Скопје - „комиблок“ колекција |
Post Reply | Page 12> |
Author | |
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply
#1 Topic: Скопје - „комиблок“ колекција Posted: 15-Sep-2007 at 16:22 |
dejan
Senior Member Joined: 01-Sep-2007 Location: Australia Online Status: Offline Posts: 672 |
Quote Reply #2 Posted: 19-Sep-2007 at 07:34 |
Ovie se super sliki za forumot poshto pokazuvat drug del na Skopje
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #3 Posted: 28-Jun-2008 at 21:55 |
бетон бетон само бетон таман озрачена бетонска џунгла
уште само суперхерој фали по сликиве |
|
zabegan
Senior Member Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
Quote Reply #4 Posted: 02-Jul-2008 at 23:09 |
малку ми е чудно кога ќе си го видам на слика маалото што добро си го познавам
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #5 Posted: 05-Jul-2008 at 17:47 |
Aerodrom, Karpos i NLO se planski gradeni iako se bez dilema komiblokovi, baska ne deluvaat tolku deprimiracki kako Novi Beograd. Za Karpos e isto dobro sto nema mesto za crkva ili dzamija kade Grujo i albanskite politicari bi pravele politicka promocija. Slabata karika vo izgradbata vo toj period, Kapistec, bas poradi neplasnka izgradba na toa mesto kade ja gusi cirkulacijata na vozduhot niz celiot grad, na nekoj nacin bi bilo i paradoksalno da se kategorizira kako komiblok.
|
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #6 Posted: 05-Jul-2008 at 18:03 |
Капиштец се апла комиблокови. Во секој случај, не знам зошто се форсираат муабетиве за „гушење“ и „циркулација“ толку многу. И јас сум загрижен дали на овие работи воопшто се посветува внимание и се прашувам колкав е ефектот од запоставувањето на тие теми, ама факт е дека муабетите што кружат наоколу се тотално базирани на лаички заклучоци. На оваа тема ни треба сериозно истражување, а не на кого како ќе му текне да лансира тероии за циркулацијата на воздухот во Скопје. |
|
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #7 Posted: 05-Jul-2008 at 18:15 |
Po geografija ucev deka vozduhot navecer cirkulira od povisoki mesta kon bregot, ili ako se raboti za reka koja tece niz planina, togas dolz koritoto nakaj deltata t.e. vo poveketo slucaevi bregot. Toa e edna hipoteza, a sto se odnesuva za gusenjeto na cirkulacija na vozduhot koj se dvizi niz Vardar, tuka ne bi mozel da zboruvam. Toa sigurno i edna od pricinite zosto NE BI TREBALO gradat povisoki gradbi da Vodno.
Koga se raboti za planska masovna gradba mislam deka trebalo da se povede smetka za raboti od toj tip. |
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #8 Posted: 05-Jul-2008 at 20:36 |
Да и јас тоа го викам, ама зад тоа треба да има стручно и сериозно проучување на проблемот. Не може едноставно да кажеме дека Кензо го загушил градот или Капиштец ја запрел циркулацијата на воздухот... Вакви маалски муабети немаат место во една таква дискусија. Плус тоа треба да се сватат и некои други работи: 1. Циркулацијата на воздухот не е работа што така лесно може да се спречи до толкави размери. 2. Некои работи не можат едноставно комплетно да се отстранат и треба да се прават компромиси со многу други фактори кои влијаат на квалитетот на живеењето, а зад сето тоа треба да се има студиозен и одговорен пристап. 3. Има многу луѓе во градов кои сакаат ем да живеат во Скопје, ем да се чуствуваат како да живает во викендичка на сред нечепната природа... Токму тие луѓе (а ги има во изобилство) ги лансираат овие и бројни други паушални теории... Треба да се направи се за во градов да се има највисок можен квалитет на живеење по сите основи, вклучувајќи ги и еколошките и „хуманата димензија“, но се разбира, треба да се тргне од тоа дека се работи за голем град и дека некои проблеми ќе постојат по дифолт. Таквите проблеми нема да се ублажат со прмовирање на неиздржаните теории на маалските „научници“, туку како што кажав со студиозен и одговорен пристап. |
|
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #9 Posted: 05-Jul-2008 at 21:25 |
Nekoi raboti se neizbezni, se soglasuvam, no koga imas kompleks 'komiblok' objekti za koi da pretpostavime deka ke se dokaze deka negativno viljaat vrz cirkulacijata na vozduhot, togas na istite ne moze da im se predvidi nekoja sjajna sudbina.
Da spomnam uste edna maalska teorija, ja imam slusnato odamna, a bese neso kao otkako Aerodrom e izgraden Skopje se gusi u magla, ili pak maglata cesto se spusta u Aerodrom poradi losite novogradbi. Aj nekoj neka elaborira, ako znae poveke, ja ne mozam ponatamu poso ke puknam od smeenje |
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #10 Posted: 05-Jul-2008 at 21:27 |
Аеродинамиката нема нови сознанија одкако е востановена како наука. Од пред нешто стотина години кога можеби прв пат се откриле некои законистости околу движењето на воздухот, од тогаш до денес се само тие законитости и се прилично математички неопишливи. Така да кога се конструира некој нов тип на авион се иде на експериментално гледање како би се движел воздухот, зашто едноставно математички не е возможно да се пресмета. Да можело да се пресмета ова сигурно ќе има преевалуација на теренот и ќе се процвени делумно пред изградба, но ова не е можно. Движењето на воздухот за неучниците сеуште останува random ствар у денешницата, иако не е.
|
|
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #11 Posted: 05-Jul-2008 at 21:38 |
Po geografija ucev deka vozduhot navecer cirkulira od povisoki mesta kon bregot, ili ako se raboti za reka koja tece niz planina, togas dolz koritoto nakaj deltata t.e. vo poveketo slucaevi bregot. Ova e edinstveno nesto sto mozam da go kazam na ovaa tema plus toa deka plus toa deka primerov so avionot ne mozam da go zemam vo predvid so sigurnost bidejki cirkuklacijata na na povrsina na zemjata i cirkulacijata visoko nad nea verojatno se razlikuvaat, a prvata e polesna za istrazuvanje zemajki vo predvid deka ne se potrebni avioni za toa. |
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
UrbanFreak
Senior Member Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
Quote Reply #12 Posted: 05-Jul-2008 at 23:52 |
Мислам дека забегавте со дискусијата за аероднамика, струење на воздух и слично. Сепак нишкава се наоѓа во Фотографии. Но факт е дека Скопје е изградено така како што е изградено, се наоѓа во котлина низ која тече река и дефинитивно тоа е главната причина за маглите (накај Велес, кај Катланово нема ни Капиштец, ни Аеродром па стално кога во Скопје има магла има и тамо).
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #13 Posted: 06-Jul-2008 at 17:57 |
точно, малку забегавме од дискусијава но сепак и јас да го кажам моето мислење.
и јас мислам дека муабетот како Капиштец магично го срушил струењето на воздух низ цела една котлина е во намала рака уличен трач. Што да кажеме тогаш за Хонг Конг?? Па целиот комплекс згради во Капиштец е во основа веројатно колку 1-2 од овие Хонг Коншки грдосии. Веројатно според законите на аеродинамика кои ги сервираат луѓето кои Кловерстак ги спомнува во точка 3 во Хонг Конг луѓето шетаат со боци за гњурење околу бидејќи воздухот одавна исчезнал во тој град? |
|
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #14 Posted: 06-Jul-2008 at 18:27 |
Se soglasuvam za toa deka voglavnom e maalski trac ama sepak ne bi sporeduval kontinentalen i krajbrezen grad.
Edited by evolutionary - 06-Jul-2008 at 18:28 |
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
pbanks
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
Quote Reply #15 Posted: 06-Jul-2008 at 18:37 |
мислам дека влијанието на блок со величина на капиштец е ирелевантно независно дали е континентален или крајбрежен град. токму во тоа ми беше и поентата. Скопје е мал град со мали структури (релативно гледано во однос на тоа што денеска постои на планетава) а ние упорно од тоа правиме големи (вирутелни) проблеми од тоа. |
|
evolutionary
Senior Member Joined: 28-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 198 |
Quote Reply #16 Posted: 06-Jul-2008 at 18:55 |
Mozebi i zitelite na Hong Kong imaat slicen problem
P.S. Aerodinamickiot aspekt e toj koj go istaknav, ne arhitektonskiot. Edited by evolutionary - 06-Jul-2008 at 19:14 |
|
Knowledge Reigns Supreme Over Nearly Everyone
|
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #17 Posted: 07-Jul-2008 at 17:54 |
незнам дали некој помислил на матка1(1938 - ) ?!
кога ја кренале браната размислувале само за струја и не им ни паѓало на памет дека еден мал град ќе стане градиште со широки улици што испаруваат како сто парни локомотиви, баш како што сега ни изгледа смешно идејата (за студии ни збор) за мегалополис “Ку-Ско-Те“. па така денес имаме споменик на културата наречен брана матка 1 кој е бељата за скинатиот провев т.е. потенцијалниот скопски еркондишн, па реално гледано можеби има и порта влае и градски ѕид и капиштец некаква улога но за сигурно број еден кривец е браната т.е. езерото матка 1 кое освен еркондишнот ни земало и уште 15есетина манастири и цркви попат за што сме екстра културно и духовно осакатени како бакшиш од страна ултра модерното кралство на југославија... е сега ај што нема никакво јавно извинување или каење за уништувањето на Скопската Света Гора (и баш им било гајле на србите за македонската духовност кога ние сме биле кусур од војните што ги изгубиле) па барем тоа споменикот да не им го чуваме ко за свој инат и омаловажување... погорниве размислувања се од еколошко културоошки агол, но исто доста издржана е и опасноста од поплава, која ако не не погоди од диверзанти кои во текот на нејзината историја на неколку пати за влакно не ја сториле патос (нацистите при ослободувањето на схопје од партизаните, онашите при ослободувањето на карадак од страна на Нашите, итн.) тогаш сигурно од старост ќе и паднат забите па сетне ниту стратегии за кризи ниту искуствата од њу орлеанс нема да не исправат затоа потоа а сега за сега гушење... |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #18 Posted: 07-Jul-2008 at 18:03 |
Ајде да ги срушиме населбите и браните и да го решиме проблемот |
|
beTon
Senior Member Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3887 |
Quote Reply #19 Posted: 08-Jul-2008 at 10:11 |
за ваква сцена би можеле да размислиме! но и да нема волја природата ќе си ја обезбеди...
МАТКА - крај на XIX почеток на XX век |
|
Cloverstack
Admin Group Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
Quote Reply #20 Posted: 16-Jul-2008 at 02:28 |
...
|
|
Post Reply | Page 12> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |