Железничка алијанса на Југосферата |
Post Reply | Page 123> |
Author | ||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply
#1 Topic: Железничка алијанса на Југосферата Posted: 28-Jul-2010 at 08:46 |
|||||
|
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #2 Posted: 28-Jul-2010 at 08:50 | |||||
И слика од попишувањето на договорот на трите екс-ју држави (секако не и МК) Edited by La Linea - 26-Aug-2010 at 02:02 |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #3 Posted: 30-Jul-2010 at 10:17 | |||||
Железничка ЈУ - Алијанса без Македонија!?вторник, 27 јули 2010, 18:56Станува ли Македонија слепо црево во делот на железничкиот сообраќај. Во петок во Белград, Хрватска, Србија, Словенија, Босна и Херцеговина, потпишуваат договор за формирање Алијанса на железниците. Идејата на проектот за кој паднал договор уште во мај во Опатија е да се овозможи поефикасен, порентабилен и побрз превоз на стоки и патници долж коридорот 10. Македонија била контактирана но засега не е на списокот земји потписнички на договорот, изјави за Алфа Златко Рогошар, директор во Хрватски железници: „Последните разговори со Македонија ги водеа Словенечките колеги. Договорот што го постигнавме е отворен и се` уште е можно Македонија да пристапи кон него, што јас и го очекувам. Инаку на овој начин сакаме да излеземе од кризата, да се обидеме да функционираме на пазарен принцип. Договорот предвидува формирање Алијанса која во октомври ќе добие правна рамка и ќе се формира заедничко претпријатие. Зборуваме за единствен настап во комерцијална смисла, што значи во прво време да можеме да користиме заеднички вагони, а подоцна и локомотиви... Зошто Македонија е надвор од овој проект и дали властите планираат да се вклучат во него денеска не можеше да се дбие одговор. Алфа писмено се обрати до министерството за транспорт и врски но оттаму не добивме каков било одговор. За идејата за формирање заеднички железнички систем на просторите на поранешна Југославија се зборува уште од крајот на деведесетите години на минатиот век. Договорот дава надеж дека регионот повторно ќе добие ефикасен и брз железнички транспорт. На Македонија чија железничка инфраструктура е во очајна состојба неопходно и е приклучување кон овој регионален проект за да не остане трговски и патнички изолирана. Izvor: AlfaTV Како што може да забележите, на Македонија одлично и оди во развојот на железницата и се плаши дека некаква унија може да ги загрози нејзините модерни локомотиви и вагони како и вековниот суверенитет на земјата! |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #4 Posted: 30-Jul-2010 at 12:16 | |||||
Ова дека и Босна и Херцеговина е во алијансата е потполно грешка. Но тоа не ја менува нашата неактивност на КОРИДОР X. |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
lslcrew
Senior Member Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
Quote Reply #5 Posted: 30-Jul-2010 at 12:42 | |||||
Вакво нешто е нужно поготово за тие држави, зашто кога се пробивани тамо трасите во време на Југославија, немало граници од човек поставени. Пругите во тие држави во голема мера се безцелни ако се работат одделно. Македонија не е во тој кош. Македонија со својата железничка мрежа е на некој начин слеп колосек без гранични препокривања. Ова е мое мислење за една од причините.
|
||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #6 Posted: 18-Aug-2010 at 12:24 | |||||
Балканската железница тргнува на 1 октомври
Белград,
18 август – Првиот воз на железничката Алијанса на Словенија, Хрватска и
Србија треба да тргнепо балканските пруги на први октомври, потврдуваат
од Алијансата.
Како што најави министерот за транспорт и врски на Србија, Милутин Мркоњиќ за „Б92“, до крајот на август треба да се прецизираат деталите за функционирање на заедничкото претпријатие. Министрите на трите земји ќе ги претстават тие детали на состанокот во текот на септември. Со формирање на заедничката железница, Србија, Хрватска и Словенија ќе овозможат побрз и поевтин транспорт. / B92 / http://zurnal.mk/mk/cont.asp?k=21208181242&s=251209112732&ID=18810102030 |
||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #7 Posted: 24-Aug-2010 at 09:35 | |||||
МЖ ќе стане дел од екс-ју железницатаАвтор: Петре Димитров 24 август 2010, 10:10 Извор: Макфакс Македонија се приклучува на новата железничка иницијатива која ја
предводат Словенија, Хрватска и Србија, јавија од „МЖ-транспорт. |
||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #8 Posted: 24-Aug-2010 at 19:46 | |||||
Ова се однесува исклучиво на товарниот сообраќај, нудење на подобри
услуги во товарниот сообраќај по целата должина на трасата на коридорот
10 врз кој што би се движеле без поголеми формалности и процедури, кои
сега ја отежнуваат работата. Олеснувањата значат повеќе коминтенти,
поголема заработка и поголема заработувачка за МЖ.
|
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #9 Posted: 24-Aug-2010 at 23:50 | |||||
И истата вест во видео облик
|
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #10 Posted: 25-Aug-2010 at 13:40 | |||||
Една поширока информација...
Македонија конечно ќе преговара за железничкото спојувањеПо три месеци неизвесност, Оливер Дерковски, директор на „Македонски железници-транспорт“, вчера обелодени дека „Македонија дефинитивно има желба да стане дел од железничката алијанса“ што решија да ја формираат Словенија, Хрватска и Србија. Останува нејасно зошто чекавме „посебна покана“ додека функционери од железничките компании на трите земји-иницијатори јавно ја повикуваа земјава да се приклучи кон заедничкиот проект.
По тримесечен молк и тактизирање од надлежните државни институции за проектот за заедничка железница на земјите од т.н. „Југосфера“, вчера од „Македонски железници-транспорт“ официјално потврдија дека и Македонија се приклучува на железничка иницијатива што ја предводат Словенија, Хрватска и Србија. - Македонија дефинитивно има желба да стане дел од железничката
алијанса што дваесет години по распадот на поранешна СФРЈ решија да ја
формираат Словенија, Хрватска и Србија, а чија цел е поефикасен,
порентабилен и побрз превоз на стоки и патници во регионот - изјави за
„Форум“ директорот на компанијата, Оливер Дерковски, кој на 31 август
годинава ќе отпатува во Словенија, каде што на средба со раководството
на словенечката железница ќе разговара за деталите за вклучувањето на
земјава во овој проект. Како што објасни тој, во јавноста се создала
погрешна слика дека Македонија не изразила подготвеност да учествува во
новата железничка алијанса. Според него, трите земји-иницијатори на
проектот тргнале со заедничка идеја овој проект да ги обедини работата
на трите железници и да се привлече сообраќајот од Коридорот 4, кој
преку Унгарија и Романија, ги поврзува европските земји со Бугарија и
Турција. - Поради тоа, покана за учество на Македонија во овој проект најпрво
воопшто немаше. Меѓутоа, отпосле беше сфатено значењето на Коридорот 10,
кој минува и низ Македонија, по што следуваше и покана до нашата земја -
вели Дерковски, истакнувајќи дека македонската страна позитивно
одговорила на поканата и сега дополнително ќе се договара на кој начин
нашата земја би се вклучила во новата железничка алијанса. Инаку, пред еден месец „Шпиц“ пишуваше дека земјава незаинтересирано седи со скрстени раце и на готово чека на
покана за да се вклучи во заедничката железница уште од месец мај, кога
беше постигнат договорот за формирање на алијансата, а во меѓувреме,
високи претставници на железниците од трите земји-потписнички јавно
порачуваа дека вратата е отворена како за Бугарија и Турција, така и за
Македонија. За опозицискиот СДСМ останува отворено прашањето зошто
земјава толку време чекаше на добра волја на Словенија, Хрватска или
Србија да ја викнат да се приклучи кон железницата, наместо да покаже
самоиницијативност и да се наметне како четврт партнер. |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #11 Posted: 25-Aug-2010 at 16:19 | |||||
|
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #12 Posted: 25-Aug-2010 at 16:38 | |||||
Зашто само Словенија, Хрватска и Србија ја потегнава оваја иницијатива.
На коридор IV идат 7.000 товарни воза, додека на коридор X само 1.000 воза, кон исток преко Унгарија и Романија со задна дестинација - Истанбул. Со алиансата од Љубљана до Истанбул на коридор X сега идат во најдобар случај за 60 часа, со скратените процедури во алиансата би се добило да овој пат се пројде само за 40 часа, со сегашната состојба на пругите. Така да би била огромна конкуренција на коридор IV. Од страна на алијансата се појави и варијанта да истото се дејстува и на правецот кон Атина т.е. Истанбул (помошен), па така и Македонија да се вкучи. А од предходната вест накнадно и Црна Гора се јавува со правецот према Бар. Така да новинарите и политиката малце да истражат па потоа да објават. |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
La Linea
Senior Member Joined: 07-Nov-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2067 |
Quote Reply #13 Posted: 26-Aug-2010 at 01:46 | |||||
Оваа тема од сега ќе биде третирана во своја посебна нишка
Edited by La Linea - 26-Aug-2010 at 02:06 |
||||||
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
|
||||||
BOJAN
Senior Member Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
Quote Reply #14 Posted: 27-Aug-2010 at 16:56 | |||||
На белградската железничка станица веќе можат да се видат дизел 0локомотиви со назнака „Коридор 10“ залепена над ознаката Железнице Србије. Тоа значи дека на проектот забрзано се работи, а со ова, претпоставувам дека ќе има одреден контингент на локомотиви коишто ќе работат во новото претпријатие од сите железници.
|
||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #15 Posted: 06-Sep-2010 at 14:16 | |||||
Ќе стане ли Македонија дел од Железничката Алијанса?недела, 05 септември 2010, 15:31Ќе стане ли Македонија дел од новата железничка компанија на Србија, Хрватска и Словенија која на први октомври треба официјално да почне да функционира? Новиот проект за кој во јули во Белград трите земји потпишаа договор е отворен и за Македонија, но се` уште нема ништо конкретно. Владата допрва ќе го разгледува ова прашање. Премиерот Груевски смета дека станува збор за позитивна иницијатива. Деталите ќе се разгледале на владина седница па пото ќе се известела јавноста.Раководството на МЖ презеде конкретни активности дури откако беше потпишан договорот во Белград. Првиот човек на МЖ Транспорт, Оливер Дерковски кој минатата недела беше на разговори во Словенија најавува дека Македонија наскоро ќе биде вклучена во подготовките за проектот. Според Дерковски, ова е шанса за евентуално зголемување на приходот, а ефектите можело да се очекуваат од наредната година. Седиштето на новата компанија инаку треба да биде во Словенија, како земја членка на ЕУ. Целиот проект има за цел да го направи поефикасен и побрз железничкиот сообраќај долж Коридорот 10. Според проценките, трите држави на годишно ниво од новиот концепт ќе имаат по околу 50 милиони евра добивка. На Македонија чија железничка инфраструктура е во очајна состојба неопходно и е приклучување кон овој регионален проект за да не остане трговски и патнички изолирана. http://vesti.alfa.mk/default.aspx?mId=37&eventId=27229 Edited by pbanks - 06-Sep-2010 at 17:02 |
||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #16 Posted: 08-Sep-2010 at 12:11 | |||||
Словенија, Храватска и Србија со заедничко железничко претпријатие? Белград, 8. септември 2010 (ИНПРЕС) Денеска во Белград треба да се сретнат претставниците на словенечката, хрватската и српската железница. Тие ќе разговараат околу усогласувањето на предлогот за формирање на заедничко претпријатие со законодавството на трите држави. Целта е да се намали времето за транспорт на стоката на Коридорот 10. Според помошник - министерот за инфраструктура на Република Србија Дејан Ласица, денеска и утре треба да се одвиваат сериозни преговори од кои се очекува дека ќе се добие основачкиот акт. Потоа владите на трите држави ќе мора да го потврдат основањето на заедничкото претпријатие. - Првите возови веќе почнале да сообраќаат и настапуваат со заедничка понуда и цена, истакна Ласица. |
||||||
axel
Senior Member Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
Quote Reply #17 Posted: 09-Sep-2010 at 13:52 | |||||
Македонија и Црна Гора не влегоа во „југо-железницата“
Претставниците на словенечките, хрватските и српските железнички компании во четврток во Белград го потпишале протоколот за усогласување на основачкиот акти на заедничката компанија „Карго 10“ чија прва композиција треба да тргне на 1-ви октомври
|
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #18 Posted: 09-Sep-2010 at 19:34 | |||||
Изворната вест, со чуден наслов
Edited by Vladimir P - 09-Sep-2010 at 19:35 |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Danielbtmk
Senior Member Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
Quote Reply #19 Posted: 10-Sep-2010 at 11:27 | |||||
|
||||||
Vladimir P
Senior Member Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
Quote Reply #20 Posted: 11-Sep-2010 at 12:20 | |||||
Изјава на директорот на МЖ Транспорт за А1 ТВ
|
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
Post Reply | Page 123> |
Forum Jump | Forum Permissions You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |