![]() |
![]() |
![]() |
Возен ред |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 36> |
Author | |||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() Posted: 04-Oct-2007 at 20:00 |
||||
Оваа вест е стара десетина дена, ама нема штета да ја ставиме
![]() http://www.kanal5.com.mk/ShowNews.aspx?ItemID=24978&mid=1500&tabId=1&tabindex=0
|
|||||
![]() |
|||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
Се надевам дека паралелно со зголемувањето на патниците ќе се модернизира железницата, а ќе се воведе брз воз кон Битола, а постојните кон Солун и Белград нема да доцнат со часови. Моето прво патување со воз кон Белград пред три недели заврши со неверојатни 8 часа доцнење на белградската станица.
П.С. Нов сум на форумов и ми се допаѓаат размислувањата на него. |
|||||
![]() |
|||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
||||
Dobrodojde Bojan
![]() |
|||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
За ова најголем дел од вината лежи на српска страна. Од тоа што сум го читал по српски форуми, состојбата на пругите кај нив е во значително полоша состојба од нашите и доцнењата се значително поголеми на нивна страна. За ова прашање се прилично самокритични... Не дека ние не треба да си ја модернизираме железницата независно од тоа што се случува таму, ама сепак конкретно на таа линија не е се во наши раце... За разлика од пругите пак, преовладуваат мислења дека „возниот парк“ им е подобар од нашиот. |
|||||
![]() |
|||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
Во право си за српската железница. Патот со воз за Нови Сад го продолжив во поштенски вагон, што досега не ми се случило кај нас! Сепак, возот во Скопје од Солун доцнеше 4 и пол часови, а во Белград станаа цели 8 часови. Да напоменам дека повратниот билет сега е 2000 денари со воз, а за истата таа цена со автобусот на Фудекс добивате и вечера, сок и директен превоз до Белград без застанување. Сакам да кажам дека ако вака се продолжи, возовите до Белград е подобро да се укинат! Возејќи се со нивниот возен парк не би можел да се сложам дека им е подобар од нашиот. Кратко речено, требаат големи инвестиции веднаш!
|
|||||
![]() |
|||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||
Како и секаде околу нас така и во нашата железница не се води сметка за чистотата, а нарочно на нешто ново, никој ни во планирањето ни во буџетот не предвидува тековни месечни и годишни одржувања, во делод на хигиената и изгледот, нерачунајќи го во случајов машинскиот дел.
А позната е нашата навика во домашниот двор е идеално чисто, а штом излеземе надвор, е тое не е мое, тоа е нечие - ничие. А кога го спомна Кочани, еве една снимка од вчерашниот ден која се кажува за можноста на профитабилност на железницата со мудра политика и малку време |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
![]() |
|||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
Дали некој знае како ќе изгледа возниот ред за 2009 година, ќе има поголем број на возови и подобар тајминг? Јас наслушнав дека ќе се воведувала уште една линија за Солун од Белград, попладневна од Скопје и кон Белград и кон Солун, но не се знае дали ќе продолжува кон Загреб и Љубљана? Ако има нешто пишете
![]() Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 15:50 |
|||||
![]() |
|||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||
Еве инфо од Српски железнички весник каде тоа се спомнува ![]() Edited by pbanks - 04-Dec-2008 at 15:49 |
|||||
![]() |
|||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
Значи сепак било вистина, ќе си се врати старата линија кон Белград-Солун што беше укината оваа година. Тоа би значело дека со Солун и Белград ќе имаме и дневна врска, а не само утринска и вечерна
![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
||||
Немој така, двојца бевме во воз на тура Ск-Кичево во 03:10, е назад имаше повеќе.
![]() |
|||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|||||
![]() |
|||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||
ќе биде добро доколку се врати старата меѓународна која ја возеше Hellas express (Dortmund - Athenes) која пред некое време заради нерентабилност од страна на грците беше десеткувана и ја пуштија солун-белград, па доколку сакаше некој да продолжи кон загреб или кон европа мораше и мислам сеуште мора да преседува во белград, баш преседување но со едно сат-два чекање друг воз за БГ-Виена... мислам дека доколку србите под итно не преземат нешто околу нивниот дел од К10 дека и народот од европа ќе го избегнува овој коридор а и компаниите нема да пуштаат возови... инаку порано во ЈУ имало воз Битола-Марибор кој и бил крцат и рентабилен, па ако не сакаат грците да пуштат срце можеме ние една ваква линија да вратиме во живот... Edited by Cloverstack - 08-Dec-2008 at 22:32 |
|||||
![]() |
|||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
Железницата не е мртва,ниту ќе биде во догледно време. Точно е дека постојат евтини авиобилети, но и железничките билети во последно време многу поевтинија низ Европа, а брзината на возовите е поголема. Што се однесува до Балканов, би било добро линијата Солун-Белград барем да се продолжи до Villach, Австрија бидејќи србите имаат врска до таму со новиот возен ред. Да не заборавиме, од јуни до септември ќе имаме и секојдневна врска со Прага, бидејќи Хелас Ексрес е продолжен и по Будимпешта. Сепак, ја би сакал да имавме добра железница и да ја си вратиме директната линија Скопје-Минхен што сообраќаше до пред 10-тина години. Исто така, да се врати и Пелагонија ексрес, ако веќе не може Загреб-Битола, бар да оди Скопје-Битола, да се патува 1 час побрзо до Битола. Во иднина со изградбата на пругата со Бугарија би се вовеле директни возови до Софија, а со директни кушет вагони и до Букурешт и Истанбул, па и Москва! Исто така и до Охрид.
П.С. Да се вратиме во денешнината, би сакал да се отвори една дебата, дали ви се допаѓа сегашниот возен ред на Македонски железници? Дали сметате дека треба нешто да се менува, како што се сеќавам јас како новинар баш пишував текстови за Велешани кои минатиот декември ја блокираа пругата поради катастрофалниот возен ред на возовите! |
|||||
![]() |
|||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||
возниот ред според мене воопшто не е добар, а и реално за тоа повеќе фактори се во игра, но подобро нешто него ништо, инаку мислам дека возниот ред треба една година предходно да се најави во ЕУ како би се усогласиле сите проекции, и евентуално би се вршело корекции. па така да колку нешто да може да се смени треба од сега за в година да се почне муабет, т.е. вакво нешто баш плукни-залепи нема да може да се смени. а се додека не се трасира нова пруга или не се обнови целосно старата(нови бетонски прагови) нема да имаме никаков квалитет, а и ни интерес ни од потенцијални компании ниту пак од патници, но што вели pbanks доколку постојано качува цената на нафтата, а и откако ќе се кренат патарини на секој чекор, и нормално се среди инфраструктурата во железницата што би отворило простор за IC возови [1] , мислам дека не само што ќе има фајде од возовите туку и ќе се користат максимално. |
|||||
![]() |
|||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||||
![]() IC возови се подобро решение не само од кола туку и од авион дури и за дестинации како Загреб, Љубљана или Атина. Ако се земе во предвид времето до/од аеродром, чекирање, багаж итн како и трошоците кои идат со тоа споредено со фактот дека IC вози од центар на град до центар на град, математиката е јасна. |
|||||
![]() |
|||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
||||
Знам за тоа дека сега треба да се преговара за 2010 година, ама барем нека сега се водат преговори за возниот ред 2009-2010 година. Мислам дека ние во моментов не можеме да ги опслужуваме патничките возови, а камоли да размислуваме за брзи, интерсити или не дај боже еуросити возови(IC и EC), ама треба да се согласиме дека главната вина за тоа ја имаат србите со нивните возења од 20-30 км. на час. Можеби меѓународниот сообраќај ќе се подобри кога ќе се укине визниот режим, па тогаш бар чекањата на границите ќе ги нема.
Што се однесува до возниот ред, мислам дека и да немаат возни средства, подобро ќе биде тие да ги пуштаат во било кој дел од денот, отколку во 3 часот наутро! Зошто на пример возот за Кочани не сообраќа во 9 часот наутро, наместо во 3 часот по полноќ или возот за Кичево наместо во 3 часот наутро да сообраќа во 6 часот попладне? Еве денес, наместо да носам пакет до Битола со воз, поради лошиот тајминг на возовите пакетот го испратив преку карго-превоз. |
|||||
![]() |
|||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
||||
па најверојатно е тоа така заради тие што треба да стигнат во 6-7 на работа сигурно правеле анализи во МЖ, друго објаснување нема, туку кажи како се цените за карго со воз до БТ за физички лица?!
|
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page 123 36> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |