[А1] Табановце - Богородица |
Post Reply | Page 123 13> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: [А1] Табановце - Богородица Posted: 25-Jun-2008 at 08:00 |
- Посебна нишка за реконструкцијата на мостовите на М-1: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=26 - Посебна нишка за надградбата на делницата Куманово-Табановце: http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=649 - Посебна нишка за изградба на делницата Демир Капија - Смоквица: http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1235 Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 07:46 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #2 Posted: 26-Jun-2008 at 08:00 |
Патниот правец М-1 се протега од границата со Србија кај преминот
Табановце, покрај Куманово, Миладиновци, Петровец, Велес, Градско,
Неготино, Демир Капија, Гевгелија, до границата со Грција кај преминот
Богородица.
Моменталната должина изнесува 178km во правец кон југ и 173km кон север. Разликата од 5km произлегува од различните траси помеѓу Катланово и Велес. Со изградба на автопат на делницата од Д.Капија до Смоквица по десната страна од вардар, должината би се скратила за дополнителни ~5km. Значи некоја пожелна финална траса на М-1 би изнесувала околу 168km. М-1 е дел од е-мрежата на патишта и по целата своја должина се поклопува со Е75. Исто така по целата своја должина се поклопува со пан-европскиот коридор 10. М-1 би требало во блиска иднина да се докомплетира како автопат по целата должина. Моментално фалат делниците Куманово-Табановце која е во изградба и Д.Капија-Смоквица која повеќепати се одложуваше. Исто така М-1 нема да биде конечно готов се додека не се дуплира трасата Велес --> Катланово и таму да се добие класичен автопат, а сегашната траса Катланово --> Велес да се „додели“ на алтернативниот Р-103. Edited by Cloverstack - 25-Mar-2011 at 03:44 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #3 Posted: 02-Jul-2008 at 22:25 |
Две фотки од кај клисурата
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #4 Posted: 25-Oct-2008 at 00:06 |
Од mtc.gov.mk
Она 6.600 километри ваљда треба да значи 6,6 километри |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #5 Posted: 25-Oct-2008 at 00:35 |
Да бе Кловер јас прееска прочитав ама се брзав па си викам ај вечер ќе прекопирам, ама еве ти си завршил работа. Баш ми се свиѓаат леандрите како хортикултурно решение на автопатите. Имавме можност да ги видиме тие низ грција (сеуште имаме), еве сега и кај нас. Добро е што ќе се добие еден континуитет. Стварно се облагодорувачко решение за патиштата. Се надевам дека нема ова да биде уникатен случај и ќе продолжи во иднина.
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #6 Posted: 19-Feb-2009 at 00:21 |
|
|
гитардемон
Senior Member Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5422 |
Quote Reply #7 Posted: 19-Feb-2009 at 18:57 |
Е ама олеандри има во Грција колку што има маслинки во Македонија! |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #8 Posted: 22-Jun-2009 at 10:00 |
http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=64FA52FFB102894D9719F930FA8E020A |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #9 Posted: 15-Jul-2009 at 11:16 |
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #10 Posted: 15-Jul-2009 at 12:46 |
Колку опуштен пристап имаат надлежните за овој проблем...
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #11 Posted: 28-Jul-2009 at 01:40 |
Еве една серија фотки од Велес кон Градско (август 2007)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 Излезот за Р-106 Edited by Cloverstack - 28-Jul-2009 at 01:54 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #12 Posted: 28-Jul-2009 at 01:46 |
Еве и во обратен правец, од Градско кон Велес (исто август 2007) 1 2 3 4 5 6 7 Ова е голем надвозник кај Вимчани под кој поминуваат автопатот, патот Р-103 и пругата 8 9 10 Edited by Cloverstack - 28-Jul-2009 at 01:57 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #13 Posted: 28-Jul-2009 at 01:48 |
11
12 13 14 15 16 17 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #14 Posted: 30-Jul-2009 at 00:44 |
Во иднина кога старата делница Катланово-Велес ќе се префрли да биде дел од Р-103 и кога ќе се изгради новата делница Катланово-Велес како одприлика би изгледала клучката кај Велес. Вероватно ќе остане една кратка "мртва делница". Кловер ќе можеш ли да направиш две скици, едната што ќе ги опфаќа поврзувањата во поширок план од Отовица до клучката после ридот Св. Илија ( 41°40'49.61"N 21°49'37.05"E), а другата скица директно од клучката. Ме бунат неколку поврзувања. Каква треба да биде клучката Отовица кога ќе се изгради цела?! Има еден пат од Велес до Велешко езеро, дали е тој пат дел од Р-ххх мрежата?!
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #15 Posted: 30-Jul-2009 at 06:07 |
Тешко е прецизно да се предвиди како ќе изгледа целата ситуација, бидејќи во моментов има многу променливи. Ќе беше од корист барем да го имавме ГУП Велес... Но ајде да се обидеме. Исто така тешко е да се изолира муабетот на М-1, па ќе ја земам цела околина на Велес. За да нема забуни, условно ќе им дадам вакви имиња на овие клучки: 41°46'26.41"N 21°46'14.55"E - клучка Отовица 41°45'31.43"N 21°45'54.80"E - клучка Велес север 41°43'43.28"N 21°47'31.30"E - клучка Велес исток 41°40'48.51"N 21°49'41.47"E - клучка Велес југ 41°42'29.29"N 21°44'34.56"E - клучка Велес запад Исто така мислам дека обавезно ќе има уште една клучка во непосредна близина на Велес, веројатно некаде јужно од Горно Оризари, но да збориме за детали за нејзе би било тотално нагаѓање. Клучката Отовица би била на некој начин централна точка во државава. Добро би дошол ваков Кловерстак (1/4 детелинка). Нормално ова е чисто груба шема од сообраќаен аспект, а за конечната форма на клучката, дури и ако е од овој тип, сепак има да се земат во предвид уште редица фактори. 1 Доколку по секоја цена се истурка нелогичната автопатска врска Миладиновци-Штип, тогаш Отовица ќе изгуби дел од своето значење и ќе може да се редуцира на 2/4 детелинка: 2 Клучката Отовица може и понатаму да се редуцира, но не би било пожелно. Клучката Велес исток веројатно би претрпела мала модификација со изградба на нов излез од тогаш новиот автопат, а сегашнава траса би се интегрирала во велешката мрежа. Но веројатно би останала клучка од ист тип. Еве една опција: 3 Клучката Велес север очигледно ќе биде „труба“, а друг логичен избор не ни има. Важно е перформансите на рампите Скопје-Велес и обратно да бидат „на ниво“. Клучката Велес запад ми се чини дека уште недоградена, а можеби веќе е надмината. Не сум сигурен дека ќе е прикладна за улогата која ќе треба да ја игра. Доколку не може да се носи со потребите, можни се повеќе опции за не премногу скапо надоградување. Клучката Велес југ би останала непроменета. Баш ме интересира како ќе се реши ситуацијата овде: 41°44'52.96"N 21°46'7.83"E (тука ќе поминува главниот излез од автопатот од правец на Скопје, па не ќе може да се остави вака) Вака на прв поглед ми изгледа дека доаѓа во предвид клучка со кружен тек, каде спомнатиот главен правец би бил денивелиран, а останатите би се сретнувале во кружниот тек. Инаку клучката Велес исток и делниците кои ќе изгубат од значење сепак ќе останат како корисни конекции особено во полза на локалните потреби, а и поширокото значење не треба да се потценува поради стратешката сообраќајна положба на Велес, па и малку предимензионирана инфраструктура не ќе е на одмет. Исто така ќе овозможат подлога за изградба и развој во нивна близина и просторна и економска експанзија на Велес. А патот што води до Велешко езеро понатака продолжува накај Катланово и моментално тој е класифициран како Р-103, но којзнае дали ќе остане дел од Р-мрежата кога Р-103 ќе се префрли на сегашната импровизирана автопатска делница Катланово --> Велес. Edited by Cloverstack - 30-Jul-2009 at 13:17 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #16 Posted: 01-Aug-2009 at 19:46 |
Петровец - Демир Капија (фотки на пбанкс од април 2007)
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #17 Posted: 01-Aug-2009 at 19:48 |
11
12 13 14 15 16 17 18 19 20 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #18 Posted: 01-Aug-2009 at 19:49 |
21
22 23 24 25 26 27 28 29 30 |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #19 Posted: 01-Aug-2009 at 19:50 |
31
32 33 34 35 |
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #20 Posted: 09-Aug-2009 at 04:06 |
Приметив нешто на клучката кај Велес. Погоре кога дискутиравме како во иднина ќе изгледа оваа клучка Кловер мислам дека направи некоја грешка со скиците. Сега кога ја приметив оваа работа дополнително ми е мутно како уствари во иднина треба да изгледа ова чудо.
Јасно се гледа дека тука на оваа клучка еден крак не е дограден, односно нема ни логика за негова изградба се додека делницата Катланово-Велес се користи како делница од автопат. Со нејзиното префрлување под регионалниот пат тогаш веќе има голема логика за овој неизграден крак (иден крак Штип --> Скопје). Но пак сега ми останува дилема, како комплетно ќе ја поврзене регионалната патна мрежа со автопатот, кога ќе фали дополнителен крак за исклучување доаѓајќи од правец на Скопје. Кловер погоре скицираше нешто доста "измасирано" за што се сомневам дека така ќе изгледа. Највероватна ми е идејата дека тука во иднина ќе се формира некој de facto кружен тек, односно раскрница која барем така ќе функционира на тој приницип и во тој кружен тек ќе се вливаат пристапните краци од автопатот, регионалните и четири регионални патишта, односно регионалната патна мрежа од правецците Скопје, Велес, Градско и Штип. Голема е веројатноста тој de facto кружен тек на делови и да не биде кружен ток па да се вози двосмерно (правецот Штип-Велес). Исто така со изградбата на оној предходно споменатиот крак што фали (на сликата) дополнително ќе се создаде конфликтна точка (точката од страна на Штип на горната слика). И трета работа кога делницата Катланово-Велес ќе се предаде на регионалниот пат се повеќе ми изгледа дека всушност планирано е регионалниот пат да продолжи паралелно со автопатот некаде одприлика до после ридот Св. Илија (41°41'58.16"N 21°49'12.37"E), каде што од тука продолжува по долот (има ваљда некоја мала река) се до реката Вардар каде што со преку мост треба да се спои со вториот дел од истиот регионален пат и да се формира оваа засега нелогична раскрсница (41°40'58.39"N 21°49'22.23"E). Сепак морам да заклучам дека во недостаток од матерјали принудени ме ете вака да се чудиме и да на нагаѓаме! |
|
Post Reply | Page 123 13> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |