build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics RSS Feed: Реконструкција на пругата Битола - Лерин
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Реконструкција на пругата Битола - Лерин

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112>
Author
Message
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 4419
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #181 Posted: 05-Jun-2018 at 09:14
https://www.facebook.com/Bitola-Kremenica-Project-1451544438474299/

Ако некому не му е мака, нека ги постави сликите. Колку ги има, браво!
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #182 Posted: 09-Aug-2018 at 16:11


Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #183 Posted: 13-Aug-2018 at 16:34
Video od dron postirano od vcera.Spored Snimkite ima uste mnogu rabota i mislam deka nema da stignat do noemvri kako sto e dogovorot.A ako ne se zapazi rokot nema da go iskoristime grantot od EU.

https://www.facebook.com/1451544438474299/videos/1880355778926494/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3403
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #184 Posted: 14-Aug-2018 at 08:50
Може да се стигне да се заврши пругата до ноември годинава, под услов да се изведат повеќе машини и работници на терен. Од снимката гледам само една машина што работи во блатото на поставување на основите на долниот строј. Во суштина, изведбата на долниот строј е најголемата и најтешката работа од целиот проект. Во денешни услови, поставувањето на шините и на бетонските прагови се прави машински и доста брзо.
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #185 Posted: 15-Aug-2018 at 14:18
Construction works of the railway superstructure

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1882150982080307.1073741849.1451544438474299&type=3
Back to Top
AmyntA View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 07-Nov-2011
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 40
  Quote AmyntA Quote  Post ReplyReply #186 Posted: 01-Sep-2018 at 13:01
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #187 Posted: 20-Sep-2018 at 18:19

1

2


3


извор:
https://www.facebook.com/Bitola-Kremenica-Project-1451544438474299/

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3403
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #188 Posted: 21-Sep-2018 at 09:41
Clover, проектов плаче за билдерски фотографии во оваа фаза на изградба. Факт е дека за прв пат од нашето осамостојување градиме пруга, која што истовремено ќе биде ставена во функција.
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 482
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #189 Posted: 21-Sep-2018 at 11:40
Електрифицирана е пругата во Грција?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3403
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #190 Posted: 21-Sep-2018 at 13:18
Originally posted by <Fresno>

Електрифицирана е пругата во Грција?


Не е електрифицирана пругата во Грција, но тоа не би претставувало проблем за тековно одвивање на сообраќајот. Интересен е податокот дека оваа пруга кон Солун минува низ многу поголеми градови низ Грција, но и низ Македонија, па можеби двете железници ќе можат да се усогласат да го пуштат експресниот воз Белград-Скопје-Солун преку оваа траса. Наместо преку Неготино, Демир Капија и Гевгелија, пругата би минувала низ двојно поголеми градови како Прилеп и Битола, а не зборуваме за Лерин од другата страна.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 346
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #191 Posted: 21-Sep-2018 at 15:09
Originally posted by BOJAN


па можеби двете железници ќе можат да се усогласат да го пуштат експресниот воз Белград-Скопје-Солун преку оваа траса. Наместо преку Неготино, Демир Капија и Гевгелија, пругата би минувала низ двојно поголеми градови како Прилеп и Битола, а не зборуваме за Лерин од другата страна.


pa da izgubis duplo vreme dodeka stignes do Solun (slicno kako onoj bus na Galeb Ohrid-Belgrad sto kruzi preku Kavadarci i koj site go odbegnuvaat sto patuvaat od Belgrad do Ohrid i obratno). nema logika da go pustas srpskiot voz niz Pelagonija

Skopje-Bitola-Lerin so nasive kineski e edinstvenata alternativa da go spois toj region so Grcija (slicno na  Belgrad-Vrsac-Temisvar koj vozese do pred nekoja godina)

btw  Skopje-Belgrad izgleda se ukinuva od 1 Okt. Wallbash




Edited by gorazd - 21-Sep-2018 at 15:09
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #192 Posted: 24-Sep-2018 at 18:37
Видео

https://www.facebook.com/1451544438474299/videos/343833639694684/?t=9
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 482
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #193 Posted: 25-Sep-2018 at 09:54
Originally posted by BOJAN


Не е електрифицирана пругата во Грција, но тоа не би претставувало проблем за тековно одвивање на сообраќајот. Интересен е податокот дека оваа пруга кон Солун минува низ многу поголеми градови низ Грција, но и низ Македонија, па можеби двете железници ќе можат да се усогласат да го пуштат експресниот воз Белград-Скопје-Солун преку оваа траса. Наместо преку Неготино, Демир Капија и Гевгелија, пругата би минувала низ двојно поголеми градови како Прилеп и Битола, а не зборуваме за Лерин од другата страна.

Најбитно мислам дека е Жабени да ја експлоатира максимално. За патничкиот очигледно не се размислува, а еве и останавме без меѓународен сообраќај. Елeктрифакцијата ќе имаше поента ако во Грција ја има, така да засега е веројатно overkill.

Edited by <Fresno> - 25-Sep-2018 at 09:55
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #194 Posted: 09-Oct-2018 at 16:56
Нова тура слики од изградбата

https://www.facebook.com/1451544438474299/posts/1910562952572443/
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #195 Posted: 09-Oct-2018 at 16:57
Нова тура слики од изградбата

слики
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3403
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #196 Posted: 09-Oct-2018 at 17:33
Originally posted by JOE

Нова тура слики од изградбата

слики


Убаво е сето ова што се реализира проектов, но вистинското прашање е дали ќе се стигне да се заврши до следниот месец целата пруга до грчката граница. Ова прашање е уште позначајно, ако се земе во предвид фактот дека веќе цела недела Македонија е железнички отсечена од пристаништето во Солун поради попуштањето на еден од мостовите пред село Кукуричани во Велешкиот регион.

Никакво движење на возовите нема во изминатиов период, првичните проценки се дека ќе се изврши итна санација на мостот во рок од 2-3 недели, но и се шират најави дека ќе мора да се гради нов мост на оваа локација.

И ние повторно ќе треба да го поставиме прашањето - колкави штети ќе претрпи Македонски железници само од фактот што целата пруга кон Грција ќе мора да биде затворена неколку недели? Сигурно штетите ќе бидат проценети на стотици, ако не и милиони евра поради доцнењето на испораката на стока или преусмерувањето на товарот кон патниот сообраќај. И она што е најважно - никој се уште не знае кога ќе се стави повторно во функција пругата кон Гевгелија!

А доколку навреме се изградеше пругата од Битола до Кременица, возовите сега ќе можеа непречено да се движат кон Солун преку алтернативна траса. Ова е втор пат, по големиот прекин на сообраќајот поради бегалците во 2015 година, како се покажува дека Македонија не сака и не знае да ја развива железничката инфраструктура.
Back to Top
JOE View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2010
Location: Bitola
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote JOE Quote  Post ReplyReply #197 Posted: 09-Oct-2018 at 18:17
На таблата што е поставена според напишаното краен рок пиши дека треба да е 12.10.2018. Тоа нема теорија ако гледаме од сегашнава ситуација. Мислам дека ке ги фати сигурно до крај на година. Уште побитно е што треба да се направи граничен премин за железничката, мислам дека споменуваа да има заеднички терминал, ама сето тоа фаќа време и административна процедура. Незнам искрено колку време ке фати за сето ова да се стави во функција, знаејки дека оваа пруга е ветувана веќе 10 години и дури сега му се гледа крајот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12010
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #198 Posted: 09-Oct-2018 at 18:32

Како стоиме со дизел локомотиви во моментов, има ли МЖ доволно дизелки во возна состојба за да воопшто може да го пренасочи меѓународниот товарен сообраќај по оваа пруга?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3403
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #199 Posted: 10-Oct-2018 at 00:12
Originally posted by Cloverstack

Како стоиме со дизел локомотиви во моментов, има ли МЖ доволно дизелки во возна состојба за да воопшто може да го пренасочи меѓународниот товарен сообраќај по оваа пруга?


Не знам каква е состојбата со дизел локомотивите. Одамна не сме имале инсајдерски информации за тоа колку се на број. Сепак, она што може да се каже е дека тие веќе не се користат за патнички сообраќај, со исклучок на возот за Приштина. Тоа значи дека ако некогаш се користеле 3-4 дополнителни локомотиви за превоз на патници, сега тие се достапни за превоз на товар. Ми се чини дека локомотивите не би претставувале проблем, со 2-3 од нив може да се обезбеди нормален товарен сообраќај во денот во правец од Велес преку Битола за Грција.
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 680
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #200 Posted: 10-Oct-2018 at 20:18


Јас навистина не знам колку од тие дизел локомотиви може натоварени со лимови или нафта или контејнери да го преминат делот Богомила-Гостиражни, дури и да беше изградена оваа пруга.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 89101112>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.094 seconds.

Copyright ©2007 - 2018  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.