a generally light, tongue-in-cheek approach without ridiculing any of
his subjects. Of course, the underlying message is deeply serious, and
stories such as an Albanian family’s horrific isolation following a
blood feud threat are reminders of the multilayered problems the region
has to conquer before significant change can occur. Unsurprisingly,
the Corridor #8 project, with all its fanfare, was canceled in 2007.
Docu doesn’t say where all the funds have gone in the last decade,
though it’s not really necessary to spell it out. Top-notch HD
quality has no problems maintaining sharpness on the bigscreen, and
Despodov’s endlessly curious eye, capturing the general picture and
then cutting to well-chosen close-ups, increase the welcome sense of
exploration. Perhaps the most fitting commentary on Corridor #8 comes
at the end, when Albanian composer Argon Xhunga sings the official song
he wrote for its inauguration. Natch, he’s forgotten most of the words.
Camera (color, HD), Boris Missirkov, Georgi
Bogdanov; editors, Gergana Zlatanova, Despodov; music, Petar Dundakov;
sound, Momchil Bozhkov; line producer, Dobryana Petkova. (Reviewed at
the Berlin Film Festival — Forum). January 8, 2008. Running time: 74
MIN. (Bulgarian, Macedonian, Albanian, English dialogue) http://www.variety.com/index.asp?layout=cannes2007&jump=review&reviewid=VE1117936154
|
|
|
 |
гитардемон
Senior Member
Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Online
Posts: 5424
|
Quote Reply
#13 Posted: 01-Jun-2009 at 08:00 |
Имам едно прашање за пругата кон Бугарија. Нели е завршена скоро цела до Крива Паланка? Зошто не сообраќаат (или не сообраќале кога можеле) возови кон тој правец, ете барем до селата да се опслужува, барем нема да 'рѓосува пругата џабе. И ме интересира, дали самото тоа што поминува воз ја прави пругата поупотреблива, или понеупотреблива? т.е. дали е подобро да 'рѓосува или да ја врви воз секој ден? И дали тоа што толку време не е искористена оваа пруга значи дека е бескорисна целосно?
Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 12:32
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#14 Posted: 01-Jun-2009 at 09:00 |
 Да сообраќа воз на токлку кратка патека е стварно нерентабилно. Секако ако поминува воз по трасата таа не само што не рѓосува него и се одржува, по нормите кој постојат. Имам некаде постирано слики од таа траса но никако неможам да ги пронајдам каде сум ги ставил, со пропаѓање на трасата и објектите кој веќе се рапаѓаат, ЖАЛОСНО
Edited by Cloverstack - 03-Jun-2009 at 12:33
|
 |
Vladimir P
Senior Member
Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
|
Quote Reply
#15 Posted: 06-Jun-2009 at 14:51 |
|
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#16 Posted: 01-Jul-2009 at 14:26 |
Албанија ќе гради пруга кон Македонија
Околу
53 милиони евра е донацијата што Брисел ќе и ја даде на Албанската
железница за подобрување на инфраструктурата, сигнализацијата и
брзината. Ова, како што пишува Панорама, го соопшти Генералниот
директор на железницата, Замир Рамадани појаснувајќи дека благодарение
на ова инвестиција брзината на албанските возови ќе се зголеми од 60 на
100 километри. Драч може да се поврзе преку железницата со Црното
Море, само ако се инаугурира линијата Лин-Кичево со вкупна должина од
45 километри, албанската страна треба да изгради само 2,8 километри,
додека македонската многу повеќе. Изградбата на делот од селото
Лин до Кичево ќеe овозможи транспорт на стоки на истокот кон бугарските
градови Варна и Бургас, појаснува Рамадани и додава дека за
меѓународниот транспорт на стоки со железница, албанската страна со 5
милиони евра ќе гради пруги до македонската граница. Тој додава дека за три години Македонија и Албанија ќе се поврзат со железница |
http://www.total.com.mk/default.aspx?mId=16&eventId=18141
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#17 Posted: 01-Jul-2009 at 14:42 |
Па нека фрлат некоја донација и навака и да го решиме проблемот
|
 |
polval
Senior Member
Joined: 18-Feb-2009
Online Status: Offline
Posts: 177
|
Quote Reply
#18 Posted: 02-Jul-2009 at 08:53 |
Абе нешто да пробавме и сами, се додека чекаме донации ништо нема да се направи.
|
 |
Cloverstack
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
|
Quote Reply
#19 Posted: 02-Jul-2009 at 15:46 |
 Мојот коментар беше повеќе шеговит, инаку одсекогаш сум се залагал дека барем клучните приоритети треба да ги туркаме без разлика дали ќе капне нешто од ЕУ фондови или слично. Конкретно за веста, иако не е точно наведено на кои делници би се вложувале парите, би било логично коридорот 8 да добие најголем дел од колачот. Но тоа само по себе нема многу да вроди со плод доколку не се оствари поврзувањето помеѓу Македонија и Албанија. Па се надевам дека сепак ќе има финансиска инекција и за МК, барем колку работите да тргнат од мртва точка. Мислам дека со оглед на многуслојното долгорочно значење на коридорот 8, логично е ЕУ да вложи значајно во овој пан-европски коридор. Дополнително, со оглед на сите непријатности и изнудувања што ни ги има приредено ЕУ (капак на се е мижењето кога нивната членка Грција се јавува како сериозна пречка за нашата надворешна трговија), можно е „во Брисел“ да постои расположение да се обидат барем колку толку да компензираат, колку да задржат минимум позитивна перцепција кај нашиов народ, бидејќи сепак еден ден треба да бидеме членови на тоа семејство. Донацијата за Албанија исклучително ме радува и е во корист и на Македонија, бидејќи во моментов и да имавме изградено пруга до албанска граница, немаше да ни биде од преголема корист: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=476&PID=12030#12030До скоро немаше никакви позитивни случувања во албанските железници, ниту пак барем некакви поконкретни и пореални најави. Оваа вест е вистинско освежување! А ние дефинитивно треба да почнеме да го третираме железничкиот коридор 8 како наш врвен приоритет и максимално да се посветиме на него. Неуморно нека се лобира за средства, но проектот нека се турка без разлика дали и во колкава мерка тие ќе дојдат од надворешни извори!
Edited by Cloverstack - 02-Jul-2009 at 16:00
|
 |
pbanks
Admin Group
Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
|
Quote Reply
#20 Posted: 18-Jul-2009 at 16:52 |
@Vladimir
презентацијата на Павче ми отвори едно прашање.
Со какви перформанси е пругата која се "гради" кон Бугарија? Значи дали зборуваме за електрифицирана траса од старт, за колкави брзини е проектирана пругата итн?
|
 |