Булевар Илинден |
Post Reply | Page 123 36> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: Булевар Илинден Posted: 08-Oct-2007 at 12:11 |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=DE5DDE1A283969428B48CEC206078B37
Edited by Cloverstack - 08-Oct-2007 at 12:12 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #2 Posted: 08-Oct-2007 at 13:50 |
Очигледно нема спас од глупостите на градските власти... Во основа е добро тоа што ул. Илинденска треба да стане бул. Илинден, ама како ја туркаат работава тоа е друга приказна.
Најпрво да кажам зошто толку се брзаат со Илинденска. Добро сега „брзаат“ не е баш најприкладен збор зашто уште Пенката се силеше долго време на оваа тема, а и на Трифке му е многу драго да ЗБОРУВА што ќе и направел... Ама земајќи во предвид колку не бомбардираат со приказни, човек добива впечаток дека се многу посветени на проектов и во рамките на нивната (не)способност навистина брзаат. Добро значи вака - Илинденска треба да се продолжи преку Вардар, па после спрема север да се поврзе со обиколницата (клучката кај Лепенец). Ова е многу значајно од повеќе аспекти: - корисна врска со обиколницата за жителите на неколку населби - ефикасна втора врска за истите спрема центарот на градот и растоварување на досега единствената врска преку надвозникот кај Ѓорче и понатаму преку мостот Обединети Нации - создавање услови за развој на планираната индустриска зона покрај Лепенец Со ова, веќе закрчената Илинденска ќе добие и дополнителен голем пораст во обемот на сообраќај, па автоматски се наметнува и потребата за проширување (барем на најкритичниот дел што гравитира повеќе накај центар). Главни прашања што се наметнуваат се: - до каде да се прошири - колку и како да се прошири - што да се прави со најпроблематичниот сегмент, влада-фонтана Во целиот хаос, на градските власти очигледно уште не им е јасно што точно ќе прават, ама продолжуваат да не бомбардираат со најшарени информации за Илинденска секој пола месец. А обиколницата е веќе скоро готова... Дури од фондот засега одбија да ја градат клучката кај Лепенец затоа што нема да поврзува ништо како што стојат работиве. Не знам дали нешто се сменило во меѓувреме на тоа поле. Туку ај да кажам што точно ми боде очи во овој најнов напис. 1. Многу ме иритира начинот на кој што сакаат да го решат тесното грло (фонтана-влада). Секогаш кога имаат лоши замисли, а ГУП-от им смета да ги спроведат, се посегнува по измена на ГУП-от. Одвратно... Речиси илегално однесување... Па ГУП-от е тука точно за да не можат да го сакатат градот како ќе им прдне! План се прави за да се гради според него, а не обратно! Инаку го гледам ГУП-от и тој тунел е долг ~500м (излегува одма кај фонтана). Мерев кај влада и го сменив моето мислење дека ќе е многу проблематично да се изведе понирањето таму - сепак има доволно простор. Ама за жал тоа е далеку од способностите на нашите градски власти (не само финансиски). Па наместо долгорочно и ефикасно решение, тие повторно се решија за лоша импровизација која ќе направи доста штета. Има место за 4 ленти, ама едвај. Најверојатно ќе мора да ги стеснат и лентите и тротоарите (веројатно барем едното од нив до субстандарни димензии). За дрворед не станува ни збор. Ќе упропастат и нагрдат еден убав дел од градот, а на луѓето ќе им ги донесат автобусите буквално до прозор. И нормално се поставува прашањето зошто двојни аршини? За оние на Теодосиј Гологанов иако немаше никаков проблем, ирационално ја поместија улицата во бестрага, а овие тука треба да се помират со нешто вакво??? Па и трамвајот се мислат да поминувал по таа траса и тоа како замена за главната линнија (што е глупост само по себе). И уште едно прашање ми се наметнува знаејќи како се одвиваат работите кај нас - дали ќе има трага од сообраќајна полиција кога дополнителните ленти на големо ќе почнат да се користат за застанување и паркирање? 2. Што треба да значи ова:
2x2 не е само по себе булеварско решение? Или можеби мислат на централно раздвојување? Се надевам не мислат да ја направат како Првомајска... Брза улица со повеќе ленти, без средишно раздвојување значи само едно - многу страотни сообраќајки со бројни жртви. Ако ова не го знаеа, требаше барем да го научат од Првомајска. 3. Зошто се предимензионира таму каде што не е потребно? 6 ленти кај Карпош 4 ми е надвор од паметот. Сето тоа во време кога има уште милион други проблеми низ градот за кои хронично фали внимание и финансии. 4. Кај се затрчуваат??? Демек завршија со останатото, па сега кројат планови за проширување на дополнителна делница од Илинденска??? Смешно... Згора на се викаат дека проектот ќе бил готов дури на пролет. Тоа би значело дека во нивниот мандат може само театрално да почнат со изградба. Кога навистина ќе биде сето ова готово - којзнае... А обиколницата е скоро готова и напролет треба да се отвори. 5. И за ова ќе барале Европски пари. Пази да не добијат... Не знам од кај им е идејата дека ЕУ ќе ни ги финансира сите проекти (и тоа без разлика колку се лоши). И друго прашање е каде се НАШИТЕ пари. Навистина не сме многу богати, ама сигурно има доволно за во рок од 4 години да се направи повеќе од една бедна импровизирана клучка (Континентал) и проширување на влезот во градска болница... Со ова темпо сигурен сум дека уште долго нема ништо да биде од оваа работа, освен сеење магла нормално... Во мандатот на Трифун може само да глумат дека нешто навистина прават околу ова. Ама тоа е добро! Трифун што и да фати упропасти до сега. Навистина има малку направено, ама сепак подобро ни тоа да не го правеше. Исто и со Илинденска. Ми останува да се надевам дека наредниот градоначалник ќе биде навистина на ниво и дека меѓудругото ќе ги ревидира глупостите на Трифун па и на Пенов. На Скопје очајно му треба добар градоначалник во наредниот мандат. |
|
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #3 Posted: 14-Oct-2007 at 09:09 |
Se izjasnile li nekoj kandidati?? Zaboraviv koga beshe poslednoto glasanje.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #4 Posted: 16-Oct-2007 at 00:57 |
Nema uste...
Poslednite izbori bea pred dve i pol godini. Ke mora da izdrzime so Trifke uste godina i pol. Ke bide tesko ama mora... |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #5 Posted: 30-Oct-2007 at 21:50 |
Морам сепак да се повлечам од моето противење за четири ленти во делот фонтана-влада. На тој простор очигледно нема идеално решение. Двете потенцијално конечни решенија (1.проширување 2.тунел) имаат доста слабости.
Според ГУП-от таму треба да има тунел, тоа е неоспорно. Имам потрошено доста време анализирајќи дали пред влада може добро да се изведе влез во тунелот. Дојдов до заклучок дека може, но дека не е баш сосема добро решение... Главен проблем би претставувало престројување на многу кратко растојание. Голем дел од сообраќајот би имал потреба од такво престројување. Тоа не само што е небезбедно, туку и ќе го намали нормалнот проток на сообраќај таму. Исто така под знак прашалник се градиентите. Можеби не толку многу, но сепак ете уште една потенцијална слабост. Посебно ако се земе во предвид дека ако се остави повеќе простор за престројување (повторно недоволно), ќе се зголемат градиентите на влезот од тунелот. Уште еден помал проблем е дека пожелно е мало проширување на коридорот таму, а тоа најверојатно ќе ги наруши стандардите во димензиите на околните решенија (влез во гаража на влада, тротоари и сл.) Од друга страна проширувањето на тесното грло до 4 ленти има веќе очигледни слабости. Прво проблем е просторот, а второ проблем е изгледот на тој дел од градот. Просторот е многу ограничен - 19м вкупна ширина, на некои места малце повеќе. Значи одма мора да се намали ширината на лентите за да може било што да се планира. Ова може да биде и добро зашто ќе влијае на смирување на сообраќајот, а таму навистина треба да се вози поспоро. Но под 3 метри не би смеело да се оди по никоја цена! Еве да земеме скоро 3,1м и плус тоа нешто ситно во средина доаѓаме до вкупно 12,5 метри. Ова остава 6,5 метри за тротоари и дрвореди на најтесните делови (по 3,25м на секоја страна). Претпоставувам ова би можело да помине, а сепак да не биде премногу лошо решен тој дел. Нормално отпаѓаат велосипедски патеки... А и дрворедите би биле со дрва со помали крошни. За глупости какви што се предлагаат (алтернативна трамвајска траса 1, или дозволено паркирање на тротоар) нормално не станува ни збор. Други лоши работи што ќе произлезат од ова решение е тоа што еден дел од градот кој има потенцијал да биде навистина убав, ќе биде прилично нагрден засекогаш. Исто така не треба да се заборава дека таму не се само деловни објекти, туку има и доста луѓе што живеат. На нив константно ќе им поминува голем обем на сообраќај буквално до прозори и тераси. Најлошо нормално ќе биде со автобусите... Постојано спуштени ролетни сигурно не е баш некое добро решение. Како на нив ќе им се објасни зошто се игнорираат нивните легитимни интереси, а во минатото се удоволувало на сосема ирационални барања на жители во други ситуации? Ете, накратко тоа се двете можни решенија. Јас лично некое трето не гледам. Значи мора да се одбере помалото „зло“, зашто од сообраќаен аспект, капацитетот таму мора да се зголеми. Но бидејќи тунелот чини многу повеќе (а сепак креира нови проблеми), дојдов до заклучок дека ќе треба да „проголтаме“ проширување... Исто така проширувањето може да го добиеме многу многу побрзо отколку тунел. Пари и онака фалат за многу поургентни интервенции, па би било несериозно тука да се размислува за тунел. Не ми се допаѓаат бројни аспекти на проширувањето, ама негде мора да се прави компромис и мислам дека во овој случај тоа е оправдано и неопходно. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #6 Posted: 31-Oct-2007 at 18:05 |
Хм, веројатно си направил многу подлабока анализа од мојата (непостоечка) пред да го напишеш ова но јас сеуште тежнеам кон опцијата тунел и покрај аргументите кои ги наведе.
Друга опција со која би се согласил е еднонасочност во делот од Влада до Александар палас (со Орце Николов по истата должина како другиот правец). Но оваа варијанта ствара некои други проблеми и побарува одредени импровизации.
Како и да е со моменталниот профил на Илинденска, посебно во делот Влада-Фонтана не би си играл
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #7 Posted: 31-Oct-2007 at 18:09 |
Ухххх.... Многу лоша идеја... Поготово на Орце Николов ситуацијата ќе биде катастрофа. |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #8 Posted: 31-Oct-2007 at 18:12 |
Свесен сум за тоа што го викаш, пред се сакав да доловам колку многу сум против проширување на профилот на Илинденска.
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #9 Posted: 31-Oct-2007 at 18:44 |
Да и јас реков дека проширувањето е далеку од идеално. Но според мене еднонасочно водење на сообраќајот е многу полошо.
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #10 Posted: 31-Oct-2007 at 18:57 |
...и токму затоа мислам дека тунел е најдобро решение |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #11 Posted: 31-Oct-2007 at 19:03 |
Не сакав да пишувам цел роман со анализи (за тунелот) кои ретко кого ќе го интересираат, плус тоа имам премногу непознати па би морал да пишувам за различни сценарија. Ама верувај и тунелот би направил доста проблеми... А бидејќи е многу поскапо решение и бидејќи нема да го добиеме во никаква догледна иднина, затоа превагнав накај проширување. Далеку од тоа дека ми се допаѓа...
Edited by Cloverstack - 31-Oct-2007 at 19:04 |
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #12 Posted: 31-Oct-2007 at 19:54 |
во конкретниов случај мислам дека импровицациите/компликациите кои би се наметнале со изградба на тунел се сепак од второстепено значење во споредба со уништувањето на профилот на улицата која можеби не е една од најубавите во Скопје но има добри изгледи да влезе во таа група доколку работите се изиграат паметно. Со ширење на улицата таа шанса се губи а решението е сепак импровизација, самиот факт дека дури и со намалување ширината на лентите добиваме една класутрофобична улица за возење кажува многу. Ако таму насадиме четири ленти тоа дефинитивно би било на сила.Знам дека си перфекциониста кога се работи за овие прашања, но во секој град во светов има по некоја импровизација. Доколку многу поприоритетните соообраќајници и јазли се решат како што треба, мала импровизација на трасата на Илинденска нема да биде претставува толку голем проблем. А ситуацијата со трасите на други планирани сообраќајници по градов се во најголем дел многу појасни. Таму нема што да се зачувува.
Нашиве градски власти во последниве 20на години не убедија дека и поставување нови капаци на шахти или нови клупи во жена парк е сложен и скап технички зафат а изградба на урбан тунел е научна фантастика, Скопје 3000 визија. Сепак тунел со профил на оној кој е потребен кај Илинденска и не е некое толкаво чудо во нормалниот свет така да мислам дека е подобро да се стрпиме и концентрираме на некои други проекти (пореални за моментов) отколку да импровизираме со ширење на улицата. Спрема мене и покрај твоите реално силни аргументи, во случајов ширење е импровизација.
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #13 Posted: 28-Jan-2008 at 00:20 |
За ова скоро дискутиравме....
Извор: Утрински весник |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #14 Posted: 28-Jan-2008 at 01:09 |
Илинденска од влада до фонтана останува тежок проблем... Имаме дискутирано за ова. Еднонасочен сообраќај е најлошо решение и смее да биде евентуално само привремено. Двете можни трајни решенија исто имаат многу маани - и проширувањето и тунелот. Сепак ако како деолгорочно решение се планира тунел, би било глупо да се прави проширување. Нека се импровизира во меѓувреме, макар и со еднонасочен ако мора.
Она за „Васил Ѓоргов“ и „Железничка“ не сум сигурен дека е точо објаснето, ама ако е, тогаш е лошо. Таму навистина треба да се регулира еднонасочно, ама треба да се пробие преодолжение на „Народен Фронт“ до „Железничка“. Со тоа ќе почне на некој начин да се емулира јужен булевар. Така е и во ГУП-от. Е за тие 100м улица ние зборуваме со години и никако да се направи . На времето мислам проблем беа тотално руинираните простории на МЖ... За толку важен, а толку краток сегмент во мрежата. Само во Македонија... Инаку за другите улици што се спомнуваат - во принцип секогаш сум против еднонасочен сообраќај и тоа треба да се избегнува секаде каде што е можно. Искрено не сум запознаен со состојбата на секоја улица поединечно, ама мислам дека кога би се решавал проблемот со паркирањето, овие улици ќе станат многу попроточни и нема да има потреба да размислуваме за такви чекори како еднонасочен сообраќај. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #15 Posted: 28-Jan-2008 at 01:23 |
Ја мислам да не се фрла пари за тунел или за фушерајско поместување, него да се откупи цел ред објекти од влада до фонтана, и да се бутнат, па да се направи асален булевар како што треба. А вака со импровизации никад нема да се реши проблемот целосно и само ќе остане отворено прашање а ќе се поебат пари бадијала.
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #16 Posted: 28-Jan-2008 at 01:31 |
Не ми се свиѓа такво решение. Илинденска е убава улица и би требала да се зачува како таква. Плус да ги купиш сите тие згради и да ги срушиш само кошто х10000 од било кој тунел. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #17 Posted: 28-Jan-2008 at 01:43 |
Се слагам, ај што тоа би испаднало многу поскапо од тунел, него тој дел апсолутно дефинитивно positively 100% не е за рушење. Ние да гледаме да го срушиме тоа што треба да се сруши: Маџир-маало и Крњево... @ lslcrew Абе да беше до тебе пола град ќе го испорушеше Најтрагично е што ова навистина ни се има случено во 63-та, ама ние место да ги користиме барем добрите страни и големата слобода за планирање што ја оставил земјотресот, сега скоро 50 години потоа, како да сме решиле пак да го упропастиме градот со лоши урбанистички решенија од Типот на „Тифани“, клучка Континентал, иницијативи за бришење/поместување на Бул. Крушевска Република... И да не ја заборавиме најновата брилијантна идеја за црква-висококатница пред Лумикс. |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #18 Posted: 28-Jan-2008 at 01:44 |
Па изгледот баш напротив ќе се подобри зашто сега од пред влада се влага на илинденска како во инка. Од 6 ленти на 2. Ако се одкупи цел ред ќе се подобри изгледот. А ако се прави тунел тука мене тоа ми штрчи некако, башка и за тунел барем пола од тие згради ќе треба да одкупат за да се направи влез и зилез од тунел како шо личи со благ наклон. Најисплатливо е тој дела да се сруши све друго ќе биде мистрија, само за да се замачка и ништо. Вака како што предлагам сметката е чиста а така би јавиле миљарда други непредвидени проблеми, кабли и цефки и ќе излезе стопати поскапо.
п.с. колку е цена на станбен простор тука и колку куки има одприлика? Зборам за цел ред од влада до фонтана од страната на вардар. |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #19 Posted: 28-Jan-2008 at 01:50 |
Не се слагаме за тоа како ќе изгледа подобро, ама тоа е субјективно. За објективниот дел (за откуп и рушење), дефинитивно мислам дека нема никакви шанси да се изведе. А за тунел нема да треба да се руши, затоа што наклоните за тунелот ќе почнуваат многу порано. Ни тунелот не е идеално решение, и тој има доста маани, ама дефинитивно ми е неспоредливо поприфатлив од решениево што го предлагаш. Во секој случај градов има други приоритети и други големи инфраструктурни објекти кои чекаат, а се поважни од овој тунел. Сега за сега тунел е сепак само долгорочна желба. Edited by Cloverstack - 28-Jan-2008 at 01:51 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #20 Posted: 28-Jan-2008 at 01:52 |
По моја проценка има некои, мање више, 10000 квадратни метри станбен и деловен простор. Може и мање. удри му ја цената по некои 800-900 евра за квадрат излага 8-9 милиони евра. А можеби и помалце ако се нуди помала цена од 600 евра зашто се работи за стари објекти, и покрај тоа што се во строг центар. А еве земи колку би коштал тунел, минимум 20 милиона.
|
|
Post Reply | Page 123 36> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |